Osui omaan nilkkaan?

.

Murhaajan isä ei ollut tavannut poikaansa 16 vuoteen.

Tässä se taas nähdään, mihin johtaa vasemmiston suosimat rikkinäiset perheet.

Yksinhuoltajien palvonta on nimenomaan vasemmiston heiniä. No, ei ainakaan ulkopuolisen tarvinnut tällä kertaa kärsiä seurauksia. Sitä niittää, mitä kylvää.

Olisikohan ollut vielä aineiden käyttäjä. Siitäkin vasemmisto pitää kovasti...

Rikkinäinen ihminen = vasemmistolaisen poliitikan tuotos

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkitsit väärin

Oikeistohörhö hyökkäsi vasemmiston kimppuun koska vasemmisto vastustaa terrorismia toisin kuin oikeisto.

• .

Etpä osannut vastata, taisi osua oikeaan.

En puhunut mitään terrorismista. Lukihäiriö?

Ehjä ydinperhe takaa tasapainoisen lapsuuden. Tasapainoinen lapsi = tasapainoinen aikuinen.

Vituttaako yksinkertaiset tosiasiat?

• Hörhö olet

Hörhöile mitä hörhöilet, puhut niin pahasti ristiin että et itsekään ymmärrä itseäsi. Et puhunut terrorismista vaan murhaajasta. Minun tulkintani oli kuitenkin että se oli terrorismia. Kelpaako selitys? Mitä tulee rikkinäisiin perheisiin niin niitähän se oikeistopolitiikka tuottaa. Sitä faktaa et pääse karkuun, vaikka miten asiaa yrität valheellisesti käännellä.

• .

Vasemmisto suosii yksinhuoltajia, koska yksinhuoltajien lapsilla on suurempi todennäköisyys työttömyyteen, huumeiden käyttöön ja rikollisuuteen.

Vasemmiston äänestäjän ominaisuudet pähkinänkuoressa.

Tunnen vain yhden ihmisen jonka tiedän äänestävän Vasemmitoliittoa. Juoppo.

• Voi voi

Tuon sun logiikkasi mukaan, jos minä annan rahaa keräykseen, jolla torjutaan maailmassa nälänhätää, niin silloin minä suosin nälänhätää ja siten olen syyllinen nälänhätään. Joko olet trolli tai tyhmä. Kenties molempia?

• .

Onko Suomessa nälänhätä?

• .

Annat rahaa keräykseen, mihin keräykseen? Voiko rahaa syödä? Mistä tiedät että raha menee sinne minne on tarkoituskin?

Mitä sillä rahalla ostetaan, mistä?

Kukaa ostaa, kuka myy?

Vai eikö näillä asioilla olekaan mitään merkitystä ja ostatkin vain itsellesi hyvää mieltä ja sädekehää tiputtamalla kolikkosi kirstuun?

• Poika ei halunnu

Poika ei halunnut tavat isäänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      88
      4209
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe