Totta vai tarua?
Eurooppalaisten antimuslimeiden ritarikunta
9
75
Vastaukset
- St. Tuomas
Onko se Skotlannin ja Englannin linkki totta vai tarua?
Entäs ne solut joka maassa, myös Suomessa? - hiphei..
Varmaan aateveljiä on mutta tekoihin ja murhaamiseen pystyviä vähemmän jos lukuun ei oteta NATO:n sotakonetta joka viimeviikolla tappoi 80 vääräuskoista musulmaania afganistanissa.
- NATO V
Ritarikuntia on mutta oliko antero jäsen edes muurareissa?
- .
Nato murhasi tuhansia viattomia serbialaisia 1999. Clintonin siunauksella.
Stubbin kavereita - Suomi Natoon
. kirjoitti:
Nato murhasi tuhansia viattomia serbialaisia 1999. Clintonin siunauksella.
Stubbin kavereitaGaddaf rulettaa?
- .
Suomi Natoon kirjoitti:
Gaddaf rulettaa?
Mitä helvettiä se minulle tai sinulle kuuluu kuka johtaa Libyaa. Tiesitkö, että Gaddafin johtamassa Libyassa on Afrikan paras lukutaitoisuus?
Kuvitteletko helvetin naivi idiootti, että Yhdysvallat ja Ranska hyvää hyvyyttään ovat sotaan mukaan lähteneet?
Sota on saatanan kallista touhua, eikä suurvalta siihen enään lähde, ellei tiedossa ole jonkinlaista tuottoa.
Ja Suomi ei todellakaan kuulu Natoon. Stubbi voi liittyä keskenänsä. Menee itse sotimaan. - Hyvin
. kirjoitti:
Mitä helvettiä se minulle tai sinulle kuuluu kuka johtaa Libyaa. Tiesitkö, että Gaddafin johtamassa Libyassa on Afrikan paras lukutaitoisuus?
Kuvitteletko helvetin naivi idiootti, että Yhdysvallat ja Ranska hyvää hyvyyttään ovat sotaan mukaan lähteneet?
Sota on saatanan kallista touhua, eikä suurvalta siihen enään lähde, ellei tiedossa ole jonkinlaista tuottoa.
Ja Suomi ei todellakaan kuulu Natoon. Stubbi voi liittyä keskenänsä. Menee itse sotimaan.sanottu, ainoa syy pitkään sotaan on öljy joka Libyassa on erittäin hyvä laatuista. Hävettää YK ja mukamas rauhanpuolustajat, miten viattomien siviilien pommittaminen voi sopiia YK:n mandaattiin? Jos nykyinen Libyan järjestelmä kaatuu kuka takaa ettei meillä ole uusi Afganistan ihan EU:n Etelä.Rajalla!
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gaddaf on terroristi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lockerbie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810