Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+osaa+vastata+kuinka+haluaisin+kuolla,+viikatemies+ei+kysy+mielipidettäni.
Mutta+mikäli+kysyisi+tahtoani+niin+nukkuessa+vielä+voimissani+olevana,+se+olisi+mukavin+poistuminen.+
Olen+valvonut+monen+kuolinvuoteen+äärellä,+se+on+poistanut+kuolemanpelon.+Eniten+pelkään+vuosikausien+kitumista+autettavana.+Olen+tehnyt+hoitotestamentin,+ei+elvytystä,+ja+eutanasiakin,+mikäli+ei+toivoa+paremmasta+ole,+jos+se+on+silloin+laillinen.+
Hautajaisilleni+en+uhraa+ajajtustakaan,+itse+en+ole+niitä+näkemässä.
15.04.2018 10:52
Minullapa+on.+Takakumi+oli+tyhjentynyt,+kaveri+laittoi+uuden+kumin,+nyt+kelpaa+taas+viilettää+pitkin+teitä.+
Eilen+tein+pitkän+lenkin+kun+pyörän+kumi+oli+korjattu.+Nyt+lähden+taas+kun+aurinko+alkaa+lämmittää.+
En+luopuisi+sähköpyörästäni+mistään+hinnasta.
15.04.2018 10:46
Kyllä+se+sukuvika+taitaa+olla.+Tunnen+erään+naisen+joka+on+sellainen+josta+aloittaja+kertoi,+hänen+poikansa+on+ihan+samanlainen.+
Minuunkin+on+tuota+menetelmää+kokeilleet+molemmat.+Olen+nykyisin+liian+välinpitämätön+ja+parkkiintunut+ottamaan+itseeni.+Saattoivat+pettyä.+
Nuorena+aviovaimona+tämä+äiti-ihminen+sai+minut+pitkäksi+aikaa+tolaltani.+
Kai+tuollainen+ilkeys+kumpuaa+omista+pettymyksistä,+elämä+ei+ole+antanut+heille+sitä+minkä+katsovat+ansainneensa.+Jotain+hyvitystä+tulee+toisten+kiusaamisesta.
14.04.2018 18:41
Äiti+keitti+säilykelihasta+lihasoppaa,+muistelen+että+oli+hyvää.+
Teen+ruuat+itse+ja+leivon+aika+paljon,+Aika+halvaksi+tulee+eläminen+ruuan+puolesta.
14.04.2018 17:28
Minä+pidän+aloituksistasi.+Vastaat+kaikille+etkä+ole+ilkeä.
13.04.2018 16:07
https://yle.fi/uutiset/3-8907167
Olen+vanhanaikainen,+kyllä+räpyttelisin+silmiäni+vähän+aikaa+jos+olisi+asiaa+papille+ja+hän+olisi+vastaanottamassa.+
Eipä+silti,+on+kuulemma+pidetty+seurakuntalaisten+keskuudessa.+kai+häneenkin+tottuisi.+Nuo+kulmakarvat+voisi+värjätä+vähän+nätimmin+:)
En+kannata+pakkosterilsointia+kenellekään.
13.04.2018 10:40
Olenkin+kuullut+Gambian+reissuista.+
Jos+joku+ottaa+riskin+eikä+pelkää+eksoottisesta+basillikantaa,++kai+hän+katsoo+reissun+riskin++arvoiseksi.+
Olen+reissunnut+myös+afrikan+puolella+ihan+yksinkin,+kyllä+siellä+tarjokkaita+on,+mutta+taidan+olla+pelkuri++:)
13.04.2018 08:07
Hienoa+että+kuusikymppinen+pysyy+ajan+hermolla+:)+
Ensin+voi+tuottaa+ikäisillemme+vaikeuksia+ymmärtää+kertakäyttökulttuuria.+Kun+vaatteita+ei+pidetä+loppuun+asti,+pitää+edes+näyttää+siltä+että+näin+on.+
Mukava+aloitus,+nauratti+kun+kuvittelin+ilmeitä.
12.04.2018 19:18
Katselin+Iltalehden+juttua.+Onhan+noita+härpäkkeitä,+aika+muovisia,+vetoavat+enemmän+nauruhermoihini+kuin+muuhun+jos+kuvittelen+vaikkapa+itseni+touhuamassa+noiden+kanssa..+
Mitä+on+bumsterimatkat?
12.04.2018 09:04
Eilen+illalla+kuuntelin+kaikenlaista+musiikkia,+tätäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=KtD9cUxR3DA
12.04.2018 08:55
Teetin+DNA-testin,+aika+arvattavissa+Skandinaavi,+Suomalainen+ja+Itä-eurooppalainen,+eniten+Skandinaavia+sitten+suomalaista+ja+vähän+Itä-Eurooppalaista.+
Aloitus+tarkoitti+eri+asiaa,+kunhan+laitoin.
11.04.2018 16:13
Täydellistä+tasa-arvoa+ei+tule+olemaan+ikinä.+
Kaikille+pitäisi+löytyä+työtä+heidän+kykyjensä+mukaan.+Parempi+että+elättää+itsensä+työllä+kuin+avustuksilla.+Kaikki+eivät+yksinkertaisesti+ole+lukuihmisiä,+silti+he+saattavat+olla+hyvin+käteviä+käytännön+töissä.
Särähti+pahasti+nuo+H.n+mielipiteet+turhista+töistä,+ei+hänkään+käsittääkseni+mikää+kroisos+ole+vaikka+niin+antaakin+ymmärtää.+Kyllä+täällä+muutkin+on+maksaneet+veroja,+itsekin+maksan+eläkkeestäni+24%+.+Maksan+ihan+mielelläni.
10.04.2018 11:08
Onneksi+ei+ole+paljon+lokkeja+mökin+lähellä.+Pikkulintuja+käy+paljon+syöttöpikalla.+Lisäksi+Oravia+ja+välillä+on+Närhiä+ja+vakituisesti+Tikkoja.+Tykkään+kaiksita+eläimistä,+Lokeista+ehkä+vähiten,+Rottien+ja+hyttysten+jälkeen.
10.04.2018 08:45
Kyllä+kahden+promillen+humala+on+paljon.+
Kerran+istuttiin+iltaa+tytön+ja+vävyn+kanssa,+join+muutaman+valkoviinilasillisen.+Olin+aika+pyörryksissä,+vävyllä+oli+alkometri,+näytti+0,7+promillea.+Epäilen+että+olisin+koomassa+kahden+promillen+humalassa.
10.04.2018 08:25
Hyvää+kuntoilua+Tiina,+ei+tarvitse+mennä+salille.
Minulla+ei+onnistuisi,+oikeassa+olkapäässä+on+on+laaja-alainen+repeämä+kiertäjäkalvosimessa.+Kotihommat+hoituu,+mutta+ei+voi+nostella+kuin+kevyitä+nekin+vasemmalla+kädellä,+oikealla+vähähän+tukien.
10.04.2018 08:16
En+muista+valita+sanojani+jos+oikein+kovasti+ottaa+päähän.+Annan+tulla+kaikenlaisia+sanoja+peräkkäin,+edellyttäen+että+olen+yksin.+Kissa+katsoo+joskus+kummeksuen.
10.04.2018 08:10
Olen+varma+että+kukaan+ei+osaa+ostaa+hyvin+istuvia+rintaliivejä+naiselle.+Kyllä+niiden+ostaminen+pitää+jättää+asianomaisen+tehtäväksi.+
Paalleatuellisia+liivejä+on+vähän+saatavilla,+nettikaupoissa+olen+nähnyt+niitäkin.
09.04.2018 20:24
Nämä+ottaa+niin+itsestään+selvyytenä+kun+jo+koulussa+piti+päntätä+ulkoa+kaikki,+eikä+niitä+saanut+kyseenalaistaa.+Kiitos+selventävästä+mielipiteestä,+kyllä+kristinuskokin+on+ollut+naisia+alistava.+Niin+syvään+juurtunut+kasvatus+minussa+on+ollut+että+en+noin+selvää+asiaa+ole+huomannut.+Nuo+kolme+ensimmäistä+minäkin+poistin+heti,+eivät+koske+minua.
09.04.2018 20:12
Kymmenen+käskyä+
1.+Minä+olen+Herra,+sinun+Jumalasi.+Sinulla+ei+saa+olla+muita+jumalia.
2.+Älä+käytä+väärin+Herran,+Jumalasi+nimeä.
3.+Pyhitä+lepopäivä.
4.+Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi.
5.+Älä+tapa.
6.+Älä+tee+aviorikosta.
7.+Älä+varasta.
8.+Älä+lausu+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi.
9.+Älä+tavoittele+lähimmäisesi+omaisuutta.
10.+Älä+tavoittele+lähimmäisesi+puolisoa,+työntekijöitä,+karjaa+äläkä+mitään,+mikä+hänelle+kuuluu.
Ihan+hyvä+käskyjä+ovat,+ehkä+pitäisi+saada+vastaamaan+vähän+enemmän+nykymaailman+aikaa.+
Ihmisyyden+tulevaisuutta+en+pysty+ennustamaan.+Mitä+olen+seurannut+nuorempaa+sukupolvea+niin+he+ovat+älykkäitä+ja+inhimillisiä.+Eivät+ainakaan+pahempia+kuin+me+ollaan+oltu.
09.04.2018 18:02
Raisteloo+luntioommia+ja+kaluumia,+samaa+vika+kuin+aloittajassa.+Koska+hän+aloitti+murteella+niin+minä+jatkan+pohjalaisittain.
09.04.2018 10:17
55 / 165