Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Mikä on dokumentti?
Ette tiedä vai! Eikö Pimari ole vielä kertonut? Juu, ei, en tiedä! Lienee aika sanoa jotakin, sanoa lyhyesti ja pitkäs497Me keskustelijat
Olemme ilmeisen ikäisiä, jotain tietäviä ja osaajia. Avauksiin vastataan asiattomasti ja joskus jopa asiallisesti. Tämän696Kun itsekehu ja syyttelyt syntyvät
Tämä palasta ei ole pilattu vaan tuhottu. Itsekehuinen ja osaamaton tyhmä, Pilmari&Co Onko pullo jatkuvast käytössä2896Tulkkat turkku
Tulkkak kaik ihmiset Turkku tää o niimpaljo ihana paik ja jos jolla o vaik jotta surkku ni tääl neekmkyl häviväk kaik.296- 895
Iltamme ratoksi
Ollaan taas merkeissä illan oman lumenkin koristaman niin soman. Pakkanen muuttui vesisateksi pupujussilla konsanaan.595Kestävyys kovilla katsellessa
Seuraan paljon urheilua ja nyt Australian Openia, eli Australian avoimia tenniksessä. Minua hirmustuttaa nuo spontaanit494Mikä on tämän palstan hyvä sisältö
Arjen asiat Politiikka Luonto ja sää Tarinat Raamattu Uskonnot Itse pidän parhaana kaiken mieleen tulevan käsittelyn2893Perjantaidokkari
Jo pitkään on ykköseltä tullut perjantaisin ohjelma, joka on suurelta osin ollut hyvä. Paljon uutta tietoa, hyviä oasnot593Nyt iski itsekritiikki
Ajattelin kirjoittaa jotain suurta ja kaunista. Tässähän nuo molemmat tulikin mainittua. Enemmittä höpinöittä kirjoita791Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi.
Olen sanoittanut omakustanteeiden tyylisiä, helppoja sävelmiä. lyyli niitä palstalle tullessaan vaati. Nimen ja tahtil191Mielelläni hauskuuttaisin!
Tuon otsikon kirjoitettuani kavahdin, millä konstein muka? Siinäpä sitä pohtimista monelle,erityisesti itselleni. Miele391Sää ja mää ja muutkin.
Me olemme saaneet kokea talven, oiikean talven. Pakkasta on ollut kuin ennen vanhaan aikaan. Luntakin kotitarpeeksi.391On pystyttävä muuhun kuin haukkumiseenn!
Palsta tulee käyttökelvottomaksi jos pitäydytään vain haukkuihin Asiakirjoitukset mielipiteistä muotiin ja hyvä tulee!2089- 089
Ystävällisyys ja asiallisuus on elämisen ehto
Rakkauskaan ei hullumpi jos kohdalle sattuu. Onko vastaan panijoita?1689Dokumentti
Aavan palstan tällä puolen jos nyt kirjoittaa varma onpi oikeastaan josta ilmoittaa Tae kaiken oikean myös viime virkkee489On ryhdyttävä toimiin
Itsestään tai vaatimalla ei mitään saada aikaan. Ollaanko sitä mieltä, että asiantilasta tehdään selvitysyritys huomenn489Vain pieni tiedotus
Olen rekisteröitynyt ja siihen kuluu myös sähköpostiosoite. [email protected] sähköpostin välityksellä voi lähettää489Miten avaat viestisi?
Kirjoita selvä otsikko aiheestasi Kirjoita oma käsityksesi aiheesta Kirjoita yhteenveto ja kysy muiden mielipiteitä988