Paras kasvojen kohottaja?

roikkuvat kasvot

Olen harkinnut jo monta vuotta kasvojen kohotusta (erityisesti midface lift) mutten ole uskaltautunut operaatioon sillä pelkään sen epäonnistumista. Erityisesti kasvohalvaukset ja suuret näkyvät arvet yms pelottavat. Taina Kinnusen "Lihaan Leikattu Kauneus" -kirjassa puhutaan kirurgista, joka on esiintynyt julkisuudessa eksperttinä, mutta todellisuudessa hänen face lift leikkauksista monet on karseasti epäonnistuneet. Kuka on tämä epäonnistuva kirurgi (jotta kaikki osaamme välttää häntä)? Ja kuka/ketkä ovat luotettavia, hyvin työnsä osaavia kasvojen kohottajia? Olisi hienoa kuulla kokemuksianne hyvistä suomalaisista kasvokirurgeista! Kiitos vastanneille jo etukäteen!

47

8431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60v.mies

      Norströmistä olen kuullut moitteita,vaikka onkin kova itseään kehumaan.Ja kalliskin on,joten häntä en suosittele.Tatu Tarkka teki minulle kohotuksen,tosin vain keskikasvoihin ja hyvin onnistui,lopputulos on huikea.

    • Vielä hamsteri

      60 v Mies
      Kuinka kauvan tuosta kohotuksesta on? Kestikö parantuaminen pitkään? Mikä oli hankalin vaihe?

      Minulla olisi kaksoisleuvan alueelle ja poskiin muodostunut venymää, eli valahtumaa! Onko nuo keskikasvoalueita?

      Kysymyksiä useita, mutta toivon saavani niihin vastauksia.

      • Anonyymi

        Kauvan ja leuvan😂😂😂


    • Paljon nähnyt

      Laatukirurgian Katrin Krüünvald.

      • Erittäin tarkka

        Laatukirurgian Krüünvald on paras tietämäni plastiikkakirurgi Virossa. Tekee huolellisesti rintoja ja kasvoja.


    • roikkuvat kasvot.

      Hei,
      Olen alkuperäinen kirjoittaja ja nimenomaan suomalainen kasvokirurgi olisi itselläni hakusessa keskikasvojen kohotukseen. Kuka tällä alalla omaa hyvän määrän kokemusta ja taitoa? Voiko jostain tarkistaa harkinnassa olevien plastiikkakirurgien kokemuksen (tehtyjen kyseessä olevien leikkausten määrä)? Kauanko kasvojen kohotusleikkauksen jälkeen pitää välttää raskasta fyysistä rasitusta (esim tanssi tai juokseminen)? Ja kauanko kestää ennen kuin on jotenkin normaalin näköinen taas? Monista aikaisemmista kirjoituksista olen saanut käsityksen, että klinikoilta saadut tervehtymisajan arviot eivät ole välttämättä pitäneet loppupeleissä paikkaansa. Mahtavaa olisi jos kohotus olisi kolmessa-neljässä viikossa "lusittu"...miten on kokemuksen perusteella?

    • ex jättinenä

      Kyllä Suomalaisia hyviä tekijöitä on...esim: Jukka Kostianen , Tatu Tarkka.Asko Salmi...ota ja kysele eri sairaaloista ja saat pian tuntumaa..ja jos ikäisiäsi ha hyvännäköisiä kavereita -voinet kysyä kellä ovat käyneet..jos olette niin hyviä ystäviä..:)

      • tyytyväinen kk

        Tatu Tarkka. Luonnollinen lopputulos ja miellyttävä mies.


    • Kultsa

      Minulle on suositeltu Stephan Dietziä (en jaksa miettiä miten kirjoitetaan ihan oikein:) Yksi suomal. plast.kir. - en muista nimeä - hän siis suositteli tätä miestä. Tämä jolle heitin hukkaan sata egee, on kai sitten keskittynyt rintojen tekemiseen. Kävin nyt kesällä kysymässä josko voisi kohottaa. Itse olen ruvennut tähyilemään Puolaan tai jonnekin muualle kuin Suomeen, pitäisi vaan saada lisää tietoa. Ai niin, Nordströmin vast.otolla kävin joskus yli kymmenen vuotta sitten kun olisin halunnut rintojen ripustuksen. Jäi ihan hyvä maku miehestä, koska hän sanoi että minulla on oikein kauniit rinnat eikä hän suosittele minulle leikkausta, joskus kymmenen vuoden päästä tilanne voisi olla akuutti hänen mielestään. Ja nythän se on rintojenkin osalta akuutti:) Mutta rinnat ei näy kaikille, kasvot näkyvät, joten itse menen tässä järjestyksessä....jos siis menen. Ei ole tehty mitään toimenpiteitä ennen. Ensi viikolla tapaan tämän Dietzin.

    • jingjang

      Kävin Stephan Dietzillä nenäkonsultaatiossa ja vaikka vaikuttaa osaavalta mieheltä, niin itseä ärsytti melko paljon ja myös huolestutti se, ettei hän kuunnellut minua kunnolla... En siis epäile ammattitaitoa, vaan sitä olemmeko samalla kartalla nenän muodon suhteen.

      Tällä hetkellä säästän rahaa ja menen epäilyksisistäni huolimatta vielä kerran keskustelemaan, mutta jos silloinkin jää olo ettei kuunnella, niin sitten joku muu leikkaa.

      • nähtykoettu

        Dietz ei sovi ammattiinsa. Ei kykene vuorovaikutukseen.Napoleon kompleksi pienellä miehellä.


    • facelift

      Katrin Krüünvald ottaa suoraan vastaan Suomalaisia asiakkaita.Ja kuulemma vielä mielellään.

      Tarkistin netistä: Krüünvaldin klinikka toimii Viimsissä ”Klinikkamme on suoraan yhteydessä suomalaisiin asiakkaisiin, eikä toimi yhdenkään myyntiorganisaation alihankkijana.” Ja tässä linkki:

      http://www.artiaclinic.com/fin/index.php

    • tits4me

      Menen operaatioon syyskuussa.Krüünvald on tämän kuun lomalla.Jännittää ihan älyttömästi.Kerron sitten miten meni

      • Syyskuussa

        Minä myös. Menen Laatukirurgian kautta, koska halusin itselleni suomalaisen kuluttajasuojan, Helsingin neuvontavastaanoton jälkitarkastuksen ja heidän osaavan tikkienpoiston. Olen luottavaisin mielin.


      • tikkiguru
        Syyskuussa kirjoitti:

        Minä myös. Menen Laatukirurgian kautta, koska halusin itselleni suomalaisen kuluttajasuojan, Helsingin neuvontavastaanoton jälkitarkastuksen ja heidän osaavan tikkienpoiston. Olen luottavaisin mielin.

        Suomalainen kuluttajasuoja=ammattijankkaaja kertoo sinulle ettei maitokaan sovi kaikille.


      • Kultsa
        Syyskuussa kirjoitti:

        Minä myös. Menen Laatukirurgian kautta, koska halusin itselleni suomalaisen kuluttajasuojan, Helsingin neuvontavastaanoton jälkitarkastuksen ja heidän osaavan tikkienpoiston. Olen luottavaisin mielin.

        Huippua, että olette menossa tälle Katrinille. Siis siksi, että toivottavasti saamme kuuulla teidän kokemuksenne sieltä. Kai se onnistuminen on vähän kiinni myös omasta kudostyypistä, tai mistäs minä tiedän. Mutta kun tuntuu, että oma kudostyyppi on tosi lurpsahtavaa laatua. Olen siis 45 vee ja naama on pudonnut tosi paljon, kavereita kun olen katsellut, moni minua paljonkin vanhempi on tosi tiukassa kunnossa; kasvot ovat kuin parikymmpisellä. Muuten, mikä ero siinä on jos menee "suoraan" Katrinille vai Laatukirurgian kautta? Siis ei kai potilasvahinkovakuutus toimi jos ulkomailla käy toimenpiteessä? Mutta toisaalta - eikös siellä Virossa ja muualla Euroopassa ole leikelty kroppia paljon kauemmin kuin täällä "metsä-Suomessa?" Ja yleensä potilas kun valittaa lääkäri mokista niin eipä siinä taida mikään auttaa - vaikka kuinka Suomessa kävisi.


      • Hih hih!
        Syyskuussa kirjoitti:

        Minä myös. Menen Laatukirurgian kautta, koska halusin itselleni suomalaisen kuluttajasuojan, Helsingin neuvontavastaanoton jälkitarkastuksen ja heidän osaavan tikkienpoiston. Olen luottavaisin mielin.

        "Suomalainen" kuluttajasuoja on juuri sitä, että jos jotain menee vinoon, "pääsee" asioimaan ammattijankkaajan kanssa siitä, että eihän maitokaan sovi kaikille. Mitä enemmän vastuuta siirtyy välikäsille, sitä varmempaa on, että vastuuta ei kanna lopulta kukaan.

        Jos menee Krüünvaldille suoraan, hänen kanssaan tehdään sopimus, jossa on määritelty hyvin tarkasti molempien osapuolten vastuut. Sen mukaan sitten jatkossa edetään.

        Mutta, hoi! Aloitusviestissä kysytään suomalaista kasvokirurgia, EI suomalaisia välikäsiä.


      • Puhutaan asiasta
        Hih hih! kirjoitti:

        "Suomalainen" kuluttajasuoja on juuri sitä, että jos jotain menee vinoon, "pääsee" asioimaan ammattijankkaajan kanssa siitä, että eihän maitokaan sovi kaikille. Mitä enemmän vastuuta siirtyy välikäsille, sitä varmempaa on, että vastuuta ei kanna lopulta kukaan.

        Jos menee Krüünvaldille suoraan, hänen kanssaan tehdään sopimus, jossa on määritelty hyvin tarkasti molempien osapuolten vastuut. Sen mukaan sitten jatkossa edetään.

        Mutta, hoi! Aloitusviestissä kysytään suomalaista kasvokirurgia, EI suomalaisia välikäsiä.

        Suomalainen kuluttajasuoja on sitä, että kuluttajaa suojelee Suomen Kuluttajansuojalaki.

        http://www.kuluttajaliitto.fi/teemat/kuluttajan_talous/hankkeet_ja_materiaalit/valtti/kuluttajansuojasta

        On riskialtista lähteä omin päin tuntematta toimenpidettä vieraaseen maahan. Kun saa oikean konsultaation omalla äidinkielellään, niin ei tapahdu jälkihoidossa virheitä ja saa vastaukset kysymyksiin omalla äidinkielellä. Eikä tarvitse tuntea englanniksi leikkaussanastoa ja sairaanhoitosanastoa. Suomalaisen yrityksen kautta saat palvelut suomeksi ja kuluttajansuojalaki suojelee automaattisesti, joka on erittäin hyvä asia.


    • Kaunis:kesä_011

      Hei,
      olet varmasti jo ratkaisusi tehnyt, mutta kerron silti kokemukseni. Olin heinäkuun alussa (2011) Tallinnassa Jyri Kullamaan operoitavana, ja minulle tehtiin rasvaimu leuan alta ja kiristettiin ns. löysät pois poskista. Otin samantien yläluomikorjauksen ja kaikki meni tosi hyvin.

      Ennen kuin sain luvan lähteä klinikalle, minun piti ottaa sydänfilmi ja verenkuva. Hain ne Helsingistä ilman lähetettä TerveysXX (en muista nyt sitä nimeä) sijaitsee Mikonkadulla, maksoi jotain alle sata euroa ilman lähetteitä.

      Menin yksin aamulaivalla, minua oltiin vastassa ja vietiin suoraan Fertilitaksen klinikalle. Noin 10 minuuttia tuloni jälkeen tuli Kullamaa huoneeseen ja aika vähääpuheinen oli, mutta en ollut mennytkään sinne keskustelemaan, vaan oproitavaksi.
      - Hän piirsi leikkaushahmotelman, kehotti katsomaan peilistä, onko ok ja olihan se. Leikkaus kesti reilut kolme tuntia, sairaalassa olin kaksi yötä ja kun tulin laivalle, minut tuotiin pikkuautolla satamaan ja kuljettaja puhui hyvää suomea. Hän kysyi vielä, tuleeko hän saattamaan terminaaliin.
      - Olo oli tietysti järkyttävä heti alusta pitäen, kipulääkettä sain kyllä, mutta laivalla piilottelin hytissä koko matkan. Hytti sisältyi hintaan ja samalla varausnumerolla sain meno- ja sitten myös tulomatkan liput.

      Paraneminen kesti. 10 pv:n kuluttua otettiin tikit pois Hgissä, mutta sidettä kaulan alta yli pään pidin nelisen viikkoa. Kaupassakäyntien ajaksi otin sen pois, mutta yöajaksi laitoin sen vielä viidennen viikonkin ajan.

      Nyt olen viime vkonloppuna jättänyt laittamatta yöksikin. Joskus tuntuu, että voisi vielä käyttää öisin.

      Kullamaan tarkasti seuraavana aamuna ja sanoi, että hiukset saa pestä vasta sitä seuraavana päivänä. Ja kun silloin pääsin kotiin, pesin ne illalla vasta tosi pelokkaana, mutta hyvin meni. Mitään pahaa sanottavaa ei ole. Hoitajat oli ihania, minun omahoitaja oli samanikäinen kuin minäkin ja hänelle oli tehty sama operaatio. Hän antoi hyvät hoito-ohjeet kotia varten. Koko potti maksoi noin 3600 euroa, kotiin ostin Septidin-suihketta haavadesinfiointiin ja sidetarpeita 20 eurolla, sekä kylmägeeliä ja luontaistuotteita turvotuksen poistoon, Nestemin ja ananasmehua. Käytin mustelmien poistoon ratamon lehtiä, ja kaalin lehtiä. Ratamo auttaa tosi nopeasti. Tikinpoistaja sanoi, että tosi nopeasti on mustelmat hävinneet (10 pv), vaikka olen jo 59-vuotias :D.

      Suunnittelen tässä lisää vuosihuoltoja, olisi kiva päästä otsankohtotukseen, mutta saattaa olla, etten viitsi olla kuukautta käymättä saunassa, uimassa, salilla tai lenkillä... Lihoin kivat 6 kiloa, kun tuli liikutuksi vain sohvalta toalettiin, keittiöön ja illalla nukkumaan. Perhe oli muualla, vain joku lapsista päivysti ja kävi alkuaikana kaupassa, kun en itse päässyt. Annoin auton vapaaseen käyttöön palkkioksi :). Lopulta meni hyvin, aika kulkee kuitenkin, olen sitten toipilas tai normi.
      - Töissä kysyivät, mitä sinulle on tapahtunut. En kertonut. Näytän paljon iloisemmalta, en siis enää vihikoiraltakaan (ne silmäluomet) jos menisin uudelleen, menisin Jyri Kullamaalle. Hintakin houkutteli. Lopputarkastus on marraskuussa. Enkä hetkeäkään ole katunut rohkeuttani. Kurjin osuus oli tulo Länsisatamasta kotiin, kun oli järjettömän kuuma päivä ja matkaa oli jonkin verran, vaikka vastaan tultiinkin ja vaikka olikin ilmastointi autossa. Leikkaus vetää aina heikoksi, se kannattaa muistaa. --- eikä ole mainos---, on ihan real life. Ja minä olen olemassa. Kesälomani käytin tähän.

      • Kultsa

        Kiitos että kerroit. Tuo toipuminen on yksi monista asioista joka mietityttää. Olen kova matkustelemaan ja olinkin jo ajatellut että jos on jo "valmiiksi" Virossa/Puolassa, niin leikkauksen jälkeen voisi viettää lomaa siellä. Taitaapa olla liian lennokkaasti ajateltu:) Mutta rahaa (sen säästämistä siis) tärkeämpää on se, että leikkaus onnistuu. Ihan kauhea ajatus on se, jos tulee jokin halvaus, sairaalabakteeri jne. Piditkö siis neljä viikkoa sidettä kasvoilla pävin ja öin?


      • hyvin toipuu
        Kultsa kirjoitti:

        Kiitos että kerroit. Tuo toipuminen on yksi monista asioista joka mietityttää. Olen kova matkustelemaan ja olinkin jo ajatellut että jos on jo "valmiiksi" Virossa/Puolassa, niin leikkauksen jälkeen voisi viettää lomaa siellä. Taitaapa olla liian lennokkaasti ajateltu:) Mutta rahaa (sen säästämistä siis) tärkeämpää on se, että leikkaus onnistuu. Ihan kauhea ajatus on se, jos tulee jokin halvaus, sairaalabakteeri jne. Piditkö siis neljä viikkoa sidettä kasvoilla pävin ja öin?

        Kesällä tehty. Keväällä laitoin sähköpostitiedustelun ja kuvia mukaan. Halusin toimenpiteen kesällä koska oli aikaa toipua (vaikka nyt ei kai paras mahdollinen hetki tehdä kasvojen kohotusta). tapasin kirurgin jo keväällä ja keskusteltiin ja suunniteltiin melko pitkään. Itse olin toivonut silmäluomileikkausta ja kasvojen kohotusta sekä alaleukaa - lipat silmiltä, marsut leukapielistä ja kaksari leuan alta pois. Päädyttiin kuitenkin siihen, että minulle tehtiin sellaisella neulalla korvien takaa ja leuan alta tiivistys ja imettiin kaulalta rasvaa pois. Ja silmäluomet leikattiin. Meni ihan kohtuullisesti puudutuksessa vaikka hieman piikkikammonen olen - taisin kai hieman torkahtaakin kesken toimenpiteen, joten ei nyt niin kummosta ollu. Kotiin pääsin teippien ja tuen kanssa (leuan alta päälaelle, tarralla kiinni). Parin tunnin ajo tampereelta meni ihan hyvin melkein nukkuessa, siis tuttu kuski oli erikseen ja oli ekan yön meillä, vaikken kyllä mitään apua erityisesti tarvinnut. Turvotusta oli pari päivää melko lailla, mutta mustelmia tullu oikeastaan kuin silmäluomiin. Buranallla pärjäs kipujen suhteen. Teipit otin itse pois muutaman päivän kuluttua (ois kai pitänyt ottaa klinikalla - mutta matkaa oli sen verran) ja tukee käytin viikon ajan. Ois kai pitänyt seuraava viikko olla yöllä, mutten oikeen tykänyt nukkua sen kanssa. Reilun viikon kuluttua otettiin klinikalla ompeleet pois ja siitä pari päivää niin meikkien kanssa saatto kulkea missä vaan. Pari viikkoa pysyin jumpista ja muista poissa. Nyt pari kuukautta kulunut niin silmät on kyllä hyvät (arpi vielä hieman punottaa, olis kai kesällä pitänyt suojata paremmin). Leukapielet nousi sillä tiivistämisellä (vaikka v ähän epäilin) ja leuan alusta näyttää nyt jo tosi hyvältä vaikka sanottiin että tulos paranee puoleen vuoteen saakka. Syyskuussa kontrolli ja samalla ajattelin kysyä jotakin pistosta otsan ryppyin ja silmäkulmiin nyt kun silmäluomet on korjattu. Ja niin lomaa olin kyllä varannut toipumiseen ihan liikaa (3 viikkoa), reilu viikko olis riittänyt ihan hyvin.


    • sama vielä

      jaa niin rahaa palo edellisiin kaikkineen 3900 e

      • peacesyster

        Kiitos fiksusta kokemuskuvauksesta. Jos ihan pilkkua väännetään, niin jälkihoidon merkitystä ei voi korostaa.Ymmärsin että olet tulokseen tyytyväinen ja kaikki meni hyvin, mutta

        " Ois kai pitänyt seuraava viikko olla yöllä, mutten oikeen tykänyt nukkua sen kanssa."

        Tuo kohta herätti ajatuksen että kun on kestänyt leikkauksen ja ensimmäiset toipumispäivät, niin pitäisi jaksaa viedä homma mahdollisuuksien mukaan viimesen päälle loppuun asti. Älä loukkaannu, tomit ihan hyvin, viilaan pilkkua jotta ihmiset muistaisivat että kannattaa kestää sitä epämukavuutta.


      • qwq

        Hei!
        Mikä se neulatoimenpide oli millä käsiteltiin niitä sinun leukapieliäsi ja leuanalustaa?. Olitko siis Tampereella toimenpiteessä, voitko mainita vinkin kenellä siellä?


    • Valuposki

      Siis kuka tai ketkä parhaita kasvojenkohotusleikkauksen tekijöitä?

    • Valuposki

      Hmm...olisipa kiva tietää, kenelle uskallan mennä leikattavaksi kun kasvojenkohotusta suunnittelen?

      Tai vielä tärkeämpi tieto olisi, kenelle ei missään tapauksessa kannata mennä.

      Kerrottehan, kiitos kaunis! =)

    • Facelift100

      Ei enää kukaan uskalla mainita nimeä tai klinikka kun heti tulee HUUTOA että mainostetaan klinikan puolesta. Eipä noita tekijöitä Tampereella ole monta eli helppo löytää kun vähän googlailee..

    • Kaksi vaihtoehtoa

      Kinnunen tai Tarkka

    • Googlannut

      Kostiainen(mehiläinen), Kupi(kc clinic), Tarkka(terveystalo), jos hakee plastiikkakirurgian, jotka tekevät päätyökseen esteettistä kirurgiaa

    • Valuposki

      Jahas, ja jos ei uskalla kehua, niin uskaltaisikohan antaa jotain vinkkiä, kenelle ei kannata mennä?

      Alanpas nyt googlettaa noita kehuttuja....=) Kiitos!

      • nm

        Noi yllä mainitut taisi olla kaikki vaan Tampereella


      • Löllykkä2
        nm kirjoitti:

        Noi yllä mainitut taisi olla kaikki vaan Tampereella

        Tämä on jo vanhaa viestiketjua, mutta ei minua se Tallinna pelota vieläkään. Pitäisi tehdä alaluomileikkaus ja rasvat pois silmänurkista, täytynee mennä konsultaatioon useammalle, jotta kykenee valitsemaan.

        Itse noudatan aina kirjaimellisesti saamiani hoito-ohjeita, oli sitten kivaa tai ei. Tulos kiinnostaa, ei hetken helppous. Kullamaata ajattelin, siellä olin aiemminkin, enkä ole kehurobotti tai konsultti. Jos tästä rahaa saisi, voisin kirjoitella päivät pitkät.
        - Iho löllööntyy kasvoissa melko pian (minulla :(), enkä kuvittelekaan olevani teinityttökasvo operaatioiden jälkeenkään. On ikävä olla, kun kasvojen iho on pari numeroa liian suuri päähän nähden...


      • heta60
        Löllykkä2 kirjoitti:

        Tämä on jo vanhaa viestiketjua, mutta ei minua se Tallinna pelota vieläkään. Pitäisi tehdä alaluomileikkaus ja rasvat pois silmänurkista, täytynee mennä konsultaatioon useammalle, jotta kykenee valitsemaan.

        Itse noudatan aina kirjaimellisesti saamiani hoito-ohjeita, oli sitten kivaa tai ei. Tulos kiinnostaa, ei hetken helppous. Kullamaata ajattelin, siellä olin aiemminkin, enkä ole kehurobotti tai konsultti. Jos tästä rahaa saisi, voisin kirjoitella päivät pitkät.
        - Iho löllööntyy kasvoissa melko pian (minulla :(), enkä kuvittelekaan olevani teinityttökasvo operaatioiden jälkeenkään. On ikävä olla, kun kasvojen iho on pari numeroa liian suuri päähän nähden...

        Minulla 5 päivää kasvojenkohotusleikkauksesta. Samalla tehtiin alaluomileikkaus, jotta kiristys ei vedä alaluomia kurttuun ja tehtiin pientä rasvansiirtoa juonteisiin. Tikit otetaan ylihuomenna pois. Silmien alla, korvien edessä ja kaulassa on mustelmia, mutta turvotusta ei ollut kuin parina päivänä. Olen ollut jo ulkona huivi päässä ja aurinkolasit silmillä. - Mutta se paras puoli tässä on lopputulos: minusta tuli kaunis! En oikein ollut varma, miltä tulen näyttämään leikkauksen jälkeen, mutta roikkuvan naaman sijaan minulla on nyt sellaiset kasvot kuin Lauren Bacallilla -50-luvulla. Tiedän, että kauneus on katoavaista,mutta uskon saavani nauttia tästä ilosta muutaman vuoden. Olen yli 50-vuotias, mutta kasvoiltani nyt max 40-vuotiaan näköinen.

        Uskalsin tulla Tallinnaan leikkaukseen (olen hotellin puolella tikkien poistoon saakka). En uskonut, että osaamisen raja menisi jotenkin maan rajojen mukaan. Leikkauksen teki Katrin Kruunvald, yritys on Artia Clinic. Kävin konsultaatiossa heinäkuussa, jolloin sovittiin mitä tehdään. Kruunvald samoin kuin muukin henkilökunta puhuu suomea, ei täydellisesti, mutta sillä selviää. Pitää osata itse kysellä asioita, Kruunvald ei kerro itse kovin aktiivisesti mistään.


      • Leikauttu
        heta60 kirjoitti:

        Minulla 5 päivää kasvojenkohotusleikkauksesta. Samalla tehtiin alaluomileikkaus, jotta kiristys ei vedä alaluomia kurttuun ja tehtiin pientä rasvansiirtoa juonteisiin. Tikit otetaan ylihuomenna pois. Silmien alla, korvien edessä ja kaulassa on mustelmia, mutta turvotusta ei ollut kuin parina päivänä. Olen ollut jo ulkona huivi päässä ja aurinkolasit silmillä. - Mutta se paras puoli tässä on lopputulos: minusta tuli kaunis! En oikein ollut varma, miltä tulen näyttämään leikkauksen jälkeen, mutta roikkuvan naaman sijaan minulla on nyt sellaiset kasvot kuin Lauren Bacallilla -50-luvulla. Tiedän, että kauneus on katoavaista,mutta uskon saavani nauttia tästä ilosta muutaman vuoden. Olen yli 50-vuotias, mutta kasvoiltani nyt max 40-vuotiaan näköinen.

        Uskalsin tulla Tallinnaan leikkaukseen (olen hotellin puolella tikkien poistoon saakka). En uskonut, että osaamisen raja menisi jotenkin maan rajojen mukaan. Leikkauksen teki Katrin Kruunvald, yritys on Artia Clinic. Kävin konsultaatiossa heinäkuussa, jolloin sovittiin mitä tehdään. Kruunvald samoin kuin muukin henkilökunta puhuu suomea, ei täydellisesti, mutta sillä selviää. Pitää osata itse kysellä asioita, Kruunvald ei kerro itse kovin aktiivisesti mistään.

        Tuli halvemmaksi mennä Laatukirurgian kautta Katrinille kuin suoraan, Lisäksi suomalainen yritys hoitaa kaiken Suomen päässä.


      • Älä mene halpaan
        Leikauttu kirjoitti:

        Tuli halvemmaksi mennä Laatukirurgian kautta Katrinille kuin suoraan, Lisäksi suomalainen yritys hoitaa kaiken Suomen päässä.

        Itselleni tämä Krüünvald teki niin sanotun miniliftin joulukuussa 2010. Se oli yhtä tyhjän kanssa. Vähällä työllä hyvät voitot. Itse ehdotin kunnon kohotusta, mutta K. halusi tehdä miniliftin.


      • jep jep
        Leikauttu kirjoitti:

        Tuli halvemmaksi mennä Laatukirurgian kautta Katrinille kuin suoraan, Lisäksi suomalainen yritys hoitaa kaiken Suomen päässä.

        Kyllä laatukirurgi TÄÄLLÄ PÄIVYSTÄÄ!!!!


      • kiinnostunut
        heta60 kirjoitti:

        Minulla 5 päivää kasvojenkohotusleikkauksesta. Samalla tehtiin alaluomileikkaus, jotta kiristys ei vedä alaluomia kurttuun ja tehtiin pientä rasvansiirtoa juonteisiin. Tikit otetaan ylihuomenna pois. Silmien alla, korvien edessä ja kaulassa on mustelmia, mutta turvotusta ei ollut kuin parina päivänä. Olen ollut jo ulkona huivi päässä ja aurinkolasit silmillä. - Mutta se paras puoli tässä on lopputulos: minusta tuli kaunis! En oikein ollut varma, miltä tulen näyttämään leikkauksen jälkeen, mutta roikkuvan naaman sijaan minulla on nyt sellaiset kasvot kuin Lauren Bacallilla -50-luvulla. Tiedän, että kauneus on katoavaista,mutta uskon saavani nauttia tästä ilosta muutaman vuoden. Olen yli 50-vuotias, mutta kasvoiltani nyt max 40-vuotiaan näköinen.

        Uskalsin tulla Tallinnaan leikkaukseen (olen hotellin puolella tikkien poistoon saakka). En uskonut, että osaamisen raja menisi jotenkin maan rajojen mukaan. Leikkauksen teki Katrin Kruunvald, yritys on Artia Clinic. Kävin konsultaatiossa heinäkuussa, jolloin sovittiin mitä tehdään. Kruunvald samoin kuin muukin henkilökunta puhuu suomea, ei täydellisesti, mutta sillä selviää. Pitää osata itse kysellä asioita, Kruunvald ei kerro itse kovin aktiivisesti mistään.

        Moi, olis kiva jutella kokemuksista sun kanssa...jos jaksat voisit laittaa viestiä mulle osoitteeseen [email protected]


    • kertoisko joku

      Hei, suunnittelen itse Kruunvaldille menoa, vähän pelottaa, kun vielä katsoin videon keskikasvojen kohotuksesta...miten teillä on sujunut? Tuliko infektioita? Entä lopputulos? Oletteko olleet tyytyväisiä, siinä yhdessä blogissa jossa oli myös luomet leikattu niin minusta yläluomista olisi voinut enemmänkin ottaa...

    • Uudet kasvot

      Heippa vaan!
      Itse kävin kasvojen faceliftissä huhtikuussa Helsinki clinikissä.
      Leikkaava lääkäri oli Peter Lilius ja Janne Jyränki. Uskomattoman hyvää työtä. Janne on laittanut mulle silikonit 3 vuotta sitten joten hänelle uskoin myös kasvonikin. Mun kohotus tehtiin paikallispuudutuksella :)
      Toipuminen oli supernopeaa, mustelmia ei tullut, kipuja ei ollut. Liikuin ulkona ihan normisti.
      Parhaat alalla!!! Suosittelen.

      • Vanhat kasvot

        Uudet kasvot - kysyisin mikä kohotus sinulle tehtiin ja paljonko maksoi?


    • erika12345

      Katrin Kruunvald! Teki rintaoperaation minulle 4 vuotta sitten. Fiksu, rauhallinen ja taitava. Pyrkii luonnolliseen lopputulokseen. Olen varannut hänelle ajan kasvojenkohotukseen. Menen luottavaisin mielin. Klinikka on ihana yksityisklinikka. Muutama potilashuone. Kivaa henkilökuntaa. Suosittelen.

      • Hö-hö-höööö

        Vai että oikein ihana - Hö-hö-höööö. Olen siellä käynyt, mielestäni siinä ei ole mitään "ihanaa". Ja se kirurgi tahkoaa rahaa liukuhihnalta, laatu on enintään keskitasoa. Menee siitä mistä aita on matalin, eli helppoa rahaa nopeasti. Siinä mielessä hän on kuitenkin luotettava, että ei laita muita kuin sovittuja implantteja.


      • misskatriina

        Kävin itsekkin Katrin Kruunvaldilla rintojen suurennoksessa ja siitä on vain 4päivää mutta kipuja ei oikein ole ja erittäin hyvää ja laadukasta jälkeä ja palvelua sain.


      • sössönsössön
        misskatriina kirjoitti:

        Kävin itsekkin Katrin Kruunvaldilla rintojen suurennoksessa ja siitä on vain 4päivää mutta kipuja ei oikein ole ja erittäin hyvää ja laadukasta jälkeä ja palvelua sain.

        Teit sitten ihan profiilin voidaksesi mainostaa. Luuletko nyt olevasi jotenkin uskottavampi? Haluatko että laitan kuvan ystäväni rinnoista jotka Kruunvald pilasi. Laatukirurgian vastaus oli etteivät korvaa koska operaatio tehtiin ulkomailla. Se Laatukirurgian mainostamista takuista...


      • Tytt3
        sössönsössön kirjoitti:

        Teit sitten ihan profiilin voidaksesi mainostaa. Luuletko nyt olevasi jotenkin uskottavampi? Haluatko että laitan kuvan ystäväni rinnoista jotka Kruunvald pilasi. Laatukirurgian vastaus oli etteivät korvaa koska operaatio tehtiin ulkomailla. Se Laatukirurgian mainostamista takuista...

        http://www.sannaetna.blogspot.fi/


    • Tyttö
    • Anonyymi

      Paras kasvojen kohotus haulla löytyi tämä vanha ketju ja halusin tulla kertomaan kokemukseni Helena Puontista joka on ilmeisesti vastikään siirtynyt pitämään praktiikkaa Tampereelle. Tuttavani suositteli häntä käytyään Puontilla silmäluomileikkauksessa, kuulemma kuunteli ja toteutti juuri sellaisen lookin kuin mitä tämä oli etsimässä ja uskaltauduin sen perusteella minäkin etsimään kadonnutta nuoruuttani. Käynnillä hän kertoi tarkkaan mitä tulisi tekemään ja olihan se luottamusta herättävää kun odotellessa sattui tulemaan vanha potilas tarkastukseen joka kertoi että hänelle oli tehty sama juttu ja näytti tosi freesiltä. Sain jotain rauhoittavia ennen toimenpidettä ja nukuin varmaan niiden ansiosta melkein koko toimenpiteen ajan. Seuraavana päivänä kävin vielä tarkistuksessa ja sitten linnoittauduin kotiin. Mustelmia oli kaulallakin ja kipulääkkeitä tietysti meni, pari viikkoa sitä kesti, mutta sitten kehtasi jo liikkua ihmisten ilmoillakin, pidin tukea nelisen viikkoa kotona. Nyt kun toimenpiteestä on kulunut jo 3 kuukautta ei voi muuta kuin ihastella itseään, onneksi osui oikeaan aikaan kohdalle.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe