Joku turkulainen suuttui,

poistoon meni!

kun kirjoitettiin leveilynhalustaan asuntolainoihin liittyvän YLEn uutisen yhteydessä Maailman menoa palstalle! Sen sijaan tällä palstalla pidetään erinomaisen tärkeänä esim. jauhaa jostain Jani Toivolasta tai sitä ennen jostain Myllylästä!

No, turkulaiset ovatkin kovia poikia vetämään herneitä nenäänsä, ja omat vitsinsä turkulaisilla ovat suoraan ala-asteen muksujen tasolta vedettyjä.

7

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • logiikkaaa...

Sinänsä tietysti, ei se paljon painavaa asiaa sisältänyt se teksti, mutta kuinka paljon tähdellistä on noissa Toivola, Myllylä ynnä muut jutuissa?

• en ole lukenut...

En tiedä mistä on kyse ja en ole lukenut,enkä ole osallinen tuollaiseen keskusteluketjuun kuin aloittaja kertoo, mutta se on nyt minulle selvää, että tällä Suomi24- keskustelupalstalla ei ole samanlaista sananvapautta kaikilla, vaan sananvapaus Suomi24:ssa on näemmä riippuvainen siitä, että millaisia mielipiteitä esittää, eli vaikka viestin sisältö olisi asiallinen, niin jos arvostelee vaikkapa perussuomalaisten kannattajien nettikäytöstä näillä palstoilla tai yrittää puolustaa jotakin aiheetta solvattua vaikkapa vihreiden tai vasemmiston poliitikkoa, mennee sellainen kirjoitus todennäköisimminkin poistoon, tai ainakin usein näkyy olevan niin... Joko siis moderaattorit ovat perussuomalaisten kannattajia, tai sitten täällä Suomi24:ssa ei ole moderaattoreita ollenkaan; vaikka toisin väittävät, vaan korkeintaan kenties joku viestinpoistoautomaatti(?), missä viestejä poistatellaan sillä perusteella, että mitä mieltä joku saitin aktiivijäsen tms.(?) sattuu olemaan. Ja kun siis on näemmä pakko kirjoitella näille keskustelupalstoille omia saitin valtaenemmistöstä eriäviä sivistyneitä näkemyksiään tässä anonyymirjoittelun porukassa, joka pääsääntöisesti tuntuisi koostuvan näemmä persuaktiiveista ja muista mistä lie rasismia jorisevista netti- fuulaajista, niin voi arvata että millaisilla kirjoittajilla siinä on sanavapautta ja että millaisilla tosiaan vähemmän...

Sensuuri kuitenkin näemmä pelittää näillä palstoilla, mutta se näyttää sangen skitsofreeniselta, eli poistoon menevät näemmä pääosin asialliset ja aidon älylliset humaanit tekstit ja näkyville jätetään havaitun valitettavasti kaikki raflaava. Ilmeisesti tietoisesti Suomi24 siis pitää keskustelunsa tason alhaisena, halveksuen mielestäni siten fiksuinta osaa lukija- ja kirjoittajakunnastaan.

On todella kummallista, jos hullut persut ei osaa jättää sitä Janin Toivolan herjaamista jo sikseen, esimerkiksi sitä. Jani Toivola on fiksun oloinen ihminen.

• Turkulaiset ovat

mitättömiä, sisäänpäinlämpiäviä pikkukaupunkilaisia, jotka tulevat toimeen vain toisten turkulaisten kanssa. Muihin ihmisiin he suhtautuvat epäilevästi.

Ulkomaanmatkoilla turkulaiset tunnistaa pälyilevästä katseesta.

• en ole lukenut...

Et siis ole koskaan käynyt Turussa?

Aloitus taas on:

1. anonyymin laatima

2. lukijoita ja ketjuun vastaavia johdatteleva ja täysin inforsiälöltä erittelemätön aiheen osalta

3. ei millään tavalla mihinkään ajankohtaisiin uutisiin liiityvä, joten

Millaisena idioottina minua pidätte, kun otin osaa kirjoittajia tuntematta tähän keskusteluun? Noh, kerro!? Ootko persu? Niillä tai ainakin niiden kannattajilla nimittäin vähiten tuntuu olevan käytöstapoja anonyymissa nettikirjoittelussa... Itse, kuten anonymin ja henkilöäni esittelemättömän tätä ketjua varten valitsema nimimerkkinikin kertoo, en ole lukenut aloittajan tällä Suomi24:n "Maailman Menoa"- nimisellä anonyymilla keskustelupalstalla epämääräisesti aloittajan anonyymin vihjailemaa anonyymissa aloituksessaan minulle julkituomaa muiden tavisanonyymien aiempaa keskustelua, joten siitä en tiedä.

• sitä saa jne.

Herkkähipiäisempää sakkia kui turkkulaiset saa Suomesta hakea, varsinkin miehet täysiä neitejä.

• föri risteily!

Turku on vanha ruåttalainen kaupunki. Tiiän siitä kun sisko on ollu siellä piikomassa. Niien mielestä kaikki Turun ulkopuoliset on savolaisia.

• Joo sen
        föri risteily! kirjoitti:

Turku on vanha ruåttalainen kaupunki. Tiiän siitä kun sisko on ollu siellä piikomassa. Niien mielestä kaikki Turun ulkopuoliset on savolaisia.

kyllä huomaa.

On vaan liian pieni kylä pitämään ketään minään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe