eli siis mun yks laatta katos ja siin oli jäljes lumepillerit ja muutama vaalenapunainen pilleri. en ottanut eilen mitään ja olen yrittänyt etsiä laattaa. en kuitenkaan harrasta lähiaikoina seksiä, joten pitäisikö minun vain odottaa kuukautisia ja niitten loputtua aloittaa uusi laatta?
Minulla on vielä 2 kokonaista laattaa, mutta en niistäkään viitti pillereitä popsia..
olen myös yrittänyt ottaa yhteyttä henkilöön joka on nämä asiani hoitanut, mutta nyt on viikonloppu niin on ollut yhteydenotto vaikeaa.. ja käytän yazeja.
suuri kiitos jos joku osaisi vastata!
E-pillereihin liittyen ongelma!
1
63
Vastaukset
- ,mnbvcxc
PAKKAUSSELOSTEESSA on aina ohjeet sen varalla, että unohdat pillereitä.
Mutta syöt ilmeisesti Yaz-pillereitä ja menossa on viimeinen pilleriviikko, jos vain muutama (3?) pilleri oli jäljellä? Jos näin, niin 1 unohduspäivä on 1 lumetablettipäivä. Eli pidät nyt sen 4 päivän tauon, jonka jälkeen aloitat uuden liuskan.
Pakkausselosteesta:
"Olet unohtanut yhden tabletin päivinä 15–24 (kolmas tai neljäs tablettirivi)
(...) Lopeta vaikuttavia aineita sisältävien vaaleanpunaisten tablettien ottaminen ja aloita suoraan lumetablettien ottaminen (ennen lumetablettien ottamista merkitse muistiin päivä, jolloin unohdit tabletin ja huomioi, että yksi unohtamasi tabletti vastaa yhtä lumetablettia). Jos haluat aloittaa uuden läpipainopakkauksen aina samana viikonpäivänä, ota lumetabletteja vähemmän kuin 4 päivää."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817