Toimittajien työn jälki näkyy taas uutisoinnissa. Kopioidaan yhtä uutista päivästä toiseen. Yksi tomittaja kirjoittaa uuden lauseen ja sata muuta kopioi sen päissään omaan tekstiinsä. Työt on tehty ja taas voi nuokkua lähiökuppilassa kännissä.
Toimittajien pohjaton laiskuus
3
<50
Vastaukset
- lökjölkj
Ja oleelliset asiat jätetään kertomatta. Esim. Breivik on homomyönteinen vapaamuurari. Lehdistö kirjoittaa, että oli äärikristitty ja natsi. Ei voi olla homomyönteinen ja vapaamuurari, jos on kerran kristitty. Lehdistö haluaa vain nyt mustamaalata konservatiivit.
Media on vihervasemmistopiipertäjiä täynnä. Nyt haluavat sulkea avoimet keskustelupalstat, joissa keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä eikä mitään ääriliberalistien valheilla.- Päättele itse
Propagandakoneisto toimii, mutta kuka sitä ohjaa.
- päättelin
Päättele itse kirjoitti:
Propagandakoneisto toimii, mutta kuka sitä ohjaa.
Vastaan itse itselleni, kuten tapana on.
YLE on sen entisen toimitusjohtajan ohjenuorassa. Hän päättää edelleen saako toimittajat rahoitusta valtiolta eli palkkaa. Hyvä veli verkosto toimii tietysti edelleen. Haastatteluissa SDP:tä kohtaan näkyy myös selvä puolueellisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770