tribulus terrestris

harrihöylä

Onko kenellekään kokemuksia aineesta? Minkäänlaisia sivuvaikutuksia? Voiko aiheuttaa allergisia reaktioita, esim. punoitusta/näppyjä koko vartaloon? Huimausta?

22

17206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdsfg

      joku 3-kypänenkin voi hyötyä siitä, ei nuoret. 30-50 ikävuosien välillä testo-tasot laskee noin 10-50% riippuen siitä mitä tekee, mitä syö jne. Täysin treenaamaton mies menettää 30-40 ikävuosien välillä 6 KILOA lihasmassaa! Älytön määrä. Sen takaisin saamisessa onkin duunia, varsinkin kun testotasot laskee koko ajan. Näille heeboille tribu auttaa varmasti, samoin ZMA.

      • Madmax

        Niin ei todellakaan auta nimimerkillä kokemusta on Jos tuote todella toimisi se olisi laitonta eli kiellettyjen aineiden listalla täyttä humpuukia!


      • Ron
        Madmax kirjoitti:

        Niin ei todellakaan auta nimimerkillä kokemusta on Jos tuote todella toimisi se olisi laitonta eli kiellettyjen aineiden listalla täyttä humpuukia!

        Toimii kyllä vaikkei olekkaan kielletty, mutta ei silläkään nyt ihmeitä saa aikaseksi niinkun ei millään muullakaan laillisella.


      • Anonyymi

        Ok. Mitä on zma??


    • jfr

      älä tuhlaa rahojas tribuluksee.

      • Gruppandos

        enemmän kun esim. kreatiini. riippuu varmaan äijästä kellä toimii


      • Big-Bubba

        kreatiinista ollut mitään hyötyä, tribusta aluksi paljonkin 2000mg/ pv annoksella (ei auta enää sekään).


    • harrihöylä

      eli onko kenelläkään minkäänlaisia oireita/sivuvaikutuksia ilmennyt? Itselläni tulee iholle punoitusta/näppyjä, että haluaisin tietää johtuuko tämä tribuluksesta vai jostain ihan muusta.

      • jepjep

        hikoiluttaa ja kusella saa juosta jatkuvasti eli jonkinlainen diureetti? mutta tiedtysti tupla-annos
        ohjeeseen verrattuna pitää ottaa.


    • kokeilija

      Pidä vaikka taukoa kaksi viikkoa ja tarkkaile tilannetta.

      Ei minulla näppylöitä muita kuin vähän finnejä on ollut pariin otteeseen vähän aikaa. Muut vaikutukset: olen nälkäisempi, pienempi unentarve, haluttaa vähän enemmän ja on hieman kärsimättömämpi mutta myös itsevarmempi fiilis. Noita on tottakai vaikea mitata, joten en sano muuta kuin että nuo ovat omia tuntemuksiani. Mutta on lihaksiakin ja voimaa tullut, mutta niin olisi ehkä muutoinkin tullut kun lisäsin treenimäärää (harjoittelua 1-2 tuntia viikossa useassa erässä... en aio treenata paljoa, koska kilpailulajissani on liioista muskeleista vain haittaa). Toisaalta kiinnostus harjoitteluun lisääntyi.

      Otan nykyisin varovasti VAIN 3-4 kapselia viikossa eli noin joka toinen päivä yhden vaikka purkin kyljessä lukeekin kaksi päivässä alle 80-kiloisille ja kolme painavammille. Totesin että purkin ohjeen mukaan otettuna vaikuttaa MINULLA hyvin (ainakin seksuaaliseen halukkuuteen tulee finnejä, hiukset rasvoittuvat) mutta sitten vaikutus lakkaa. Koen että vähempi määrä vaikuttaa minulla jotain, joten varmempi niin ja paras tyytyä siihen vähempään. Luultavasti siirryn vähitellen kokeilussa yhteen/päivä ja pidän välipäiviä myös.

      Siis kokemuksieni mukaan sopiva annostus voi olla eri ihmisillä hyvinkin erilainen. Väärä annostus ja ei ehkä vaikutusta ollenkaan. Siksi vaikea tapaus... Joillain, jolla ei toimi, voi olla että eri annostus vaikuttaisikin jonkin verran. Tuosta olisi kiva löytää oikeita tutkimustuloksia eikä vain mainostekstiä, koska tuo Tribulus ei vaikuta kaikilla samalla lailla tai niin paljoa.

      t. noin 40v

      • kumma sepustus

        Jaa että Tribulus toimii, no niin toimiikin.
        Mulla oli just samanlaisia kokemuksia:unentarve vhenee, keulii koko ajan yms...

        Joo oon tosin vasta 27 v. mutta on siitä hyötyä ja nimittäin juuri Optimuksen tribuluksesta.


      • Keila
        kumma sepustus kirjoitti:

        Jaa että Tribulus toimii, no niin toimiikin.
        Mulla oli just samanlaisia kokemuksia:unentarve vhenee, keulii koko ajan yms...

        Joo oon tosin vasta 27 v. mutta on siitä hyötyä ja nimittäin juuri Optimuksen tribuluksesta.

        Muistaakseni Tribestanin sivuilla on mittaustulokset erimerkkisistä tribuluksista ja Optimumissa oli vaikuttavia aineita vähiten, sentakia optimumia kai myydäänkin niin halvalla.


      • mikä sivu
        Keila kirjoitti:

        Muistaakseni Tribestanin sivuilla on mittaustulokset erimerkkisistä tribuluksista ja Optimumissa oli vaikuttavia aineita vähiten, sentakia optimumia kai myydäänkin niin halvalla.

        Missäs semmonen on haluan lukea ,kiinnostaa itseäkin.

        Joo en itsekkään tiedä niistä oikeen mitään.


      • Linkkivinkki

    • Maza

      Mä en ainakaan saanut mitään oireita.

    • Lazer

      Allergioista en osaa vastata, sehän on aika yksillöllistä.Aine toimi minulla yllättävän hyvin, oikeasti.Olin yllättynyt että edistyin puolessa vuodessa normaalia enemmän.Teoreettisesti pystyy treenaamaan vähän kauemmin ja useammin koska testosterooni-tasot ovat hieman korkeammalla(ei tietenkään verrattavissa laittomiin hormooneihin jota ei kannata edes harkita jos haluaa elää terveenä)ja sen pidemmän ja kovemman treenit myötä tuli kasvua!joten jos otat tribulusta treenaa paljon ja kovaa mutta turvallisesti ettet riko paikkoja!

      • Huhhuh

        On täällä hurjaa porukkaa:) sallikaa minun nauraa jutuillenne. Ei tietenkää tribulus aiheuta sivuvaikutuksia kun ei toimi. Ei ilman nieleminekään aiheuta sivuvaikutusia? Täällä kirjoittelee porukka joka taitaa pitää pystyssä mm. suomen vihatuimman lisäravinnemyymälän eli JR Fitnes-storen ostamalla sieltä kaikkia vitun kalliita kusetus tyyliin mainostettuja ihme tuotteita. Ei mikään tollanen kaupassa myytävä paska toimi varsinkaa sillain miten niitä mainostetaan. Ainoa missä tribulus toimii on uskopuolella, kukaan sitä syövä ei ikipäivänä huomaisi mitään eroa jos joku olis yön aikana vaihtanu purkin sisältöä. Ottakaa jotain oikeeta lääkettä ja kertokaa sit mikä toimii ja mikä ei.


      • terska-pena
        Huhhuh kirjoitti:

        On täällä hurjaa porukkaa:) sallikaa minun nauraa jutuillenne. Ei tietenkää tribulus aiheuta sivuvaikutuksia kun ei toimi. Ei ilman nieleminekään aiheuta sivuvaikutusia? Täällä kirjoittelee porukka joka taitaa pitää pystyssä mm. suomen vihatuimman lisäravinnemyymälän eli JR Fitnes-storen ostamalla sieltä kaikkia vitun kalliita kusetus tyyliin mainostettuja ihme tuotteita. Ei mikään tollanen kaupassa myytävä paska toimi varsinkaa sillain miten niitä mainostetaan. Ainoa missä tribulus toimii on uskopuolella, kukaan sitä syövä ei ikipäivänä huomaisi mitään eroa jos joku olis yön aikana vaihtanu purkin sisältöä. Ottakaa jotain oikeeta lääkettä ja kertokaa sit mikä toimii ja mikä ei.

        Aloitin tribuluksen käytön noin viikko sitten, ja olen huomannut että suoleni on alkanut toimia aika vinhaa vauhtia, eli maha on sekaisin ja 0loni ei ole paras mahdollinen. JOhtuneeko tribuluksesta??

        Ja jos johtuu, niin voiko kapselin ottaa ruuan jälkeen vaikka purkissa toisin sanotaan??Nimittäin vatsani on muutenkin herkkä. En mielellään lopettaisi tribulus kuuria, koska haluaisin testata toimisiko minulla.


      • tarkkailija5
        Huhhuh kirjoitti:

        On täällä hurjaa porukkaa:) sallikaa minun nauraa jutuillenne. Ei tietenkää tribulus aiheuta sivuvaikutuksia kun ei toimi. Ei ilman nieleminekään aiheuta sivuvaikutusia? Täällä kirjoittelee porukka joka taitaa pitää pystyssä mm. suomen vihatuimman lisäravinnemyymälän eli JR Fitnes-storen ostamalla sieltä kaikkia vitun kalliita kusetus tyyliin mainostettuja ihme tuotteita. Ei mikään tollanen kaupassa myytävä paska toimi varsinkaa sillain miten niitä mainostetaan. Ainoa missä tribulus toimii on uskopuolella, kukaan sitä syövä ei ikipäivänä huomaisi mitään eroa jos joku olis yön aikana vaihtanu purkin sisältöä. Ottakaa jotain oikeeta lääkettä ja kertokaa sit mikä toimii ja mikä ei.

        "Ei tietenkää tribulus aiheuta sivuvaikutuksia kun ei toimi. "

        Miten helvetissä nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Ala-arvoiset kommentit voisit jättää kotiisi. Mikä tahansa aine, riippumatta sen toimivuudesta jossain kontekstissa voi luonnollisesti -syötynä- aiheuuttaa sivuvaikutuksia tai muita ei toivottoja tai yllättäviä oireita.

        Järjen käyttö on myös sallittu, vaikka keskustelu olisikin järjetön.


    • nim.keho

      Joo ainakin minulla pelittää.Olen 52 vuotias mies.Toinen kuuri 2 vuoden sisään.n120 kapselia 2000 tonnista.Ruoka maistuu ,sexi useammin mielessä ja sarja kestävyys parantunut. Voima palautuu.pitää vain itse kokeilla annostus,koska tulee myös huonoja puolia jos ottaa liikaa,(välipäiviä annostukseen)Tulee kuumotusta ,nieluun outo vieras haju.finnejä ,hiukset rasvoittuu siitä tietää.Mutta jos on oppinut kuuntelemaan kehoa ,ei haittaa.

    • Anonyymi

      tilatkaa netistä oikeaa testoa t: 45v janne

    • Tribulusta huulessa perse keikkuu tuulessa.
      Tribulusta huulessa, mun perse keikkuu tuulessa.

      Tuollaista itse tehtyä laulua tavattiin laulaa teinipoikina, ei toiminut tribulus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe