Heips, onko kellään kokemusta hänestä?
itse oon menossa vastaanotolle tuossa elokuun loppupuolella,
pitkät jonot on olleet ainakin kun varasin jo toukokuussa ajan...
Pitäisi kuulema olla taitava ihminen.
Biologi, Lääkäri ja homeopaatti Liisa Sulkakoski
milyh.
2
95
Vastaukset
- hth**
Se, ettei kahdella koulutuksella ole sen vertaa oppinut kemiaa, että ymmärtäisi homeopatian olevan huuhaata, ei lupaa kyllä yhtään hyvää ko. "lääkäristä".
Itse en menisi.
Kannattaa varmaan mennä kyselemään vaihtoehtolääkintäuskovaisten palstalta. - Symppis on
Kyllä on ihan tuttu lääkäri ja olen käynyt monasti. Monasti olen käynyt monella muullakin, saamatta muultakaan lääkäriltä apua. Mun sairaudet vaan eivät ole olleet sellaisia, että niihin olisi tehonnut mikään. Mutta symppis ihminen Liisa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873617
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871433- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.314987- 45907
- 95877
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78865Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852