Breivikistä netissä vain kaksi kuvaa

von Münchausen

Poliittisesti aktiiviseksi sanotusta Breivikistä löytyy todellakin vain kaksi kuvaa jotka molemmat on ladattu viime päivien aikana!!! Hiusten pituudesta päätellen samassa sessiossa otettu kuva.

Kokeilkaa itse!

Aika kummallista. Lieneekö tuota henkilöä edes oikeasti olemassa.

Taitaa olla taas totuus tarua ihmeellisempi...

11

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Googlen kuvahaku "Anders Breivik" 217000 tulosta

Minä löysin siis enemmän kuin kaksi kuvaa.

• von Münchausen

Voi hyvä Sylvi!
        Katsoitko niitä tuloksia?
        Siis et!

Tästä kyseisestä tyypistä löytyy vain kaksi erilaista kuvaa. Toki maailma on nyt täynnä näitä kahta kuvaa, sattuneista syistä. Sitä paitsi on muitakin samannimisiä eikä noissa 210000 ollut läheskään kaikissa tuon nimisen kuvaa.

Käytäpä vähän älliäsi!

• POPOPOPOIYIYIY

• 21
        von Münchausen kirjoitti:

Voi hyvä Sylvi!
        Katsoitko niitä tuloksia?
        Siis et!

Tästä kyseisestä tyypistä löytyy vain kaksi erilaista kuvaa. Toki maailma on nyt täynnä näitä kahta kuvaa, sattuneista syistä. Sitä paitsi on muitakin samannimisiä eikä noissa 210000 ollut läheskään kaikissa tuon nimisen kuvaa.

Käytäpä vähän älliäsi!

Omassa manifesissäänkin on enemmän kuin kaksi erilaista kuvaa...

• .

Tein juuri kuvahaun, minua ei ilmeisesti ole olemassa...

• vähän vaikea tietää.

Mitähän skeidaa sinä sitten jauhat, yritätkö kenties sinäkin, anonyymi, puolustella jotakin häiriintynyttä massateloittaja- Breivikiä, sinä anonyymi? Itse satuin eräällä toisella foorumilla lukemaan ehkä älyvapainta juttua ever, kuinka muka massamurhaajilla olisi vaan ..p*llun puutetta ja että jos heillä olisi nainen, eivät heiluisi tuliaseiden ja pommien kanssa. Tosiasiassa sen tason murhaajilla kuin Breivik, on sen verran kieroon kasvanut polla, että sellaisia ei millään pelkällä pikku naisen rakkaudella parannettaisi.

Toki he ( Breivikin kaltaiset sekopäätkin) varmasti lapsen lailla haluaisivat tulla "hyysätyiksi" ja kokevat siksi häiriityneissä ajatuksissaan juuri muka yhteiskunnan todellisuudenvastaisesti kohdelleen heitä väärin, kun tämä maailma ei ole mikään karkkimaa, missä kaikki candyt ja rakastavien läheisten rakkauden ja sosiaalisen statuksen saisi kukaan ihminen ilmaiseksi ta itse antamatta ymmärtävää hyväksyntää, mutta kun eivät ole rakastavaa "hyysäystä" riittämiin osakseen saaneet - nämä massateloittajat ja murhamiehet, niin sitten he pelottavalla tavalla, osa heistä, kohdistaa vihansa niihin täysin viattomiin ihmisiin, joita kenties taio ainakin välillisesti pitävät mukamas pah "hyysärikulttuurin" edustajina, kuten Norjan kaheli teloittaja on ajatellut.

Minä kylläkin olen lehdistä lukenut, että se Breivik oli aika narsistisenkin innokas esittelemään itseään kuvilla netissä. Oikein poseeraili. Toki jos kyseinen kauhea ihmishirviö, ilm. nyt jo uhriluvultaan satojen viattomien norjalaisten murhaaja, ei olisi uusnatsi, niin kyllä häntä objektiivisesti voisi pitää komeana miehenä ulkomuodoltaan, mutta olen aivan varma, että sen verran järkevä tämä maailma on, että julkisuuteen tämä narskupsykopaatti- Breivik ei nyt ole noussut kenenkään ainakaan idolina, vaan täydellisenä ilmentymänä ihmisen pahuudesta ja millään naisten huomiolla ainakaan, ei sen pääkoppaa olisi kukaan voinut korjata, että olisi jättänyt viharikokset tekemättä. Breivikillä on sitä sitten sellissään aikanaan aikaa miettiä ja toivottavasti kyseisen rikollisen tuomiota ei - vaikka tyyppi ilmeisen mielisairas myöskin onkin - ainakaan alenneta syyntakeellisuusperustein.

• .Pisterivi.
      • :(

"Feels so !@#$ing terrible. Used to play in Unit with this guy too. Seems so wicked to have spoken so much to someone you think you know, and then this.. Know that alot of persons in Unit might be very dissapointed right now! :s"

"Hard to think that people you play and possibly consider your friends can be a !@#$ mass-murder"

"I've been in a state of confusion ever since I saw his face on vg.no ... "but... that....that...thats %^-*ing Andersnordic!?!?!" It's confusing having spent time in the same guild as this chap and then see this.. holy crap.."

• Ei missään nimessä

" Lieneekö tuota henkilöä edes oikeasti olemassa. " No ei, tyyppi on NWO:n luoma hallusinaaito.

• mamman pikku B

Pikku Breivik ei hallunnut julkaista itsestään kuvia. Veti mieluummin steroideja ja sieniä, runkaten ja keskustelupalstoilla paranoidisia kuvitelmiaan jaellen.

• Kokoomus täynnä niit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe