Murhaajan isä ei ollut tavannut poikaansa 16 vuoteen.
Tässä se taas nähdään, mihin johtaa vasemmiston suosimat rikkinäiset perheet.
Yksinhuoltajien palvonta on nimenomaan vasemmiston heiniä. No, ei ainakaan ulkopuolisen tarvinnut tällä kertaa kärsiä seurauksia. Sitä niittää, mitä kylvää.
Olisikohan ollut vielä aineiden käyttäjä. Siitäkin vasemmisto pitää kovasti...
Rikkinäinen ihminen = vasemmistolaisen poliitikan tuotos
Osui omaan nilkkaan?
8
<50
Vastaukset
- Tulkitsit väärin
Oikeistohörhö hyökkäsi vasemmiston kimppuun koska vasemmisto vastustaa terrorismia toisin kuin oikeisto.
- .
Etpä osannut vastata, taisi osua oikeaan.
En puhunut mitään terrorismista. Lukihäiriö?
Ehjä ydinperhe takaa tasapainoisen lapsuuden. Tasapainoinen lapsi = tasapainoinen aikuinen.
Vituttaako yksinkertaiset tosiasiat?
- Hörhö olet
Hörhöile mitä hörhöilet, puhut niin pahasti ristiin että et itsekään ymmärrä itseäsi. Et puhunut terrorismista vaan murhaajasta. Minun tulkintani oli kuitenkin että se oli terrorismia. Kelpaako selitys? Mitä tulee rikkinäisiin perheisiin niin niitähän se oikeistopolitiikka tuottaa. Sitä faktaa et pääse karkuun, vaikka miten asiaa yrität valheellisesti käännellä.
- .
Vasemmisto suosii yksinhuoltajia, koska yksinhuoltajien lapsilla on suurempi todennäköisyys työttömyyteen, huumeiden käyttöön ja rikollisuuteen.
Vasemmiston äänestäjän ominaisuudet pähkinänkuoressa.
Tunnen vain yhden ihmisen jonka tiedän äänestävän Vasemmitoliittoa. Juoppo.
- Voi voi
Tuon sun logiikkasi mukaan, jos minä annan rahaa keräykseen, jolla torjutaan maailmassa nälänhätää, niin silloin minä suosin nälänhätää ja siten olen syyllinen nälänhätään. Joko olet trolli tai tyhmä. Kenties molempia?
- .
Onko Suomessa nälänhätä?
- .
Annat rahaa keräykseen, mihin keräykseen? Voiko rahaa syödä? Mistä tiedät että raha menee sinne minne on tarkoituskin?
Mitä sillä rahalla ostetaan, mistä?
Kukaa ostaa, kuka myy?
Vai eikö näillä asioilla olekaan mitään merkitystä ja ostatkin vain itsellesi hyvää mieltä ja sädekehää tiputtamalla kolikkosi kirstuun?
- Poika ei halunnu
Poika ei halunnut tavat isäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770