tälle OSLON tappajalle.....pistää mietityttää kyllä, ai norjassa saa "kovan" rangaistuksen 21 v ja sitte päälle viiskymppisenä vapaa ??........no vaikeeta varmaan tuomita niitten lakien mukaan,,, ehkä joku sitte jossain # hoitaa homman", onneks ei tarvii olla tuomarina !
Mä antaisin näin maallikkona 95 elinkautista.......kuolemantuomio olis liian helppoo....?
Mikä oikea rangaistus...
3
<50
Vastaukset
- kuolinkautinen
Norskien täytyy muuttaa lakia tämän tapauksen takia, niin että ampuja viruu kaltereiden takana lopun elämänsä. ja sen jälkeen luuranko jätetään siihen selliin ja muurataan ovet umpeen.
- § harkintaoikeus
Onhan Suomessakin vankiloissa ja muissa laitoksissa ihmisiä, joita ei yleisen turvallisuus uhan takia katsota voitavan päästää koskaan vapaalle jalalle.
- hmmmmmm.....
Olisko sopiva rangaistus laittaa tuo peto Oslon torille lasikaappiin näytille loppuelämäkseen? Ihmiset saisivat käydä ilmaisemassa tuolle hullulle, mitä mieltä he ovat hänen tempauksestaan. Luulisin, että siitä tulisi sellainen paikka, johon ihmisiä tulisi ympäri maailman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117