OVELASTI NAAMIOITUNUT UUSNATSIJOUKKIO ON UJUTTAUTUNUT PS PALSTALLE TUOTTAMALLA PERSUVASTAISIA KIRJOITUKSIA SOLKENAAN
UUSNATSIT UJUTTAUTUNEET PERUSSUOMALAISTEN PALSTALLE
17
78
Vastaukset
- 257
Totta! Kysyjä.. on yksi heistä!
- kysyjä.
öööhh...tämä nyt oli aivan uusi tieto. olen tämän palstan mukaan siis kommunisti, viherpiipertäjä, kokkari, homo, miljonääri, aivoinvalidi, sossun elätti, sossu, luuseri, rähmällään olija ja nyt myös uusnatsi.
- blog in
kysyjä. kirjoitti:
öööhh...tämä nyt oli aivan uusi tieto. olen tämän palstan mukaan siis kommunisti, viherpiipertäjä, kokkari, homo, miljonääri, aivoinvalidi, sossun elätti, sossu, luuseri, rähmällään olija ja nyt myös uusnatsi.
no joo !!!
blog in kirjoitti:
no joo !!!
kysyjä on puoliverinen maahanmuuttajan jälkeläinen. Hän puolustaa humaanisuutta koska on itse aidan väärällä puolella.
- nannattaa nannattaa
Isä-Timon kannaotto Norjan tapahtumiin? Johdonmukaista...
http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00096/6640499_jpg_96716a1.jpg- OIKAISU
KUVA ON PERSUJEN PUOLUEKOKOUKSESTA KESÄKUULTA
- se siitä
Turha on persujen yrittää rypistää, kun on housuissa jo.
- puhtaat housut
Puolueesi luuseri puun takaa määkijä?
- suMAMUtikassa
Mikä oli puolueesi viime vaaleissa? Äänestän seuraavissa vaaleissa puoluettasi, kunhan saan vain viestini perille. Hienoa politikointia, mikä on puolueesi nimi? Minä äänestin perussuomalaisia aivan sumMAMUtikassa.
- puun takaa
Rähmällään olevat huutele täällä puun takaa, eiväkä uskalla ilmoittaa puoluettaan!
- ylijäämädosentti
Olen persu !
- veikkaan/1-10
Valehtelet perseestä!
- niin on näreet
Ylijäämädosentti valehtelee aina.
- KAKARAT LIIKKEELLÄ
LAPSELLISIA KIRJOITUKSIA
- makuasia
Kirjoittajat on rähmällään makaavien puolueide luusereita. Hutelevat pensaista. Uskaltamatta tuoda puoluettaan esiin!
Todellinen pohjasakka rasittaa persujen sivua!
- blog in
sanos muuta !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656