Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Nyt iski itsekritiikki

    Ajattelin kirjoittaa jotain suurta ja kaunista. Tässähän nuo molemmat tulikin mainittua. Enemmittä höpinöittä kirjoita
    70 plus
    7
    86
  2. Kestävyys kovilla katsellessa

    Seuraan paljon urheilua ja nyt Australian Openia, eli Australian avoimia tenniksessä. Minua hirmustuttaa nuo spontaanit
    70 plus
    4
    86
  3. Perjantaidokkari

    Jo pitkään on ykköseltä tullut perjantaisin ohjelma, joka on suurelta osin ollut hyvä. Paljon uutta tietoa, hyviä oasnot
    70 plus
    5
    86
  4. Sää ja mää ja muutkin.

    Me olemme saaneet kokea talven, oiikean talven. Pakkasta on ollut kuin ennen vanhaan aikaan. Luntakin kotitarpeeksi.
    70 plus
    3
    86
  5. Uskoen tai ei!

    Olen kirkkoon kuuluva, mutta uskon tuskin Jumalan olemassaoloon. Raamattu on tehty joskus oppimattomille ihmisille, suur
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    86
  6. Loukattu Lipponen ja kehuttuKatainen

    Lipposta on paljon haukuttu, varsinkin EU-hun menosta. Lipposen ajatuksissa oli Eu:n puheenjohtajuus, mutta huonosti k
    80 plus
    0
    85
  7. Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi.

    Olen sanoittanut omakustanteeiden tyylisiä, helppoja sävelmiä. lyyli niitä palstalle tullessaan vaati. Nimen ja tahtil
    70 plus
    1
    85
  8. Mikä on tämän palstan hyvä sisältö

    Arjen asiat Politiikka Luonto ja sää Tarinat Raamattu Uskonnot Itse pidän parhaana kaiken mieleen tulevan käsittelyn
    70 plus
    28
    83
  9. On ryhdyttävä toimiin

    Itsestään tai vaatimalla ei mitään saada aikaan. Ollaanko sitä mieltä, että asiantilasta tehdään selvitysyritys huomenn
    70 plus
    4
    82
  10. Ystävänpäivä se on tämäkin

    On kohteliaasti nostettu ystävänpäivärunoni vuosien takaa. Monta hyvää palstaystävää siellä ilokseni tervehti. Hyvää yst
    70 plus
    3
    82
  11. Muutama sana Aleksis Kiven päivänäkin

    Kyllä minäkin jotain kuulin Aleksis Kivestäkin siellä kansakoulussakin, mutta tietoni hänen suuruudestaan kirjailijana o
    70 plus
    5
    81
  12. Yksimielisyys ongelmana

    Yksimielisyys tulee ylipääsemättömäksi ongelmaksi vaikkapa brexitin kohdalla. Yksimielisyys päätöksissä tuntuu ylensäkin
    70 plus
    4
    80
  13. Vain pieni tiedotus

    Olen rekisteröitynyt ja siihen kuluu myös sähköpostiosoite. [email protected] sähköpostin välityksellä voi lähettää
    70 plus
    4
    80
  14. Suosituin puolue Suomessa

    Viimeisin tieto lienee, että demarit on suosituin. Kokoomus on suurin eli suosituin, keskusta ainoa, joka on Suomea suo
    70 plus
    2
    80
  15. Kevään aika

    On kevät meillä niin aikainen vain lunta hiukan puuttuu. On ilmiö tää ikiaikainen joka tuskin miksikään muutuu. Mut ann
    70 plus
    3
    78
  16. Puut ovat meitä etevämpiä

    Jos metsän puuhun hyökkää vaikkapa mäntypistiäinen. lähettää hyökkäyskohde avunpyynnön muille puille. Hätäviesti etenee
    60 plus
    11
    77
  17. Dokumentti

    Aavan palstan tällä puolen jos nyt kirjoittaa varma onpi oikeastaan josta ilmoittaa Tae kaiken oikean myös viime virkkee
    70 plus
    4
    77
  18. Varokaa Finlandia Akademyä!

    Teille ei ehkä tulekaan noita mainoksia. Kerhoon kirjaudutaan pankkikortilla ja raha menee automaattisesti kortilta jos
    70 plus
    2
    77
  19. Runebergin päivänä

    Olen heräskellyt vähin erin ja päivänä tään Runebergin Paikalleni hetkeks istun, kokeilen josko onnistun. runon pienen a
    70 plus
    3
    77
  20. Mikä on Telia dot

    Minulla on numero, sim-kortti ja kännykkä Ei toimi!!
    80 plus
    10
    77