Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmi+kun+en+ehtinyt+nähdä.
En+näe+mitään+pahaa+jos+tatuoinnesta+laittaa+kuvia.
11.05.2018 20:29
Minäkin+tahtoisin+näitä+päivä+paljon,+kauniista+päivistä+pitää+ottaa+kaikki+irti,+maassamme+nämä+ovat+harvinaista+herkkua.
10.05.2018 21:27
Olen+touhunnut+päivät+pitkät+ulkona.+Ihanaa+että+saa+nähdä+taas+uuden+kesän.+Tänään+oli+oikea+helteinen+päivä.+
Ensin+mentiin+kylille+autolla,+Laitoin+vuoteet+valmiiksi+hesalaisille,+tulevat+illalla.+
Läksin+ajamaan+pyörällä+mökille,+oli+mahtavaa+ajella+sähköpyörällä+kun+oli+juuri+sopivan+lämmintä.+
Mökille+tultuani+laitoin+uikkarit+päälle+ja+makailin+auringossa.+
Välillä+käyn+katsomassa+kuinka+kukat+jaksaa.+
Nyt+on+sauna+kohta+valmis,+kylpemään+ja+nukkumaan.+Huomenna+isompaan+kaupunkiin+käymään.+
Kaveri+ei+malta+olla+jouten,+nyt+katselee+rappusia,+niille+olisi+tehtävä+jotain,+sementtiä+pitää+hankkia.+Välillä+tarkasti+missä+kunnossa+autoni+on.
10.05.2018 19:15
Rohkenen+epäillä+että+kuvasi+ei+ole+ihan+viime+vuonna+otettu.
10.05.2018 14:52
Minulla+on+uikkarit+ja+niiden+päällä+nyt+sellainen+liehuva+sifonkihuletta.+Laitoin+sen+kun+tulin+sisään+laittamaan+ruokaa.+
Ajoin+sähkärillä+mökille+13km,+kaveri+toi+auton,+sanoi+että+et+sinä+vanha+ole,+monelta+jäisi+ajamatta,+johtuu+siitäkin+että+loppumatka+on+jyrkkiä+mäkiä+ja+kuoppainen+soratie.+
Ei+se+tuntunut+missään,+ei+kunnossa+pitäisi+vikaa+olla.
10.05.2018 14:49
Minä+otin+oman+sukunimeni+jo+parikymmentä+vuotta+sitten.+En+ikinä+tykännyt+mieheni+sukunimestä.+Passin+olin+juuri+uusinut,+sekin+pitä+panna+uusiksi,+ajokortti+ja+kaikki+mahdolliset+oli+uusittava.
09.05.2018 15:38
Tulin+mummoksi+37-vuotiana,+joten+mummopa+hyvinkin.+Mukava+katsoa+kuinka+vetreänä+on+mummolla+nivelet+säilyneet.
08.05.2018 20:38
Kyllä+tämän+ikäisissä+on+ihan+tyylikkäitä+naisia.+
Minusta+on+tärkeää+että+itse+viihtyy+vatteissaan+ja+hiukset+ovat+hyvin.+
Mielestäni+on+paremman+näköistä+jos+hame+on+vähän+yli+polven+kuin+polven+alle.+Sääret+eivät+pääse+oikeuksiinsa+pohjepituisessa+hameessa.
08.05.2018 19:53
Tiedä+iästä+mutta+muistiini+jäi+tapaus+kun+vielä+tuli+käytyä+Baarissa.
Istuin+pöydän+ääressä+ja+vieressä+tiskillä+istui+kolme+miestä,+kuin+veljeksiä.+Kaikki+ylipainoisia+ja+tiukat+housut,+jokaiselta+näkyi+Persvako+pitkälle.+Paita+oli+tietenkin+liian+lyhyt+joten+selkääkin+näkyi+reilusti.+En+nähnyt+heitä+edestä+päin,+läksin+liian+aikaisin+pois.
Siinä+oli+trion+verran+silmänruokaa.+
Minusta+sinapinkeltaiset+tai+myrkynvihreät+housut+miehellä+on+rumat.
08.05.2018 19:48
https://www.youtube.com/watch?v=iNfP9X22Z4c
Tämä+on+hyvä.
08.05.2018 17:08
Minullakin+pörräsi+mökin+lattialla+Mehiläinen.+Olin+just+imuroimassa,+ressukka+joutui+imurin+roskapussiin.+Vähän+tuli+syyllinn+olo.
07.05.2018 20:37
En+ole+huomannut+Mocca+Masterini+roiskivan.+
Yksin+ollessani+juon+pelkästään+murukahvia.+Välillä+meni+monta+vuotta+ilman+kahvia,+nyt+saatan+juoda+pari+kertaa+päivässä.
07.05.2018 20:36
Menin+ihan+lukkoon,+kun+en+ensin+uskonut+todeksi,+ainoa+ajatus+oli+päästä+pois.+En+tiedä+alkaisinko+vieläkään+huutaa,+saattaisin+lyödä+vaikka+käsilaukulla.
07.05.2018 19:38
Eipä+juuri+innosta+tuntemattomien+koskettelut.+
Seisoin+siellä+pääkaupungissa+täydessä+linja-autossa.+Joku+mies+tunki+itsensä+minuun+kiinni+takanani+ja+yritti+kopeloida,+oli+täyttä+joten+en+oikein+päässyt+pakoonkaan.+
Puistatus+oli+reaktio,+onneksi+tuli+pysäkki+ja+pääsin+ulos.+Ensin+en+meinannut+uskoa+todeksi,+mutta+pakkohan+se+oli+kun+kävi+niin+tunkeilevaksi.
06.05.2018 21:44
Minulla+on+paljon+käsilaukkuja,+yhteen+aikaan+ostelin+niitä+vähän+liikaakin.
Tykkään+että+laukku+on+tarpeeksi+iso+ja+helppo+avata.+Yksi+kallis+laukku+oli+pilattu+sillä+että+laukkussa+ei+tahdo+nähdä+mitä+siellä+on+sisällä++ja+suuaukko+kelvottoman+pieni+vaikka+laukku+muuten+on+tilava.+Tilasin+tämän+postimyynnistä+eikä+tullut+palautettua.+
Nykyinen+lempiveskani+on+aika+huokea,+mutta+täyttää+kaikki+vaatimukset+mitä+laukulta+toivon.
06.05.2018 21:32
Ei+meillä+hautajaiset+ole+olleet+pakkopullaa.+Todella+kauniita+tilaisuuksia+kaikki.+Mieheni+sairasti+kaikkiaan+17-vuotta,+oli+täysin+vuodepotilas,+molemmat+jalat+oli+amputoitu+ennen+kuolemaa.+Äitini+oli+94-vuotias+kuollessaan,+lopussa+alkoi+olla+kaikenlaista+vaivaa.+Molemmille+kuolema+oli+viimein+armahtaja.+
Lapsen+kuolemaan+ei+pysty+sopeutumaan+millään,+vaikka+syöpä+teki+loppuvaiheesta+kamalan.+Viimeiseen+asti+odotti+ihmettä.+
Kerroin+kyllä+ylempänä+kuinka+kuolemalla+rahastetaan,+tietenkin+hautaustoimistojen+pitää+elää,+mutta+hintojen+vaihtelut+ovat+todella+suuret.+Mielellämme+maksoimme+kulut,+mutta+saattaa+olla+monia+joilla+ei+yksinkertaisesti+ole+varaa+järjestää+kunnon+hautajaisia,+se+voi+olla+heille+kova+paikka.+
Kun+katselin+arkkuja+niin+yhteiskunnan+kustantama+arkku+on+halvin,+niitä+ei+varmaan+edes+tarjottu+muille,+aika+pelkistetty.+
Itse+en+välitä+millaisessa+arkussa+minut+haudataan,+olen+tyttärelle+sanonut+että+tuhkaus+ja+uurna+pojan+ja+miehen+kanssa+samaan+hautaan.+
Paljon+paperisotaa+on+kuoleman+jälkeen,+tuntuu+että+ei+kaikkea+jaksisi+millään.
06.05.2018 17:30
En+usko+että+olen+niin+kiinnostava+ihminen+että+joku+alkaisi+kyttäämään+ihan+muina+töinään.+
Eipä+olis+paljon+katsomista+vaikka+olisi+kamerakin,+hyvin+rauhallista+elämää+vietämme.+
Sitten+ärsyyntyisin+kovasti+jos+pankkitililleni+päästäisiin,+varsinkin+otto-puolelle.+
Kylillä+näkyy+naapurien+reitiitimien+nimet+koneellani,+ei+niille+pääse+ovat+suojattuja,+kuten+minunkin+reititin.
06.05.2018 17:07
Äitini+ja+mieheni+haudattiin+kolmen+kuukauden+välein.+Hautaustoimisto+hoiti+ja+lasku+tuli+perässä.
Tuli+mieleen+että+kuoleminen+on+kallista,+halvin+arkkukin+maksoi+tuhannen+euron+tienoilla,+eikä+ihan+halvinta+viitsinyt+ostaa+vaikka+se+maan+alle+joutuukin.+Vainajalle+asia+on+samantekevä+mutta+suku+voi+käydä+kriittiseksi.
Meillä+on+hinnoittelu+pilvissä+kun+kaupungissa+on+vain+yksi+hautaustoimisto.+
Pahinta+oli+poikamme+hautajaiset,+en+muista+niistä+juuri+mitään,+katsoin+valokuvaa+itsestäni,+siinä+näkyi+kuinka+musertavaa+suru+oli.+
Vanhan+ja+sairaan+kuolemaan+suhtautuu+luonnollisesti,+edessä+se+on+jokaisella.
05.05.2018 09:34
Ihmettelen+samaa,+miksi+kaikkien+olisi+oltava+niin+nuorekkaita+vaikka+väkisin.+
Inhoan+nuorekas+sanaakin,+jos+joku+kertoo+minulle+että+olen+nuorekas+se+tarkoittaa+että+oikeasti+olen+vanha,+mutta+en+ihan+rupsahtanut+;)+
Voihan+sitä+mielipiteensä+kertoa+vaikka+tietääkin+että+makuja+on+yhtä+monia+kuin+on+pukeutujiakin.+Ei+tietenkään+ihan+kuin+Arstila+kamelinvarpaineen,+sai+kovaa+kritiikkiä+kerrottuaan+julkisesti+erään+nuoren+naisen+pukeutumisesta.
03.05.2018 19:29
Tuli+vielä+mieleen+kuinka+iltapäivälehdet+hehkuttavat+puolialastomien+naisten+rohkeutta.+Vaatiiko+rohkeutta+vai+mitä+jos+riisuu+itsensä+niin+alastomaksi+kuin+suinkin.+
Muutama+narupätkä+siellä+täällä,+jopa+saa+heti+kehuja+kuinka+rohkea+on.+
Jos+on+niin+hirveä+tarve+paljastella+itseään+niin+miksi+pukea+päälleen+lainkaan.
03.05.2018 16:38
50 / 165