Ruuneman

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Puolueiden pärjääminen
Puolueet valmistautuvat ensi vuoden kunnallisvaaleihin ja Antti Rinne on ilmoittanut päämääräksi suurimman puolueen asem867Jottan tarttis tehrä
Päinvastaisista vakuutteluista huolimatta on 70 pahasti vaurioituneessa tilassa. Aihetta tekoihin olisi, mutta kun itse067Nyt koittaa lahjattomien onnen aika, joulu
Päätellen siitä, että minäkin olen saanut jo nyt joululahjoja ja kortteja. Minä tässä istun silmät pyöreinä ihmettelem366Minäkö painostaja ja häiritsijä
Syytös on aiheeton. Pilmari on v.sta 2000 lähtien häirinnyt tämän palstan keskusteluja jatkuvasti. Salailukeinoina häne166Näyttää siltä, että palstalla voi keskustella taas
On vain heikkoja merkkejä. Tulkaa mukaan keskustelemaan. Aihe on jokaisen henkilökohtainen, toisten kunnioittaminen vält266- 065
Katsokaa kelloa ja almanakkaa
Kun ilmeisesti olisi aika siirtyä asiaviesteihin, ei asia onnistukaan Syytteet nimimerkkejä vastaan jatkuvat ja oma nim265Näiden palstojen syntyajat
Ensi keväänä tulee kuluneeksi 16 vuotta siitä kun itse tulin kirjoittamaan. Oli maaliskuu 2001 , ja lääkärilakko, joka1464Kaksi vaihtoehtoa Lahdessa.
Toiset voittavat, toiset häviävät. Häviäjät ovat suomalaisia, voittajat yleensä norjalaisia. Norjalaiset myös estävät su264Eilinen päivä palstalla
Eilen oli lauantai ja ja palstalla kirjoitti moni palstalainen ilosta, hyvästä ja kauniista. Nuo viestit ilahduttivat s064Pieni tehtävä
Ripaska on nopea venäläinen tanssi, jossa tehdään nopeita potkuliikkeitä eteenpäin ja sivuille. Tanssi tapshtuu polvet264Muistatko Monrepoon
Tuo puisto on varmaan jänyyt monen viipurilaisen mieleen kun ovat nuoruuden ensirakkaudessaankin siellä kävelleet. Anni863äänestäkää kaikki
jos hallituksen politiikka on liian oikeistomaista, äänestäkää vasemmistoa. Jos liian vasemmistolaista, päinvastoin. Än063"Älystä" tavalliseen
Kyllästyin kantamaan tiiliskiveä kulkiessani ja ostin pienen Nokia 215 kännykän. Tällaisia löytyy ainakin tiskin alta,562Vihaviestien seuraukset
Imatralla tapahtui kolmoismurha, jossa vaikuttimena saattoi hyvinkin olla poliittinen sävy. Tälläkin palstalla on lyöt1762Miten parhaiten vaikutat elämääsi
Tärkein asia on vaikuttaa ja se tarkoittaa äänestämistä Laajat tiedot saa lukemalla. On luettava myös roskakirjoja. Ut462Tervetuloa kirkkaaseen ja aurinkoiseen päivään
Ihan mieltä ilahdutti kun kirjoittamaan ilmestyi uusia kitjoittajia. Ihan nyheettejähän nuo nyt eivät olleet, mutta yri061Lototaan mekin!
Amerikoissa, missä kaikki on suurinta, voittinainen yli 400 miljoonaa sukulaistensa syntymäajoisrta rakennetuilla rivei161Meikein sata
Muutaman tunnin päästä on sata, sitä olla ei voi olla ajattelemata. Niin pitkä on aika itsenäisyyden, aika sodankin tuon160Vihoittelu loppumaan
Palstalla on syntynyt taistelu muita nimimerkkejä vastaan ja itsen puolesta. Ilmiö on rasittava ja hyvää keskustelua tuh060