Me lähdemme ensi viikolla lomalle

Jussif ja Mustafa

kotimaahamme Somaliaan ja sitten menemme maailmanympäri matkalle. Otamme tästä ah, niin askaata kotoutumisesta hieman lomaa, että taas jaksamme katsella teitä rasisti sika Suomalaisia.

Meillä on oma suihkari käytössä parisen kuukautta ja itse Ywi-pääwwikkö on meillä oppaana hoveineen ja Wontti-kissakin tulee kuulemma mukaan.

Täällä työvoimapulan helpottajat Tampereelta:

http://tinyurl.com/4clmlfp

Ps! Palaamme parisen kk kuluttua! Ilmoitelkaa jos tulee akuutti työvoimapula sillä aikaa!

Me kyllä pärjäämme rahan puolesta. Saimme juuri itsekukin Platina American Express kortttimme Veronmaksajain keskusliitolta ilman luottorajoitusta.

Terveisin Jussuf ja Moustafa ja muu jengi

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirppa Gynnarsson

Me täällä maahanmuuttovirastossa jäämme kaipaamaan Teitä kyyneleet silmissämme!

Kuinka me kestämme olla ilman Teitä, ah, te niin huippu,- ja moniosaajaiset kansansankarimme!

Me olemme ehdottaneet että teistä tehdään patsas juuri tuossa asennossa kuin Te olette kuvassa..

Patsas sijoitetaan Murha-marskin patsaan viereen, mutta teidän patsaanne on ainakin 4 kertaa isompi.

Rahoituksen patsaaseen olemme jo järjestäneet. 1,25% tulee Linnanmäen ilmapalloverosta, ja loput sitten veronmaksajainkeskusliitolta,
      Tarvittavat siirrot on jo tehty.

Me toivotamme teille antoisaa lomaa! Tulkaa pian takaisin, me olemme huolissamme työvoimapulasta Suomessa.

Terv. Sirppa Gynnarsson-Babdul ja koko maahanmuutoviraston väki

• (kok)

Suomen poliisi (kok) ja supo (kok) ja tuleva Pwessa Saukkakin (kok) huolehdimme teidän turvallisuudestanne tällä niin vaativalla matkallanne.

Me lähetämme Karhukoplan mukaanne koko vahvuudessaan, samoin kuin pari prikaatia jääkäreitä. Yli-Pääwwikkö Tarlwja on jo antanut liikekannallepano määwäyksen.

Me kuolevaiset tervehdimme Teitä!

Täällä Suomen poliisi (kok)

Supo (kok)

Saukka (kok) ja muutkin hallituksen jäsenet (kok)

Ps. Soitamme Porilaisten marssin kun te saavutte jälleen tänne kotoutumaan.

• hyi hele...ti

Hyi saa...na miten rumia olette....
      Kaatopaikan vartioiksi ehkä jos asuisitte samalla siellä varisten ja lokkien kanssa......
      Ette enää edes sirkukseen kelpaa lasinsiruja tallomaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe