Minkä takia kaikkien pitää asettaa joku paremmaksi ku toiset?? Esim nykysin on näitä jotka haukkuu homoja ihan kaikesta, mutta on myös tällasta että annetaan olettaa mukamas tasa-arvon hengessä, että homot ovat jollain tavalla ehdottomasti parempia kuin heterot. Ei sellanen heterojen raiskaajiksi ja pedofiileiksi haukkuminen ole tasa-arvoa yhtään sen enempää kuin, että homoja litistetään kokoajan lyttyyn.
Kun nykysin on otettu tavaksi sanoa että homot eivät tee ikinä mitään pahaa, vain heterot ovat pedofiileja, murhaajia yms. Ei ole totta, sarjamurhaajat useimmiten luokitellaan biseksuaaleiksi, koska heillä ei ole minkäänlaisia rajoitteita seksuaalisuudessa tai ajatusmaailmoissaan. En usko ollenkaan tähän että kummissakaan ihmisissä on yhtään toista enempää murhaajia, pedofiileja sun muita, eiköhän murhaajia löydy niin heteroista kuin homoistakin. Homot eivätkä yhtään sen enempää heterotkaan ansaitse mitään kruunua päähänsä "parempana porukkana".
Itse olen hetero, mutta minulla ei ikinä ole ollut mitään homoja tai lesboja vastaan, mielestäni kaikki saavat elää elämäänsä miten vain haluavat, mutta ilman että ketään nostetaan jalustalle parempana. Heterot ylistävät itseään, ja samoin homot ylistävät itseään, sellanen on ihan turhaa ja vertailu on vielä turhempaa koska kaikissa "ryhmissä" on hyviä että huonoja ihmisiä.
Joten tää ainainen jauhaminen siitäkin että ovatko homot hyviä vanhempia, kasvavatko heidän lapsensa kieroon yms. Realistinen vastaus on: On hyviä homo ja hetero vanhempia, mutta yhtä samalla lailla on huonoja hetero että homo vanhempia. Eikä se liity seksuaalisuuteen mitenkään. Piste.
AITO tasa-arvo
Realistinen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760