http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2011/vihapuheelle-ei-pida-antaa-enaa-tilaa/
Arhinmäki jälleen kirjoittaa asiaa!
Vihapuheelle ei pidä antaa enää tilaa
9
<50
Vastaukset
- Jussuf (se sama)
... ja Allah-Aho on hipihiljaa...
- .
Irtisanoutuuko Arhinmäki äärivasemmistolaisuudesta jonka tilille lyhyeltä ajalta voidaan laittaa epäonnistunut pakettipommi Helsingissä ja junaliikenteen sabotointi?
- ei se tunnusti ne
Luulen että äärivasemmisto irtisanoutui jo hetki sitten futispaavon leiristä. Nyt vain odotellaan vassareissa sitä lopullista kuolinluotia.
- '''''''''''
Ja suurin osa kokoomuslaisista kansanedustajista on hiljaa, samoin demareista ja kepuista.
Kyllä niiden kaikkien pitäisi kuorossa huutaa kauhistustaan. Kaikki jotka eivä osallistu tuohon huudantaan, hyväksyvät kaikki terrori-iskut!
Eikös ole noin, Jussufi (se uusi suomipoika)- Jussuf (se sama)
Ei ole noin. Ei Anders ole "kaikkia" väittänyt oppi-isäkseen. Takkulaa ja Allah-Ahoa on.
- samaa sanoi antti
Blåfield kirjoitti jo aiemmin saman suuntaisesti, nyt Paavokin uskalsi kun henkinen guru johdatti tuolle tielle.
- Hiljainen huuto
Halla-aho onkin fiksu mies. Hän on aina tiennyt sen, mihin kulttuurien yhdistäminen johtaa. Varsinkin pakkoyhdistäminen.
Kuorolauluun en osallistu. En edes jussufin kanssa. - Kansaa Ei Kuunnella
Kovakorvaisuus päättäjien taholta johtaa vihaan ja SE on luonnollista.
- Viha pois
Paavo puhuu asiaa, mutta toivottavasti ei mennä ylilyönteihin internetin kanssa.
Mielestäni aivan riittävää, että tälläisilläkin sivustoilla kuin Suomi24, voi panella "Ilmoita Poliisille" -painiketta. Toisaalta niihin ilmoitettuihin rasismi yms vihaviesteihin tulisi puuttua voimakkaammin. Mielestäni, jos ei varoitus riitä lopettamaan moista kirjoittelua, niin netti heti poikki moiselta ihmiseltä. Jokin tietokantakin olisi hyvä, ettei edes kirjastonkoneille pääse kirjoittelemaan sellaiset. Mieluiten muutenkin seurantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153