Osaisiko joku sanoa, missä keravalla tai lähikunnissa voisi seurata auringonlaskua hyvällä paikalla?
Auringonlasku
apuaapua
5
545
Vastaukset
- joskussillointällöin
Keikukallion mäelle kun kiipeät niin siellä on hienot näkymät. Itse olen siellä pariin otteeseen käynyt napsimassa kuviakin.
- Keravalainen-80
Sehän on siis Keinukallio, eli Keinari, mutta kyllä sieltä on hienot näkymät!
- kaunista34
Porvoon vanhasta kaupungistakin on komeat näkymät, kun kiipeää sinne kirkon korkeudelle. Matkaa keravalta on n. 30-40 min autolla Öljytietä pitkin.
- heyy_9
Tuusulan järvelle aluks pyörällä, sitte sinne pullan ja mehun kaa istuskelee ja oottelee auringonlaskuu, oi että! Hyviä kokemuksia on. :)
- Mies60047
Jos olet nainen,niin sylissäsi.
Miehenä pitäisin sinua hunajana.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062