Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus+ei+ole+enkeli.+Jeesus+on+Jumalan+Poika,+koko+luomakunnan+esikoinen+ja+näkymättömän+Jumalan+kuva+(Kol.+1:15),+täten+hän+on+luotu+olento.+Koska+hän+oli+virheetön+karitsa,+synnitön+ihminen,+hän+saattoi+sovittaa+meidän+syntimme.
23.03.2021 12:27
Et+voi+kertoa+mihin+seurakuntaan+en+ole+tervetullut,+joten+päättelemme,+että+olet+keksinyt+koko+jutun+hatustasi.+Ne+seurakunnat,+joissa+käyn,+ottavat+minut+vastaan+ja+ne+ihmiset+jotka+tuntee+mut+kasvotusten,+diggaa+musta+suuresti.
23.03.2021 12:25
Tässä+sanotaan,+kuten+olen+noin+miljoonak+ertaa+täällä+sanonut,+että+hänen+nimensä+on,+ei+sanota,+että+hän+on.+Siinä+ei+ole+mitään+ihmeellistä,+että+Raamatussa+monella+ihmisellä+on+jumalallinen+nimi.+Ja+Jeesus+ei+ole+kaikkitietävä,+hän+ei+tiennyt+kuka+häneen+koski,+hän+sanoo,+että+siitä+hetkestä+ei+tiedä+Poika,+vaan+yksin+Isä.+Joten+tämä+yksin+todistaa,+että+Jeesus+ei+voi+olla+itse+kaikkivaltias+Jumala+Jehova.
23.03.2021 12:23
Kymmenen+käskyä+on+Jumalan+sormella+kirjoitettu,+miten+on,+noudatatko+sinä+neljättä+käskyä,+jossa+meidän+käsketään+pyhittää+viikon+seitsemäs+päivä,+sapatinpäivä?
23.03.2021 12:21
Niinpä.+Eikö+Jeesuksen+pitäisi+yhdistää?+Miksi+sitten+on+tuhansia+eri+kirkkokountia,+joilla+ei+ole+ehtoollisyhteyttä+keskenään?+Mikä+se+sellainen+seurakunta+on,+joka+kyttää+ja+vahtii+kuka+käy+heidän+ehtoollisellaan?
22.03.2021 15:50
Kuten+olen+aiemmin+kysynyt,+saamatta+mitään+vastausta,+haluaisitko+kertoa,+mihin+seurakuntaan+en+ole+tervetullut?+Itse+kun+en+ole+näistä+tietoinen.
22.03.2021 15:48
En+tiedä+kaikista+Suomen+messiaanisista+seurakunnista,+mutta+ainakaan+Hämeen+Messiaanisilla+ei+ole+mitään+virallista+oppia.
22.03.2021 15:23
Kuten+olen+monta+kertaa+sanonut,+en+ole+Jehovat+todistaja,+en+ole+seitsemännen+päivän+adventisti,+vaan+olen+seitsemännen+päivän+todistaja.+http://kristitty.net/blog/seitsemannen-paivan-todistajat/
22.03.2021 14:07
Jeesus+ei+ole+Jumala,+vaan+luotu+olento.+Hänet+on+luotu+koko+luomakunnan+esikoiseksi+(Kol.+1:15),+täten+hän+on+ensimmäinen+luotu+olento,+jonka+kautta+kaikki+muu+on+luotu.
22.03.2021 14:02
Kuka+täällä+on+adventisti?+Paitsi+tietenkin+ystävämme+1234567--?
22.03.2021 13:39
Vanhassa+testamentissa+Jehova+on+muodossa+YHWH,+Uudessa+testamentissa+kreikan+Kyrios+voi+tarkoittaa+joko+Jehovaa,+varsinkin+Vanhan+testamentin+lainauksissa,+tai+sitten+ketä+tahansa+Herraa,+kuten+suomenkielessä.+Kerrotko+missä+kohtaa+Paavalin+kirjeitä+Paavali+sanoo+Jeesuksen+olevan+itse+Jehova?
22.03.2021 13:38
Juutalaiset,+muslimit+ja+ateistit+ovat+eri+mieltä.+He+näkevät+selvästi,+että+kristinusko+on+polyteismia,+koska+Isä+on+Jumala,+Poika+on+Jumala+ja+Pyhä+Henki+on+Jumala,+täten+on+kolme+Jumalaa,+ei+yksi.+Sä+voit+selittää,+että+Jumala+on+yksi,+mutta+jokainen,+joka+osaa+laskea+kolmee,+näkee+selvästi,+että+kristinusko+opettaa+Jumalia+olevan+kolme.
22.03.2021 13:34
"Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut"+(Room.+10:9)
Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+meidän+täytyy+uskoa+Jeesuksen+olevan+itse+kaikkivaltias+Jumala+Jehova?
22.03.2021 11:26
Raamatun+mukaan+synti+on+sitä,+että+rikkoo+Jumalan+pyhää,+vanhurskasta,+hyvää,+täydellistä+ja+ikuista+lakia+(Room.+7:12,+1.+Joh.+3:4,+Ps.+19,+Ps.+119).
Jeesus+sanoo,+että+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät.+Laittomuus+vaivaa+kirkkoja+tänä+aikana.+Opetetaan+tahallaan+tekemään+syntiä+ja+rikkomaan+Jumalan+pyhää+lakia.+Palatkaa+takaisin+noudattamaan+Tooraa!
22.03.2021 11:05
Jos+meidän+pelastuksemme+riippuu+siitä,+että+tunnustamme+Jeesuksen+olevan+itse+Jumala,+miksi+Jumala+ei+sanassaan+tee+tätä+asiaa+täysin+selväksi?
22.03.2021 10:15
Kerrotko+missä+kohtaa+Tooraa+kielletään+hiertämästä+jyviä+sapattina?+Opetuslapset+rikkoivat+fariseusten+omasta+päästään+keksimää+perinnäissääntöä,+he+eivät+rikkoneet+Tooran+käskyä.
Sanot,+että+sapattia+ei+löydy+Raamatusta.+Jo+luomisviikolla+Jumala+itse+siunasi+ja+pyhitti+sapatinpäivän.+Kymmenenssä+käskyssä+meidän+käsketään+pyhittää+sapatinpäivä+ja+sapattikäsky+toistetaan+monta+kertaa+Toorassa+ja+profeetoissa.
Se+että+roomalaiset+myöhemmin+päättivät+kutsua+lauantaita+Saturnuksen+päiväksi+ei+liity+sitten+millään+tasolla+sapattiin.+Sapatti+on+ollut+pyhä+luomisviikosta+alkaen.+Se+minkä+Jumala+siunaa,+on+siunattu+ikuisesti.
niin+suvaitse+nyt+siunata+palvelijasi+sukua,+että+se+pysyisi+iäti+sinun+edessäsi.+Sillä+mitä+sinä,+Herra,+siunaat,+se+on+oleva+siunattu+iäti."
1.+Aikakirja+17:27+FB38
22.03.2021 09:40
Raamattu+sanoo,+että+Jeesus+on+näkymättömän+Jumalan+kuva+(Kol.+1:15,+Hepr.+1:3)+-+siksi+Jeesus+voi+sanoa,+että+joka+on+nähnyt+minut,+on+nähnyt+Isän.+Jeesus+on+Jumalan+Poika,+luotu+luomakunnan+ensihedelmänä,+esikoisena.+Se+että+Jeesus+on+Jumalan+kuva+ja+Jumalan+Poika,+ei+tarkoita,+että+hän+on+itse+Jumala.+Kaikki+Jeesuksen+puheet+Isästä+ovat+täysin+skitsofreenistä+tekstiä,+jos+hän+todellisuudessa+on+itse+Jumala.
22.03.2021 09:37
Lain+taulun+kymmenen+käskyä+on+Jumalan+sormella+kirjoitettu+kivitauluihin,+Aamen.+Täten+pidän+vähän+erikoisena,+että+muka+saisi+rikkoa+neljättä+käskyä,+sapattikäskyä.+Sapatistahan+tässä+ketjussa+on+kyse.
Jeesus+sanoo,+että+hän+ei+tullut+kumoamaan+Tooraa,+että+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+Toorasta+ei+katoa+pieninkään+piirto,+että+niitä+kutsutaan+taivaassa+suureksi,+jotka+noudattavat+pienimpiäkin+käskyjä.+Pidän+vähän+erikoisena,+että+nyt+saisi+muka+rikkoa+Tooran+tätä+tai+tuota+käskyä.
Paavali+sanoo,+että+emme+tee+uskollamme+Tooraa+tyhjäksi,+vaan+me+vahvistamme+Tooran+(Room.+3:31).+Lisäksi+Paavali+sanoo,+että+Toora+on+pyhä,+vanhurskas+ja+hyvä+(Room.+7:12).+Psalmissa+19+sanotaan,+että+Toora+on+täydellinen+ja+psalmissa+119+sanotaan+muutaman+kerran,+että+Toora+on+ikuinen.+Joten+miksi+ihmeessä+emme+noudattaisi+Jumalan+pyhää,+vanhurskasta,+hyvää,+täydellistä+ja+ikuista+lakia,+Tooraa?
22.03.2021 09:33
Tässä+sanotaan,+että+kastakaa+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen.+Ei+sanota,+että+Isä+on+Jumala,+Poika+on+Jumala,+Pyhä+Henki+on+Jumala,+ei+kuitenkaan+ole+kolmea+Jumalaa,+vaan+yksi+Jumala.+Se+että+kastetaan+näiden+kolmen+nimeen,+ei+tarkoita,+että+nämä+kolme+ovat+yksi.+Raamattu+sanoo+noin+miljoona+kertaa,+että+Jumala+on+yksi.+Kerrotko+kiitos,+missä+kohtaa+sanotaan,+että+Jumala+on+kolme?+Missä+kohtaa+profeetat+kertovat+Jumalasta,+joka+syntyi+ihmiseksi?
22.03.2021 09:30
Olen+eri+mieltä.+Ensimmäinen+kohta+tulisi+olla,+että+Jehova+on+yksi.
22.03.2021 08:10
21 / 845