Millainen olo on verenluovutuksen jälkeen? Olen ajatellut että jos luovuttaisi verta, mutta jos siitä tulee huono olo niin se ei kuulosta kivalta.
Verenluovutuksen jälkeen?
4
2228
Vastaukset
- mountainbike
Päinvastoin.
Ainakin omalla kohdallani oli niin, että olo oli säännöllisesti verenluovutuksen jälkeen selkeästi pirteämpi. Siis pelkästään positiivinen kokemus.
Toki on mahdollista, että jollain on vastakkaisiakin kokemuksia. - Ykskaksvaan
Takana n. 25 luovutusta ja yhden ainoan kerran on tullut huono olo. Jälkeenpäin pohtien silloinkin olin juonut ja syönyt sinä päivänä tosi huonosti ja kävelin vielä toimistolta kotiin kolmisen kilsaa. Kun pääsin kotiin olin yltä päästä kylmässä hiessä ja muutenkin tosi vetämätön. Olo helpotti parin tunnin päikkäreiden jälkeen.
Jatkossa olen sitten pitänyt huolen, että syön kunnolla ennen verenluovutusta ja juon koko päivän reilusti. Usein olen hakenut toimistolta lähtiessä vissypullon tms, jonka olen päivän aikana juonut. Sen jälkeen ei ole huonoa oloa tullut. (Eikä ennenkään, toi huono-olokerta oli muistaakseni 13. kerta)
Että ei sitä luovuttamista kannata pelätä. - nimimerkki10
Kiitti! Ehkä sitä sitten joku päivä pitää uskaltautua :)
- Fides
Vaikka sulle jostain syystä tuis kuitenkin huono olo, niin mieti, kuinka paljon hyötyä siitä luovutuksesta on. Sä voit pelastaa jonkun elämän. Mua itteeni ei haittaa vaikka tuis huono olo. Mulla ei sitäpaitsi ois äitiä, jos verenluovutusta ei ois olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680