Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+jätän+vaan+tän+tänne.
"Te+näette,+että+ihminen+tulee+vanhurskaaksi+teoista+eikä+ainoastaan+uskosta."+(Jaak.+2:24)
05.06.2021 09:11
Justhan+mä+siteerasin+Tooraa,+joka+sanoo+suoraan,+että+me+voimme+täyttää+lain.+Valehteleeko+Raamattu,+Jumalan+pyhä+sana?
05.06.2021 09:00
Messiaaniset+tekivät+tämän+irtioton+tällä+palstalla?+Miksi+minä+itse+en+tiedä+tästä+yhtään+mitään?
05.06.2021 08:54
Syytät+toisia+vihasta,+mutta+sitten+olet+meitä+karkoittamassa+Siionin+vuorelle+-+ehkä+vähän+ristiriitaista?+Ja+se+Kristuksen+rakkaus,+ei+vaikuta+siltä,+että+te+hellarit+tietäisitte+siitä+mitään.+Te+vihaatte+Jumalan+pyhää+lakia+ja+kaikista+kirjoituksistanne+huokuu+silkka+viha+toisinajattelijoita+kohtaan.
Mulla+on+suuri+rakkaus+ja+suuri+rauha+sydämessäni,+koska+rakasta+Tooraa,+Jumalan+pyhää+lakia.
"Suuri+rauha+on+niillä,+jotka+rakastavat+sinun+lakiasi,+eikä+heille+kompastusta+tule."+(Ps.+119:165)
05.06.2021 08:54
Raamatussa+monta+kertaa+puhutellaan+korkea-arvoisia+ihmisiä+Herraksi,+samoin+enkeleitä.+Laitan+linkin+sanakirjaan.
אָדוֹן
https://biblehub.com/hebrew/113.htm
Niin+hän+sanoi:+"En,+vaan+minä+olen+Herran+sotajoukon+päämies+ja+olen+juuri+nyt+tullut".+Niin+Joosua+heittäytyi+kasvoilleen+maahan,+kumarsi+ja+sanoi+hänelle:+"Mitä+herrallani+on+sanottavana+palvelijalleen?"+(Joos.+5:14)
Tässä+Joosua+kutsuu+enkeliä+herrakseen.
Niin+Gideon+vastasi+hänelle:+"Oi,+Herrani,+jos+Herra+(Jehova)+on+meidän+kanssamme,+miksi+sitten+kaikki+tämä+on+meitä+kohdannut?+Ja+missä+ovat+kaikki+hänen+ihmeelliset+tekonsa,+joista+isämme+ovat+meille+kertoneet+sanoen:+'Herra+on+johdattanut+meidät+tänne+Egyptistä'?+Mutta+nyt+Herra+(Jehova)+on+hyljännyt+meidät+ja+antanut+meidät+Midianin+kouriin."+(Tuom.+6:13)+
Tässäkin+Gideon+puhuttelee+enkeliä+herranaan.+Sekaannusta+aiheuttaa+käännöksemme,+jossa+Jehovan+pyhä+nimi+on+jostakin+käsittämättömästä+syystä+käännetty+Herraksi.+Olen+selvyyden+vuoksi+sulkuihin+lisännyt+tuohon+Jehovan.
Joten+heprean+Adon+ei+tarkoita+kaikkivaltiasta+Jumalaa+Jehovaa,+vaikka+voi+tarkoittaa+myös+siitä,+vaan+useimmiten+ketä+tahansa+korkea-arvoista+ihmistä+tai+enkeliä.
05.06.2021 08:44
Aamen,+tässä+sanotaan,+että+uudessa+liitossa+Jumala+panee+Tooransa+meidän+sydämiimme,+joten+uudessa+liitossa+Toora+on+edelleen+voimassa.
05.06.2021 08:29
Miksi+levität+valheita+toisista?+Missä+kohtaa+mä+oon+sanonut,+että+Jeesus+ei+sovita+kenenkään+syntejä?+Laitatko+suoran+linkin+kiitos?
05.06.2021 08:28
Mulla+jäi+ymmärtämättä+se+kohta+Raamatusta,+jossa+sanotaan,+että+Mooseksen+laki+on+nyt+kumottu,+ja+miten+se+on+mahdollista,+kun+Jeesus+itse+sanoo,+että+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto?
Ja+sä+kutsut+suoraa+lainausta+Raamatusta+oksennukseksi?
05.06.2021 08:27
Miksi+Jumala+sanoo+kerta+toisensa+jälkeen,+että+tämä+on+ikuinen+säädös?+Miksi+hän+ei+tee+täysin+selväksi,+että+Mooseksen+laki+oli+väliaikainen+järjestely?+Miksi+Jeesus+sanoo,+että+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+Mooseksen+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto?
05.06.2021 08:26
Miksi+levität+valheita+toisista?+Tietenkin+messiaaniset+uskovat+Jeesuksen+sovittaneen+kaikki+synnit.
05.06.2021 08:24
Uskomatonta!+Eli+siis+te+hellarit+ihan+pokkana+harrastatte+homoseksiä,+otatte+tatuointeja+ja+pukeudutte+vastakkaisen+sukupuolen+vaatteisiin,+koska+rakkauden+kaksoiskäsky+ei+kiellä?+Huvikseenko+Jumala+antoi+nämä+käskyt?
05.06.2021 08:18
Näytä+mulle+se+kohta+Raamatusta,+jossa+Jumala+muuttaa+ikuisia+lakejaan.+Luku+ja+jae+kiitos.
05.06.2021 08:16
Näytätkä+kiitos,+missä+kohtaa+Raamattua+Melkisedek+käyttää+Isästä+ja+Pojasta+ja+Pyhästä+Hengestä+nimitystä+Jehova?
Jaa+Raamatussa+ei+käytetä+Jumalasta+nimitystä+Herra+kuin+muutaman+kerran,+mutta+tertragrammi+YHWH+esiintyy+lähes+7000+kertaa.+Herra+on+Raamatun+kääntäjien+keksintöä.
05.06.2021 08:15
Anteeksi+nyt+vaan,+missä+kohtaa+tässä+Jeesus+sanoo+olevansa+Jumala?
05.06.2021 08:14
Niillä+juutalaisilla,+jotka+tunnen,+ei+ole+mitään+peitettä+silmillä.+Mutta+kristityillä+on+peite+ja+paksu+onkin,+ei+nähdä+sapattia+eikä+Tooraa+Raamatusta.
05.06.2021 08:12
Jumalan+oikea+nimi+Jehova,+eli+tetragrammi+YHWH+esiintyy+Raamatussa+lähes+7000+kertaa.
05.06.2021 08:11
Eli+siis+saa+harrastaa+homoseksiä,+saa+polttaa+lapsiaan+molokille,+saa+ottaa+tatuointeja,+saa+pukeutua+vastakkaisen+sukupuolen+vaatteisiin+ja+saa+sekaantua+eläimiin,+näitä+käskyjä+kun+ei+annettu+Jerusalemin+kokouksessa?
04.06.2021 11:58
En+tiedä+kuka+anonyymeistä+pelkureista+on+kukakin.+Tässä+eräs+anonyymi+kirjoitti+"Oikeaoppinen+usko+on+nimenomaan+tie+Jeesuksen+opetukseen,+jossa+on+pelastus.+On+välttämätöntä+uskoa+oikein+ja+ottaa+oikea+uskovien+upotuskaste."+Eli+siis+on+välttämätöntä+uskoa+oikein,+uskoa+helluntailaisten+uskontunnustus+ja+käydä+oikeaoppisella+aikuisten+upotuskasteella,+jotta+pelastuu.+Paskat+sanon+minä.+Oikeaoppinen+usko+ei+pelasta+ketään.
04.06.2021 11:53
Näytä+yksikin+jae,+jossa+sanotaan,+että+Jeesus+on+itse+kaikkivalatias+Jumala+Jehova?
04.06.2021 11:51
Jos+Jeesus+on+itse+kaikkivaltias+Jumala+Jehova,+miksi+Jumala+tässä+kohtaa+sanoo,+että+hänelle+on+annettu+kaikki+valta?+Miksi+hänelle+on+annettu+kaikki+valta,+jos+hän+on+itse+Jehova,+hänellä+olisi+ollut+tuo+valta+aikojen+alusta+asti?
04.06.2021 11:50
9 / 845