Jaakonsaari rukoilee kaikkia Jumalia

.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että silleen
    • hullu ämmä se on

Jaakonsaari on ent.lestadiolainen karjakko joka vihapäissään heitti lypsyjakkaran seinään ja lähti Helsinkiin politiikkaa lukemaan.Nyt ämmä on kuin rajavartiolaitoksen purjetyynyalus,pylly on kuin seitsemän somalia.

• 2 lapsen isä

Kyllä minäkin puolustaisin lapsiani jos heitä joku uhkaisi, tämä on täysin selvä asia.

En ymmärrä tuota Jaakonsaaren kirjoitusta, täysin sekavaa syyttelyä pääpunaisena, hänen mielestään on rikollinen jos ei ole asioista samaa mieltä kuin hän, sekä Jaakonsaaren kirjoitus itse on hyvin aggressiivinen.

• .

Vaikuttaa suoraan sanottuna mielenvikaiselta henkilöltä. Ja tälläinen on sitten päättämässä kaikkien eurooppalaisten asioista.

We're doomed

• werwrwrwrweer

Kätevää eliitin kannalta, nyt he syyttävät kaikkia viharikollisiksi, jotka eivät ole samaa mieltä kuin he.

Tuo terrori-isku hyödytti vain eliittiä, taisi eliitti olla sen takana.

Minä suutuin tuosta Jaakonsaarren kirjoituksesta, sillä minä ainakin puolustan lapsiani henkeni edestä, sehän varmaan Jaakonsaarta ja kumppaneita kismittääkin, että on olemassa vielä perhe instituutio, että valtio ei voi noin vain tulla ja kaapata lapsia.

• .

Jaakonsaari taitaa olla YK:n agenda 21:sen kumileimasimia. Paljonkohan sille maksetaan siitä, rahassa vai viinassa? tekstin perusteella veikkaan jälkimmäistä.

Lapset suoraan kohdusta uudellenkoulutukseen...

• Tosimies.

Mitä paskaa!
      Äääntekalastelua,olen varma ettei hän saanut yhtään kuvailemaansa tekstaria.

• Siinä se nähhään !

VAIN TÄYSÄÄLIÖ ja PAKANA rukoilee kaikkien uskontojen jumalia, siis PIRUAKIN !

Huomaatteko, mitä pakanoita ja itsekkäitä hölmöjä on suomen edustajat

Varmaan käy vielä ennustajillakin !

Eivätkä ne ota mitään vastuuta hölmöydestään !

• Väärin sammutettu.

Persut on hänen mielestään vain ja ainoastaa välttämätönpaha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen