Enkelin ilmestyminen Kauhavalla

www.sansa.fi

10

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmekänni

Minäkin näin enkelin. Heräsin aamuyöstä ja suuri valkoinen hahmo istui jalkopäässäni ja katseli minua. Laitoin silmät kiinni ja kun hetken päästä avasin ne, valkoinen, valtavan iso hahmo seisoi sängyn lähellä ja katosi sitten.

Olin edellisenä iltana ryypännyt ja yöllä heräsin tuskaiseen krapulaan. Rukoilin apua juomisongelmaani. Oliko näky vastaus rukoukseeni, vai krapulaisen harhanäky? En tiedä. Raitistunut en vielä ole!

• www.sansa.fi
    • dfghbgd

UFO.

• Palava Pensas

Hebr. 1:13 Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
      14 Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?

Hepr. 1:7

Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";
      -------------

Siis Jeesuksen seuraajat ovat kuin tulenliekit... ja enkelit palvelevia henkiä jotka ovat sanansaattajia, palvelemaan lähetettyjä, niille, jotka saavat autuuden periä.

Väkevät voimaltaan.

Arkkienkelit Gabriel ja Mikael.

Ja enkelihierarkiassa on monenlaisia erilaisia enkeleitä.

Hesekielin kirjastakin jotain paljastuu sitä lukemalla.

mm serafit ja kerubit.

• Palava Pensas
      • holo mikä holo

Totta Mooses voivat ilmestyä kun laitetaan ilmestymään. Kunhan tässä taas illat pimenee, niin alkaa enkeliä ilmestymään. Näkyy paremmin. Eikö yhtään alkanut raksuttaa, kun kirkas valo näkyi peruutuspeilissä, mutta enkeli näkyi edessäpäin?

• Villeh1981

Meille ilmestyi enkeli nykysen puolisoni kanssa, seurustelun alkuvaiheessa. kummallakaan ei ollut asiat hyvin ja aika masentuneita,ahdistuneita ja murheellisia oltiin. me ja meidän monet läheiset myös. enkeli oli valtava,kirkas,vaalea hahmo, molemmat nähtiin se. pelkäsin hetken jo että nyt se henki lähtee ja olin aivan ymmälläni,kuuluin silloin kirkkoon ja rukoilin paljon. en vain ymmärrä enkelin ilmestymisen viestiä/tarkoitusta ? koska enkeli ei sanonut mitään. no nyt ollaan vielä yhdessä silloin tavatun naisen kanssa 10v oltu ja kaikki meidän läheiset voivat hyvin, lopetin juomisen ja parannin tapani,niin myös kaikki meidän läheiset ja aloimme elää terveellistä hyvää elämää.hetken auton ihmisiä ja olin onnellinen. sitten molemmat päädyimme työelämään ja meistä tuli ahneita,emme enää välittäneet muista, itrisanoiduttiin jopa kirkosta 2:ksi vuodeksi. mutta nyt ollaan palattu takaisin kirkollisveron maksajaksi ja hävettää että olimme tuon 2 vuotta maksamatta sitä veroa ja olin jopa epäileväinen jumalan suhteen, nyt olen varma että jumala on luonut kaiken,muuten mikään ei olisi mahdollista,ei elämä,eikä mikään. myös muita pahoja asioita tulitehtyä,jotka ahdistaa mieltä. uskonta on ihmisen paras ystävä,pitäkää siitä kiinni ja auttakaa lähimmäisiä niin kaikki menee paljonparemmin

• kiitos siitä

Villeltä hyvä kirjoitus.

• alkoholisti

Tosi hieno kirjoitus sinulta! Minulla ja miehelläni ihan vastaavanlainen kokemus. Olen kirjoittanut siitä tänne kahteen edelliseen viestiketjuun nimimerkillä alkoholisti, käyppä lukemassa. Uskon, että mieheni näkemä enkeli on merkki siitä, että olemme parempaan suuntaan menossa. nytkin olemme olleet kohta kaksi viikkoa juomatta ja samalla linjalla aiomme jatkaa. Voimia saamme rukouksista, kittos Taivaan Isälle. Oikein hyvää ja rauhallista joulun jatkoa sinulle ja perheellesi.

• Eipä näkynyt suojelus enkeleitä lapsille ja äidille kun isä päätti puukottaa hengiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      124
      4018
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      315
      2063
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1740
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1740
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1671
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1526
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1276
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1272
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      443
      1229
    Aihe