Kuka kasvatti Breivikin ?

Vastaako hän

mistään, vai syyttääkö hän muita ?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se vaan on

Demareita on molemmat iskä ja äiskä

• Ainakin

kasvattaja vaikuttaa kummalliselta vastuuttomalta hyysäriltä.

• näin se vaan on
        Ainakin kirjoitti:

kasvattaja vaikuttaa kummalliselta vastuuttomalta hyysäriltä.

Jos olisi saanut kunnon oikeistolaisen, kristillisen ja isänmaallisen kasvatuksen niin ei olisi kaikenmaailman hörhöilyt sotkeneet pojan päätä. Taitaa olla niitä vapaankasvatuksen tuotoksia.

• no,,,

Breivik on psykopaatti, mutta luultavasti materiaalisia arvoja on perhessä kannettu ja opetettu ja yksinhuoltaja-äiskä ei kyseisen kohdalla yksin selvinnyt kasvatusvastuustaan...Ikävä ja varmasti myös tyhmää sanoa näin oraakkelimaisesti, mutta niin se usein menee: jos tyypillä ei ole välittäviä ihmisiä ympärillään, tulee sellaisesta pahimmassa tapauksessa umpipsyko, joskaan Breivikin vahnemmat tai muut hänet tunteneet eivät ole vastuullisia poikansa teoista. Sosiaalidemokratiaa sun natsimielisen tai kenenkään on turha halventaa.

• Jos kasvattajalla

ei ole vastuuta, niin kenellä sitten on ? Voi v*ttu tuota hyysäreiden kiemurtelua.

• no,,,

Ja lisään omaan vastineeseeni, että on tosiaan kumma nettipsyko se joka minun kimpussani roikkuu raiskaamalla sananvapauttani, kun vääristää mun viesteistäni kaikki ne sanat, joissa on eniten persoonaani ja mielipiteitäni tavanomaisen humaanissa ja eettisessä mielessä kuvaavia aspekteja.... Huvinsa varmaan kullakin, mutta itseäni ei kiihottaisi tuntemattomien leimaaminen mielisairaaksi vilpittömän kirjoittajan nettipalstakirjoittelua vääristelemällä.

• Eikö olekkin kamalaa
        no,,, kirjoitti:

Ja lisään omaan vastineeseeni, että on tosiaan kumma nettipsyko se joka minun kimpussani roikkuu raiskaamalla sananvapauttani, kun vääristää mun viesteistäni kaikki ne sanat, joissa on eniten persoonaani ja mielipiteitäni tavanomaisen humaanissa ja eettisessä mielessä kuvaavia aspekteja.... Huvinsa varmaan kullakin, mutta itseäni ei kiihottaisi tuntemattomien leimaaminen mielisairaaksi vilpittömän kirjoittajan nettipalstakirjoittelua vääristelemällä.

että joku loukkaa sinun psykoottisuuttasi, ihan kysymättä sinulta ollenkaan mitään...

• no,,,
        Eikö olekkin kamalaa kirjoitti:

että joku loukkaa sinun psykoottisuuttasi, ihan kysymättä sinulta ollenkaan mitään...

On tapauksessa, jossa minun väitetään olevan psykoottinen, vaikka olen tekstini kirjoittaessani täysin tervejärkinen ja ainoastaan luen teidän nettisekopäiden solvauksianne mielentenrveyttäni kohtaan..jotka siis ilmeisestikin olette niin pöpejä, että anonyymistikin julkiselle anonyymille nettipalstalle kirjoittavaa viatonta käytte kyyläämään ja tietoisesti mustamaalaamaan. Terveisin nimimerkillä: en v*tussa noin skitson ketjun aloittaja ja tiedoksi se, jos olet umpihullu luuleva netin hourupää, joita riittää.

• lakiaro

Psykopaatilla on vaikeuksia tunnistaa tunteita ja tunnesanoja. Ihmisen neljä perustunnetta hän tuntee todennäköisesti itsestään jossain määrin, mutta kyky tajuta tästä korkeampia käsitteitä puuttuu. Psykopaatilla on vaikeuksia ymmärtää tunnetiloja toisen henkilön kasvoilla ja äänestä, mikä muistuttaa autismia.

Psykopatia on aivojen kehityshäiriö, joka aiheuttaa impulsiivista käytöstä, jota ei kyetä lopettamaan.

Psykopaattia henkilöä ei voida parantaa, mutta hänen kasvatuksessaan, kuten kehitysvammaisilla, pitää keskittyä hänen heikkouksiinsa. Tämä vaatii paljon työtä ja, jos vammaa ei ole todettu, vanhempia on turha syyttää. Normaali hyvä kasvatus ei yksinkertaisesti olisi riittänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe