Miksi elätämme heitä, he ovat turha joukko.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194687648566/artikkeli/ tyokkarin vaki ja palvelut saavat kansalta tyrmayksen toimistot pitaisi lakkauttaa.html
Virkailijat eivät tee työtään
2
<50
Vastaukset
- itiöp
Työkkärin ja työvoimanpalvelukeskuksen työntekijät työllistävät vaan itse itsensä tekemällä kiusaa työttömille kaiken maailman karenssiuhilla, tyhjänpäiväsillä koulutuksilla, Muistan eräänkin koulutuksen joka kesti viikonpari, jonka pää tarkoitus oli varmaan se että ne jotka ei siihen osallistu saa karenssin. Koulutuksessa luettiin sanomalehtiä, puhuttiin tyhjänpäiväsiä asioita jotka kaikki jo tiesi, sit mentiin tietokoneelle parina päivänä mol.fi sivuille tutustumaan, ja tästä se eukko sai palkan joka sitä kurssia veti. Yks muu kurssi kurssitäti teki ihmisen aktivointi kursseja, mut valittiin kurssin siihen osaan jossa käytiin paikkakunnan museossa, uimassa kylpylässä ja tutustumassa naapurikaupunkin nähtävyyksiin, joo mitähän tekemistä tol oli sen kans et työllistytään. toinen tämän naisen kurssiosio johon en onneksi joutunu sisälsi ruuanlaittoa ja opetettiin kuinka siivotaan kämppä, mun mielestä kurssi jossa opetetaan siivoomaan on nöyryyttävä työttömille.
- tässä syy
Työkkärin virkailijat saavat palkanlisiä, kun joku pakotetaan huuhaa-kurssille.
Kurssien vetäjät ja konsultit ovat usein kavereita ja sukulaisia, joten rahatkin saadaan pois valtiolta "omalle porukalle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756