Olen saanut lähes kaikki haukut osakseni, mutta vielä näköjään suomimista riittää. Lyökää olkanne takaa.
Keskustelukoppi on nyt hallussanne, paremmassa hallussa.
Haukkukaa Diktaattori Ruuneperi!
23
86
Vastaukset
Hau hau! ;))
- sinisirkku-
Voi Sinua Ruuneperi. Johan se tuottikin monta puheenvuoroa!
Joskus, ystävä hyvä, käyttäydyt palstakonkarin tavoin, mikä ehkä on ymmärrettävää pitkäaikaisen oleilun vuoksi.Ei tuossa loppurytäkässä, missä niin väärin ymmärrettin pieni iloinen toivomukseni nimestä, ilman minkäänlaista halua astua varpaillesi! Hellyttävähän se on tuo vaatimattomuus, kopista-- kun sen tajuaa.
Käyttäessäni sanaa diktatoori, uskon olevani oikeassa osittain. Ne mutapainit joita seurasimme aikanaan sen todistivat.
Ja kuitenkin on Sinulla omat ihmiset ympärilläsi, jotka pitävät Sinusta aidosti.
Minä en osaa enempää tätä pohtia, varmana kuitenkin siitä, etten mitään loukkaavaa ajatellutkaan, toivotan Hyvää yötä! - ullamirjami*
Taas se otti nokkiinsa . Ei kestä keskustelua.
Itse käskee ja sitten suuttuu--sehän nyt tiedettiin jo entuudesta.
Ja totuuden nimissä minä en ole ainakaan haukkuny sinua ,sinuttelen vaikka et varmaankaan siittä tykkää--näin naisena sekin käy laatuun ,nimittäin sinunkauppojen teko.
Mutta hyvää yötä .
Ei muisteta pahalla --vaikka en osaakkaan oikeikirjoitusta. - yökyöpeli......
Eipä kannata lillua itsesäälin suonsilmäkkeessä, kun kesä on parhaimmillaan.
Ilo irti ja häntä pystyyn, kehoitti aikoinaan anoppinikin! Monia vuosia on kulunut kirjoittaessani. Pahimmalta tuntuu kun minut määritellään kelvottomaksi ihmisenä; valehtelijaksi, mitään tietämättömäksi, osaamattomaksi jne.
Minusta tuntuu, että palstakirjoittelut nyt vähenevät - lopultakin.- vähenee ne
kirjoitukset, ainakin kirjoittajat. Vellokaa te keskenänne, kun teillä raukoilla ei ole ketään muuta kuin toisenne ja toisenne olette ansainneet !
- 21 3
Ei mikään palstan diktaattori, vaan sen marttyyri ja kärsimyksen kantanut Kristus-hahmo, jonka opetuslapsetkin ovat pettäneet.
- naiset yrittää
huomioida säälistä , mutta kun mikään ei riitä, surkeudessa pitää päästä oikein rypemään.
- hyymm,,,, ?
oletko sadisti ?
oletko itsesi kiduttaja ?
viilteletkö itseäsi ?
miksi tahdot vahingoittaa itseäsi? - sinisirkku-ek
Huomenta Ruuneperi:D
Äh,se vaan tuntuu siltä, kun on loukkaantunut, tuttua meille jokaiselle!
Kukaan ei voi pitää sinua kelvottomana ym.ym. mitä koet,- senhän tiedät varmasti itsekin!
Voishan ajatella, että eilen oli meillä *tunteet pinnalla* muutenkin, kun niin vaikeisiin asioihin otettiin kantaa palstalla.
Minä kyllä pyydän anteeksi, että sanoin kiukuissani sinua diktattoriksi.
Joskus vaan tuntuu siltä, että mielialasi säätelee kuinka saa, ja pitää olla !
En minä halua pelätä sanoa sinulle, silloinhan olisit tosi
'tiktatoorinen' ! ja oikutteleva, mitä kyllä joskus oletkin:D
Dikta (runoilla) sopiikin paremmin palstan henkeen, kuin omaan napaan kauan tuijottaminen!
Terve!- Mitta maarit
Voi, voi, koitetaanpas nyt olla aikuisia, ja ei vähätellä itseä ja toisia. Kaikki me ollaan erilaisia ihmisiä, toiset vain liian tunteikkaita tähän nettimaailmaankin. Oma minä ei ole silloin vahva, jos liian helposti ottaa "nokkaansa", sanompa , että vaikeaa on olla itsensä saati sitten toisten kanssa, jos kantti ei kestä arvostelua.
Hui, hai; on parempi antaa arvostelujen mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, ei se mennessään paljon kipeetä tee;DDDD
Ruuneperi, tule koppiasi valvomaan, ei se muuten pysy kasassa.
Eihän täällä kukaan voi olla diktaattori, tasa-arvo kunniaan!
- uusia neuvojia
mikäs mittaaja se tämä !
Antaa niitten rypeä loassaam, tykkäävät siitä. Onhan siinä sisältöä elämään, ensin haukutaan ja sitten pyydetään anteeksi. - Makriina ek
Äläpäs nyt!
On tätä negasiivisuutta ihan tarpeeksi ilman provosointiakin!
Aikani palstaa seurattuani olen sitä mieltä, että vain pelkän myönteisyyden sisältävää ketjua olis huomattavan vaikeampi rakentaa kuin muita.
Kokeilepa sitä!- muuan ,,,,,,,15
Nauraishan jo vironsusiki jos aina oltaisi positiivisia, myötäiltäsi ja kehuttasi toisiamme, ei olis enään inhimillisitä ihmisistä kysymys, vaan suuresta teenäisyydestä !
Olkaamme ihmisiä ihmhmiselle, virheinemme, luonteinemme. - Mkariina ek
muuan ,,,,,,,15 kirjoitti:
Nauraishan jo vironsusiki jos aina oltaisi positiivisia, myötäiltäsi ja kehuttasi toisiamme, ei olis enään inhimillisitä ihmisistä kysymys, vaan suuresta teenäisyydestä !
Olkaamme ihmisiä ihmhmiselle, virheinemme, luonteinemme.muuan.....
Ymmärrät väärin myönteisyyden, jos arvelet, että se on pelkkää toisten kehumista.
Ei ole teeskentelyä, jos osaa katsoa asioita valioisalta puolelta.
Inhimillisyys ei ole negatiivinen asia. Voi olla ihminen toiselle, ja varmaan parempi ystävänä, kun ei kaivele toisesta esiin virheitä ja osoita niitä somella.
Oman mielipiteensä voi tuoda esiin kiihkottomasti ja perustellen.
Jokaisella siihen tulee olla oikeus, ja siksi on aika ikävä piirre, että näillä palstoilla erilaisia mielipiteitä esiin tuovat nolataan.
Keskustelu syntyy eri näkökulmista, ei vastakkain asettelusta. - hymmm,,,
Mkariina ek kirjoitti:
muuan.....
Ymmärrät väärin myönteisyyden, jos arvelet, että se on pelkkää toisten kehumista.
Ei ole teeskentelyä, jos osaa katsoa asioita valioisalta puolelta.
Inhimillisyys ei ole negatiivinen asia. Voi olla ihminen toiselle, ja varmaan parempi ystävänä, kun ei kaivele toisesta esiin virheitä ja osoita niitä somella.
Oman mielipiteensä voi tuoda esiin kiihkottomasti ja perustellen.
Jokaisella siihen tulee olla oikeus, ja siksi on aika ikävä piirre, että näillä palstoilla erilaisia mielipiteitä esiin tuovat nolataan.
Keskustelu syntyy eri näkökulmista, ei vastakkain asettelusta.Mikä ero näillä kahdella on, ( erinäkökulma, vastakkainasettelu ) minusta ne on jokseenkin sama asia !?
- 246810
hymmm,,, kirjoitti:
Mikä ero näillä kahdella on, ( erinäkökulma, vastakkainasettelu ) minusta ne on jokseenkin sama asia !?
Ohhoh, jos ei tajua Makriinan selkeää ajatusta on jotakin jäänyt epäselväksi!
- Katleija
Ei onnistu pelkkä posiitiivisuus, sillä itku tulee pitkästä ilosta ja pieru kauan nauramisest.
Siispä nautitaan taas tätä sekahedelmäsoppaa tämäkin päivä, koska yön yli on nukuttu ja uudet kujeet mielissä ja kielenkannoissa. Nys siä saat tukkapöllyy, Ruune!
Miä epäilen, et siä et osa olla onnellinen, jos siä et pääse sanomaa, et tules tänne syyparka, tääl niit om muitaki!
Siä olet yks niist, ku miä ja alkuperänenki sillon tällön vastailee alotuksiin.
Iham miälenkiintosii alotuksii ja ajatuksii sinul on. Em miä ainaska sinuu sääli.
Koppaam minul ottaa ku siä pukeurut säkkiij ja ripottelet tuhkaa päälles.
Luuleks siä, ettei tääl muilla op puuttei, kremppoi ja vaikeuksii?
Kyl varmalla om, muttei auta heittäytyy masokistiks. Siim pijan häipyy loputki kaverit. (Nym miä tarkotan nimenomaa itteeni ja alkuperäst.)
Om meiki siivilles saatu tääl, mut mei kirjotetaav vaa. Se on, kato, luannevika, ettei aina vakavista asjoist osas sanoo ironiseeraamati, ja sit joku ei ymmärrä meitin humoorii, ja turpiin tulee mennen tullen.
Kyl miä sem myännän, et enämpi sinuu tääl om päähäp potkittu, mut jos liika vastatuulta tulee, ni käännä lakil lippa taakke ja jatka matkaa.
Kaverillisesti tervehtien: Puskasuleima ja se alkuperänenki- Katleija
Koppi.
Eikös se ole koppi kun saa pesäpallon ulkokentässä pallon räpyläänsä.
Siis keskustelukoppi on kun otetaan kiinni keskustelusta ja heitetään pallo toiselle. Näin peli jatkuu ja jatkukoon.
Mitä sitä hyvää ketjua lopettelemaan ja lyttyyn lyömään.- sama k.e.
po. ulkokentällä.
Niin kauan kuin minä muistan, ja toistaiseksi vielä jotain muistan, palstalla on ollut Ruuneperi. Hän on ollut palstan uskollisimpia kirjoittajia ja ihme kyllä jaksanut tehdä aloituksia ja jatkaa kirjoittelua, vaikka takkiin tulee edestä ja takaa. Sitkeä sissi olet! Hyvä, ettet ole lannistunut, vaikka meille muille välillä niin käykin ja häviämme palstalta joksikin tai pidemmäksi aikaa parantelemaan haavojamme. :) Kestä yhä sitkeästi, jos on kiusaajia, niin on ystäviäkin.
- kenen hallussa
ketkäsw heti haaskalla tässä ketjussa. Onko se nyt Pikkaraisen hallussa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980