Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Mikä on dokumentti?

Ette tiedä vai! Eikö Pimari ole vielä kertonut? Juu, ei, en tiedä! Lienee aika sanoa jotakin, sanoa lyhyesti ja pitkäs
    70 plus
    4
    97
  2. Me keskustelijat

Olemme ilmeisen ikäisiä, jotain tietäviä ja osaajia. Avauksiin vastataan asiattomasti ja joskus jopa asiallisesti. Tämän
    70 plus
    6
    96
  3. Kun itsekehu ja syyttelyt syntyvät

Tämä palasta ei ole pilattu vaan tuhottu. Itsekehuinen ja osaamaton tyhmä, Pilmari&Co Onko pullo jatkuvast käytössä
    70 plus
    28
    96
  4. Tulkkat turkku

Tulkkak kaik ihmiset Turkku tää o niimpaljo ihana paik ja jos jolla o vaik jotta surkku ni tääl neekmkyl häviväk kaik.
    70 plus
    2
    96
  5. Pitääkö pyrkiä, aina ja kaikessa, parempaan?

Tuota ihmettelen ja mielipiteitä toivon!
    70 plus
    8
    95
  6. Iltamme ratoksi

Ollaan taas merkeissä illan oman lumenkin koristaman niin soman. Pakkanen muuttui vesisateksi pupujussilla konsanaan.
    70 plus
    5
    95
  7. Kestävyys kovilla katsellessa

Seuraan paljon urheilua ja nyt Australian Openia, eli Australian avoimia tenniksessä. Minua hirmustuttaa nuo spontaanit
    70 plus
    4
    94
  8. Mikä on tämän palstan hyvä sisältö

Arjen asiat Politiikka Luonto ja sää Tarinat Raamattu Uskonnot Itse pidän parhaana kaiken mieleen tulevan käsittelyn
    70 plus
    28
    93
  9. Perjantaidokkari

Jo pitkään on ykköseltä tullut perjantaisin ohjelma, joka on suurelta osin ollut hyvä. Paljon uutta tietoa, hyviä oasnot
    70 plus
    5
    93
  10. Nyt iski itsekritiikki

Ajattelin kirjoittaa jotain suurta ja kaunista. Tässähän nuo molemmat tulikin mainittua. Enemmittä höpinöittä kirjoita
    70 plus
    7
    91
  11. Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi.

Olen sanoittanut omakustanteeiden tyylisiä, helppoja sävelmiä. lyyli niitä palstalle tullessaan vaati. Nimen ja tahtil
    70 plus
    1
    91
  12. Mielelläni hauskuuttaisin!

Tuon otsikon kirjoitettuani kavahdin, millä konstein muka? Siinäpä sitä pohtimista monelle,erityisesti itselleni. Miele
    70 plus
    3
    91
  13. Sää ja mää ja muutkin.

Me olemme saaneet kokea talven, oiikean talven. Pakkasta on ollut kuin ennen vanhaan aikaan. Luntakin kotitarpeeksi.
    70 plus
    3
    91
  14. On pystyttävä muuhun kuin haukkumiseenn!

Palsta tulee käyttökelvottomaksi jos pitäydytään vain haukkuihin Asiakirjoitukset mielipiteistä muotiin ja hyvä tulee!
    70 plus
    20
    89
  15. Asutko jo hoivakodissa?

Mitkä ovtkustannukset? Viihdytkö?
    Ikäryhmät
    0
    89
  16. Ystävällisyys ja asiallisuus on elämisen ehto

Rakkauskaan ei hullumpi jos kohdalle sattuu. Onko vastaan panijoita?
    70 plus
    16
    89
  17. Dokumentti

Aavan palstan tällä puolen jos nyt kirjoittaa varma onpi oikeastaan josta ilmoittaa Tae kaiken oikean myös viime virkkee
    70 plus
    4
    89
  18. On ryhdyttävä toimiin

Itsestään tai vaatimalla ei mitään saada aikaan. Ollaanko sitä mieltä, että asiantilasta tehdään selvitysyritys huomenn
    70 plus
    4
    89
  19. Vain pieni tiedotus

Olen rekisteröitynyt ja siihen kuluu myös sähköpostiosoite. [email protected] sähköpostin välityksellä voi lähettää
    70 plus
    4
    89
  20. Miten avaat viestisi?

Kirjoita selvä otsikko aiheestasi Kirjoita oma käsityksesi aiheesta Kirjoita yhteenveto ja kysy muiden mielipiteitä
    70 plus
    9
    88