Kävikö hyvin vai huonosti vai sekä että?

Mrs.W

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Ei kaikesta tarvitse perillä ollakkaan.

2. Mieluummin vähemmän ja asiaa, kuin jatkuvasti äänessä ilman sanottavaa.

3. Jos on hätää, ei sitä puheen pulputuksella muuksi muuteta.

4. Eikä voi, se on joko niin tai sitten näin.

5. Ei passaa erimielisyyksiä piilotella.

6. Ei tämän rauhallisemmaksi enää voi oppia, ainakaan savolaisen kanssa.

7. Ei tule mitään, myöhästyminen mistään ei passaa.

8. Kiusallista muitakin vieraita ajatellen, jos vain viivytellään ja viivytellään, kahvikin jäähtyy.

9. Liiallinen vieraanvaraisuus ja tyrkyttäminen ei ole kivaa.

10. Jos ei rusinoita, ei pullaakaan.

11. Ei kukaan ole toistaan parempi, erinomaisuutta on toisaallakin.

12. Olen sanaton.

13. No enhä tuota itsekkään helpolla panis lähtemään.

Eli ei tainnut tulla savolaista puolisoa.

• sinne.suunta

Tutkittua tietoa tietysti kaikki. Pohjalainen ja insinööri. Hohhoijaa.

Mutta ei tässä ollenkaan huonosti ole savolaiselle käynyt.
      Eikä ole inssikään valitellut, turhaa se olisi ollutkin. Sai vähän huumoriakin paketissa.
      50-vuotispippalot jo melkein huutoetäisyyvellä.

• savolainenN

Rinnoista puheenllen, minulla n hyvät tissit!

• Psykoterapeutitar

Kertakaikkisen "ihana ja rakastettava" epäluotettava rikollinen huijari kaikessa kaameassa "seksikkyydessään"!

• vfihimsf

Palstakin elää ihan omaa eloaan tavalla jos toisellakin - kauas ei siivet kantaneetkaaan poikasen haavoitetun -Junnu Vainion sanoin..... joku toivotteli jo viime viikolla hyvää Mosambikin tai muun maan matkaa - jotenkin ilkeään sävyyn - toka juttu toi alituinen seksismin sävyinen vihjailu - eikö nissäkään maissa sitten mistään muusta puutetta liene...
      uutisointi kertoo että valkoihoisia ollaan ajamassa pois niiltä alueilta - ilmeisesti uusia kahakoita uumoillen... oman kylän kyläläisiäkaan palstalaisten lisäksi ei tunne tai tiedä edes - millä asioilla porukat kylillä liikkuu - nuoretkin naiset muotitietoisten palstoilla löytäneet erakoitumisen edut, kodin ja perheen parissa puuhailun - ehkä se onkin alituisen juhlimisen sijaan myös enempikin yhteisöjenkin etua - löytää omaa minuuttaan ja luovuuttaan useampienkin eri alojen jutuissa.
      Saahan sitä joka iikka vapaasti kysellä että milläs asialla sitä ollaan ihan reilusti
      - omastamielestä nukkuminen viiskytvuoden vuorotyöputken jälkeen parasta -- ihan yksn.
      Painajaisten sävyjä elämä tarjosi ylimitoitetusti niinäkin aikoina. Ja tietty sitä tavistarinaa ett naisten euron arvon pitää alituisesti pysyä siinä 70-80 centin hujakoillla.
      Onko teillä muutakin kysyttävää? Toivomus olisi että asioita asioina.

• Etelä-Savolainen on kaveri. Itse olen Pohjalainen, ihan hyvin on pärjätty.

• Jaa.että.pohjalainen

Kyllä nuo pohjalaisen tuntomerkit aika hyvin sopivat. On toki joutunut esiintymistään fiksaamaan tai kaventamaan jollekin yleistasolle. Mutta sisällä ne ovat olemassa. Kun aikanaan muutin toiseen maakuntaan, sain kommentteja: on tuo sitten leuhka. Äänestänikin jo kuuluu itsevarmuus. Sitäkin olen vähän koulannut leppoisemmaksi.
      Lapset ovat ihania vasta sitten kun pystyvät puhumaan, ottaako sitä puuroa vai mitä suuhunsa tahtoo. Elekielen ymmärtäminen ei todellakaan ole vahvuuteni. Sama pätee puolison tarpeisiin.
      Kadehdin aikoinaan työkaverin koulutusta, eikä kauan mennyt kun sitä oli itsellä enemmän. Käytävän parhaat palkat ovat aina hivelleet, olen ne ahkeruudellani ja tarmokkaalla työhön paneutumisella ja sitoutumisella ansainnut.
      Ainakin yksi väittämä tuossa lehdessä ei pidä paikkaansa: "Pohjalainen tietää olevansa paras, komein ja viisain muutenkin." En ole. Minä annan tunnustusta avoimesti, jos joku osaa paremmin ja niitähän piisaa. Kuka missäkin asiassa. Viihdyn mainiosti itseäni viisaampien seurassa - kas, ilmaiset opit.
      Lehden rimpsusta ainakin omalta kohdaltani: En väheksy ketään, sellaista dokua tai syrjäytynyttä ei olekaan, ettenkö häntä kohtelisi siinä missä muitakin. Tämä sopii myös lapsuuden perheeseeni, kulkurit otettiin yöksi ja päiväkiertolaisille pantiin mannavelliä pöytään. Ja keräyksiin osallistuttiin.
      Epärehellisten työkavereiden kanssa oli pakko tulla toimeen. Nyt vain tipautan pois elämästäni ne, joihin ei voi luottaa, ihan täydellinen ei kuitenkaan siinäkään suhteessa tartte olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1208
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      154
      1172
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1095
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      996
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      48
      930
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      828
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      800
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      742
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      731
    Aihe