Breivik kertoi järjestäytyneistä

hengenheimolaisista

"Norjan joukkosurmista epäilty Anders Behring Breivik on myöntänyt vangitsemisoikeudenkäynnissään pommin asettamisen ja ammuskelun. Hän kuitenkin sanoi olevansa syytön rikoksiin. Breivikin mukaan hänen organisaatiossaan olisi vielä kaksi solua".

http://yle.fi/uutiset/teemat/Norjan_tragedia/2011/07/breivik_kertoi_jarjestaytyneista_hengenheimolaisista_2746308.html

Oikeudella ei tuomarin mukaan ole tarkempaa tietoa Breivikin mainitsemista kahdesta terrorisolusta. Lisää tietoa väitteistä saattaa tulla ilmi myöhemmin maanantaina poliisin tiedotustilaisuudessa.

Breivik kertoi oikeudessa halunneensa saada aikaan mahdollisimman paljon tuhoa vasemmistolaisille, jotta nämä eivät saisi lisää valtaa. Breivik pitää vasemmistolaisia maanpettureina.

Hänen mielestään Norja ja Länsi-Eurooppa piti pelastaa kulttuurimarxismilta ja islamilaistumiselta. Oikeus katsoi, ettei miehen motiiveja tarvitse enempää eritellä.

8

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työt jatkuvat

Poliisilla kova työ etsiä pommimiehet esille.

• on se saatanan kova

homma joo saatanan taliaivokun ne on jo monta kuukautta tutkineet ko hemmoa ja sen kemi9kaaliostoksia ja tyyppi on julkaissut 1500-sivuisen terrorismi-ohjekirjan netissä- niin os se saatana tarve että joka suomalaionen pöljä on europolin tu7tki8nnan alla ja perse ruvella istuu supoäijät huippupalkoilla kyttäämässä nettiä-

arvaappas miksi??

siksi että ne seuloo kaiken oikean tiedon ja tekee kartoitusta suomalaisista isänmaallisita europol-gestapolle tulevaa varten- kokoomuspaska-fasismi monikulttuureineen tuodaan väkisin.

• salaviestejä kaikill

"Norjan yleisradio NRK kertoo, että Breivik perusteli tekojaan uuden kerran oikeudessa.

- Minun oli pakko pelastaa Norja ja Länsi-Eurooppa muslimeilta. Surmien tarkoitus oli antaa merkki kansalle, Breivikin vangitsemisoikeudenkäynnin tuomari kertoi NRK:lle".

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/114176-nrk-veriloylyn-paaepailty-eristettiin

Breivikin vangitseminen käsiteltiin suljetuin ovin, sillä hänen pelättiin lähettävän salaviestejä mahdollisille apureilleen. Norjan poliisi pidätti tänään yhden henkilön epäiltynä osallisuudesta Oslon pommi-iskuihin

• Lakikallio

Kuten tässäkin, Breivikiltä puuttuu yleissivistystä. Hän ei edes tiedä, mitä vasemmisto tarkoittaa. Jos yhdessäeläminen on niin vastenmielistä, herralle suljettu tila on ainoa oikea paikka.

Jos oikeisto korostaa yksilöä, vasemmisto korostaa yhteisöllisyyttä. Yhteisöllisyydellä on vahvat skandinaaviset juuret.

• .

Vasemmistoliitto ja Vihreät ratsastivat vaaleissa monikulttuurilla ja suvaitsevaisuudella, eivät suomalaisten yhteisöllisyydellä.

• kansallis vihreä
        . kirjoitti:

Vasemmistoliitto ja Vihreät ratsastivat vaaleissa monikulttuurilla ja suvaitsevaisuudella, eivät suomalaisten yhteisöllisyydellä.

Johtuisiko siitä että vasurit ja nyky-vihreät eivät kannata suomalaista yhteisöllisyyttä vaan sen vähentämistä l. monikulttuuria ? Enemmän monikulttuuria = vähemmän suomalaisuutta.

• .
        kansallis vihreä kirjoitti:

Johtuisiko siitä että vasurit ja nyky-vihreät eivät kannata suomalaista yhteisöllisyyttä vaan sen vähentämistä l. monikulttuuria ? Enemmän monikulttuuria = vähemmän suomalaisuutta.

No, minä en tätä hyväksy, eikä hyväksy moni muukaan. Pitäsi gallupien valossa olla selvää.

• Breivik on

itseasiassa norjan vasemmiston salaisen iskujoukon jäsen. Tarkoitus oli tuottaa suunnaton tragedia jolla saataisiin sympatiaa vasemmistolle ja päästäisiin lietsomaan oikeistovastaista mielialaa.

Juuri tätä palvelevat jutut mystisistä oikeistosoluista jotka muka vaanivat kaikkialla.

Tarkoitus on tällä sepityksellä oikeuttaa kaikkiin ei-vasemmistolaisiin kohdistuva vaino. Kun vähänkin oikeistolaisen mielipiteen vuoksi voidaan epäillä terroristiksi, niin tämä on juuri sitä mihin vasemmisto pyrkii.

Temppu on kopioitu suoraan saksan kansallisSOSIALISTIEN tunnetuista tempauksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe