tai muuten vaan p*skaelätti ?
Oliko Anders Behring Breivik töissä ?
8
61
Vastaukset
- vähän malttia
Voisitte lopettaa tuon *****elätiksi haukkumisen. Ei ole kivaa jos on työtön ja haukutaan sen takia. Moni kuitenkin yrittää kaikkensa löytääkseen töitä.
- hohohoho..
Onko työt maailmassa loippuneet ? Tarttetko muita saadaksesi töitä, kumma tyyppi.
- soininvaaran kaveri
Anders oli luomuviljelijä ,.viherpeukalo henkeen ja vereen.Välillä kävi aina looshin kokouksissa ja hartaus seuroissa.Siis läpeensä myöten VIHREÄ-PORVARI.
- Jack Frost
No ei ollut, vaan ammatiltaan analyytikko.
Yrityksen perusti vain saadakseen räjähteitä, eikä ole koskaan mitään viljellyt. Eikä siinä yrityksessä myöskään ollut 790:ttä työntekijää, ei ollut sen lisäksi yhtään.
...kuinka pirussa kukaan ei tuota ollut ajoissa huomannut?
- Jussuf (se sama)
Elätti oli, ja on. Maanviljelijä, juuri sellainen joita on Suomessakin. Tuommoisille maksetaan vuosittain 9 miljardia euroa, mutta sen sijaan että olisivat kiitollisia, tämäkin maajussi tappoi melkein sata tulevaa veronmaksajaa.
Missä logiikka?- Se on totuus
Oikeassa olet maajussit on niitä isoimpia yhteiskunnan tukipummeja.
- Valitettavasti et
ollu mukana.
- Jussuf (se sama)
Valitettavasti et kirjoitti:
ollu mukana.
En ole koskaan halunnut olla maajussien joukossa, hölmökö olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057