Pullon keruuvero

akkka

Pulloja veronkerjuuseen kerättäväksi ja seuraavaksi omaan vessaan verokolikkoautomaatti, polkupyörään kilometrivero.Mitä pitempi matka sitä isompi vero. Ruuassa on jo vero, mut suupalathan voi erikseen verottaa. Roskien keruu verolle myös.

Saadaan ulkomaiden velat tuetuksi ja Suomi roskattua.
Kuka viitsii kerätä pulloja jos siitä vielä veroilla sakotetaan. Lapset vanhukset ja työttömät niitä useimmin kerää. Kauheaa jos joku saa muutaman ylimääräisen ropon lakkariinsa, pois,pois ja heti.

Mutta voihan Suomi pysyä siistinä kun koko Arkaadianmäen henkilökunta ahertaa pullonkeräys talkoissa ja maksaa koko pullonpalautus maksun sellaisenaan ja valtio saa paljon rahaa.. Siittä vain pitämään Suomi siistinä.

7

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1518

Kell varaa ei välii ei hetkauta. varattomalle pikkutuloi, katteellisuures äkkii verol vaa kaik. mitäs niist köyhist. hautaa vaa eihä niil mittää elämääkää

• *Kukkahame*

Minun ajatuksellani pullojen keruu on Suomen siistinä pitämistä, ja sen pitää olla verotonta korvaus tuosta työstä pitäisi olla.
      Liikun paljon metsissä ja poluilla, ainakin täällä Uudenmaan perukoilla on aivan liika liikkumajanoisia, on tölkkejä ja muvi- sekä lasipulloja, eivät ne kuulu luontoon.
      Pullojen kerääjille pitäisi olla siistimiskorvaus eikä mitään veroa, on jo aikoihin eletty tuon verotushullutuksen kanssa, että pullojen kerääjillekin verot vaan maksettavalsi, kuinkahan se kävisikään käytännössä?
      Pullopussit vaan veroviraston aulaan säkeistä ja siitä virkailijat laskemaan 'ansiotuloja' ja peräti 'lahjaveroksiko' tuo laskettaisiin, vielä löytyy perintövero mihin tuo sitten luokitellaan, että verosta tulisi mahdollisimman hyvät tulot valtiolle!
      Se että virvoitusjuoman ostaja maksaa pantin pullostaan ja toinen vie sen palautukseen, työvaatekustannuksiin voisi laittaa hiukan isomman kulun koska ainahan niistä jotain jotain likaakin löytyy.
      Käsineet pitää ehdottomasti olla pantteja käsitellessä niintävän voi saada bakteerin jopa kuolettavan.
      Entäs eläinten kärsimykset kun ne saavat purkin sorkkaansa tai käpäläänsä?
      Mitähän vielä voisi lisätä miinusta vai plussaa?

• veroa veron päälle

Jostainhan ne rahat etelän laiskimuksille on kerättävä, Kreikkaan ja mamuille jotka tänne asti tulee eläteiksi. Mamujen ruokapaikat myyvät pimeesti, siellä kyllä isoja veroja kierretään, puhumattakaan harmaasta työvoimasta. Jokos ne lapsilisät tuli verolle ?
      ennen laskettiin että heinäkuuhun asti sai kerätä verorahoja, loppuvuoden tulot itselle. Nyt taitaa mennä ainakin lokakuulle, joten äänestäkää jatkossakin kokoomusta verojen rakastajat !!!

• Lisää Wiskyä slurps

Että taas on yski puolue syyllinen, ajattelepa ite, kokoomuksella ei ole pullojen kanssa pajon tuloja päin vastoin kalliita pulloja ostavat eikä ne ole palautuskelpoisia.

Hömpöti römpöti !!
      Kyllä se Jutta Junttura niitä veroja lisää samalla lailla kuin muutkin,

• oi sole mio

joo, sanoo rengit

kuntapuolelle säästyneet varat voidaan suoraan ohjata kreikkalaisille kunnissamme
      kuten nuo hoitolaitoksissakin kerättävät
      suojelurahatkin...

• Niinhän ne rengit päissään sanoivat, eivätkä he sitten muuta sanoneetkaan ennen kuin seuraavana päivänä, että kaikkea sitä tuleekin humalassa hölisseeksi!

En ole onnistunut huomaamaan, kuka tämän pullonkeruuveron on oivaltanut, mutta pelkään pahoin, että hän ja hengenheimolaiset keksivät marjojen ja sienien kerääjätkin panna verolle.
      Jos oikein neroja ovat, ymmärtävät he samaan verolappuun merkitä myös raitisilma- ja kunnonkohotusveron, sillä metsissähän saa ilmaiseksi hengittää puhdasta ilmaa, ja kuntohan siinä kohoaa, kun korpia koluaa.

Muitakin hyviä ehdotuksia minulla olisi, mutta annan isokenkäisten vaivata aivojaan, vaikka siltä saattaisikin tuntua, että joiltakuilta ne ovat käytön puutteessa surkastuneet.

• ROSKAAMISMAKSU,

eli rikemaksuoikeus kunnille pitäisi saada.
      Se taitaa olla ainoa keino saada kuriin nuo jätöksien jättäjät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe