Osaisko joku suositella hinta/laatusuhteeltaan parasta kampaamoa Järvenpäästä?
Parhaat kampaamot Jpäässä?
25
22846
Vastaukset
- 27n
Salon Saxia. Itse olen tyytyväisenä käynyt heillä jo useamman vuoden ajan.
- n23
suosittelen salon saxia, aina olen ollut tyyväinen loppu tulokseen ja useamman vuoden olen minäkin käynyt, harmi vaan että vakituinen kampaajani jäi äitiyslomalle..
- nainen
Hiusateljee Koljonen/Tiina Santalahti 09-286190
- Kultakutri
Moi
Itse olen käynyt jo monta vuotta Päivillä Salon Zanzarassa. Reipas tyttö, joka uskaltaa ehdottaa jotain uutta joka kerta..
Hinta ei ehkä ole halvimmasta päästä, mutta tulos on aina ollut tyytyväinen asiakas :) - fifi
Olen kokeillut eri kampaamoita ja sanon, että EHDOTTOMASTI paras kampaaja löytyy Designpointista, nimittäin Hely.
Ehdottomasti paras, kokeilkaa. - Catsy
...apteekin talos sellainen kuin Hiusteekki. Puh.2917008.
Näiden naisten käsiin luottanut, ja tyytyväinen ollut. Hinnat mun milestä edulliset ja tuotteitakin(mm.shampoot hoitoaineet) saa sieltä edullisemmin.
Kannattaa kokeilla! - parturi-kampaaja
Ko. paikat on ilmapiirin kannalta hyviä. Hinnat muistaakseni aika kalliita mutta työntekijät rentoja. Jos halvalla haluaa päästä, niin kannattaa mennä Tuusulanjärven ammattiopistoon, Kirkkotie 31, Tuusulan kirkon vieressä.
- asiakas
Salon Maria. Hintaan kuuluu hiusten pesu, leikkaus, kuivaus. Maksaa 23 €
- -Neiti-
Salon ts on ehdottomasti paras...siellä antettaan asiakkaille ihanaa kohtelua:) ja tosi ihana henkilökunta...hinnatkaan ei ole pahat...
- yksityyppi.
Minä olen myös käynyt TS'llä. Tykkäsin kyllä. Kerroksittain leikattiin, ja pidin lopputuloksesta. Menen tuonne ehkä kohta uudestaan, kannattaa käydä. PS. Sain viimeks tuolt tikkarinki :'DDDD
- marina
Kävin muutaman kerran ,ihan hyvä ,mutta hinnat nousi ALV:n nousun myötä kohtuuttomasti.
- dellastar
Tosi mukava ja erilainen kampaamo! Aivan ihana sisustus. Ja kaikki työntekijät on tullut kokeiltua...hyvää palvelua, ja lopputulos aina miellyttänyt! :)
Muistaakseni aamuisin happyhours jolloin leikkaus n.20e. tai vähän päälle... kannattaa kokeilla! - piiiipppappap
loistavaa palvelua, ja aina tyytyväinen lopputulokseen. ihanan erilainen paikka!
aamuisin happyhours leikkaukset n.20e- marcooooo
täältäkin suositukset salon wendikselle! Ihanan tytöt, ja hyvä palvelukin!
osaavat leikata miesten tukat mallikkaasti....
- LaalaLaa
Etsin itsekin pitkään ja tykästyin lopulta Haircut:iin. Tosi kiva paikka ja hyvät kampaajat.
- pettynyt73
joo Sirpa oli hyvä, mutta jäi äityslomalle.
Kokeilin toista samasta paikasta, leikkasi ihan pieleen.
Toisella puolella on ihan älyttömän lyhyt kohta ja veitsellä
leikkaus ei onnistunut. Vaihto edessä. - Jepulis22
pettynyt73 kirjoitti:
joo Sirpa oli hyvä, mutta jäi äityslomalle.
Kokeilin toista samasta paikasta, leikkasi ihan pieleen.
Toisella puolella on ihan älyttömän lyhyt kohta ja veitsellä
leikkaus ei onnistunut. Vaihto edessä.Jep, Haircut on ihan paras paikka! Sirpa leikkas mun tukan tosi hyvin ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen! Harmi vain että nyt pitää etsiä toinen kampaaja kun tosiaan Sirpa jäi äippälomalle, mutta aivan varmasti menen uudestaan Sirpan käsittelyyn kun palaa takaisin töihin! :) Suosittelen!
- kesämekko
Jepulis22 kirjoitti:
Jep, Haircut on ihan paras paikka! Sirpa leikkas mun tukan tosi hyvin ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen! Harmi vain että nyt pitää etsiä toinen kampaaja kun tosiaan Sirpa jäi äippälomalle, mutta aivan varmasti menen uudestaan Sirpan käsittelyyn kun palaa takaisin töihin! :) Suosittelen!
Peltolan K-Supermarketin etutilassa molemmat, mieheni ja minä saatiin hyvännäköiset leikkaukset ja minulle myös väri. 3 parturi-kampaajaa siellä oli.
- helena1971
kesämekko kirjoitti:
Peltolan K-Supermarketin etutilassa molemmat, mieheni ja minä saatiin hyvännäköiset leikkaukset ja minulle myös väri. 3 parturi-kampaajaa siellä oli.
hiusten ykkösessä ei ainakaan vielä näy olevan ruuhkaa...monet kerrat katsonut että siellä kampaajat istuskelee tuoleissa kun ei ole asiakkaita. voi tietysti hyvin johtua siitä että uusi paikka. Ei siis välttämättä mitään vikaa kapaajissa.
Omat suositukset menee taijalle marielinaan ja jennille wendisiin, joilla molemmilla tullut käytyä useamman kerran. - kirsi.K
helena1971 kirjoitti:
hiusten ykkösessä ei ainakaan vielä näy olevan ruuhkaa...monet kerrat katsonut että siellä kampaajat istuskelee tuoleissa kun ei ole asiakkaita. voi tietysti hyvin johtua siitä että uusi paikka. Ei siis välttämättä mitään vikaa kapaajissa.
Omat suositukset menee taijalle marielinaan ja jennille wendisiin, joilla molemmilla tullut käytyä useamman kerran.Johanna Kyander on huippu hyvä kampaaja. Useita kertoja kävin. Mut zanzara lopetti... missähän Johanna mahtaa nykyään olla?
- vakkari3
kirsi.K kirjoitti:
Johanna Kyander on huippu hyvä kampaaja. Useita kertoja kävin. Mut zanzara lopetti... missähän Johanna mahtaa nykyään olla?
Johanna on nykyään salon wendisissä :)
- ex.as
kirsi.K kirjoitti:
Johanna Kyander on huippu hyvä kampaaja. Useita kertoja kävin. Mut zanzara lopetti... missähän Johanna mahtaa nykyään olla?
Löytyy protestilistalta!!
- Suvi889
Tietääkö joku mistä sais laadukkaat ripsienpidennykset Järvenpäässä, mielellään keskustassa? Ite oon käynyt kaverilla laittamassa, muttei enää tee niitä ja kun on kerran kokeillut niin jää koukkuun ;d
- -Sanna21
Moikka, Järvenpäässä kauneushoitola Relax & Beauty Centerissä saa erinomaiset xtreme lashes ripset jotka ovat tunnettu laadustaan ja ulkonäöstään. Suosittelen lämpimästi itse olen käynyt siellä jo ainakin vuoden verran ja tykästynyt niihin. Ensimmäinen kerta hieman kalliimpi mutta muut kerrat samaa luokkaa. Kannattaa käydä laittamassa jos vain haluaa näyttävät ja kestävät ripsien pidennykset. ;))
- räpsyttäjä
Järvenpään Peltolassa, HIUSTEN YKKÖSESSÄ. Voit varata ajan vaikka tuosta: www.hiusten1.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772