Vapaa kuvaus

Profiilikuva viittaa tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14754705/nakotesti-rotille

Aloituksia

79

Kommenttia

4196

1. Miten+tämä+järjetön+lässytys+liittyy+mihinkään?
  2. "utti+irroittelee+lauseita+yhteydestään"Vässykkä+on+hyvä+ja+esittää+siirtämillään+maalitolpilla+yhdenkin+kohdan+jossa+asiayhteys+muuttaisi+sitä+mitä+esitin.+Teksteissäsihän+ei+oikein+muuta+asiayhteyttä+olekaan+kuin+tuo+fysiikanvastainen+paatoksesi."Lienee+minullakin+oikeus+mielipiteisiin+eikä+vain+uttilla."Sinun+mielipiteesi+ovat+nyt+valheellisia+väitteitä+muista+ihmisistä."Tämä+on+juuri+sitä+riepottelua+jossa+pyritään+todistamaan+toinen+kirjoittaja+milloin+miksikin.+Väliin+kreatinionistiksi,+väliin+joksikin+muuksi."Kukas+sellaista+alkoikaan+tekemään?+Kukas+aloittikin+vähättelemällä+muiden+tietämystä+heti+ensimmäisessä+lauseessaan?+Kukas+juuri+väitti+minun+olevan+pahasti+sekaisin?+Kukas+juuri+ei+kyennyt+todistamaan+että+lainaukseni+joiden+pohjalta+aloit+haukkumaan+minua+olisivat+jotain+muuta+kuin+lainauksia+omista+teksteistäsi?Sinä+olet+kreationisti+ihan+omien+suoraan+lainattujen+tekstiesi+mukaan.+Se+asia+on+nyt+todistettu,+ei+vain+pyritty+todistamaan.+Sinä+sen+sijaan+et+näytä+edes+pyrkivän+todistamaan+väitteitäsi,+kunhan+keskityt+paskanjauhantaan."En+häpeä+pohjalaisuuttani+ja+se+tarkoittaa+sitä+että+en+aio+häipyä+palstoilta+minnekään+vaikka+jotkut+niin+ovat+vaatineet.+Muuta+en+ole+luvannut."Yrität+perustella+säälittävää+käytöstäsi+kotipaikallasi?"Fyysikot+eivät+tänne+ilkeä+yleisesti+ottaen+tulla+kun+näkevät+millainen+meuhkaaminen+täällä+on."Tässä+tapauksessa+se+kyllä+näyttää+olevan+tänne+tullut+fyysikko,+joka+täällä+meuhkaa."Olen+joskus+käynyt+katsomassa+josko+olisi+jotain+kiinostavaa+keskustelunaihetta.+Harvoin+on+mutta+joskus+täällä+on+jokunen+järkevä+henkilö+jolla+hyviä+huomioita."Ja+niihin+olet+sitten+kommentoinut+edellä+esitettyjä+asiattomuuksiasi?+Ja+sen+sijaan+että+kykenisit+ottamaan+niistäkään+tässä+vastuuta,+yrität+taas+esittää+kuin+sinulla+olisi+vielä+uskottavuutta+muiden+järkevyyden+tai+huomioiden+hyvyyden+määrittäjänä."Ulkomaisilla+alan+foorumeilla+on+erittäin+kehittynyttä+keskustelua,+aivan+eri+tasoilla+kuin+täällä."Ja+minkähän+alan+foorumiksi+tätä+kuvittelet?+Tarvitsetko+apua+palstan+otsikon+lukemiseen?+Juuri+eilen+autoin+yhtä+kreationistia+siinä."Olette+edelleen+yhtä+väärässä+minun+suhteen+kuten+aina+ennenkin+mutta+en+anna+sen+häiritä"Lapsukaisten+kesken+puhuttaessa+"te+olette+väärässä!"+on+varmaan+hyväksyttävä+argumentti.+Täällä+aikuisten+keskuudessa+todistusaineisto+ja+perustelut+ratkaisevat.+Ja+ne+kertovat+edelleen,+että+olet+kyvytön+esittämään+asiaasi,+ottamaan+vastuuta+teksteistäsi,+virheistäsi+ja+syytöksistäsi+ja+vastaamaan+suoriin+kysymyksiin."omapa+on+ongelmanne."Ne+ovat+nyt+nuo+yllämainitut+omat+ongelmasi+joiden+vaikutus+näkyy+tällä+kertaa+täällä."Minun+persoonani+ei+pitäisi+merkitä+näissä+keskusteluissa+yhtään+mitään+vaan+asiat+joista+ajatuksia+vaihdetaan+ja+niissä+pitäisi+pysyä."Ja+miksihän+sitten+tuot+jatkuvasti+korostetusti+esiin+omaa+persoonaasi,+etkä+kykene+esittämään+ajatuksiasi?+Ja+mikähän+on+nyt+se+asia+jossa+tässä+koko+ajan+pysyt?