Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Tervetuloa kirkkaaseen ja aurinkoiseen päivään

    Ihan mieltä ilahdutti kun kirjoittamaan ilmestyi uusia kitjoittajia. Ihan nyheettejähän nuo nyt eivät olleet, mutta yri
    70 plus
    0
    51
  2. Muistatko Monrepoon

    Tuo puisto on varmaan jänyyt monen viipurilaisen mieleen kun ovat nuoruuden ensirakkaudessaankin siellä kävelleet. Anni
    70 plus
    8
    50
  3. Nyt koittaa lahjattomien onnen aika, joulu

    Päätellen siitä, että minäkin olen saanut jo nyt joululahjoja ja kortteja. Minä tässä istun silmät pyöreinä ihmettelem
    Ikäryhmät
    3
    50
  4. Kaikki hyötylliset neuvot tarpeisiin täältä

    Haarhaanjohtamisetkin voivat onnistua. Kääntykää luottamuksella tai ilman puoleeni! Ruuneperi
    70 plus
    12
    49
  5. Huonosti käy jos ansioitta toimii

    Ihmisellä pitää olla ansioita eli merittejä pyrkiessään asemaan. Nykyisen Suomen nuorten jääkiekkojoukkueen johtajaksi
    70 plus
    2
    49
  6. Näiden palstojen syntyajat

    Ensi keväänä tulee kuluneeksi 16 vuotta siitä kun itse tulin kirjoittamaan. Oli maaliskuu 2001 , ja lääkärilakko, joka
    70 plus
    14
    48
  7. Pieni tehtävä

    Ripaska on nopea venäläinen tanssi, jossa tehdään nopeita potkuliikkeitä eteenpäin ja sivuille. Tanssi tapshtuu polvet
    Ikäryhmät
    2
    48
  8. Aurinko ja kevät

    Sytytti aurinko lämmöllään, kauneuden ja kevään. En huomannutkaan ennestään kuinka suuren muodostaa tuo evään. Täyttyy
    Ikäryhmät
    0
    48
  9. Huomasitteko, Makriina löytyi!

    Ilman Makriinan asiantuntevaa läsnäoloa saatiin snookerin maailmanmestaruus ratkaistua. Minun ilokseni Mark Williams vo
    70 plus
    0
    48
  10. Syksyinen aamutervehdys

    Pakkasten tulosta kirjoitti Pilmarikin, jolla tarkoitti hallituspakkasta. Yllätys,yllätys Tuo pakkanen on tuotu ilkeily
    70 plus
    4
    47
  11. Vihaviestien seuraukset

    Imatralla tapahtui kolmoismurha, jossa vaikuttimena saattoi hyvinkin olla poliittinen sävy. Tälläkin palstalla on lyöt
    70 plus
    17
    47
  12. Makriinalle snookeria

    Muitakin asettua telkkaria katsomaan. Eilen kuolasin paitani märäksi kun Judd Trump peittosi Ronnie O'Sullivanin 5-2. Va
    70 plus
    2
    47
  13. Me rekisteröidyt

    Poikkesin ikäryhmissä ja ilahduin. Rekisteröityneitä meitä kirjoittamassa asiaviestejä. Tule sinäkin mukaan!
    Ikäryhmät
    0
    47
  14. Eilinen päivä palstalla

    Eilen oli lauantai ja ja palstalla kirjoitti moni palstalainen ilosta, hyvästä ja kauniista. Nuo viestit ilahduttivat s
    Ikäryhmät
    0
    46
  15. "Älystä" tavalliseen

    Kyllästyin kantamaan tiiliskiveä kulkiessani ja ostin pienen Nokia 215 kännykän. Tällaisia löytyy ainakin tiskin alta,
    80 plus
    5
    45
  16. Kun terroristit vapautuvat

    Muistan kaukaisen ajan kun terroristit räjäyttelivät itseään. Kauhuissani mietin tilannetta, jossa tuollaisia pomminkant
    70 plus
    2
    45
  17. Päivä pitenee jo

    Talvipäivän seisaus oli 21.-22. joulukuuta eli vast'ikään ja valoa kohti nyt mennään. Täällä on taivas kirkkaan sininen
    70 plus
    2
    44
  18. Lototaan mekin!

    Amerikoissa, missä kaikki on suurinta, voittinainen yli 400 miljoonaa sukulaistensa syntymäajoisrta rakennetuilla rivei
    Ikäryhmät
    1
    44
  19. Isänmaamme Iso Konnala

    Kun keskusteluja seuraa, on huomaavinaan, että isänmaamme on täynnä konnia, jotka tekevät työksen rikoksia niin valtionh
    Ikäryhmät
    0
    44
  20. Muutama hetki valvoen

    Olen aikaisemminkin todennut, että on hyvä valvoa, ellei nukuta. Noin teen tänäkin yönä. Ihmettelen palstalaisten suurta
    Ikäryhmät
    1
    44