Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+rakastaa+niin+ammatti+tai+tulotaso+ei+ihan+ensimmäisenä+tule+mieleen.+Ehkä+sitten+myöhemmin+jos+eletään+yhdessä+eikä+rahat+riitä,+saattaa+tulla+sanomista.+
Ei+kukaan+ensimmäisenä+kerro+paljonko+tienaa,+usein+kyllä+kerrotaan+missä+ollaan+töissä.+
Jos+meinaa+että+suhteessa+edetään+pidemmälle+kannattaa+olla+rehellinen.
05.03.2018 14:46
Luin+äskettäin+että+eurokin+on+iso+raha+jos+tilillä+on+vain+19€+ja+pikapankista+voi+nostaa+vain+20€.+
Onneksi+en+vielä+ole+noin+tiukoilla.
Äitini+säästi+joka+kuukausi+noin+parisataa+euroa,+sanoi+että+sen+verran+on+pakko+jäädä+eläkkeestä+pahan+päivän+varalle,+ei+hän+koskaan+puhunut+euroista+vaan+suomen+markoista.+94-vuotiaana+kuoli,+ei+ollu+koskenut+säästöihinsä,+kun+kahvi+kallistui+niin+lopetti+kahvin+ostamisen.+Vein+hänelle+silloin+tällöin+kahvipaketin+ja+ostin+vaatteet.+
Onneksi+en+ole+ainakaan+vielä+noin+nuuka,+en+usko+että+sellaiseksi+tulenkaan.+
Järjestimme+komeat+hautajaiset+ja+arkun,+hän+olisi+tykännyt+jos+olisi+nähnyt,+halusi+että+on+komiaa+vaikka+tarkka+rahoistaan+olikin.
05.03.2018 14:35
Olen+nähnyt+monen+ihmisen+kuolevan.+Myös+lemmikkejä+on+kuollut+vanhuuteen+tai+sairauksiin.+Eron+näkee+heti+kun+ihminen+kuolee,+häntä+ei+enää+ole.+Sama+on+eläimillä.
En+mielelläni+tapa+mitään+elollista,+hyttyset+ja+paarmat+kyllä+tapan.+Minusta+ei+olisi++kasvattamaan+lihakarjaa,+varmaan+sikakin+kuolisi+vanhuuteen+hoidossani.+Silti+syön+lihaa,+satunnaisia+herätyksiä+lukuunottamatta.
Kun+on+kuollut,+on+kuollut,+tyhjä+kuori+on+jäljellä,+näin+käy+kaikelle+elolliselle.+
En+pelkää+kuolleita+enkä+kuolemaa+vaikka+elänkin+hyvin+mielelläni.
05.03.2018 10:59
Voi+olla,+kuntoilen+kyllä+aika+usein+mutta+voi+olla+rakenteellista+vikaa.
04.03.2018 18:10
Minulle+tulee+ihan+samat+tuntemukset.+Tulee+ikävä+normaalia+itseään.+
Jos+otan+vain+vähän+kotona+niin+ei+silloin+ole+hätää.+En+ole+halukas+ottamaan+yhtään+esim+ravintolassa.
04.03.2018 18:04
Alimmat+selkänikamat+ovat+romahtaneet+kasaan,+johtunee+siitä+kun+jouduin+nostelemaan+painavaa+ukkoa,+niin+luulisin.+Selkä+oli+älyttömän+kipeä+pitkään,+autoakin+ajaessa+piti+pysähtyä+kävelemään+vähän+väliä.+Joku+nuori+pojankloppi+oli+lääkärinä,+naureskeli+kun+valitin+selkää,+jalkojen+liikeradat+olivat+kuulemma+kunnossa,+käski+ottaa+Buranaa.+Menin+sitten+toiselle+lääkärille,+hän+laittoi+kuvaukseen,+jo+alkoi+tapahtua,+sain+ilmaisen+tukiliivin,+kuntoutusta,+roikottivat+pää+alaspäin.+
Nyt+selkä+on+vakiintunut,+en+tarvitse+tukiliiviä+enkä+kuntoutustakaan.+
Pituutta+lähti,+säikähdin+kun+terkkarilla+käydessä+mittasivat+pituuden+168+cm+oli+kutistunut+159+cm.
04.03.2018 18:01
On+muutkin+kutistuneet,+minustakin+on+lähtenyt+9+cm.+Siksi+kai+vyötärö+on+muutenkin+hakusessa,+jos+selkä+lyhenee+niin+johonkin+se+massa+asettuu++:)
04.03.2018 13:19
Tanhupallero+on+söpö,+hänelle+sopii+nämä+ylimääräiset+kilot.+
Olen+vähän+taipuvainen+jojoilemaan,+sellainen+5kg+on+heitto+puoleen+tai+toiseen.+
Tänä+talvena+olen+hyvin+innostunut+leipomaan,+äsken+tein+pizzan,+kaveri+kehui+että+on+parempaa+kuin+kotipizza.+
Lisäksi+osaan+tehdä+todella+hyvää+pullaa+vaikka+itse+kehunkin,+sitäkin+olen+syönyt+määrääni+asti.
Viikko+sitten+aloitin+1200+kalorin+dieetin,+kun+jatkan+muutaman+viikon+niin+pullat+ym..+ovat+poissa+vyötäröltä.+Tänään+ylitän+tuon+rajan+pizzan+takia.
04.03.2018 13:16
Vaikka+aloittajan+elämä+poikkeaa+paljon+omastani+tunnistan+silti+jotain+samaa.+Menin+naimisiin+Urkin+luvalla,+saman+tien+syntyi+tytär.+Olin+arka+ja+pelokas,+ehkä+juuri+siksi+komea+vanhempi+mies+sai+pääni+sekaisin.+
Poika+syntyi+kolmen+vuoden+kuluttua,+rahasta+oli+tiukkaa,+mies+juopotteli+eikä+pystynyt+hoitamaan+asioitamme,+hänellä+todettiin+kaksisuuntainen+mielialahäiriö.+
Itse+tulen+viinasta+epävarmaksi+kun+en+hallitse+alkoholin+vaikutuksen+alaisena+kaikkea,+on+ollut+pakko+olla+skarppina+koko+ajan.+Mies+kertoi+tulevansa+rohkeammaksi.
Nykyisin+ostan+pullon+valkkaria+pari+kertaa+kuukaudessa.
Onneksi+älysin+ottaa+raha-asiat+hoitaakseni+nopeasti,+muuten+oltaisiin+oltu+liemessä.+Miehellä+oli+hyvä+ammatti,+hankki+hyvin+silloin+kun+ei+ollut+omalla+lomalla+tai+sairaslomalla.
Elin+lapsillemme+kun+olivat+pieniä,+kun+sain+heidät+nuorena+he+myös+pääsivät+omilleen+kun+itsekin+olin+vielä+nuori.+Läksin+kouluun+sen+jälkeen+kun+nuorin+muutti+kotoa+pois.+Elin+kuusi+vuotta+muualla,+sain+töitä+ja+pärjäsin+hyvin.+
Ikävä+sai+muuttamaan+takaisin+lähemmäksi+lapsia,+oli+syntynyt+lapsenlapsikin.+Tulin+mummoksi+37-vuotiaana.+
Tein+paljon+töitä,+asuin+omassa+asunnossani,+kävin+katsomassa+että+mies+maksaa+laskunsa+ym..
Sitten+mies+sairastui+vaikeaan+psykoosiin,+hänet+lääkittiin+vuoteen+omaksi.+Psykooseja+oli+ollut+ja+mennyt,+tästä+hän+ei+selvinnyt.+
Alussa+hoidin+häntä+työn+ohella,+myöhemmin+kokoaikaisena+omaishoitajana+reilut+kymmenen+vuotta.+Ei+ollut+aikomus+hoitaa+kun+vähän+aikaa,+päivät+ja+vuodet+kuluivat+huomaamatta.+
Nyt+elän+elämäni+parasta+aikaa.+Säästin+työssä+ollessani+ja+tein+muutaman+voitollisen+asuntokaupan,+pidin+vuokralaisia.+Olen+aina+pelännyt+sitä+että+en+pärjää+omillani,+siksi+olen+turvannut+selustani.
04.03.2018 10:30
Etelä-Savolainen+on+kaveri.+Itse+olen+Pohjalainen,+ihan+hyvin+on+pärjätty.
03.03.2018 14:08
Katsoin+uutisvuodon+Lauantaina.+Siinä+Pave+pääsi+oikeuksiinsa.
03.03.2018 13:46
Myin+äidin+asunnon+hänen+kuolemansa+jälkeen+Tori.fi+sivulla.+
Tulostin+netistä+kauppakirjat,+ainoastaan+kaupanvahvistajasta+tuli+kuluja.+Säästyi+pitkä+penni+mikäli+olisin+antanut+välittäjälle+myytäväksi.
03.03.2018 12:05
Minulta+ei+väkisin+vietäisi+mitään.+Ulkomuotooni+puuttuminen+menisi+ohi+kuin+vesi+Hanhen+selästä.+
Jos+aletaan+haukkumaan+ulkonäköä+todistaa+että+haukkujalla+on+eväät+vähissä+päänupissa.+
Kyllä+tähän+ikään+on+jo+oppinut+pitämään+puolensa.+
Jos+omaisuus+on+jo+"varastettu"+kuten+kerroit+ja+mikäli+asiaan+liittyy+jotain+laitonta++ei+kun+tekemään+rikosilmoitus.+Nuo+ulkonäön+haukkumiset+unohda+kokonaan.
03.03.2018 09:56
Sunnuntaina+olen+minäkin+syntynyt.+Googltin+juuri,+kuinka+pärjättiinkään+ennen+Googlea.
02.03.2018 17:24
Omaa+pahaa+oloaan+näyttää+eräät+suoltavan+palstalle.+
Jos+on+tasapainossa+ja+elämäänsä+kohtalaisen+tyytyväinen+ei+tee+mieli+mollata+muita+ihmisiä.+
En+ymmärrä+henkilöön+menevää+solvaamista,+vaikka+kyseessä+olisikin+vain+nimimerkki.+
Omishoidon+vuosina,+ollessani+väsynyt+ja+turhautunut+syyllistyin+itsekin+vastaiskuihin+puskasta.+Eräs+henkilö+otti+minut+kohteekseen,+onneksi+se+on+loppunut.
02.03.2018 09:23
En+osta+ikinä+muovikassia+kaupasta,+on+kangaskasseja+siihen+tarkoitukseen.+Meidän+S-marketissa+on+biohajoavia+hedelmäpusseja,+ostan+aina+hedelmät+ym..+niihin,+käytän+ne+vielä+kotona+biojätepussina.+Kyllä+lihat+ja+leikkeleet+on+mahdotonta+saada+ilman+muovia.
01.03.2018 20:25
Kyllä+kumppanuus+ja+läheisyys+on+tärkeää+koko+elämän+ajan.+Seksi+ei+ole+pakollista+mutta+mukava+lisä.
01.03.2018 20:08
Opiskelin+aikoinaan+Helsingissä,+asuin+tilapäisesti+Kannelmäessä.+Siellä+oli+todella+hienoja+pyöräteitä.+Ajelin+joka+päivä+pitkiä+lenkkejä.
01.03.2018 13:30
En+minäkään.
01.03.2018 09:02
Näinhän+se+on,+en+usko+yliluonnolliseen.
Mitä+enemmän+ikävöi+sen+enemmän+on+myös+muistoja+alitajunnassa.+
Mies+sairasti+lähes+20-vuotta,+lopussa+hän+itse+ja+läheiset+toivoivat+että+kuolema+armahtaisi,+en+ole+nähnyt+hänestä+kertaakaan+unta,+surutyö+tuli+tehtyä+sairauden+aikana.+Tämä+että+toivon+näkeväni+pojan+unessa+on+enemmän+toivomus+itselleni.
01.03.2018 08:44
63 / 165