Nimittäin sitä, miksi taloudellinen tilanteeni ei kohene sitten millään.
http://www.uusisuomi.fi/raha/114083-penis-ja-menestys-suomalaisella-sopiva
Nyt ei tarvitse enää ihmetellä.
8
112
Vastaukset
ja tämmöset tutkimukset julkaistaan sitten maturessa!
Niinpä. Meidän naisten pitää valita elintason ja elin tason väliltä:o/
- o / ho;)
Ettei menisi kehumiseksi, sanoisin ~ pärjään molemmilla tasoilla just ja just:)
Jassoo...Sitä on sit mietittävä kumpi pää on tärkeämpi. :))
- o / ho;)
Niin, ja miehet tahtoo usein väittää, että niistä toista ei ole koskaan riittävästi:)
o / ho;) kirjoitti:
Niin, ja miehet tahtoo usein väittää, että niistä toista ei ole koskaan riittävästi:)
Luulenpas, että aikas monet naisetkin väittävät, että miehellä on ainakin toista lajia liian vähän:o/
- oikea.heippa.
tuputuu kirjoitti:
Luulenpas, että aikas monet naisetkin väittävät, että miehellä on ainakin toista lajia liian vähän:o/
Olen kuullut samoista oireista, patukkaa tai pätäkkää on aina liian vähän, jompaa kumpaa, joskus kuulemma molempia. Itselleni ei ole valitettu kummastakaan. Mutta ymmärrän hyvin, että monet naiset ovat hienotunteisia:)
Eikös tuon pitäisi olla enimmäkseen vain aaltoliikettä, satunnaisia suhdanteita?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689