Mies ei enää halua minua...

Väimö

Pakko purkaa tuntoja jonnekin...

Meillä on useampi lapsi ja nuorin nyt pieni vauva. Aina raskausaikana miehen seksihalut on lopahtaneet, mutta seksielämä on muuttunut normaaliksi tosi pian synnytyksen jälkeen. Viimeisimmän raskauden lopussa viimeiset kaksi kertaa kun yritimme rakastella miehellä ei edes pysynyt seisokki päällä ja siitä tuli itselle tosi ruma ja epähaluttava olo vaikka mies yritti selitellä ettei vika minussa ollut vaan kaikessa muussa, en usko. Synnytyksen jälkeen palauduin tosi nopeasti, pikku naarmun sain ja se parani pian, jälkivuoto loppui nopeasti ja kilot kaikkosi nopeasti ja tunsin itseni kauniiksi ja ololoistava. Kuvittelin, että miehenikin taas pian minua haluaa.. Kun olin muka niin upea niinkin monen lapsen saaneena. Minunne on sanottukin ettei uskoisi minun olevan näin monen lapsen äiti, kun olen niin nuorekas ja hyvin säilynyt läpi raskauksien. Mieheni ei näy tätä arvostavan. Hän ei ole kertaakaan sanonut mitään mistään... Ei koske minuun enää sillä tavalla kuin ennen. Ei suukottele. Itse olen aika usein miehen kimpussa ollut, kiehnännyt ja muuta. Enää en jaksa yrittää, tuntuu että omakin mielenkiinto lopahtaa toista kohtaan, kun ei tule vastakaikua. Seksiä ei siis ole ollut kertaakaan, yhden kerran asiasta puhuttuani mies yritti tunkea kalunsa väkisin suuhuni, mutta eipä paljon tehnyt mieli enää siinä vaiheessa ja se jäi siihen.

Mies vannoo rakkauttaan ja sitä ettei minussa ole vikaa ja blaa, blaa, blaa...

Minua vaan itkettää tämä tilanne, kaipaan mieheni läheisyyttä ja sitä tunnetta, kun toinen rakastaa yli kaiken ja kaikkee...

Mietin jopa eroa. En halua olla väkipakolla toisen kanssa jos minun seura ei kiinnosta. En silti ole näitä helposti eron kannalle lähteviä joten koitetaan itse ratkoa ongelma. Saisi vain yhteyden miehen kanssa jotenkin. En tiedä miten tätä alkaa rakentamaan eteenpäin.

Toista naista ei ole, sen tiedän. Mies käy vain töissä sen tietyn ajan ja tulee heti kotiin ja muun ajan viettää kotona perheen kanssa jaremontoiden.. Ei sillä ole aikaa toisille naisille eikä varmasti siltikään pettäisi.

Ja lapsenvahteja ei ole eli mitlän yhteisiä lomia ei kannata ehdottaa. Ja vauva on niin pieni etten muutenkaan häntä hoitoon antaisi.

Pelottaa etemme enää löydä toisiamme :(

271

12633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghbazesrgs

ehkä miehesi pelkää seuraamuksia näistä teidän seksikerroista..
      pelkää että taasko tulee yksi suu lisää ruokittavaksi kun vaimoon "koskee".

voi olla ettei mies enää näe sinua "naisenaan ja rakastajanaan" vaan lastensa äitinä, jolloin tunteet voivat hiipua.

• 62v

Mies tarvitsee terapiaa. Yhdessä terapeutille ennen kuin eroa kannattaa ottaa. Pohtikaa yhdessä tilannetta avoimesti ja puhukaa kaikki epämiellyttävätkin tunteet. Ehkä se jo kirkastaa toisillenne, miten tärkeitä kuitenkin olette toisillenne. Uskoisin onnen voittavan. Tsemppiä!

• realistikundi
        62v kirjoitti:

Mies tarvitsee terapiaa. Yhdessä terapeutille ennen kuin eroa kannattaa ottaa. Pohtikaa yhdessä tilannetta avoimesti ja puhukaa kaikki epämiellyttävätkin tunteet. Ehkä se jo kirkastaa toisillenne, miten tärkeitä kuitenkin olette toisillenne. Uskoisin onnen voittavan. Tsemppiä!

Mitä ihmeen terapiaa siinä mies tarvitsee! Jos ei haluta panna muijaa, joka aina tulee tiineeksi, niin ennemmin se mies tarvitsee uuden naisen. Sellaisen, joka osaa hoitaa ehkäisyn.

• no hö
        realistikundi kirjoitti:

Mitä ihmeen terapiaa siinä mies tarvitsee! Jos ei haluta panna muijaa, joka aina tulee tiineeksi, niin ennemmin se mies tarvitsee uuden naisen. Sellaisen, joka osaa hoitaa ehkäisyn.

Mitä ihmeen terapiaa siinä mies tarvitsee! Jos ei haluta panna muijaa. Mies on vaan tullut kaapista ulos ja yrittää kertoa olevansa homo!

• suuhoidettu
        no hö kirjoitti:

Mitä ihmeen terapiaa siinä mies tarvitsee! Jos ei haluta panna muijaa. Mies on vaan tullut kaapista ulos ja yrittää kertoa olevansa homo!

Niin ja toi muija teki virheen kun ei ottanut suuhun. Se oli heidän stoorin päätepiste. Suuhoidollahan kalu saadaan seisomaan aina ja tarvittaessa. Hölmö muija.

• argh!
        realistikundi kirjoitti:

REALISTIKUNDI! eiköhän se nyt hitto oo molempien tehtävä tuo ehkäisystä huolen pitäminen. aika tyhmä jätkä on, jos toisin ajattelee!

• eteen vai taakse
        suuhoidettu kirjoitti:

Niin ja toi muija teki virheen kun ei ottanut suuhun. Se oli heidän stoorin päätepiste. Suuhoidollahan kalu saadaan seisomaan aina ja tarvittaessa. Hölmö muija.

Turha miinustella, toi on ihan hyvä pointti. Mies syyllistetään, mutta se onkin nainen joka ei ole valmis tekemään mitään.

• reiästä näkyy läpi
        eteen vai taakse kirjoitti:

Turha miinustella, toi on ihan hyvä pointti. Mies syyllistetään, mutta se onkin nainen joka ei ole valmis tekemään mitään.

Niinpä, horo itkee kuin mies ei halua ja kun mies haluaa työntää kalua suuhun niin ei kelpaakaan. Herranjestas. Tässä on nyt kyse jostain muusta. Oliskohan taas se klassinen että mies ei saa tarpeeks huomiota muijaltansa omasta mielestään ja sitten ollaan kikkelilakossa.

• lekkuri
        62v kirjoitti:

Mies taitaa pelätä että heppi lerpsahtaa jos alkaa paneskelemaan omaasa.

• (TO(T)T
        no hö kirjoitti:

Voi olla talous tiukoilla ja mies vaistoaa että olisi vauvan tekoa mielessä peräjälkeen ja pelko jäädä yksin elättämään perhettä jos vaimo saneerattaisiin yt neuvotteluissa.

• Äiti minäkin
        realistikundi kirjoitti:

Ehkäisykö ei ole lainkaan miehen vastuulla??

• vinkkilinkki
        Äiti minäkin kirjoitti:

Viesteissä viitattiin siihen, että ilmeisimmin alkuperäisen tekstin kirjoittaja ei käytä ehkäisyä lainkaan..

Toivottavasti molemmat käyvät klinikalla, miehelle vasektomia, tai muijalle pillerit, tms..

Eiköhän ongelma sillä ratkaista.. Toivon, ettei mihinkään kirurgisiin toimenpiteisiin ryhdytä..

• no hö kirjoitti:

Taitaa olla toinen muija äijällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• seksi maistuu
        Äiti minäkin kirjoitti:

Juuri niin? Ehkäisykö vain naisen vastuulla? Mieheni kävi vasektomiassa viimeisen lapsemme syntymän jälkeen...suosittelen muillekin miehille sitä. Pienempi operaatio kuin naiselle ja täten turvallisempi. Eikä teidän miehisyytenne siitä kärsi. ;)

• Muista ehkäisyteho
        seksi maistuu kirjoitti:

Juuri niin? Ehkäisykö vain naisen vastuulla? Mieheni kävi vasektomiassa viimeisen lapsemme syntymän jälkeen...suosittelen muillekin miehille sitä. Pienempi operaatio kuin naiselle ja täten turvallisempi. Eikä teidän miehisyytenne siitä kärsi. ;)

Elä sitten naista syytä, kun tulee raskaaks. Ei vasektomiankaan ehkäisyteho oo täydet 100%.

• _jou_jou_jou
        suuhoidettu kirjoitti:

Hyi hitto, että vielä pitäisi imeskellä äijän kusiletkua "oksentaa" tuo on jotakin mihin en ikinä, never, ever suostuisi! Eikä ole koskaan tarvinnut edes suostua :D Muutakin on mitä tehdä!

• Mies239
        seksi maistuu kirjoitti:

Mitä sitten jos tuleekin ero ja löytyy joku nuori pimatsu, joka kinuaakin lapsia?

Jos on putket poikki, ei tilanne paljon naurata.

En suosittele vasektomiaa miehille ehkäisykeinona.

(Olen mies.)

• vasectomia
        Äiti minäkin kirjoitti:

Minä tein vasectomian ja naiskaverini on tyytyväinen, kuin myös minä. En haluaisi, että naiseni joutuu syömään jotain ihme e-pillereitä, kun en niitä itsekään haluaisi syödä, jos olisin nainen. mieskin voi tehdä jotain ehkäisyn eteen...

• vasectomia
        Mies239 kirjoitti:

Mitä sitten jos tuleekin ero ja löytyy joku nuori pimatsu, joka kinuaakin lapsia?

Jos on putket poikki, ei tilanne paljon naurata.

En suosittele vasektomiaa miehille ehkäisykeinona.

(Olen mies.)

No en suosittele minäkänn niille, keillä on vielä elämä "levällään" minulla on kaksi ihanaa lasta ja kiintiö on täynnä. Olen toisella kierroksella ja naiskaverini ei halua lapsia, niin valinta oli helppo, en halua, että naiseni syö nöita e-pillereitä ja toisekseen jos tulisi vielä uusi nainen, niin tekisin kyllä välittömästi ensimmäisillä treffeillä selväksi, että jos lapsi tahdot, niin ole hyvä ja jatka etsintää ; ) Vasectomia on toiminut loistavasti. Ei mitään vaikutusta seksuaalisuuteen. "liemet" lentää entiseen malliin, sillä eroituksella, eetä siemenet puuttuu, mutta suosittelen lämpimästi muillekkin miehille, kun lapsilukunne on täynnä jokupäivä.

• voi poikaparka..
        realistikundi kirjoitti:

Onko se mies itse jotenkin kyvytön ottamaan vastuuta ehkäisyasioissa? Kas, eikös ne tavarat sen pusseista lähdekin?

• sofi69

Tai miehesi on masentunut ja mustasukkainen lapsilleen.

• hääähhh

häh? mustasukkainen lapsilleen? ei vittu

• tittidiidiidii
        hääähhh kirjoitti:

häh? mustasukkainen lapsilleen? ei vittu

sulla ei itellä taida olla lapsia ku et tiedä että mies voi tuntea mustasukkaisuutta lapsia kohtaan, koska vasta taloon tullut lapsi saa valitettavasti vähän enemmän huomiota kuin mies, koska se sattuu olemaan "tärkeämpää" sillä hetkellä. Kyllä munki mies oli tosi allapäin jonkin aikaa lapsen syntymän jälkeen, ku ei vissiin ollu loppuun asti ajatellu sitä, että se lapsi on ihan oikeesti olemassa ja sitä pitää hoitaa, sit jää halimiset ja semmoset vähemmälle.

• pöllömpi...

Tai miehesi ei oikeasti halua niin montaa lasta...tai tai tai ja vielä TAI...sun täytyy ottaa itteäs niskasta kiinni ja kysyä suoraan,jos ei auta niin menette terapiaan,tai ainakin soitat sellaseen paikkaan jossa voidaan sanoa suoraan tarviiko tuo teidän suhde sitä..se on tänäpäivänä hyvin helppoa,siellä käy todella moni,vaikkei sitä sanokkaan...moni sieltä avunkin saa...
      (valitettavasti on näitä joilla on väärä asenne..eli ei mene terapiaan,koska sitä pidetään huonona tai epä-ihmismäisenä..."minussako jotain vikaa,miksi tarvisin terapiaa?" yms..)

Revit vaan ittes kappaleiksi tuolla jutulla,itse olen kyseisen tilanteen kokenut mies ja omalla kohdalla se vaan meni ohi,vaikkakin vasta ensimmäinen poika on :)

• blaa blaa blaa.

Kun elämä on pelkkää työssä käyntiä , lapsen tekoa ja rempaamista ,en ihmettele yhtään että jossain vaiheessa tulee "notkahdus" , tätätkö tämä elämä sitten on!
      Anna aikaa miehellesi ja keskittykää ihan hyväilyyn ja lähellä oloon
      Kyllä mieskin voi tarvitseä palautus-ajan , ja seksielämäkin palautuu myöhemmin taas normaalin 1-3 kertaa kk.

• sosiaalipummi

Ota loparit töistä ja laita lapset lastenkotiin.

• tzha

Meillä eron syy oli juurikin tämä satiirisesti ilmaistu " normaali 1-3 krt/kk". Vaimoa ei juuri haluttanut, ja oli terapeuttikin todennut että olisi hyvä yrittää lääkehoitoa halukkuuden parantamiseksi, mihin ei sitten ryhdytty. Mulle tää kerran tai pari kuukaudessa oli yhtä kuin aseksuaalisuus. Jopa nyt, puolittaisena yyhoona ja täytenä sinkkuna, olen tyytyväisempi mies kuin suhteessa jossa piti runkata harva se ilta _salaa_, kun emäntä ei siitä pitänyt.

Mielestäni erot seksihaluissa ovat erittäin hyviä eron syitä, vaikka usein kuuleekin "virallisesti" muuta sanottavan. On ihmisiä, joille seksi merkitsee todella paljon, ja sitten on niitä aseksuaaleja, joille riittää se kädestä pitäminen, ja että itse aktia on sitten ehkä sen 1-3krt/kk.

Ois pirun hyvä kun jokaisen ihmisen pään päällä olis mittari että halut kohtais kun toiseen tutustuu, koska alussahan kaikilla pareilla on korostetusti seksiä ja haluja. Se, miltä suhde näyttää makkarin puolella sitten 2-5v tästä seurustelun alkamisesta olis kiva tietää jo etukäteen, ettei sitten tule näitä ikäviä ylläreitä. Mutta, valitettavasti, mahdotontahan se on. Arpaa joutuu heittämään meistä jokainen, ja kaikki eivät voita.

• pikki2

vai niin harvoin, kyllä meillä menee sitten hyvin kolmekin kertaa vuorokaudessa, JA KUUSI ON ENNÄTYS.

• ..................
        tzha kirjoitti:

Meillä eron syy oli juurikin tämä satiirisesti ilmaistu " normaali 1-3 krt/kk". Vaimoa ei juuri haluttanut, ja oli terapeuttikin todennut että olisi hyvä yrittää lääkehoitoa halukkuuden parantamiseksi, mihin ei sitten ryhdytty. Mulle tää kerran tai pari kuukaudessa oli yhtä kuin aseksuaalisuus. Jopa nyt, puolittaisena yyhoona ja täytenä sinkkuna, olen tyytyväisempi mies kuin suhteessa jossa piti runkata harva se ilta _salaa_, kun emäntä ei siitä pitänyt.

Mielestäni erot seksihaluissa ovat erittäin hyviä eron syitä, vaikka usein kuuleekin "virallisesti" muuta sanottavan. On ihmisiä, joille seksi merkitsee todella paljon, ja sitten on niitä aseksuaaleja, joille riittää se kädestä pitäminen, ja että itse aktia on sitten ehkä sen 1-3krt/kk.

Ois pirun hyvä kun jokaisen ihmisen pään päällä olis mittari että halut kohtais kun toiseen tutustuu, koska alussahan kaikilla pareilla on korostetusti seksiä ja haluja. Se, miltä suhde näyttää makkarin puolella sitten 2-5v tästä seurustelun alkamisesta olis kiva tietää jo etukäteen, ettei sitten tule näitä ikäviä ylläreitä. Mutta, valitettavasti, mahdotontahan se on. Arpaa joutuu heittämään meistä jokainen, ja kaikki eivät voita.

Niin, olisihan se hyvä, että halut kohtaisivat edes jollakin tasolla. Itseäni ainakin karmii ajatus naisista, jotka vuosikymmenet vetäisivät e-pillereiden lisäksi jotakin halukkuutta lisääviä hormooneja, kun ei normaalisti tekisi mieli joka toinen ilta.

• jostain luin että
        .................. kirjoitti:

Niin, olisihan se hyvä, että halut kohtaisivat edes jollakin tasolla. Itseäni ainakin karmii ajatus naisista, jotka vuosikymmenet vetäisivät e-pillereiden lisäksi jotakin halukkuutta lisääviä hormooneja, kun ei normaalisti tekisi mieli joka toinen ilta.

e-pillerit tekee naisista kiukkuisia.saavat raivareita.ei kannata syödä.muut ehkäisykeinot siksi parempia.

• mojuouvu-
        jostain luin että kirjoitti:

e-pillerit tekee naisista kiukkuisia.saavat raivareita.ei kannata syödä.muut ehkäisykeinot siksi parempia.

Pitää paikkansa. Naisista tulee sairaita, kun pillereitä syövät. http://keskustelu.suomi24.fi/node/3504256

• 1 monista
        tzha kirjoitti:

ihan ku omaa stooriani lukis,paitsi että muija ei 5v jälkeen antanut tulla edes lähellekään...seksistä ei mitään toivoa ..senverran sitä oli aluksi että muutama lapsi näki päivänvalon. Ei siinä omatunto itellä paljoa kolkutellu kun vieraissa tuli käytyä silloin kun siihen tuli tilaisuus ja elämä jatkui kuin mitään ei olis tapahtunutkaan vaikka hän tiesi lopulta mikä on pelinhenki.
        Lopuksi tajusin että mädäntyköön vaikka pystyyn jos kaikki tunteet on niin jäässä ettei ne sula vaikka kaikki ympärillä oleva palaisi karrelle ja lopuksi elästä ei ole jälellä kuin kasa tuhkaa ja kaksi katkeroitunutta ihmistä.

• tzha
        .................. kirjoitti:

En minäkään tarkoita että mun kanssa tarttis olla vaakasuorassa liikunnassa joka toinen ilta, mutta jotain kompromissiakin löytyy sen 1-3krt/kk ja joka toisen illan väliltä, eikö vain? Mulle käy ihan hyvin jos mulla olisi suhteessa seksiä vaikkapa 2-3krt viikossa keskimäärin, siis vaihdellenkin, että joku toinen viikko on hiljaisempaa ja joku toinen taas vilkkaampaa.

Onhan elämässä niin monta muutakin asiaa kuin seksi, mutta seksittömyys parisuhteessa aiheuttaa monia tulehduttavia tuntemuksia, että itse ei olisi enää haluttava, muun muassa. Ja kun tähän lisätään vaikkapa emännälläkin ollut pieni flirttailuvietti muille päin, niin soppa oli valmis. Kuulin taannoin eksältäni että tämän suhteet uusien miesten kanssa ovat kariutuneet jo alkumetreillä kun miehet ovat sanoneet tämän olevan "estoinen", eli en ollut tuntemuksineni yksin. Toivottavasti hän kuitenkin löytää itselleen miehen joka on minuun verrattuna kohtalaisen haluton, koska ei kukaan ole haluton omasta tahdostaan, ei kai meistä kukaan ole saanut päättää millaisia biologisia ratkaisuja kroppaan on sisällytetty.

Seksi on kuitenkin niin suuri osa parisuhdetta, että pitäisin sitä yhtenä kiinnipitävänä voimana, joka osaltaan vahvistaa myös niitä rakkauden tuntemuksia toista kohtaan. Jos ei ole himoa, voiko olla rakkautta? Mielestäni ei.

• tzha kirjoitti:

En minäkään tarkoita että mun kanssa tarttis olla vaakasuorassa liikunnassa joka toinen ilta, mutta jotain kompromissiakin löytyy sen 1-3krt/kk ja joka toisen illan väliltä, eikö vain? Mulle käy ihan hyvin jos mulla olisi suhteessa seksiä vaikkapa 2-3krt viikossa keskimäärin, siis vaihdellenkin, että joku toinen viikko on hiljaisempaa ja joku toinen taas vilkkaampaa.

Onhan elämässä niin monta muutakin asiaa kuin seksi, mutta seksittömyys parisuhteessa aiheuttaa monia tulehduttavia tuntemuksia, että itse ei olisi enää haluttava, muun muassa. Ja kun tähän lisätään vaikkapa emännälläkin ollut pieni flirttailuvietti muille päin, niin soppa oli valmis. Kuulin taannoin eksältäni että tämän suhteet uusien miesten kanssa ovat kariutuneet jo alkumetreillä kun miehet ovat sanoneet tämän olevan "estoinen", eli en ollut tuntemuksineni yksin. Toivottavasti hän kuitenkin löytää itselleen miehen joka on minuun verrattuna kohtalaisen haluton, koska ei kukaan ole haluton omasta tahdostaan, ei kai meistä kukaan ole saanut päättää millaisia biologisia ratkaisuja kroppaan on sisällytetty.

Seksi on kuitenkin niin suuri osa parisuhdetta, että pitäisin sitä yhtenä kiinnipitävänä voimana, joka osaltaan vahvistaa myös niitä rakkauden tuntemuksia toista kohtaan. Jos ei ole himoa, voiko olla rakkautta? Mielestäni ei.

Toisaalta,pari vuosikymmentä kestäneessä liitossa jossa mies on noin joka toinen ilta vailla seksiä se muuttuu naiselle epämiellyttäväksi traditioksi. Toisaalta,miehen elimistö on erilainen kuin naisen ja kasaa "paineita" jotka on purettava,sitä ei moni nainen valitettavasti ymmärrä,minäkin sen tunnustin vasta 10v liiton jälkeen ja sitten kaikki sujuikin OK. koska ei naisen ole pakko haluta seksiä,saa sen muutenkin toimimaan.

• tzha kirjoitti:

Aamen! Kaikki mitä kirjoitit on totta!

• tzha
        iida-linnea kirjoitti:

Toisaalta,pari vuosikymmentä kestäneessä liitossa jossa mies on noin joka toinen ilta vailla seksiä se muuttuu naiselle epämiellyttäväksi traditioksi. Toisaalta,miehen elimistö on erilainen kuin naisen ja kasaa "paineita" jotka on purettava,sitä ei moni nainen valitettavasti ymmärrä,minäkin sen tunnustin vasta 10v liiton jälkeen ja sitten kaikki sujuikin OK. koska ei naisen ole pakko haluta seksiä,saa sen muutenkin toimimaan.

Joo oon sun kanssa samaa mieltä kyllä siitä että ei se naisellekaan hauskaa ole kun mies vaatii ja itseä ei huvittais, ei se tahallaan oo haluton. Tästä syystä siihen eroon sitten kuitenkin päädytään, että molemmat löytäis itselleen sellaisen kumppanin jonka kanssa halut kohtais. Kaksi seksihaluiltaan täysin ääripäätä ei voi sopia yhteen sitten millään.

Ja kun sanoin ettei rakkautta voi olla ilman himoja, niin tottakai pitkään kestäneessä parisuhteessa, kun aletaan olla siinä iässä ettei viltti enää heilu kuten meillä pari-kolmekymppisillä, on asia aivan toisella tavalla, mutta nyt kun ikää on se 30 vuotta, olisi todella ikävä odotella että elämä lipuu ohi, että vanhuus tulisi ja toisi onnen parisuhteeseen. Ei se niinkään voi mennä.

• Paskan marjat
        jostain luin että kirjoitti:

E-pillerit mitään naista muuta. Syyttävät vain suotta niitä, kun ei pätevämpääkään syytä ole. Kaks vuotta napsisin niitä ja ainoo "vaiva" oli kuukautisten säännöllistyminen. Pillereiden lopettamisen jälkeen tajusin, että oksentelu ruoan jälkeen johtui myös niistä.

• tzha kirjoitti:

Joo oon sun kanssa samaa mieltä kyllä siitä että ei se naisellekaan hauskaa ole kun mies vaatii ja itseä ei huvittais, ei se tahallaan oo haluton. Tästä syystä siihen eroon sitten kuitenkin päädytään, että molemmat löytäis itselleen sellaisen kumppanin jonka kanssa halut kohtais. Kaksi seksihaluiltaan täysin ääripäätä ei voi sopia yhteen sitten millään.

Ja kun sanoin ettei rakkautta voi olla ilman himoja, niin tottakai pitkään kestäneessä parisuhteessa, kun aletaan olla siinä iässä ettei viltti enää heilu kuten meillä pari-kolmekymppisillä, on asia aivan toisella tavalla, mutta nyt kun ikää on se 30 vuotta, olisi todella ikävä odotella että elämä lipuu ohi, että vanhuus tulisi ja toisi onnen parisuhteeseen. Ei se niinkään voi mennä.

Minulla oli sitä ikää tuon kymmenen vuoden liiton jälkeen just tuo 30v. Se on vaan vähän niin että elämäntilannekin vaikuttaa todella paljon ja se miten se seksuaalinen vietti puretaan. Ei ole oikein kivaa kun mitään "muutoksia" ei hyväksytä vaan aina saman kaavan mukaan,menee mielenkiinto,leikkiminen on aikuisillekin sallittu. Jos kaava on niin että mies kourasee pari kertaa, tekee tempun ja kääntää selkänsä niin niitä himoja ei varmaan kamalasti löydy. Perhesovun nimissä sitten ajattelin että samapa tuo,mutta kun muita tunteita ei toinen näyttänyt mitenkään niin se liito loppui 20 vuoden jälkeen,mutta ei siksi ettei olisi mies saanut seksiä,hänellä oli halut mutta ei tunteita.

• juupujippo
        Paskan marjat kirjoitti:

E-pillerit mitään naista muuta. Syyttävät vain suotta niitä, kun ei pätevämpääkään syytä ole. Kaks vuotta napsisin niitä ja ainoo "vaiva" oli kuukautisten säännöllistyminen. Pillereiden lopettamisen jälkeen tajusin, että oksentelu ruoan jälkeen johtui myös niistä.

yksinkertainen näkemys. kyllä ne estrogeenit pillerin kuin luontaisessakin muodossa voivat hyvinkin vaikuttaa mielialaan. jos itsellesi pillerit sopii, ole siihen tyytyväinen, mutta älä viitsi kyseenalaistaa.

• Minn.
        Paskan marjat kirjoitti:

Ite käytin monta vuotta pillereitä ja kas! Kun lopetin, niin johan loppui turha raivoaminen ja kiukuttelu. Pillereiden aikana suutuin lähes mistä vaan. Sitä harmikseni en sillon tajunnu, että johtui pillereistä.. Olisin lopettanu aikasemminkin jo.

Ei kiitos hormonaalista ehkäisyä minulle enää ikinä.

• määmy

Miehesi ei halua seksiä kanssasi ja haluaa ettet sinäkään halua seksiä.
      Kunnan terveyskeskuksesta voi kysyä parisuhdeneuvojan puheille pääsyä, muuten liittonne kaatuu.

Mitä työtä miehesi tekee?

• väimö

Se näyttelee aikuisviihde-elokuvissa parikymppisten tyttöjen kanssa.

• kokenut raskaudet

"Aina raskausaikana miehen seksihalut on lopahtaneet, mutta seksielämä on muuttunut normaaliksi tosi pian synnytyksen jälkeen."

Omat kokemukseni aivan samat. En halunnut seksiä, kun nainen oli raskaana. Siinä on jotain, mikä ei tunnu oikealta. Ei se johdu naisesta itsestään. Onko se jotenkin vaan luonnollista, ettei miehellä ole haluja kun nainen odottaa. Kolmesti jo itse kokenut saman ja ei ole mennyt kuin viikko synnytyksen jälkeen kun himot on tullut takaisin. Naiset vaan ei enää sen jälkeen halua. Tuleeko naisille synnytyksen jälkeen joku hoivavietti eikä mies ja seksi enää kiinnosta? Ja se on varmaa, että mies haluaa myös huomiota, kun lapsi on syntynyt.

Puhukaa asioista ihan oikeasti ja avoimesti. Ei siinä riidellä tarvitse jos molemmat saavat sanoa omat mielipiteensä ja etukäteen sovitaan ettei mene riidaksi.

• Kokemusta on

Hah,no kyllä täällä ainakin pantiin en muista tarkkaan oliko peräti edellisenä iltana ennen synnytystä,terkkarikin yllytti kun synnytys meni yliajalle...On siinä varmaan kätilökin ihmetellyt kun ensin ovat mällit ulos tulleet ja sitten vasta pää alkanut näkyä...;=D Sen jälkeen saikin sitten odottaa tosi monta kuukautta seuraavaa kertaa,jotkut kun haluaavat käydä ensin pilkuntarkasti jälkitarkastuksessa ennen niitä hommia...

• napalm1

viikko ja halut takaisin?? olitkohan edes oman lapsesi synnytyksessä mukana?? jos vauva alatiesynnytyksenä tulee niin hyvin harva nainen pystyy edes kunnolla istumaan viikon päästä saati että jälkivuoto olisi loppunut! pyöräytäppä meloni perseestäsi ja sano viikon päästä että haluat jonkun sorkkivan anustasi. Naisella menee kuukausi jos toinenkin siihen että kivut loppuvat ja repeämät paranevat. Vaikka niistä ei miehille joka käänteessä valitetakaan niin luulisi miehillä olevan sen verran järkeä (tosiaan luulo ei oo tiedon väärti) että tajuaisi ettei nainen hetkeen mihinkään kykene ja että tuollaisen urakan jälkeen voi oikeasti tavan kävelykin tehdä kipeää.. ja nainenhan se valitettavasti on joka sen vauvan kanssa herää 2-3h välein syömään jos rintaruokinnalla on. Mies kun aina vetoaa siihen että, koska/jos hän käy töissä niin hänen pitää saada nukkua yöt.. 3-4kk synnytyksestä alkaa puolella perheistä helpottaa kun vauva nukkuu jo paremmin yöt ja viihtyy jo pieniä hetkiä yksikseen.. silloin on isän ja äidin kahdenkeskinen aika. Ja jos on isompia lapsia niin nekin täytyy saada leikkimään/nukkumaan ensin.

aloittajalle: yritä varovasti keskustella aiheesta miehesi kanssa mutta sano että jos vielä yrittää väkisin tunkea munaansa suuhusi niin puraiset.
        toivottavasti tilanne teillä paranee ja saatte asiat luistamaan. Asia ei korjaannu yhdessä yössä joten vietä aikaa lasten kanssa ja nauti heidän seurastaan.

• M=Kar
        napalm1 kirjoitti:

viikko ja halut takaisin?? olitkohan edes oman lapsesi synnytyksessä mukana?? jos vauva alatiesynnytyksenä tulee niin hyvin harva nainen pystyy edes kunnolla istumaan viikon päästä saati että jälkivuoto olisi loppunut! pyöräytäppä meloni perseestäsi ja sano viikon päästä että haluat jonkun sorkkivan anustasi. Naisella menee kuukausi jos toinenkin siihen että kivut loppuvat ja repeämät paranevat. Vaikka niistä ei miehille joka käänteessä valitetakaan niin luulisi miehillä olevan sen verran järkeä (tosiaan luulo ei oo tiedon väärti) että tajuaisi ettei nainen hetkeen mihinkään kykene ja että tuollaisen urakan jälkeen voi oikeasti tavan kävelykin tehdä kipeää.. ja nainenhan se valitettavasti on joka sen vauvan kanssa herää 2-3h välein syömään jos rintaruokinnalla on. Mies kun aina vetoaa siihen että, koska/jos hän käy töissä niin hänen pitää saada nukkua yöt.. 3-4kk synnytyksestä alkaa puolella perheistä helpottaa kun vauva nukkuu jo paremmin yöt ja viihtyy jo pieniä hetkiä yksikseen.. silloin on isän ja äidin kahdenkeskinen aika. Ja jos on isompia lapsia niin nekin täytyy saada leikkimään/nukkumaan ensin.

aloittajalle: yritä varovasti keskustella aiheesta miehesi kanssa mutta sano että jos vielä yrittää väkisin tunkea munaansa suuhusi niin puraiset.
        toivottavasti tilanne teillä paranee ja saatte asiat luistamaan. Asia ei korjaannu yhdessä yössä joten vietä aikaa lasten kanssa ja nauti heidän seurastaan.

Ime sinä horvatshka vaikka kapista rakkikoiran makkaraa. Ketään kiinnosta sun kertomukses, huahhahaaahhaha

• zkzn
        napalm1 kirjoitti:

revennyt toosa pitää tikata kunnolla ettei jää väljäksi

• Aukino

Aina raskausaikana miehen seksihalut on lopahtaneet, mutta seksielämä on muuttunut normaaliksi tosi pian synnytyksen jälkeen."

Omat kokemukseni aivan samat. En halunnut seksiä, kun nainen oli raskaana. Siinä on jotain, mikä ei tunnu oikealta. Ei se johdu naisesta itsestään. Onko se jotenkin vaan luonnollista, ettei miehellä ole haluja kun nainen odottaa. Kolmesti jo itse kokenut saman ja ei ole mennyt kuin viikko synnytyksen jälkeen kun himot on tullut takaisin. Naiset vaan ei enää sen jälkeen halua. Tuleeko naisille synnytyksen jälkeen joku hoivavietti eikä mies ja seksi enää kiinnosta? Ja se on varmaa, että mies haluaa myös huomiota, kun lapsi on syntynyt.

Puhukaa asioista ihan oikeasti ja avoimesti. Ei siinä riidellä tarvitse jos molemmat saavat sanoa omat mielipiteensä ja etukäteen sovitaan ettei mene riidaksi.

Saitteko siis kolme poikaa? Tyttären takia olisi pitänyt olla kaksi viikkoa selibaatissa, niin sanoo Mooseksen laki, älkääkä luulko, ettei suomessakin ole ollut Mooses- ja Mikko nimisiä ihmisiä....

Mutta onneksi on vanhoja poikia ja piikoja, jotka oikeasti ovat selibaatissa senkin ajan, mikä teiltä panopupuilta puuttuu....

• 10+18

Meillä synnytys lähti käyntiin nimenomaan seksillä, koin vaimoni erittäin haluttavaksi niine isoine ja pinkeine rintoineen!

Sanoit että omat halut miehenä palasivat viikon kuluttua synnytyksestä, mutta vaimon eivät. Ei mikään ihme, että nainen ei halua seksiä synnytyksen jälkeen. Meillä meni 4-5kk synnytyksestä, ennen kuin vaimon paikat olivat siinä kunnossa että seksi ei aiheuttanut kipuja. Ihmettelisin pikemminkin sitä, jos nainen olisi synnytyksestä toipunut seksikuntoon jo viikossa!

• ÄIDIN HALUISTA...

Moikka!

Siinä vaiheessa , kun vauva on rintaruokinnassa, koko naisen elimistö ja hormonaalinen toiminta keskittyvät vain tukemaan sitä tärkeintä asiaa: lapsen henkiinjäämistä. Kuukautiset ovat poissa, limakalvot ohuet (seksi sattuu!), naisen elimistö erittää prolaktiinia ja keltarauhashormonia. Seksi ei inspiroi. Sen sijaan äiti rakastuu rintalapseen niin, että antaisi sekuntia miettimättä henkensä hänen puolestaan, jos olisi pakko. Kaikki tämä on elämää...seksistä vuohottavassa maailmassa ollaan huolissaan, jos halut väliaikaisesti jommalla kummalla lakkaavat. Usein vauva verottaa myös miehen haluja. Eihän nainenkaan ole hehkeimmillään pian synnytyksen jälkeen. Ei ole luonnollista tuntea heti halukkuutta, lisääntyminen 9 kuukauden välein olisi homo sapiensille epäluonnolinen tahti.

Itse olen aina ollut seksuaalisesti halukas, myös koko raskausajan. Imetysaikana taas halut olivat poissa. Kun hormonitoiminta alkoi palautua, palautuivat halutkin.

Halukkuutta monilla poistaa ihan puhdas väsymyskin. Itselläni jäivät itkuisen vauvan kanssa yöunet jonnekin neljään tai viiteen tuntiin. Ihokontaktiakin vauvan äiti saa nonstoppina, kun pienokainen on yötä päivää tississä kiinni. Helposti on vaarana, että mies jää kolmanneksi pyöräksi. Asiat pitää hoitaa puhumalla kasvoista kasvoihin. Molempien toiveet pöytään ja paljon ymmärrystä.

• kokenut raskaudet
        napalm1 kirjoitti:

Olin kaikissa synnytyksissä mukana. Puhuin omista haluista, jotka väheni raskauden aikana ja tuli nopeasti synnytyksen jälkeen takaisin.

Eikä siinä tarvii mitään melonia perseestä työntää, että ymmärtää toisella paikkojen olevan kipeenä. Seksihaluista tässä oli kyse. Miehen.

Onko oma miehes miten innoissaan, jos uhkailet purra munan irti. Oot varmaan niitä naisia, jotka toosalla kiristää miestä ja pitää näin omaa suhdettaan "hyvänä". Miehes juoksee vieraisiin jos kotona odottaa pihtaava "Justiina" kaulimen kanssa.

• kokenut raskaudet
        10+18 kirjoitti:

Meillä synnytys lähti käyntiin nimenomaan seksillä, koin vaimoni erittäin haluttavaksi niine isoine ja pinkeine rintoineen!

Sanoit että omat halut miehenä palasivat viikon kuluttua synnytyksestä, mutta vaimon eivät. Ei mikään ihme, että nainen ei halua seksiä synnytyksen jälkeen. Meillä meni 4-5kk synnytyksestä, ennen kuin vaimon paikat olivat siinä kunnossa että seksi ei aiheuttanut kipuja. Ihmettelisin pikemminkin sitä, jos nainen olisi synnytyksestä toipunut seksikuntoon jo viikossa!

Ei tullut kiinostus takaisin. 2,5 vuotta eikä kiinnosta naista vieläkään ja ollaan erottu jo.

Miten tapat parisuhteen? Tee naisen kanssa lapsi ja nainen hoitaa loput.

• Kokemusta on
        napalm1 kirjoitti:

napalm 1,jos tarkoitit vastauksesi mulle,niin olin kyllä synnytyksessä mukana,ja rouvan välilihaan jouduttiin tekemään viilto,ehkä se tauko sitten johtui siitä,olisi sitten sanonut...vertasin vain niihin tuttuihin joilla on kaksi lasta syntynyt samana vuonna,eivätkä ole kaksosia...;=D

• namiskus
        napalm1 kirjoitti:

Mun täytyy kyllä sanoa että olen rakastellut mieheni kanssa parin viikon jälkeen synnytyksistä. Vuoto loppunut ja olo muutenkin hyvä ja halut olleet hirmuiset. :) Eka kerta synnytyksen jälkeen on ollut tajunnan räjäyttävä! :)

• 26N
        napalm1 kirjoitti:

Meillä oli seksiä ekan kerran kun vauva 8 päivää vanha.

Ei kaikki repeä niin pahasti että kuukausi tolkulla joutuu kärvisteleen ilman.

Ainoa huono puoli oli että alapää oli h'lvetin löysä, ja tuli itku kurkkuun kun luulin että se jää sellaiseksi :D

• hiiopheihiiop
        napalm1 kirjoitti:

kyl minua alkoi haluttaa jo synnytyslaitoksella, ainoa vaan, ettei kuukauteen mitään uskaltanut "puutuneiden" paikkojenvuoksi tehdä, voi sitä onnea kun vihdoin uskalsi..

• 1halukas

Aika pitkälti samanlaiselta kuulostaa tarinasi ,sillä erotuksella että olen mies.
      ja ollu se seksuaalisempi osapuoli koko ajan .
      Niin ,meillä se seksi väheni myös ensimmäisen lapsen synnyttyä ei ollu aikaa ,kun ei sitä järjestetty . Meni muutama vuosi ,kaikki pyöri lapsen ympärillä , oli eroakin siinä välissä , palattiin kuitenkin yhteen jostain kumman syystä.
      reilu vuosi siitä niin syntyi toinen lapsi seksiä oli silloin kun häntä tehtiin jonkin verran enemmän kuin normaalisti . Ja taas alkoi sama ,lapsi kaiken keskipisteenä ei aikaa toisille ,vain lapsille . Ja nyt ollaan siinä tilanteessa et ei ole seksiä ollenkaan ,ei mitään ,ei läheisyyttä ,ei kosketuksia .jonkin verran vituttaa olla yks puolisessa selibaatissa .

Eli samanlaisen kysymyksen äärellä pyörin itsekin et millä ihmeen konstilla sais seksi elämän parisuhteeseen takaisin . Ero on kyllä lähellä ,jos asioihin ei tule muutosta . Mut vielä ei ole löytynyt tietä millä saa sen lämmön takaisin päälle .

• Näinkin voi käydä

Kiinnostus voi tosiaan lopahtaa. Itselleni se tapahtui esikoisen syntymän jälkeen. Toinenkin lapsi vielä saatiin maailmaan, mutta sen jälkeen nousi seinä seksin suhteen pystyyn.

Viimeiset vuodet liitossamme sujuivat kaveruuspohjalta. Minä olisin ollut siihen hyvinkin tyytyväinen, mutta exä löysi uuden, jolta kai sai haluamaansa seksiä.

On minullakin uusi kumppani, mutta hänen kanssaan kuvio toistui jo puolen vuoden seurustelun kohdalla. Suorituspaine on liian suuri, jotta mitään elon merkkiä alapäässä syntyisi. Koen kai seksinkin projektina, niin kuin melkein kaiken muunkin tekemisen.

• MälliMaija

Joo, se on nääs geeneihin ohjelmoitu, ettei tulis liikaa vatipäitä maailmaan

• ajattele toistakin_

Kaikesta parhain juttu lienee miehelle, että seksuaalinen mies päätyy tahtomattaan kaveriliittoon, josta on seurauksena se, että ei saa kotona seksiä eikä sitä liiton takia saa mennä hakemaan mistään muualtakaan. Tulee varmaan kovassa paineessa joko ero, pettäminen avioliitossa tai sitten jotain vielä pahempaa.

• puhut
        ajattele toistakin_ kirjoitti:

Kaikesta parhain juttu lienee miehelle, että seksuaalinen mies päätyy tahtomattaan kaveriliittoon, josta on seurauksena se, että ei saa kotona seksiä eikä sitä liiton takia saa mennä hakemaan mistään muualtakaan. Tulee varmaan kovassa paineessa joko ero, pettäminen avioliitossa tai sitten jotain vielä pahempaa.

Asiaa

• 1+1=2

Hei! Pitkässä suhteessa tulee kausia jolloin ei vain tee mieli, mutta on ohimenevä aika (6kuukaudessa-1 vuoteen) Olen itse kokenut saman tosin ilman lapsia ja itsellänikin on ollut moinen vaihe (7vuotta ollaan oltu yhdessä ja kummallakin on ollut samainen ongelma jo kerran ja varmasti tulemme moiset ongelmat kokemaan vielä kertaalleen tai jopa kahteen kertaan) Joten NOU HÄTÄ! Anna asian olla ja mennä omalla painollaan. (osaathan sinä itsesi tyydyttää, jos oikein kovasti mieli tekee?)

• huokaus!!

Tuollainen HALOO yhden naimisen takia

• nyday

Varmasti molemmat kärsitte tilanteesta, joka on vääjäämätön varmaan useimmissa parisuhteissa lasten synnyttyä. Itselle toisen lapsen syntymä oli tuollainen, mies jäi ulkopuolelle, urakehitys vei ulkomaille, meni 9 kk ennen kuin rakastelimme, jos sitä siksi voi sanoa-ehkä ennemmin itsetyydytystä toisen kanssa. Mikään ei palannut ennalleen, erosimme siitä 12 vuoden jälkeen ja vieläkin välitän ja miehestäni ja kaipaan yhteistä perhe-elämää.Olen tunne ihminen ja mies teoreetikko joka peittää kaikki tunneilmaisut, ei siinä minun yritykset auttaneet-en silloin uskonut pariterapiaankaan mutta nyt ajattelen että kaikki ja aikaa olisi pitänyt antaa. Nyt juuri kävin katsomassa vanhaa rakentamaamme mökkiä jonka myön pari vuotta siten selvitäkseni taloudellisesti tiukasta tilanteesta eron jälkeen, pojat ovat isäällään pääasiassa koskei minulla ole heihin varaa. Poikien juhlat on hankalia järjestää, toinen on aina jotenkin ulkpuolinen vanhempi, yleensä se jolla lapset ei pääsääntöisesti asu. Henkiset menetykset on todella suuria, erossa muutin sen entisne tuskan toiseen. Kannattaa tehdä mitä vain, älkää peittäkö tunteita, pyytäkää anteeksi jos pyydettävää, yrittäkää tehdä yhteisiä sopimuksia ja aikaa hyvien tunteiden nousta pintaan. Kiintymyskin on tärkeää. Erosta on viisi vuotta ja parempaa miestäkään en ole löytänyt. En vain kestänyt ralkaudettomuutta toisen puolelta, en tiennyt mikä on tärkeää ja vähemmän tärkeää. Antakaa mahdollisuus, niin kauan kuin lapset eivät elä itsenäisesti, joutuu toisen vanhemman kanssa tekemisiin, eroon ei pääse kokonaan kuitenkaan.

• haluja kaikille

Hei
      Yhdessä 20 vuotta.Rakasteltu raskauksien ajan.Alkuraskauksien pahoinvointivaiheenjälkeen seksi oli ihanaa,kun rinnat suureni ja paikat oli jotenkin vastaan ottavaiset.Loppua kohden hiipui hiljalleen.
      Molemmat odotimme jälkitarkastusta innolla ja sen jälkeen seksielämä alkoi normaalisti.Alussa jännitin naisena vähän onko kipuja tms.Imetin lapsiani vuoden ikäisiksi ja paikat palautuvat lopullisesti aina vasta imetyksen jälkeen.
      Halut ovat vaihdelleet tietysti mutta meille normaalia on noin 2-3 krt viikko.40-45 toi seksihaluja ja ihania tuntemuksia rutkasti.Olemme myös ihmisinä erilaisia.Tunnen nais ystävistäni kumpaakin äärilaitaa:ei vähempää vois kiinnostaa ja että muutama kerta viikkoon on saatava muuuten tulee hulluksi.Naiset ovat terveitä parisuhteet OK,miehet huomaavaisia ja hyviä.
      En tiedä miten neuvoa,mutta haluttomille osapuolille sanoisin että seksi kuuluu suhteeseen,tsempatkaa ja ruokkikaa mielikuvitusta.Fantasioi ajatuksissasi mistä vaan mikä auttaa kiihottumaan ja joku kerta et sitä enää tarvitse.Aina seksi ei ole juhlaa, vaan puolin ja toisin meillä on lähdetty mukaan toiselle mieliksi ja siitä on sitten itsekin saattanut innostua.Vaarana on ennen pitkää pettäminen.Sinä jolle mies tunki kalun suuhusi,se ei ollut kivaa ymmärrän.Toisaalta siinä olisi voinut olla alku villille seksille,ja itse ainakin rohkenen pyytää pusuja tiettyyn paikkaan vuorostaan.Otan myös miestäni käsistä ja laitan paitani alle ja silloin tällöin pyydän suukkoja ohimennen milloin minnekkin ,koska pyytämättä mieheni ei juuri koskaan niin tee ja ajattelen niin,että itse huolehdin tästä puolesta,eikä hän kieltäydy.
      Hyvää jatkoa kaikille.

• kunnioita miestäsi

Ota miehesi paremmin huomioon ja anna hänellekin sitä hellyyttä ja rakkautta, vaikka teillä onkin pieni vauva.

Miehesi on varmasti loukkaantunut, kun elät vain " vauvasi" hössötyksissä. Onhan miehesi myös saanut kosketuksen ja sylissäpidon tuohon vauvaa, vai omistatko itse sen, mihinkä olette molemmat osallistuneet.

Mene vähän itseesi ja huomaa miehesi paremmin perheen päävastuun kantajana ja anna hänelle arvonsa, mikä hänelle kuuluu.

Kokenut kahden lapsen vaimo jo 50 vuotta ja kaikki on hyvin

• Väimö

Haista sinä paska

• Tiina Paksaleena
        Väimö kirjoitti:

Haista sinä paska

Älä ny, totta tuo puhuu. Tiedän akkoja jotka omii kaiken itselleen ja mies on sitten omillaan. Sitten kohta nainen parkuu kun äijä otti ja lähti. Kuka täysjärkinen viitsii olla parisuhteessa vaan roikkujana, ei kukaan.

• Elämänsuola.

Tuo on hyvin tyypillistä perheissä jossa perheen äidin realiteetit ja

Syynä tähän voi olla monia:

- Äitiys muuttanut sinut itsekkääksi, narsistiksi jota et ehkä ole aikaisemmin ollut
      - Olet itse passivoitunut ja nojaat vain miehen aloitteeseen
      - Omat halusi ja tunteet ovat kadonneet hormonaalisen epätasapainon vuoksi
      - Olet halunnut vain tosielämässä lapsen, mutta et miestä
      - Et rakasta miestä aidosti ja mies tuntee tämän saman tunteen
      - Haluat hallita ja hoitaa perheessä lapsia mutta et miestä
      - Pidät ja hoidat lapsia fanaattisena äitinä 24/7 isän roolin jääden varjoon
      - Mies ei tunne olevansa isä koska syrjaytät pitämällä lapsia vain itselläsi
      - Et anna huomiota miehellesi enää kuin ennen
      - Sinulla on toinen mies tai aikomuksena lähteä ja mies aistii tämän
      - Miehellä on epäilys että lapsi tai lapset eivät ole hänen. (Suosittelen DNA-testiä)
      - Salaat mielestäsi asioita joka saa suhteen epävakaaksi
      - Mehelläsi on mielessä ero jota ei halua sanoa ääneen

- Elämää nähnyt ja kokenut -

• Sivusta seurannut

Tässä voi olla paljonkin perää, valitettavasti. Kanssasisarissa tapahtuvia ajattelun muutoksia seuratessa hävettää joskus olla nainen. Äitifanatismi on niin totta ja aivan yhtä kamalaa kuin mikä muu fanatismi tahansa...

• Väimö

Ajattelin ostaa pölynimurin ja tyydyttää sillä itseni.

• nipa123

tuo tarinasi oli kuin kopio omastani,,hm,,,;)meidän tapauksessa oli juuri niin että mieheni mielsi minut "äidiksi" eikä enää seksihurjasteliaksi.-mutta kuten sanoin tarina oli sama,ja kärsin puutteessa olemisesta,kunnes huomasin että mieheni tosiaan kävi vieraissa! aivan kuten sinulla,hän oli vaan töissä ja kotona,mutta nämä hommat hoidettiin keskellä työpäivää.ja voin vannoa,että mieheni oli luotettavin mies jonka koskaan olen tuntenut,eikä minulle tullut edes mieleen miettiä asiaa tältä kantilta! olen itse suht hyvän näköinen,joten ulkonäköjuttukaan se ei ollut,ja seksikin on lempipuuhaa-joten lahnakaan en ole,mutta tuo vieraan kanssa oleminen kai sai hänet kokeilemaan toista,,toivon toki että sinulla olisi paremmin asiat,koska tätä en koskaan muille haluaisi tapahtuvan mitä jouduin kokemaan!-ja kaiken takana olikin yllätys-virolainen,joka oli päättänyt jo alussa rikkoa kaiken!!!! vinkkinä-ole rohkea ja joskus jopa hiukka "tuhma",,tepsiiii............:D

• nuccinucci
        nipa123 kirjoitti:

tuo tarinasi oli kuin kopio omastani,,hm,,,;)meidän tapauksessa oli juuri niin että mieheni mielsi minut "äidiksi" eikä enää seksihurjasteliaksi.-mutta kuten sanoin tarina oli sama,ja kärsin puutteessa olemisesta,kunnes huomasin että mieheni tosiaan kävi vieraissa! aivan kuten sinulla,hän oli vaan töissä ja kotona,mutta nämä hommat hoidettiin keskellä työpäivää.ja voin vannoa,että mieheni oli luotettavin mies jonka koskaan olen tuntenut,eikä minulle tullut edes mieleen miettiä asiaa tältä kantilta! olen itse suht hyvän näköinen,joten ulkonäköjuttukaan se ei ollut,ja seksikin on lempipuuhaa-joten lahnakaan en ole,mutta tuo vieraan kanssa oleminen kai sai hänet kokeilemaan toista,,toivon toki että sinulla olisi paremmin asiat,koska tätä en koskaan muille haluaisi tapahtuvan mitä jouduin kokemaan!-ja kaiken takana olikin yllätys-virolainen,joka oli päättänyt jo alussa rikkoa kaiken!!!! vinkkinä-ole rohkea ja joskus jopa hiukka "tuhma",,tepsiiii............:D

"olen itse suht hyvän näköinen,joten ulkonäköjuttukaan se ei ollut"

Just joo. Omasta mielestä olet mutta oletko varma, että myös miesten mielestä?

• nipa123
        nuccinucci kirjoitti:

"olen itse suht hyvän näköinen,joten ulkonäköjuttukaan se ei ollut"

Just joo. Omasta mielestä olet mutta oletko varma, että myös miesten mielestä?

olen!!!! ei tarvi kuin ulos päänsä työntää,niin miehet ovat kimpussa-sorry tästä olet todella väärässä!!!!! ja pahasti, ;)

• jhjfhfdfh
        nipa123 kirjoitti:

olen!!!! ei tarvi kuin ulos päänsä työntää,niin miehet ovat kimpussa-sorry tästä olet todella väärässä!!!!! ja pahasti, ;)

Mies käy silti vieraissa

• hglh
        nipa123 kirjoitti:

Tässä taas yksi joka luulee olevansa hyvännäköinen eikä pysty hyväksymään sitä, että on joskus ollut muttei enää.

• totuus-

Sinulle on valehdeltu. Tuskin olet enää seksikäs.

• Saman kokenut

Kyllä vika on sinussa itsessäsi. Synnytyksen jälkeen naiset ovat äkäisiä ja nalkuttavia pihtareita, jotka suostuvat seksiin vain omilla ehdoillaan. Myös synnytyksen jäljiltä väljä pillu on ongelma.

• kakkonen

kakkoseen kakkoseen

• Iskäkin

Meillä kaksi poikaa, mutta ei medän seksihalut minekään hävinneet minään aikana, päin vastoin sain jopa maistella "äidin maitoa" myös. Koittakaa jotain uutta, ettei kaavoihin jämähdä, ja raskaanakin oleva nainen on kaunis. Ehkä ajattelu kysymys tai fiilis. Meitä on moneksi, mutta älä nyt eroa heti suunnittele. Kyllä ne suukot vielä löytyy.

• pohftkftk

Pervo!

• ei ainakaan haittaa

Käykääpä vilkasemassa sivustoa www.parisuhteenpalikat.fi

• qucipää

Mullakin laski kerran seisokki, kun huomasin naisen roikkuvan mahanahkan. Se kertoi, että on laihduttanut tosi nopeasti ja siksi jäänyt ylimääräistä nahkaa mahan kohdille. Ihan mukava likka muuten oli.

• qucipää

Totta se on. Mitä te siellä laitatte miinuksia. Se vaan on niin, että jos nainen ei ole haluttava, seksikäs niin ei miehen tee mieli. Sama on varmasti toisin päin. Ihmettelen noita miinuksia.

• Timpero2

En tiedä voiko auttaa, puhutteko ongelmista, onko hiljaisuutta välillänne? Kirjoita hänelle kirje! Laita sähköpostia, Joku yö pakota hänet puhumaan, vaikka se veisi seuraavan päivän voimavarat. Pyytäkää joku läheinen lastenne valvojaksi. Ja panosta siihen! On ihana olla emotionaalinen, ihan vaan ihokoskettelu, sellainen läheisyys ja silmiin katselu! Toki tarpeet ne vain täydentävät tunteen! t. Timo vaan! ps. helppo täältä on tuo sanoa, voima varoja sulle!!

• toiveet paperille

Onko lasten lukumäärä vain sinun keksintösi? Mies on saattanut aiemmin hyväksyä suunnitelmasi. sillä hän ei ole tajunnut mitä se käytännössä merkitsee. Jospa miehesi olisikin halunnut vain yhden pojan. Puhukaa toiveistanne ihan rehellisesti, vaikka ne kuulostaisivat kuinka yhteensopimattomilta.

Itselleni kävi ihan samoin, paitsi että mies lopetti seksin jo ensimmäisen lapsen jälkeen.

• Aviomies

Jep, meillä on aloittajan kanssa lähes sama tilanne ja alla oleva lista on tunnistettavissa meidän suhteessa.

- Äitiys muuttanut vaimon itsekkääksi, narsistiksi jota et ehkä ole aikaisemmin ollut
      - Vaimo on passivoitunut ja nojaa vain miehen aloitteeseen
      - En usko rakastaa minua aidosti ja tunnen tämän saman tunteen
      - Ei anna huomiota miehelleen enää kuin ennen
      - Sinulla on toinen mies tai aikomuksena lähteä ja aistin tämän
      - Salaat mielestäsi asioita joka saa suhteen epävakaaksi
      - Miehelläsi on mielessä ero jota ei halua sanoa ääneen
      - Lisäksi taloudellinen ahdinko->useita riitoja

Meillä vaan pyristellään eteenpäin lasten takia, eikä kumpikaan tee sitä ratkaisua eron suuntaan ja tätä on jatkunut nyt jo n. 4-vuotta...kyllä on hienoa.

T: Aviomiehesi

• lapset isoja

Juups,parasta on kun ottaa rakastajan,ei tarvitse murehtia tuommoisia,jatkaa vaan tylsää arkea yhdessä,aamen ja lapset,siinä se...en tekis toiste!!

• Aukino

Jos oma sydämeni etsisi ratkaisun, niin on totta, että jos uudelleen liian nopeasti(enemmän kuin kerran kuukaudessa) hakisi kauhean suurta läheisyyttä ja lempeä, olisi seurauksena vain uusi, lapsi, mutta maailman HENKI ei olisi välttämättä valmis enempää hänelle sanojaan kloonaamaan, vaikkapa lapsi ulkoisesti(fyysisesti) olisikin terve... Seuraksensa saattaisi olla PAHIMMASSA tapauksessa ihminen, jolla voisi olla terveen ihmisen aseet, mutta liian pieni henkinen(ei viisas lapsi) olemus.

Jos minua on TÄSSÄ asiassa kuuleminen, keskity nyt lapseesi, sen minkä kadotat lapsesi vuoksi nyt, saat kyllä mieheltäsi takaisin eläkkeellä, kun "linnut" ovat lentäneet pesästä pois...

Mutta jos oikeasti halauttekin SUURPERHEEN, lukumäärällisesti, ei miehesi päätös ole oikea.... Miehelle on vain vaikea olla "jatkuvasti kiimassa"....

• kihg

"keskity nyt lapseesi, sen minkä kadotat lapsesi vuoksi nyt, saat kyllä mieheltäsi takaisin eläkkeellä"

......sikäli mikäli mies sattuu olemaan vielä kuvioissa mukana.......mikä vaikuttaa erittäin epätodelliselta.

• Aukino

Jos rikkoo rakkauden takia jotakin, vaikkapa sen, että haluaa itse olla orgastinen kun toinen kärsii, vaikkapa tunne olisi pitänyt jakaa, tapahtuu usein, varsinkin meihen kohdalla, pahoja riivatuksi tulemisia, kun sydämen tinne on murtunut kauhean vaikeaksi kestää...

Ei ole oikein sellainen suhde, missä nainen arvelee kaiken hakuman olevan vain naisen omaisuutta, ja vielä vähemmän tietysti päinvastoin: Mies haluaa vain masoilla, kun naisella on tuskallinen sadistinen tunne päällä... Ne johtavat väkivaltaan perheissä, ja juuri liian seksiahneuden takia, vaikkapa ei seksittä jääminenkään ole turvallisempaa? Tai siis juuri SE nimenomaan saattaisi olla perlastus silloin?

• Aukino
        kihg kirjoitti:

"keskity nyt lapseesi, sen minkä kadotat lapsesi vuoksi nyt, saat kyllä mieheltäsi takaisin eläkkeellä"

......sikäli mikäli mies sattuu olemaan vielä kuvioissa mukana.......mikä vaikuttaa erittäin epätodelliselta.

Täh, juuri sellainen on kristillinen avioliitto, ja ainakin omilla vanhemmillani oli sellainen vahnuus?

• Kaikkea on koettu.

Et ainakaan tältä palstalta saa apua, kun kaikki luulee tietävänsä sinun ja miehesi terpeet. Sinulla on hyvä mies, joten ei kannata ajatella eroa. Miehenkin halut joskus ovat tauolla. Ei kannata heti ajatella eroa, kun siinä kuitenkin kaikki kärsivät ja ainakin lapset eniten. Kannattaa hakea keskusteluapua jostain, vaikkapa seksuaaliterapeutilta, jos sellaisia on lähettyvillä tai perheneuvolasta. Lämpöä ja läheisyyttä teille molemmille!

• Pakstori
        Aukino kirjoitti:

Täh, juuri sellainen on kristillinen avioliitto, ja ainakin omilla vanhemmillani oli sellainen vahnuus?

Minulle on väitetty, että ainoastaan silmiin katsominen paljastaa sielun tunnetta...
        Olen vain kahdesti saanut nähdä eri sielun tunteen, kuin omani, silloin kun näin veljeni ja isäni tunteet ja silmät, en kyllä ENÄÄ muista minkalaisia ne oli, mutta sen huomasin että PALJON HIENOMPIA kuin omani.

Mutta valehtelematta, joskus 5 vuotiaana kyllä näin jonkun tytön silmät, kyllä, olen varma että SE oli tytön koska oli vielä hienompi kuin nuo em....

Mutta järkeni on kyllä saanut nähdä, ehkä vähän liikaakin, SILLÄ kieltämyksellä!

• Aukino
        Kaikkea on koettu. kirjoitti:

Et ainakaan tältä palstalta saa apua, kun kaikki luulee tietävänsä sinun ja miehesi terpeet. Sinulla on hyvä mies, joten ei kannata ajatella eroa. Miehenkin halut joskus ovat tauolla. Ei kannata heti ajatella eroa, kun siinä kuitenkin kaikki kärsivät ja ainakin lapset eniten. Kannattaa hakea keskusteluapua jostain, vaikkapa seksuaaliterapeutilta, jos sellaisia on lähettyvillä tai perheneuvolasta. Lämpöä ja läheisyyttä teille molemmille!

Lainaa: Kaikkea on koettu

Miksi luulet, että ihmiset niin erilaisia ovat kuin muuta parit, se ei ainakaan ABSOLUUTTISEN totta ole?

• Aukino
        Aukino kirjoitti:

Miksi luulet, että ihmiset niin erilaisia ovat kuin muuta parit, se ei ainakaan ABSOLUUTTISEN totta ole?

Ihan höhlää mennä maksamaan tyhjästä terapeutin tyhönä, kun voi saada oikeankin ohjeen, vain pienellä tai suurella rukouksella Jumalalta. En usko, että kaikki ateistit kristiunuskoa sinänsä kieltävät, koska ateimsihan on vain monoteismin oikein tulkinaa...

• Pakstori
        Aukino kirjoitti:

Miksi niin huonosti sanaa uskotte, ei ole anettu lupaa kuin uskottomuuden tähden hylätä oma parinsa, ja silloinkin VAIN SILLOIN, kun on omin silmin sen huoruuden nähnyt.
        Ettekö tiedä, mitä tarkoittaa, olla uskollinen niin "myötä- ja vastoinkäymisissä"
        Minulla olikin ehkä liian vaikea vaatimus parilleni, kun en haluaisi hänen antavan hyljätä itseäni, jos en itse ole vielä huorin tehnyt, niin, että sillä mitään vammaa olisi aiheutettu sytämelle...
        Ja itse asiassa tuon "avioliiton vannottu vala"; ei edes anna lupaa luopua paristaan, koska silloin rikotaan TAAS koko kristinusko.... Ei ole kristinuskoasta paljoa jäljellä, ainakaan luterilaisten keskuudessa, luulen...
        Ehkä saksalaiset pettävät teitä liikaa?

• Aukino
        Pakstori kirjoitti:

Miksi niin huonosti sanaa uskotte, ei ole anettu lupaa kuin uskottomuuden tähden hylätä oma parinsa, ja silloinkin VAIN SILLOIN, kun on omin silmin sen huoruuden nähnyt.
        Ettekö tiedä, mitä tarkoittaa, olla uskollinen niin "myötä- ja vastoinkäymisissä"
        Minulla olikin ehkä liian vaikea vaatimus parilleni, kun en haluaisi hänen antavan hyljätä itseäni, jos en itse ole vielä huorin tehnyt, niin, että sillä mitään vammaa olisi aiheutettu sytämelle...
        Ja itse asiassa tuon "avioliiton vannottu vala"; ei edes anna lupaa luopua paristaan, koska silloin rikotaan TAAS koko kristinusko.... Ei ole kristinuskoasta paljoa jäljellä, ainakaan luterilaisten keskuudessa, luulen...
        Ehkä saksalaiset pettävät teitä liikaa?

Hämmästyttäisikö teitä tietää juuri tuo asia Islam-uskosta, siellä vaaditaan NELJÄ eikä KOLME todistajaa, mm. huorinteonkin tapauksessa...
        Ei ole riittävän VARMA asia jos ei ole ITSE parinsa huoruutta nähnyt, eihän ennen sitä oikeastaan edes oles mitään syytä olla vihainen parilleen, jos joku muu menee - vaikkapa totta olisikin - että huorin teko on tapahnut...

Oikeasti jopa NIIN pahoja petoksia on maailmassa tapahtunut, että kolme perkelettä tulee valehtelemaan, että parisi on tehnyt huorin, ei pidä luottaa vain kuulopuheissin, jos omistaa silmät

Mutta haluan vapaaksi, minulla oli jotain hommelia muslimitytön äidin kanssa, kun luulin lapsena olevani lähes Aabrahammi, ja vain "Arami" oli se jota vastaan rikoin... Siksi ei olisi minulle ehkä väärin tulla joskus tapetuksi muslmin kädestä, vaikka en usko, että itse muslimilakia vastaan kauheasti rikoin...

• osa totuutta
        Aukino kirjoitti:

"......sikäli mikäli mies sattuu olemaan vielä kuvioissa mukana.......mikä vaikuttaa erittäin epätodelliselta.

Täh, juuri sellainen on kristillinen avioliitto, ja ainakin omilla vanhemmillani oli sellainen vahnuus?"

Niin niin, mutta kristiilisten arvojen mukaan eläminen ei silti suojaa esim. ennenaikaiselta kuolemalta, ikävä kyllä. Kumpa suojaisikin!

• Agison
        osa totuutta kirjoitti:

"......sikäli mikäli mies sattuu olemaan vielä kuvioissa mukana.......mikä vaikuttaa erittäin epätodelliselta.

Täh, juuri sellainen on kristillinen avioliitto, ja ainakin omilla vanhemmillani oli sellainen vahnuus?"

Niin niin, mutta kristiilisten arvojen mukaan eläminen ei silti suojaa esim. ennenaikaiselta kuolemalta, ikävä kyllä. Kumpa suojaisikin!

Lainaa:Osa totuutta

- Kyllä, mutta suojaa iankaikkiselta kadotukselta ja hullun rohkeudelta.
        Miksi luulette että inkarnaatio-opin olevan VALHE ja että ette tule tänne uudelleen, kokemaan Karma-iskunne edellisen elämän synneistä?
        = Jos evoluutioon ja tavalliseen biologiaan uskotte, ja olette varma sen olevan totta, olette kukka matoja kuolemanne jälkeen...
        = Hindut tiesivät sen olevan vain Karman seurausta, että ihminen syntyiskin alemmaksi olennoksi...
        = Ihmisyyden jälkeen seuraava askel on etsiä Jumaluutta, se oikeasti on se SEURAAVA ylempi olento ja olen varma että sitäkin ylempiä todellisuuksia on, mutta ihminen ei itsensä kaltaisuudessa tiedä korkeampaa persoonallista vaikuttajaa kuin Jumala.

• Tuokstori
        Agison kirjoitti:

Lainaa:Osa totuutta

- Kyllä, mutta suojaa iankaikkiselta kadotukselta ja hullun rohkeudelta.
        Miksi luulette että inkarnaatio-opin olevan VALHE ja että ette tule tänne uudelleen, kokemaan Karma-iskunne edellisen elämän synneistä?
        = Jos evoluutioon ja tavalliseen biologiaan uskotte, ja olette varma sen olevan totta, olette kukka matoja kuolemanne jälkeen...
        = Hindut tiesivät sen olevan vain Karman seurausta, että ihminen syntyiskin alemmaksi olennoksi...
        = Ihmisyyden jälkeen seuraava askel on etsiä Jumaluutta, se oikeasti on se SEURAAVA ylempi olento ja olen varma että sitäkin ylempiä todellisuuksia on, mutta ihminen ei itsensä kaltaisuudessa tiedä korkeampaa persoonallista vaikuttajaa kuin Jumala.

Korkeinta olla olentojen tasolla faiör-olento? Näin väitetään, mutten ole varma on stone kuitenkin korkempi?

Jumaluus SUOMEN kielessä kuolee, melko usein olla "vain" ääni pinta-alassa, en kyllä oikeasti tiedä sitä suurempaa määritelmää olemassaolollemme noin ylipäänäs, keksiikö joku että TIMALA olisi ehkä yhtä suurta?

Mutta kärsikäämme ihmisyytemme oikein, ja valmistautukaamme viimeiseen tuomioon, ehkä voitamme tuomarimme, kuka tahansa se sitten onkin? Jos voitamme, pääsemme tuleen, ja jos voitamme senkin, pääsemme muihin avaruuksiin, ja seuraavaan kotiimme, joka ei ole oma maaplaneettamme, tämän uskoisin olevan varmaa...

• Viekko
        Tuokstori kirjoitti:

Korkeinta olla olentojen tasolla faiör-olento? Näin väitetään, mutten ole varma on stone kuitenkin korkempi?

Jumaluus SUOMEN kielessä kuolee, melko usein olla "vain" ääni pinta-alassa, en kyllä oikeasti tiedä sitä suurempaa määritelmää olemassaolollemme noin ylipäänäs, keksiikö joku että TIMALA olisi ehkä yhtä suurta?

Mutta kärsikäämme ihmisyytemme oikein, ja valmistautukaamme viimeiseen tuomioon, ehkä voitamme tuomarimme, kuka tahansa se sitten onkin? Jos voitamme, pääsemme tuleen, ja jos voitamme senkin, pääsemme muihin avaruuksiin, ja seuraavaan kotiimme, joka ei ole oma maaplaneettamme, tämän uskoisin olevan varmaa...

Mutta muistakaa, että ei edes taivaaseen pääsy ole siitä kirouksesta vapaa, että enkelit(ja ihmiset) eivät saisi helposti hylätä OMIA asuinsijojaan...

Juuri siksi saatana ensivuonna todennäköisesti, joa aavistuksen norjalaista silmää lainaan, tulee alas maan päälle.

En usko, että olemme nähneet vielä elokuvaa punaisesta alienista, se on kiinassa vasta, mutta haluaisi muuttaa kyllä kohta Usaahan, joka oikeasti on ainut joka sellaisen SCIFIN osaa valmistaa...

En ole vielä pettynyt venäläiseen pornoon ja amerikkalaiseen skifiin, mutta juuri MEIDÄN suomalaisten liika kännit on syynä siihen, että ne niin järjettömän väkivaltaisia helposti murtuvat olemaan... Mutta ei mikään kahvinkaan juopottelu junnitonta ole... Ja keltaisilla jaffoillakin vain tyhjennetään veret muutamalta supersankarilta... Siitä minulla on todiste Ryhmä-X:ssä 6/2011...

"Juomarit ja Syömärit" eivät ole perivä Jumalan valtakuntaa, mutta ihmiseksi jääminenkin on viettelystä....

• _heretic_
        Aukino kirjoitti:

Ihan höhlää mennä maksamaan tyhjästä terapeutin tyhönä, kun voi saada oikeankin ohjeen, vain pienellä tai suurella rukouksella Jumalalta. En usko, että kaikki ateistit kristiunuskoa sinänsä kieltävät, koska ateimsihan on vain monoteismin oikein tulkinaa...

Sinä se tosiaan väänsit rautalangasta sen mitä joku kai jo yritti sarkasmiin pukea. Siinä missä ennen neuvottiin menemään papin puheille, nykyään neuvotaan menemään terapiaan tai psykiatrille.

Jos ei usko kirkon oppeja, voi erota kirkosta, eikä silloin joudu edistämään kirkon oppeja eikä tule tuomituksi niiden mukaisesti (siis ei ainakaan maan pinnalla, ei puhuta nyt muusta jookos). Sen sijaan kukaan ei voi erota psykiatriasta yms siihen rinnastettavasta "tieteestä", jolla on tänä päivänä se rooli joka kirkolla oli ennen. Verovaroilla ylläpidetään sitä, kuka tahansa joutuu hoitoon jos psykiatria niin katsoo, ja jos on kerran leimautunut ei lääkäri kiinnitä jatkossakaan huomiota todellisiin fyysisiin sairauksiisi vaan hoitaa sinua psykiatrian oppien mukaisesti. Monet paavilliset instituutiot voidaan nähdä nykyään psykiatriassa.

• teeskentelyä

hyi,kun ällöttää.nuo ....ukko 4-5-60 nen............akka 25 nen..........yök.kyllä on ruman näköistä.....

• nuccinucci

Anna miehes laittaa sua kakkoseen jos ykkönen on väljä.

• vrev

Ja varmsti onkin ja mies ei tahdo panna väljää tussua

kyllä pitää olla kunnon puristus :D

• M=Kar

Toi nyt on vaan pienimunaisten ongelmia, kasvattakaa edes 15 senttinen niin ei oo peruspimpero väljä, mutta kun tuntuu että teillä on vaan noita velttoja 10 senttisiä...

• khgj,
        M=Kar kirjoitti:

Toi nyt on vaan pienimunaisten ongelmia, kasvattakaa edes 15 senttinen niin ei oo peruspimpero väljä, mutta kun tuntuu että teillä on vaan noita velttoja 10 senttisiä...

Ai ympärysmitta 15?

• 890
        M=Kar kirjoitti:

Onks kasvatusohjeita?

• Aukino
        M=Kar kirjoitti:

Lainaa M = Kar

Oikeasti mielenkiintoinen yhtälö
        M = K*A*R, tiedättehän että M voi olla mikä tahansa jos K,A,R valitsee oikein, kyseessä voi siis olla 3. asteen yhtälö...
        M on fysiikassa massa, A on ala, R vaikkapa säde, K on siis ehkä aikaa, kiihtyvyyttä tai tiheyttä, jos sillä helpolla asialla tätä tulkitsee...

En ole kovin ylpeä siitä, että vaikkapa mittani(pituuteni) on TANGENTILLA lähes ääretön tan (90-selsiusta) (tan pi/2 rad) niin kyrpäni venähti vähän liiankin surullikseksi ollessaan 10 000 kertaa yli vaaksen mittainen, kun ei ole sitä vielä kovin monelle saanut näyttää? Lähinnä suomalaisessa pelkurien homosaunassa vasta....
        (saatana kääntyy naiseksi Saunassa?)

Okei hieman hävettää, puuttuuko teiltä sitä ja iloa ja ylpeyttä?
        Mutta kohta pitää taas murtua odottamaan syksyä, ei ole pakko, jos ei vanhaksi halua itseään luulla...

• Aki V.
        Aukino kirjoitti:

Lainaa M = Kar

Oikeasti mielenkiintoinen yhtälö
        M = K*A*R, tiedättehän että M voi olla mikä tahansa jos K,A,R valitsee oikein, kyseessä voi siis olla 3. asteen yhtälö...
        M on fysiikassa massa, A on ala, R vaikkapa säde, K on siis ehkä aikaa, kiihtyvyyttä tai tiheyttä, jos sillä helpolla asialla tätä tulkitsee...

En ole kovin ylpeä siitä, että vaikkapa mittani(pituuteni) on TANGENTILLA lähes ääretön tan (90-selsiusta) (tan pi/2 rad) niin kyrpäni venähti vähän liiankin surullikseksi ollessaan 10 000 kertaa yli vaaksen mittainen, kun ei ole sitä vielä kovin monelle saanut näyttää? Lähinnä suomalaisessa pelkurien homosaunassa vasta....
        (saatana kääntyy naiseksi Saunassa?)

Okei hieman hävettää, puuttuuko teiltä sitä ja iloa ja ylpeyttä?
        Mutta kohta pitää taas murtua odottamaan syksyä, ei ole pakko, jos ei vanhaksi halua itseään luulla...

"Kimmoni muni mun kimmani ja mammani"...
        Kiivasta mnosesta monesti murhasi, ei ole sillä uskonnolla liian helppoa Suomessa...

• Tarmo Tussu

Nyt mene vieraisiin, testaa vetovoimasi baarin tiskillä.
      Pue päällesi paljastavat hepsankeikka-vaatteet ja älä pihtaa tavaraasi.
      Katso näin äijäsi herää ja pontevana pikkuveli tulee takaisin lompsaasi.

• Aukino

Lainaa: Tarmo tussu
        Nyt mene vieraisiin, testaa vetovoimasi baarin tiskillä.
        Pue päällesi paljastavat hepsankeikka-vaatteet ja älä pihtaa tavaraasi.
        Katso näin äijäsi herää ja pontevana pikkuveli tulee takaisin lompsaas

Miksi haluatte vapaaehtoisesti "surmapaikalle hoippua"?
        Ei meitä oikeasti kauheen eri asialla, kuin Raamattu, silloin tuomita....
        ONHAN se tuo mainitsemasi asia HELVETIN ROHKEAA, mutta siihen sen teon kunnia päättyykin...

• riina2050

Taitaa olla niin päin että mies haluais sinua mutta sinä et :))
      Monella naisella hormoonit heittelevät sen jälkeen kun on synnyttänyt , miehestäsi ei tunnu rakastelu enää samalle kun ennen synnytyksiä .
      Sinun täytyy saada miehesi avautumaan .

• kospete

Sinun täytyy ehdottomasti kertoa miehellesi SELKEÄSTI että harkitset eroa, kun tunnet ettet ole rakastettu/himoittu.
      Älä missään nimessä eroa ennekuin teet tunteesi ja skenaariosi miehelle selväksi.
      Minut itseni jätettiin siten, että minulla ei ollut enää mitään mahdollisuutta yrittääkkään korjata tilannetta. Vasta eroilmoitus sai minun silmäni avautumaan...mutta sitten oli jo liian myöhäistä.
      Uskon että meillä olisi exän kanssa ollut mitä ihanin aika koko loppuelämän, jos olisin saanut varoituksen ja silmät auki ajoissa.

• Pasktori

Sinun täytyy ehdottomasti kertoa miehellesi SELKEÄSTI että harkitset eroa, kun tunnet ettet ole rakastettu/himoittu.

perkele mitä ohjeita annatte, tuota ette niin helposti anteeksi saa...

• Aukino
        Pasktori kirjoitti:

perkele mitä ohjeita annatte, tuota ette niin helposti anteeksi saa...

Lainaa: kospete

PERKELEI mitä ohjeita annatte, tuota ette niin helposti anteeksi saa...

Miksi niin HELVETISTI epäonnea haluatte, että kun hetkeksi himo katkeaa, niin se olisi jotenkin kauhean murheellista...

Ja sitten tietysti oluelle, sillähän se helpsoti paikataan - on totta.

• Aki V.

Lainaa:kospete
        Älä missään nimessä eroa ennekuin teet tunteesi ja skenaariosi miehelle selväksi.
        Minut itseni jätettiin siten, että minulla ei ollut enää mitään mahdollisuutta yrittääkkään korjata tilannetta. Vasta eroilmoitus sai minun silmäni avautumaan...mutta sitten oli jo liian myöhäistä.
        Uskon että meillä olisi exän kanssa ollut mitä ihanin aika koko loppuelämän, jos olisin saanut varoituksen ja silmät auki ajoissa.

Siinäkin oli valitettavasti kyse uskottomuudesta(uskon puutteesta), kun ajattelit että eroilmoitus olisi ollut jotenkin myöhäistä...

Mutta myöhäistä se on oikeasti nyt, jos miehelläsi on NYT toinen nainen.
        Mutta voi olla, että miehesi rikkoi sinua vastaan, jos oli liian varma siitä, että sinä olit joskus pettänyt hänet? Tai sitten SYY OLI TÄYSIN HÄNEN, jos vain hivenen portomman näköisen naisen takia sut hylkäs!

Anteeksi, annoin miinuksen, ennenkuin olin lukenut viestisi loppuuun, olen valitettavasti JOSKUS vähän äkkinäinen akkinainen liikkeissäni...

• eronnut kaunotar

Teillä on varmasti jo liikaa lapsia!!! Mies ei niitä enää halua ja on ehkä epätoivoinen. Tai sitten hänellä on toinen nainen. Vaikka otaksut ettei ole, voi sitli olla. Minäkin luulin ettei miehelläni ehdi olla ketään toista, mutta olipa kuitenkin. En kyllä tiedä millä aika ehti toisen luona käydä, mutta meilläkin läheisyys hiipui ja hiipui. Synnytyksen jälkeen mies sanoi että haisen maidolle. Seksiä oli vähän mutta ei kuten ennen. Miehellä oli toinen, se selvisi eromme jälkeen että toisia oli ollut useampikin ja pitkän aikaa!!!

• Aukino

Teillä on varmasti jo liikaa lapsia!!! Mies ei niitä enää halua ja on ehkä epätoivoinen. Tai sitten hänellä on toinen nainen. Vaikka otaksut ettei ole, voi sitli olla. Minäkin luulin ettei miehelläni ehdi olla ketään toista, mutta olipa kuitenkin. En kyllä tiedä millä aika ehti toisen luona käydä, mutta meilläkin läheisyys hiipui ja hiipui. Synnytyksen jälkeen mies sanoi että haisen maidolle. Seksiä oli vähän mutta ei kuten ennen. Miehellä oli toinen, se selvisi eromme jälkeen että toisia oli ollut useampikin ja pitkän aikaa!!!

Jokaisella on unelmissaan varmaan(ainakin itselläni) melekin satakin naista ollut, mutta vasta ne fysikaalisen maailman oikeasti tapahtuneet huoruudet, mukamas jotenkin määrääviä.

Kuinka varma SINÄ olit siitä, että miehesi oli käynyt vieraissa, olitko nähnyt itse, ja oliko muka itse ollut jotenkin niin paljon pyhempi, että oli oikein noinkin kauniisti eroilla?

Kyllä olen ivallinen....

• Aukino
        Aukino kirjoitti:

Jokaisella on unelmissaan varmaan(ainakin itselläni) melekin satakin naista ollut, mutta vasta ne fysikaalisen maailman oikeasti tapahtuneet huoruudet, mukamas jotenkin määrääviä.

Kuinka varma SINÄ olit siitä, että miehesi oli käynyt vieraissa, olitko nähnyt itse, ja oliko muka itse ollut jotenkin niin paljon pyhempi, että oli oikein noinkin kauniisti eroilla?

Kyllä olen ivallinen....

MÄTÄPAISEITA VAIN KAIKILLE HUORINTEKIJÖILLE!
        Ja LIIAN HELPOSTI EROAVILLE!

• 1972äippä

Been there... Miehelleni tuli lukkotilanne tuosta raskausajan "seisokin lörpähtelystä". Epäonnistumisen pelossa ei uskaltanut kokeilla seksiä loppuraskauden aikana eikä synnytyksen jälkeenkään noin 4 kuukauteen. Minä kyllä olisin ollut valmis ;)
      Onneksi kuitenkin paluu takaisin normaaliin seksielämäämme tapahtui. Tietty pienten lasten vanhempina ja työn sekä remppaamisen ohella ei ehkä jaksa kiinnostua. Se on ymmärrettävää. Älä menetä toivoasi, jos keskenänne tilanne ei etene, hakekaa apua. Tsemppiä!!

• Aukino

1972äippä...
        Been there... Miehelleni tuli lukkotilanne tuosta raskausajan "seisokin lörpähtelystä". Epäonnistumisen pelossa ei uskaltanut kokeilla seksiä loppuraskauden aikana eikä synnytyksen jälkeenkään noin 4 kuukauteen. Minä kyllä olisin ollut valmis ;)

Joillakin oli ehkä vahnigossa tullut osattua Mooseksen lakikin noudattaa?
        Mutta voi olla te olitte oikeasti olleet tarpeeksi SOPIVAN näköinen pari, ettei kukaan muukaan kovin helposti ollut voinut epäillä eroavanne...

Vaikienta on muillakaan sivustatarkkailijoilla uskoa sellaisen suhteen pysyvyyteen, jossa pari ei näytä oikeasti "parilta"...

Uusi Testamentti ei "elämän puulle" anna oikeutta mennä kuin kerran kuukaudessa, ja sehän on se naisenkin - rytmi- ehkä. Mutta totta tietysti, että ei kauhean "armollisempi" ole uusi testamentti muistaakseni Paavalin sanoin kuin vanha, kun vaatii, että jokaisella saa olla vain yksi mies/nainen(ainakin nyt yx kerrallaanko sitten?)
        Ei ole väärin tulkittu vanhatestamentti, että löytää porsaanreijän useampiin naimakauppoihin sillä, että ottaa eron kokonaan edellisistään? Miksei sitten ihan rauhassa voisi tarvittavaessa tapailla exiäkin uudelleenkin? Koska ilman Rauhan Ruhtinasta Jeesusta tietoisuudessaan SE ON MAHDOTONTA!(siis liian vaarallista, koska jompikumpi mies tulee riivatuksi, se on varma)...

• holmes24

"Lapsen syntymä saa usein parisuhteen kukoistamaan" Siis tä?!? Tapahtuuks jollekki näin vai?

• utuffd

Jos mies on alunperinkin tykännyt vähän kulahtaneimmista, vanhemmista

• älä sitä

tänne tule avautumaan ja neuvoa kysymään kun sinun pitäisi kertoa kaikki tuo miehellesi. Mielellään asiallisesti vaikka se vaatii usein tunnepurkauksen silloin kun sanoo ihan suoraan, mitä ajattelee mutta ei edes tiedä, mitä toinen ajattelee.
      Tuskin on mistään haluttavuudesta kiinni. Välillä vaan mieli menee niin, ettei huvita seksi ollenkaan. Miehille se on sinänsä vaikeampaa koska seisokki ei pysy yllä. Nainen voi aina sitä pesää antaa, vaikka ei oikeasti huvittaisi.
      Liika juopottelu, huumausaineet tai muu fyysinen este voi olla mutta useimmiten se on psyykkistä. Koita jutella miehesi kanssa.
      Ite olen huomannut, etten innostu seksistä jos toisen mieli ei inspiroi eli ettei henkisesti ole samalla aaltopituudella. Voi olla toinen liian erilainen ihminen, persoonallisuuksia on niiiiin moneen lähtöön vaikka kaikilla on se sama päämäärä, jatkaa sukua.

• määmäämämäämä

Miehesi kannattaa käydä koittamassa tuota seisokkia jonkun toisen naisen kanssa, että toimiiko. Siitä tiedätte sitten alkaa etsimään vikaa, kun yksi asia on pois suljettu.

• Taikkis22

menkää yhteiselle lomalle, lapsien kanssa. sekin virkistää kummasti, kun lähtee kotoa pois, katselemaan maailmaa, vaikka vain suomen sisällä. osta itselle uusia alusvaatteita. osta yllätyslahja, seksilelu miehellesi ja koittakaa sitä yhessä. pienillä asioilla saa taas intoa arkeen!

• NO JUST`

Ainahan voi vaihtaa miestä, tai käyttää korviketta. Kaupoista niitä löytyy.

• niin tai sitten

syötä huomaamatta miehelles viagraa tai jotan Superman pillereit, niin eiköhän ala lakanat laulamaan ....

• Pettäjä mieskö?

Oletko aivan varma ettei miehesi käy vieraissa?

Minun mieheni on seksuaalisesti erittäin aktiivinen.
      Mutta kun hän on pettänyt minua, niin sen jälkeen
      hän ei enää halua seksiä kanssani, vaikkei edes
      panisi ketään toista. En tiedä johtuuko huonosta
      omastatunnosta, vai eikö häntä vain kiinnosta
      kun on päässyt maistamaan vierasta.

Ikävä kyllä miehen seksuaalisista haluista näkee
      selvästi missä tilassa parisuhde on.
      Jollei miestä haluta, jotain on pahasti vialla
      ja suhde tulee päättymään.

Koita saada jollain keinolla selville
      onko hän voinut pettää sinua.
      Tiedän monta miestä jotka ovat panneet muita
      kun vaimo on ollut synnytyslaitoksella.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Pelkkää paskaa edellinen viesti. On ihan normaalia, ettei miestä aina haluta. Mikä helvetti siinä on, että miehen pitäisi olla aina valmis, mutta nainen saa pitää taukoa, jos häntä ei haluta? Naisten käsitysmaailma tässä asiassa on varsin rajallinen ja pinnallinen.

• näkökulma

elämässä on ja varsinkin avioliitossa on muutakin yhteistä kun seksi.. oletko ajatellut sitä asiaa.. ehkä mieheskin haluaa sinulta muuta kuin ainaista seksiä. ehkä hänellä on eturauhasvaivoja.. jollonka ei ihan oikeasti se asia suju.. ehkä jotain muuta.. oletko ajatellut sitä asiaa.. ehkä sinä naisena painostat miestäsi seksiin.. minkä ihmeen takia.. onko sun elämässä seksi niin hirmu tärkeä juttu.. naisillekkin on keinoja itsetyydytykseen kun mies ei pysty..

miehesi voisi käydä urologilla.. urologi osaisi varmaan kertoa ja kenties antaa vaikka reseptin lääkettä varten.. ja ehkä teille molemmille olisi jokin parisuhdeterapia tosi hyvä juttu.. voisitte kertoa siellä ammatti-ihmisen edessä ongelmistanne mitä kumpikin kokee parisuhteessa..

tässä hieman toisenlaista näkökulmaa teille molemmille..

• Mies pettäää

"elämässä on ja varsinkin avioliitossa on muutakin yhteistä kun seksi"

joo niin on mutta karu tosiasia on että jollei mies saa/halua seksiä
        suhde tulee päättymään 100% varmasti.

Mies tarvitsee suhteessa seksiä. Ne naiset jotka eivät tätä tajua,
        jäävät yksin lapsiensa kanssa.

Jos nainen haluaisi seksiä mutta mies ei, niin se tarkoittaa sitä että
        mies saa ja HALUAA seksiä joltain muulta.

Ikävä kyllä...

• näkökulma
        Mies pettäää kirjoitti:

"elämässä on ja varsinkin avioliitossa on muutakin yhteistä kun seksi"

joo niin on mutta karu tosiasia on että jollei mies saa/halua seksiä
        suhde tulee päättymään 100% varmasti.

Mies tarvitsee suhteessa seksiä. Ne naiset jotka eivät tätä tajua,
        jäävät yksin lapsiensa kanssa.

Jos nainen haluaisi seksiä mutta mies ei, niin se tarkoittaa sitä että
        mies saa ja HALUAA seksiä joltain muulta.

Ikävä kyllä...

Tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa mitä tuossa ylläolevassa nimimerrki Mies pettäää.. kertoo.. Nimittäin on koko joukko erilaisia sairauksia kuten erektiohäriö, joka voi johtua myös eturauhasvaivoista.. johon tarvitsee urologin tutkimuksen ja mahdollisesti jopa hoitoa.. jos vaivan tausta löytyy jotain muuta..

Ja tämän kirjoitusketjun aloitti nainen joka itse haluaa seksiä, mutta mies ei.. Niin olettaisin silloin olevan jossain syyn joka pitää selvittää miksi.. Haluaako nainen liian usein.. tiedän mm. poikamiehiä, ennen vanhaan heitä kutsuttiin vanhoiksi pojiksi.. Mistä he ovat saaneet seksiä, eiköhän heidänkin ole pitänyt turvautua itsetyydytykseen.. mä uskosin näin.. Jos nainen haluaa liian usein ja ei anna miehen levätä tarpeeksi.. mieskin tarvitsee unta välillä.. jotta jaksaa sitten taas..

Tämän kirjoitusketjun nainen ei myöskään kerro minkäikäisestä parista on kysymys.. Kertoo vain että heillä on useampi lapsi.. Parisuhteessa elämä muuttuu kummasti kun tulee lapsia.. joista on huolehdittava yhdessä.. ei se elämä ole samanlaista kun oli silloin kun vanhemmat olivat kahdestaan.. Sittenhän se tulee uudestaan eteen kun vanhemmista tulee isovanhempia ja lapset lähtee perustamaan omia perheitä.. sitten monesti ihmetellään että mitäs nyt tehdään.. jos terveyttä piisaa.. silloin voi keksiä uusia yhteisiä harrastuksia, joita voi harrastaa yhdessä tahi erikseen..kavereiden kanssa..

Parisuhteessa on annettava tilaa elää.. molempien puolisoiden..

• Teemu Terskannuppi

Onpahan viisaus tullut tännekin "rauhan ruhtinaan" muodossa.
      Iljetystä vedota Isoon kirjaan joka asiassa ja tietysti se antaa rauhan heikolle itsetunnolle.
      Joten pitäkää seuranne ja herätyskokouksenne muualla!

• Aukino

Lainaa: Teemu Terskannuppi
        Iljetystä vedota Isoon kirjaan joka asiassa ja tietysti se antaa rauhan heikolle itsetunnolle.

Pitäkää itse nämä juttunne muualla niin uskon teitä!

• Pakstori
        Aukino kirjoitti:

Mikä asia siinä siinä on sinulle iljetystä, että vetoaa Jumalan KIRJOITETTUUN sanaan?
        Luuletteko että ailahteleva sydämenne nämä asiat jotenkin osaisivat päättää, eikä kirjoitus, jossa moni asia kuitenkin on absoluutisenkin oikein tuomittu?

Tai myönnän- ei ole Raamattu välttämättä SUOMEN JUMALAN SANAA; vaan jonkun muun jumalan, ja juurikin Israelin, se ehkä on totta...

Ähh, on vain Nolla Yllähiä ja Yksi Allah, ja Jehoviakaaan ei ole siksi ehkä kuin muutama?

• Agison
        Aukino kirjoitti:

Ja lisään vielä, että lestadiolaisilla on seurat mutta helluntalaisilla jatkuva Azazelin kokous...
        Ja Azazel sotajoukkoineen tuhotaan vasta silloin, kun Hänelle ei vastata, se OHJE Aabrahamille annettiin, kun Azazel tuli häntä saartamaan, ja kyräilemään vastauksiaan.... Mutta siihen saakka - keskustelkaamme!

• Sekstailija
        Pakstori kirjoitti:

Mikä asia siinä siinä on sinulle iljetystä, että vetoaa Jumalan KIRJOITETTUUN sanaan?
        Luuletteko että ailahteleva sydämenne nämä asiat jotenkin osaisivat päättää, eikä kirjoitus, jossa moni asia kuitenkin on absoluutisenkin oikein tuomittu?

Tai myönnän- ei ole Raamattu välttämättä SUOMEN JUMALAN SANAA; vaan jonkun muun jumalan, ja juurikin Israelin, se ehkä on totta...

Ähh, on vain Nolla Yllähiä ja Yksi Allah, ja Jehoviakaaan ei ole siksi ehkä kuin muutama?

Ja Azaelin synti oli siinä, että sen sota on olla ikuinen rauhaksi ja kelliotteleksi sovittelu, ja pelkillä puheilla kaikki asiat ratkaista, ei lopultakaan kovin miehekästä vai onko?

Mutta totta on se, että joskus pelkkä puhe voi estää liharuumillemme tapahtumasta mirään liian pahaa turmioita, eihän muuten liha voi ansaita höpötyksineen eikä edes sekseineen mitään ikuista elämää?

• holmes24

Psyykkistä voi myös olla sama kulahtanu ämmä riippu rinnoilla ja väljällä tavaralla...

• ei panetuta

No niin. Ihmetteleekö. joku vielä sitä, miksi 70% avioliitoista päätyy eroon?

• Aukino

Lainaa: ei panetuta...
        No niin. Ihmetteleekö. joku vielä sitä, miksi 70% avioliitoista päätyy eroon?

Liian vähän kirjoituksista opittua varmaa ohjetta... Tyhmät joutuvat rapakkoon, kerta toisensa jälkeen, omassa rapakossa käynnistäni on mennyt ehkä nyt jo jopa viikko? Vielä pitäisi kolme viikkoa kestää selibaattia, sitten taas turskaa ostamaan ja myymään?

Tälläinen kirjoittelu on petollista, jos ei ole Jumalan Laista mitään tietoa, joskus pelkkä sydämensä tunne voi puntaroida petollisella vaa'alla, mutta kirjoitus, josta syntymänsä hetkellä tiedettiin, että sillä on miljardeja lukijoita EI SAA OLLA VÄÄRÄSSÄ! Tai jos voitte todistaa että on, niin minäkin kyllä poltan Raamattuni.

• perheellinen mies

Tämmöset asiat on vaikeita. Sinä olet selvästi pohtinu asiaa paljonki ja kerran yrittäny asiasta keskustella miehesi kanssa. ns. pattitilanne pysyy niin kauan kuin miehesi on puhumatta. Se ei siitä parane sinun pohdinnoilla. Nyt se sinun miehesi pitäisi saada aukaisemaan se sanallinen arkkunsa, jotta päästäisiin asiassa pidemmälle. Asia voi olla loppupeleissä hyvin yksinkertainen, mutta sellainen joka on miehellesi tärkeä ja mieltä painava asia.

On tässä vaimon kanssa istuttu useampaan otteeseen saman pöydän ääreen juttelemaan. Loppupeleissä kaikki on lähtenyt menemään ns. perseelleen jostakin pienestä asiasta ( esim. toinen sanonut jotain tai ym.). Mutta puhumalla molemmat on tiedostanut asian ja siihen on yhdessä pystytty puuttumaan.

Se vain on niin, että suomalaiselle miehelle vaikeista asioista puhuminen on prkl:n vaikeaa. Mutta kunhan saat miehesi aukeamaan niin kyllä siitä asiat lähtee rullaamaan. Ei välttämättä aina hyvään, mutta tuleepahan asia selväksi eikä jää mieltäsi painamaan.

Toivottavasti asia alkaa teillä selviämään ja saatte seksielämän uudelleen kukoistamaan.

t: perheellinen mies

• epillerit23

Miksi näistä tullaan juttelemaan nettiin, kyllä nämä asiat pitää ratkoa ihan toistensa kanssa! mihin tämä suomi on menossa..?!?!?

• jhhjhkhkjhjkuui

suomi24:ään.

• khgjf

suomesta tulee suomi24

• Kimmo Saari

Susta tuli blow jop-machine,loppuelämäksi.

• annukkast

http://www.mansnerus.com/artikkelit/parisuhdeart.html

Lueppa tuo artikkeli. Et ole asian kanssa yksin. Monelle käy juuri noin kun lapsia syntyy. Ottakaa asia puheeksi ja hakekaa vaikka ulkopuolista apua. Olette tilanteessa johon löytyy varmasti ratkaisu jos molemmat sitä haluavat ja pyrkivät myös tekemään omalta osaltaan parhaansa. Tsemppiä!

• upeaseksielämäpalaa

Mitä he-le-vet-tiä varten te niitä penskoja teette, kun se tuntuu olevan kaiken
      parisuhde asioiden tiellä ja haittona..
      Yleensä lapsi halutaan ja jos saadaan, se on lahja ja vaatii kaiken huomion ja hellyyden hoivan molemmilta puolisoilta!!!
      Ei kannata lapsia hankkia, jos heti pitää olla kyr-pä suorana laitoksella jo vonkaamassa...jättäkää ne synnytykset väliin, niin saatte elää kuin pellossa kaiken aikaa....
      Nainen ei tosiaankaan ole "himokas" heti laitokselta tultua,itse olin todella väsynyt ja kipeä ja luulisi miestenkin ymmärtävän että näin todella on..
      Vasta syntynyt lapsi on arvokas asia, ja vaatii kaiken, mies kyllä ymmärtää asian jos ei ole ihan idiootti!!
      Parisuhde kestää hyvin tällaiset paussit ja palaa normi tilaan aikanaan ...
      Toivon teille onnea ja rakkautta jatkoon,kaikki kääntyy hyväksi ajallaan...

• itse koettu tilanne

Tilanne on aika yleinen, mutta se tieto ei vaikuta helpottavasti. Päinvastoin: kannattaa mennä mahdollisimman nopeasti perheneuvojalle joko yksityiselle tai mieluusti perheklinikalle. Kerrotte kumpikin, miten paljon kärsitte asiasta ja mitä odotatte tulevaisuudelta. Itsestään se ei korjaannu vaan usein ongelma kerää ympärilleen muutakin.
      Eivät miehet ole panopoikia eivätkä naiset räyhääviä akkoja! Se on liian yksinkertainen selitys. Mutta on asioita, joihin voi saada apua, kun uskaltaa kysyä neuvoa asiantuntijoilta.
      Itse koettu tilanne

• Grow up!

Se on sitä aikuiseksi kasvamista, kun kiihkeän nuoren vaimon rooli vaihtuu äidin rooliin. Viimeistään silloin prinsessasta kasvaa aikuinen nainen tai sitten kaikesta valittava nalkuttaja. Äitiys sisältää paljon enemmän velvollisuuksia kuin oikeuksia kuin elämä ilman lasta. On aivan luonnollista, että teinikanimainen sekstailu päättyy ja aloitetaan normaali perhe-elämä tehtävineen ja velvoitteineen.

Jos rakastaminen sisältää pelkkää hässimistä, vikaa parisuhteen sujumiseen liittyvistä ongelmista kannattaa etsiä peilistä.

• MIes 32v, opettaja

Meillä lapset on 6v ja 2v. Kun ensimmäinen lapsi syntyi, niin varsinkin muijalla katosivat seksihalut kotonaan. Toki molempien mielen täytti lapsi, mutta vaimolla ei kertakaikkiaan enää tehnyt mieli.

Meni pari vuotta, niin vähän alkoi kiinnostus uudelleen ja sitten tulikin toinen lapsi. Nyt pienempi lapsi on 2,5 -vuotias ja vaimolla eivät halut ole vieläkään tulleet takaisin. Harrastamme sitä noin kerran kuukaudessa tai harvemmin.

No, lapset ovat ihania, mutta joskus kaipaisi läheisyyttä. Vaimo vain aina sanoo, "että ei yhtään tee mieli!"

• TIEDÄN TOTUUDEN_M35

Heh, aika karmivaa, jos mamma sanoo jatkuvasti "että ei yhtään tee mieli" . Tuossa vaiheessa lähtisi mamma vaihtoon ja nopeasti. Urheilevana miehenä hormoonitasot on tapissa jatkuvasti ja aina tekee mieli. Samaa pätee myös naisiin, eli kannattaa valita paljon liikkuva nainen, niin saanti on varmaa myös nelikymppisenä.

Mitä aloituspostin kysyjään tulee, niin voisiko olla, että mies on vaan kyllästynyt yhteen ja samaan? Näin käy suurimmalle osalle. Ehkä et ole kropalta niin hyvässä kunnossa, että mies syttyisi? Todella typerää mielistellä naista, jos ei pidä. Itse sanoisin suoraan, vaikkakin hellävaraisesti. Jos ei ota eteen, niin näin miehen näkökannasta a) pyörii muut jutut vahvasti mielessä, ehkä toinen nainen ihastus vain b) kroppa ei sytytä c) sama nainen liian monta vuotta samaa seksiä samat asennot ei vaan innosta d) muuta stressiä menossa.. Pakota se miehes kertomaan missä on vika, vaikka totuuden kuuleminen sattuisikin. Mitä aloittaja voisi tehdä? Mene kampaajalle, ota uusi look hiuksiin leikkaus värjäys. Osta jotain seksikkäitä alusvaatteita / seksikkäitä kesävaatteita hameita mitkä sytyttää miehen halut. Yllätä mies suihinotolla keskellä päivää. Pyydä miehesi rakastelemaan sinua keittiössä aamulla/päivällä. Spontaaneita tekoja. Jotain uutta ja räväkkää! Tsemppiä!

• Blaa blaa.

Jospa syy miehesi haluttomuuteen johtuukin siitä,että synnytysten jälkeen olet ulkoisesti lässähtänyt? Hiukset ohentuneet ja lyhyeksi kynityt ja tummat silmien aluset ja vatsa roikkuu housun kauluksen päällä kuin tyhjä rukkanen, takapuolesta nyt puhumattakaan. Hyvinkin usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin.

• so what??

jotkut on eläneet koko elämänsä selibaatissa. eikä oo tarvinnu itkeä turhista.

• Teologi II

Lainaa: so what
        otkut on eläneet koko elämänsä selibaatissa. eikä oo tarvinnu itkeä turhista.

Paha korva tuhosi niiltä munkellta monilta silmät ja kädet, kun tulkitsieat että helvettiin joutuu jos joku niistä elimistä viettelee väkivaltaan...

Ja onneksi niin tekivät, muuten ei inkivisitio olisi jättänyt yhtään elävää tiedemiestä maanpäälle!

• Lääkäreee
        Teologi II kirjoitti:

Lainaa: so what
        otkut on eläneet koko elämänsä selibaatissa. eikä oo tarvinnu itkeä turhista.

Paha korva tuhosi niiltä munkellta monilta silmät ja kädet, kun tulkitsieat että helvettiin joutuu jos joku niistä elimistä viettelee väkivaltaan...

Ja onneksi niin tekivät, muuten ei inkivisitio olisi jättänyt yhtään elävää tiedemiestä maanpäälle!

Varoitan teitä(Hesekiel) lääkäristä... Sillä on monta pahaa silmää, jopa kirjoitusvirheitä tulkita sairauksiksi, mutta varmasti totta se on ja vielä se, että eivät ole varmoja, ovatko ne vältämäti kirjoitusvirhesairauksia, vai tavallisia murreahmaisuja...

• Opiskelija I
        Lääkäreee kirjoitti:

Varoitan teitä(Hesekiel) lääkäristä... Sillä on monta pahaa silmää, jopa kirjoitusvirheitä tulkita sairauksiksi, mutta varmasti totta se on ja vielä se, että eivät ole varmoja, ovatko ne vältämäti kirjoitusvirhesairauksia, vai tavallisia murreahmaisuja...

Ja myöskin opettajistanne, eivät kaikki palkallistuneet ja muut ole aina hyviä paimenia... Sanoutuvat irti opiskelijansa tuskista aina, kun ne eivät kestä saada hylättyjä....Ei, en voi vannoa, että aina....

• Tuhti poika
        Opiskelija I kirjoitti:

Ja myöskin opettajistanne, eivät kaikki palkallistuneet ja muut ole aina hyviä paimenia... Sanoutuvat irti opiskelijansa tuskista aina, kun ne eivät kestä saada hylättyjä....Ei, en voi vannoa, että aina....

Lääkärit ovat kauhean petollisia doubing aineiden, tupakin, viinan ja huumeiden vaarallisuudesta puhuessaan... Miten ne muka eroavat ihan tavallisesta ravinnosta, muutakuin että ovat muutaman asteen kielletympiä ja vähemmän tutkittuja, kuin tavallinen ravinto?

Mutta uudelleen: SYÖMÄRIT(ja mm. Sytkärillä Öljyä liikaa käyttävät) JUOMARIT, JUMALAA OLUT PULLOSTA HAKEVAT jne EIVÄT ole perivä ihmisyyden seuraavaa askelta, Jumaluutta... Paino on sanalla LIIKAA on likaista.
        Sekstailijat lihassaan eivät ole perivä nähdä Jumalan Vaimoa, Jumalatarta.
        Oikeasti Jumaluus on monessa suhteessa TÄYSIN VASTAKOHTAINENKIN asia ihmisyydelle, joka sen tien löytäköön iloitkoon taivaasta, sillä sytkärin käyttäjät on syöstävä ulos polttamaan, eikä korkeissa kerroksissaan, ainakaan aina....
        Mutta pienenä vihjeenä, että eivät myöskään kaikki hitaat pelkurit ole perivä Jumalan Perhettä ja valtakuntaa, ne jotka käyvät syyttämään vain lain 1. asteella kaikkia muita paitsi itseään synneistä, joita samantapaisia on itselläänkin määrättömästi....

Oikein on asiat nähtävä, muutoin perii tuomia, kaikissa kategorioissa on oikeutta, mutta kaikissa kategorioissa on myös vääryttä, eikä ole helppoa yrittää kesällä kaikki asiat oikein tuomita, kuten ei keväälläkään sekä valhetta että totuutta uskoa eikä myöskään illalla jatkuvasti valhedella.... Yöllä hylkäämme vääryyden ja käymme etsimään 2. taivasta astraalista unihaadesta, mutta miksette USKO, että se on tuntien 20-24 välissä valveilla eikä kuolleena unessa?
        Ja ne viimeksimainitut askeetikot jäävät maailmassa laihoiksi ruippanoiksi, ei ole onnellista välttämättä sekään.... Mutta juuri askeettisuus on se suurin Taivaallisin lain rakentaja, mistä on kyllä lukemattomasti todisteita. Tätä en usko kenenkään olevan vaikea uskoa. Se ei ole kylläkään suomalaiselle aina helppoa, mutta miksi kaiken pitäisi olle helvetin helppoa?

Myönnän että toli aika tuhti paketti, mutta olen melko tuhti mies kokoisekseni, en todellakaan se askeettikko, paitsi tupakkalakossa....

• Laiha poika
        Tuhti poika kirjoitti:

Lääkärit ovat kauhean petollisia doubing aineiden, tupakin, viinan ja huumeiden vaarallisuudesta puhuessaan... Miten ne muka eroavat ihan tavallisesta ravinnosta, muutakuin että ovat muutaman asteen kielletympiä ja vähemmän tutkittuja, kuin tavallinen ravinto?

Mutta uudelleen: SYÖMÄRIT(ja mm. Sytkärillä Öljyä liikaa käyttävät) JUOMARIT, JUMALAA OLUT PULLOSTA HAKEVAT jne EIVÄT ole perivä ihmisyyden seuraavaa askelta, Jumaluutta... Paino on sanalla LIIKAA on likaista.
        Sekstailijat lihassaan eivät ole perivä nähdä Jumalan Vaimoa, Jumalatarta.
        Oikeasti Jumaluus on monessa suhteessa TÄYSIN VASTAKOHTAINENKIN asia ihmisyydelle, joka sen tien löytäköön iloitkoon taivaasta, sillä sytkärin käyttäjät on syöstävä ulos polttamaan, eikä korkeissa kerroksissaan, ainakaan aina....
        Mutta pienenä vihjeenä, että eivät myöskään kaikki hitaat pelkurit ole perivä Jumalan Perhettä ja valtakuntaa, ne jotka käyvät syyttämään vain lain 1. asteella kaikkia muita paitsi itseään synneistä, joita samantapaisia on itselläänkin määrättömästi....

Oikein on asiat nähtävä, muutoin perii tuomia, kaikissa kategorioissa on oikeutta, mutta kaikissa kategorioissa on myös vääryttä, eikä ole helppoa yrittää kesällä kaikki asiat oikein tuomita, kuten ei keväälläkään sekä valhetta että totuutta uskoa eikä myöskään illalla jatkuvasti valhedella.... Yöllä hylkäämme vääryyden ja käymme etsimään 2. taivasta astraalista unihaadesta, mutta miksette USKO, että se on tuntien 20-24 välissä valveilla eikä kuolleena unessa?
        Ja ne viimeksimainitut askeetikot jäävät maailmassa laihoiksi ruippanoiksi, ei ole onnellista välttämättä sekään.... Mutta juuri askeettisuus on se suurin Taivaallisin lain rakentaja, mistä on kyllä lukemattomasti todisteita. Tätä en usko kenenkään olevan vaikea uskoa. Se ei ole kylläkään suomalaiselle aina helppoa, mutta miksi kaiken pitäisi olle helvetin helppoa?

Myönnän että toli aika tuhti paketti, mutta olen melko tuhti mies kokoisekseni, en todellakaan se askeettikko, paitsi tupakkalakossa....

Itseydessä paino sanalla: Lähes aina ässyydestään luopuva tytär...

• JonesHenry

Teillä sentään on jotain mitä menettää!

• neljä äitee

No joo, mitäs oikein kuvittelit ? Kannattais aikuistua, ja odotella lasten kasvamista isommiksi, niin ehkä sitten mieskin taas haluaa. Varsinkin pienten vauvojen kanssa ei ole edes aikaa ja harvemmin halujakaan jatkuvan väsymyksen takia.

• ääliöitä onhan heitä

Enpä jaksanut lukea "neuvojien" kommentteja pidempään. Samalaista tyhjän höpöttämistä ja toisten mollaamista kuten usein aikaisemminkin. Taitaa lapset olla asialla näissä foorumeissa tai sitten tosi katkerat ääliöt aikuiset!
      Meni oma halu antaa neuvoja. Sen verran sanon, että puhukaa avoimesti myös niistä "kielletyistä" fantasioista arvostelematta toista! Ongelma saattaa myös olla muualla kuin sexissä! Kirvestä ei kannate heittää kaivoon

T Mies 50V

• Aukino

Lainaa: ääliöitä onhan heitä
        Enpä jaksanut lukea "neuvojien" kommentteja pidempään. Samalaista tyhjän höpöttämistä ja toisten mollaamista kuten usein aikaisemminkin. Taitaa lapset olla asialla näissä foorumeissa tai sitten tosi katkerat ääliöt aikuiset!
        Meni oma halu antaa neuvoja. Sen verran sanon, että puhukaa avoimesti myös niistä "kielletyistä" fantasioista arvostelematta toista! Ongelma saattaa myös olla muualla kuin sexissä! Kirvestä ei kannate heittää kaivoon

Mikset jaksanut? Oliko niin heikot voimat?

• AK

I don't understand why people (man or woman) need to be on the mood to have sex. For me, sex is fun and I like to fuck every single day. I see sex like a sport, like a good workout and I always go after my woman to eat her, suck her, touch her or fuck her.

• herra Helsingistä

yleensä se on kyllä nainen, jolta katoaa seksihalut lasten saannin myötä.. no ei se mieskään mikään hetivalmis seksikone ole. Jos halut katoaa niin joku ongelma hänellä sitten on, voi mennä ohi ajan myötä tai vaatia keskusteluapua. Hyvää jatkoa.

• .....

Kannattaa tuntea se mies ennen ku pentuja pukkaa maailmaan. ihan turha itkee palstalla ongelmaansa ku kiirehtiny pentujen teossa. lapsi muuttaa suhdetta, joillakin parempaan ja joillakin huonompaan suuntaan. se kannattaa tiedostaa.kaikki on mahdollista.

• Skeida

Voisitte myös kokeilla kaidentaa tietänne, siis karsia kasvustoanne, tai antaa ISÄLLENNE siihen lupa...
        Jos haluatte jauhaa täällä skeidaa mielluummin, (Juicen: paskaa), kuin tehdä asioita, niin en ole teille se syyttäjä, joka ei olisi itsekin teidän kaltaisenne...

Tietokoneella voi myös ohjelmoida, ja olen murheellinen, kun ei keskittymiskyky ole riittänyt viedä läpi kaikkia projektejani, varsinkin niitä, jotka olen itse itselleni asettanut, niistä muiden projekteista en niin kauheasti välitä....

• Au-kiekko
        Skeida kirjoitti:

Voisitte myös kokeilla kaidentaa tietänne, siis karsia kasvustoanne, tai antaa ISÄLLENNE siihen lupa...
        Jos haluatte jauhaa täällä skeidaa mielluummin, (Juicen: paskaa), kuin tehdä asioita, niin en ole teille se syyttäjä, joka ei olisi itsekin teidän kaltaisenne...

Tietokoneella voi myös ohjelmoida, ja olen murheellinen, kun ei keskittymiskyky ole riittänyt viedä läpi kaikkia projektejani, varsinkin niitä, jotka olen itse itselleni asettanut, niistä muiden projekteista en niin kauheasti välitä....

Varoitus kuitenkin Saatanasta, SE ei ole ihminen, vaikkapa jopa Jääkiekkoiljalle ja monelle suomalaiselle on lähes hänen nimensä annettu...
        Mutta tietysti, jos uskotte, että Miroslav Satan(Slovakki) on hyvä hyökkääjä ja puolustava paholainen suomalaista jääkiekkoa kohtaan, niin saatan olla samaakin mieltä!

• Au-pallo
        Au-kiekko kirjoitti:

Varoitus kuitenkin Saatanasta, SE ei ole ihminen, vaikkapa jopa Jääkiekkoiljalle ja monelle suomalaiselle on lähes hänen nimensä annettu...
        Mutta tietysti, jos uskotte, että Miroslav Satan(Slovakki) on hyvä hyökkääjä ja puolustava paholainen suomalaista jääkiekkoa kohtaan, niin saatan olla samaakin mieltä!

Jääkiekko on TÄYDELLINEN siinä, kuinka nopeasti se pystyy katsojansa ajatukset ilmentämään, edes jalkapallo ei niin NOPEASTI siihen pysty....

Onko sekin seksiä sitten, hullu se joka luule että ei.... Järkyttäviä runkkauksia se kyllä aiheuttaa jatkuvalla syötöllä, jopa kesällä...

En ole pettynyt VIELÄ myöskään siihen, että Suomalaista Rakasta Jalkapalloa ei kyetty häpäisemään maailmalliseksi jalkapalloksi, vaan suomalaisilla on oikeasti aika outoa peliä, kun sitä katsojan näkökulmasta yrittäisi nopeasti ymmärtää?

Mutta moni uilkolainen kyllä järkyttyy jalkapallokatsomoidemme autiutta, se on ainoa syy, miksi Suomalainen Jalkapallo ei ole maailmassa kovin kova kortti.... Vihje. voisitte joskus vähän halvemmallakin päästää katsojia katsomaan, voisi tulla ryntäyksiäkin, ihan normaalilla kysynnän tarjonnan lailla, se saattaisi olla viisas kokeilu! Televisiosta pelien katselu on kyllä lähellä olla ihan varastamista, mammonan näkökulmasta....

• Pakstori

Ja varmasti olisi viisasta tulkita se, että onko molempi tai edes toinen saanut jo varman ja pahan paljut palkkaisen työpaikan.... En usko lapsen kasvattamisessa minkään "hyvän palkan" välttämättä riittävän...
        Mutta miksi haluatte(ketkä?) vain fysikaalisen maailman lapsia, ei ole vaikea kasvattaa unelmiensakaan lapsia, sellaisen kielletyn perunalastun kerran murruin ahmimaan... Ja amerikkalaisllla näyttälijöillä on ihan ihan hyvä kortti siinä, kuinka helposti saavat uskomaan olevansa jonkun poika tai isä tai äiti ja tytär...

• Päivän melkisedekki

Ja oikeasti oli harha-haades-vaavimme(varmaan Babylonin Melkisedekki, mutta en tiedä nimeään vielä)ihan ihanan hämmästynyt kun helistemeensä tuli jo harmaatakin!

• Soiro-isä
        Päivän melkisedekki kirjoitti:

Ja oikeasti oli harha-haades-vaavimme(varmaan Babylonin Melkisedekki, mutta en tiedä nimeään vielä)ihan ihanan hämmästynyt kun helistemeensä tuli jo harmaatakin!

Ei, enkä koskaan pue sille mitään vaippoja, ellen typerästi TÄSMÄLLEEN samaa kieltoa aijo antaa kuin Aadamille ja Eevalleen.... Ei se meidän vaavi liikaa juo eikä syö, eikä liian nopeasti kasva aikuiseksi... Me kasvamme järjettömän nopeasti aikuiseksi, allekko miljardissa sekunnissa olemme siinä kolmekymppisiä ellen väärin laskenut, mikä on todennäköistä...

Harmittaa vain, kun olin niin varma että Hän on poika, mutta en ole vielä varma minkä näköinen gentiaalinsa todellisuudessa on.... Voi olla, että se onkin jonkun ihan oudon alienin kalu, mutta en ole niin pieni paholaisen silmä, että sen takia hänet tappaisin...

• Mikäs t&m?
        Soiro-isä kirjoitti:

Ei, enkä koskaan pue sille mitään vaippoja, ellen typerästi TÄSMÄLLEEN samaa kieltoa aijo antaa kuin Aadamille ja Eevalleen.... Ei se meidän vaavi liikaa juo eikä syö, eikä liian nopeasti kasva aikuiseksi... Me kasvamme järjettömän nopeasti aikuiseksi, allekko miljardissa sekunnissa olemme siinä kolmekymppisiä ellen väärin laskenut, mikä on todennäköistä...

Harmittaa vain, kun olin niin varma että Hän on poika, mutta en ole vielä varma minkä näköinen gentiaalinsa todellisuudessa on.... Voi olla, että se onkin jonkun ihan oudon alienin kalu, mutta en ole niin pieni paholaisen silmä, että sen takia hänet tappaisin...

Ja jos joku hänet yrittää murhata tai tappaa, niin voin vakuuttaa että tapatte silloin vain oman mielikuvanne, ette sitä, minkä näin.

• Kuolematon - HUU!
        Mikäs t&m? kirjoitti:

Ja jos joku hänet yrittää murhata tai tappaa, niin voin vakuuttaa että tapatte silloin vain oman mielikuvanne, ette sitä, minkä näin.

Ja vaikka näkisittekin minun mielikuvani ja jotain silloin sille teette, niin silloin vain MINÄ näen teidän mielikuvanne, ette sitä mikä oikeasti on olinpaikkansa(Joh. Ilm 12:??)

• Näkee se!
        Mikäs t&m? kirjoitti:

Ei vielä ole valitettavasti ollut totta Jeesuksen puheesta se, ettei taivaastakin voisi jotain varastaa ja varastoida. Mutta eihän kopioimalla kuin oman koneensa ja ruumiinsa energiaa tuhlaa, eli en tiedä onko sekin varastoimista?
        Valitattavasti taitaa Mikael ja saatana olla lähimpänä sydäntään, mutta kumpikaan ei kovin usein kuole olla vain ihminen....
        11. tekonaan Hän(Babylonin Melkisedekki) oppi pelaamaan jätkänshakkia kahdesta ötökästä poikki pelinä, ei ole vaavillamme välttämättä liian suuri näkökään kuten meillä?

• Paha kakka!
        Näkee se! kirjoitti:

Ei vielä ole valitettavasti ollut totta Jeesuksen puheesta se, ettei taivaastakin voisi jotain varastaa ja varastoida. Mutta eihän kopioimalla kuin oman koneensa ja ruumiinsa energiaa tuhlaa, eli en tiedä onko sekin varastoimista?
        Valitattavasti taitaa Mikael ja saatana olla lähimpänä sydäntään, mutta kumpikaan ei kovin usein kuole olla vain ihminen....
        11. tekonaan Hän(Babylonin Melkisedekki) oppi pelaamaan jätkänshakkia kahdesta ötökästä poikki pelinä, ei ole vaavillamme välttämättä liian suuri näkökään kuten meillä?

Mutta tutkikaa seuraavan paskanne muotoja, ehkä siellä näitte hänet?

• --kk--

Reikä on synnytyksen jäljiltä kuin märkää muovipussia naisi, raskausarvet silmiinpistävin osa vartaloa?

• senpituinenseeee

--kk--

Tunne on varmaan molemminpuolinen,vaimosikin tarvii isompaa kalua!

• kukka2011

Oletko kertonut miehellesi kaikki nämä asiat ja tunteet mitä kirjoitit tänne? MIehesikin varmasti kaipaa sinua, mutta nyt teidän välille on syntynyt jonkin asteinen "kuilu". Puhukaa asiasta, ja puhu miltä sinusta tuntuu, ilman että se johtaa mihinkään. Puhuminen pienistäkin harmituksesta on yhtä tärkeää kuin puhuminen iloisista asioista, ettei ne pääsisi kasvamaan suhteettomiin mittasuhteisiin. Jos puhuminen ei onnistu tai tuntuu ettei se johda mihinkään, kirjoittakaa alkuun asiat paperille, ja toinen saa lukea ne. Asiat joihin on tyytyväinen ja iloinen ja asiat jotka harmittaa. Yhteisinä pelisääntöinä alkuun sopia ettei toiden kirjoituksia moiti, sillä tunteet mitä toinen tuntee ovat aitoja ja niitä ei toinen voi muuttaa vaikka haluaisikin. Vain puhumalla asiat selviää, toinen ei pakosti aina tiedä toisen ajatuksia eikä voikkaan tietää. Siksi vielä kerran ei voi korostaa puhumisen tärkeyttä joka asiassa. Voimia teille ja toivottavasti saatte asiat kuntoon!

• uskova usko

Sinun pitää ehdottomasti ottaa "yhteyttä" seurakuntasi kirkkoherraan ja pyytää häneltä. Kirkonmiehet ovat tuunnetusti kiimaisia, ja kuksivat vaikka lapsia jos siiliä eivät löydä mistään ensin!

Pölynimurin ostaminen (kuten yllä sanot) ei ole ratkaisu naiselle!

Jeesus ei auta, koska se on hinari.
      (opetuslapset oli kaikki miehiä!)

• Samba mamma

Tuttu tunne! Meillä 3lasta ja nuorin kohta 2kk ja miehen rakkauden vastakaiku kadoksissa kokonaan.Sanoo vaan että vauva alkaa kuitenkin huutaa tai pistetään nakki poikki,kun ei sillä mitään tee! Ilmavaivoja en voi taikoakaan salamana pois iltaisin,kun olisi tilaisuus...

• liikaa paineita

Onneksi ei ole mikään pakko hankkia lapsia. :D Ikinä ei ole sitä tunnetta tullut että haluaisin, päinvastoin.

• hotflush

Miten se on niin vaikea ymmärtää ,että elämässä on, ja tulee olemaan, tiedettyjä tai yllättäviä muutoksia...Lapsen syntymä on yksi joka muuttaa hetkellisesti tai vähän pidempään parin avioelämää..
      Myöskin toinen voi vakavasti sairastua,siinä ei ( normaali järkisellä) ihmisellä ole seksin saanti heti mielessä...
      Nämä tilanteet kuuluvat elämään,sitten onkin taas uusi tilapäinen "tökkö" kun vaimo rupeaa vaihdevuosivaivoja potemaan.... ;-)

• yhden lapsen isä.

Nalkuttava, kaikesta valittava ja vaativa vaimo on pahin syy intohimon katoamiseen ja ne kellot soi miehenkorvissa kauan!
      Ette löydä koska valitat valtavasti ja jopa tänne joka nyt mikään oika aikka valitella omaa perheelämää!

Kokeileppa kasvaa aikuiseksi niin se yhteys saattaa jopa löytyä....

• kukktr

ota se muija pois sieltä kaapista ja pane sitä koko yö ja vaikka viimeksi perseeseen nin kyllä tykkää.. ja aamulla hymyillään.

• kokemusta on

Nainen, älä pakota miestä mukaan synnytykseen, jos mies ei halua. Jos raskaanaolon aikana miestä ei haluta rakastella, niin sitä suuremmalla syyllä on syytä harkita asiaa. Äitinä arvostus voimistuu, mutta oman lapsen syntymisen näkeminen voi ehkäistä miehen rakasteluhaluja shokin voimalla.

• synnyttäjä2012

Tarviiko sen miehen välttämättä synnytyksen aikana katsella sinne "alapäähän"? Synnytyksessä voit olla tukena mukana ilman, että sitä vesimelonin työntymistä pienestä aukosta ja paikkojen repeämistä täytyy vierestä katsoa.

Itse en ainakaan haluaisi, että mies tai ylipäätään kukaan muu kuin lääkärihenkilöstö tuijottelisi omaan alapäähäni synnytyksen aikana. Ja tämän asian olen kyllä tehnyt miehellekin selväksi, että jos mukana haluat olla niin alapäähän ei ole asiaa synnytyksen aikana...

• Laritsivissy

Omalla akalla aikanaan lapsen syntymisen jälkeen seksihalut muuttuivat pikkuhiljaa alituiseksi rähjäämiseksi kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin... Lopulta seksi loppui kokonaan eikä se paljon itseänikään enää huvittanut. Hyvänä merkkinä tästä erektio-ongelmat.

Kun liitto sitten vääjäämättä päättyi ja löysin uuden naisen halutkin taas pikkuhiljaa voimistuivat ja nyt seksi on erinomaista ja sitä on lähes aina saatavilla!

Uskoakseni lapset vääjäämättä tuhoavat parisuhteen ja luulenkin että kun lapset on saatu hoidettua vaippaiästä läpi yhdessä on kaikkien kannalta parempi siirtyä uusiin parisuhteisiin. Se nyt vaan on niin että miehet tarvitsevat seksiä ja äideiltä sitä tuppaa huonosti saamaan. Rähjäämistä ja komentelua on tarjolla sitten senkin edestä!

• ikisinkkukapinalline

Olisko ehkä kannattanu miettiä noita asioita ennenku sen lapsen teitte.

• Lakritsivissy

Nimenomaan olisi! Sen vuoksi kerronkin asiasta tässä ettei kaikkien muidenkin tarvitsisi hakata päätään samaan seinään!

• KoKemuuus

Miehet metsästää! Ei ne halua seksiä muijan kanssa, joka on synnyttänyt.
      Hakee varmaan seksiseuraa muualta, tämä on faktaa!
      Ei miehille merkkaa mitään vaimo, vauva...kunhan saavat tuoretta ja mehevää lihaa, siinä se on!

• samassa veneessä?

Keskusteluketjua selailin ja osan ajatuksista siellä koen aiheellisiksi, paljon on kuitenkin paskaakin..

Itse olen pikkuisen samanlaisessa tilanteessa. Mies ei vaan halua ja jos seksiä on suhteessa se tapahtuu aina minun aloitteestani, ei koskaan miehen. Meillä ei kuitenkaan remontti eikä muuta sellaista arkea rasittavaa juttua.

Olen kuitenkin ajatellut, koska arki tuon ihmisen kanssa on mukavaa ja keskustelu yhteys toimii, niin miksi eroamaan? Se on hyvä isä, arki on kivaa ja vain seksissä on matalapainetta. Asiasta on juteltu, välillä paljonkin, ja mies sanoo ettei aina voi haluta samallalailla kuin esim tavatessa, ei hän halua koko ajan eikä seksi ole edes mielessä aikoihin. Miksi en kunnioittaisi häntä? Tiedän, ettei toista naista meidänkään tapauksessa ole ja jos haluan niin saan miehen innostettua mukaan :-) vaikkei se aloitetta teekkään.

Se on kuitenkin hyvä isä ja suuremman nautinnon saan siitä kun katson sitä lasten kanssa leikkimässä ja juttelemassa, nauramassa ja nauttimassa perhe-elämästä kuin siitä että minä saisin seksissä muutaman minuutin nautinnon, jonka voisin saada vaikka sivusuhteessa.

Miksi pilata kaikkea sitä hyvää mitä meillä perheenä on kuin jos minä saisin sängyssä villin ja ehkä minulle mieluisamman suhteen? Miksi minun tarpeeni seksissä olisi tärkeämpi kuin perheen yhteine arki ja hyvinvointi, miksi laittaa koko suhde roskiin oman seksinnälän takia?

Uskon lasten kasvettua ja yhteisen kahden keskisen ajan lisääntyessä seksinkin lisääntyvän. En ainakaan parempaa ihmistä arkea jakamaan voisi saada eikä lapset parempaa isää saada jos uuden suhteen aloittaisin. Et minä kannustan jatkamaan.. Arki vaatii pienten kanssa molemmilta, mutta se helpottaa kyllä ja kahdenkeskinen aikakin tulee.

Meillä nuorin on kohta 3 ja huomaan että tämä kesä on ollut jo erilainen kuin viime kesä ;-) niin seksin kuin parisuhteenkin kannalta

• poh7d

itkeekö lapset paljonkin???jos itkee niin miehesi voi olla stressaantunut siitä metelistä ja yleensäkin perhe-elämästä,
      ja tähän ku lisätään vielä työväsymystä niin ei ole ihme ettei jaksa paneskella..

• stressi tuo impoksi

Ei ihme ettei jopo keuli... aivan tajuton ressi päällä! tiedä sitten mistä johtuu... työstä, vapaa-ajasta, naisen pari kieltäytymistä, huono kunto, ym ym...

nukkuessa voi kokeilla saako veitikan eloon pienellä hivelyllä niin selviää onko psyykkisellä puolella.

• Hirnuen ja astuen
    • Kosminen nauraja

Täytyykö sitä SAA TANA nyt jatkuvasti nussia !!

• kalakukko ja topi

ålå vålitå............. mulle kävi niin et kun kersat 2 syntyi niin mammalta meni gormoonit niin sekas et ei antannu niin käsitellå kuin lähennelleå 3 vuoteen ja meni jehoviin jne. kunnes löysi työelämään mennessään työpaikaltaan uuden miehen ja elämä ns. kirkastui ja sinne jåi jehovat, perhe ja muut,,,,,,,,,, eli ts. lapsetkin

• ninpä,noin ,käy helposti muijan ois pitäny ottaa suihin,ties mitä siittä olisi seurannu,ja nainen voisi,möys kokeilla aloitteen tekemistä?? miks EI!

• 3 lasta

Ei pitäisi lopettaa seksihommia raskauden ajaksi!
      Neuvolan tätien pitäisi kannustaa ihmisiä siihen että jatkaisivat niinkuin ennenkin. Synnytyskin sujuisi paljon helpommin.
      En tiedä kumpi se on joka tekee sen stopin kun tieto raskaudesta on tullut, ihan kuin se olisi seksikielto.
      Lapsen syntymän jälkeenkin lähtee homma hyvin käyntiin kun ei ole pitänyt monen kuukauden selibaattia.
      Puhun kokemuksella!

• Yksi mahdollisuus...

Ehkä häntä onkin alkanut kiinnostaa toiset miehet.

• Yksi monista

SIIS MITÄ!!! Voiko näinkinpäin tapahtua, että mies ei halua!!! 99,9976% tapauksista se on nainen jolta halut loppuu ja lisäksi lapsi on se, joka saa naisen huomion, jolloin mies jää "ulkopuolelle", jolloin suhde on "koetuksella".

• Kiutaköngäs

Höpö,höpö taas, olipa provo !
      Mutta vastaampa silti, ei aikuinen mies halua nuorekasta naista ( siis lasta) mies haluaa naisen jolla on nuppi kunnosssa ja josta voi ottaa kiinni, RAKASTAA. rintava, reitevä persevä jos näin karrikoidas, näin se vaan on.
      Naisen seksikkyyys on korvienvälissä. Luulen tietäväni jotain asiasta.
      Olen pannu noin 400 naista, mutta rakastellu vain kolmen kanssa ja ne oli haluttavia aikuisia NAISIA, eikä mitää peiliin katsovia lahopäitä.
      Elikkä jos haluat miehen joka himoitsee älyvapaata ja luurankaa, niin ota joku espanjalainen tai Turkkilainen elätti.

Itse haluan sen SUomalaisen naisen joka kulkee täysillä ja on oma ihtensä. Naisen jota voin RAKASTAA, pitää sylissä...... ja sanoa TÄMÄ ON MINUN VAIMONI:

• hsmentehran

Se että seksi ei kiinnosta/ei onnistu mieheltäsi, ei tarkoita ettei seurasi kiinnosta. Kyllä miehillekin tulee ongelmia seksistä suoriutumisessa, toiset ovat herkempiä henkisesti kuin toiset, ja se sitten heijastuu seksiinkin. Ja kyllä niille kovemmillekin tyypeille tulee epäonnistumisia, harvemmin niitä vain "jostain syystä" mainostavat. ;) Anna miehellesi aikaa, älä painosta, olkaa lähekkäin, halailkaa ja pussailkaa ja päättäkää että seksi unohdetaan hetkeksi. itse voit harrastaa omaa kivaa itseksesi, jos paineet on kovat.

Mullekin tuli mieleen että yksi syy miehelläsi voi olla pelko siitä että tulet taas raskaaksi. Onhan ehkäisy hoidettu? Voisi myös alkaa harkita jomman kumman sterilisaatiota, jos lapsiluku on täysi.

Ulkonäkö ei ole mikään kynnyskysymys. Minä olen itse rupsahtanut todella paljon synnytyksien jälkeen, mieheni haluja se ei vienyt mitenkään. En tosin alunperinkään mikään vosu ollut, mutta mieheni ei kauniita naisia ihailevana siltikään ottanut minua ulkonäköni vuoksi, vaan ihan muista syistä. Ulkonäölle perustuvat suhteet eivät vain toimi, tarvitaan vähän syvempiä asioita, jotka liittävät yhteen.

• hsmentehran

...piti vielä lisätä, että osoita miehellesi että pidät hänestä kaikin tavoin. Ettei hän tunne itseään pelkästään siittäjäksi tai rahoittajaksi. Osoita hänelle sanoin ja teoin että hän on tärkeä osa perhettä ja sinun rakkautesi kohde.

• naikkoinen5623562356

Viestisi on aivan asiaa ja totta! :)

Omalla miehelläni oli jo suhteen alkuvaiheessa ongelmia toisinaan "seisokin" kanssa. Kyse ei ollut siitä, etteikö ois haluttanut sillä lähestulkoon aina hää oli kimpussani ja se aktiisempi osapuoli. Mieheni veti hirvittävät paineet siitä, että suoriutuuko hän nyt täydellisistä näistä meidän sessioista ja paineethan luonnollisesti kasvoivat aivan kaaoottisiksi.

Lopulta teimme päätöksen, että "unohdimme" seksin vähäksi aikaa. Halailimme, pussailimme ja olimme lähekkäin. Vähitellen tunnelmaan päästyämme annoimme yhden asian johtaa toiseen ja lopulta mieheni oppi rentoutumaan ja yhteisistä sessioistamme muodostui aivan taivaallisia kumpaisellekin osapuolelle. Itseni kesti kauan aikaa saada mies vakuuttuneeksi siitä, että joka kerta minua ei tarvitse saada taivaaseen asti sillä toisinaan sitä vaan se pelkkä läheisyyskin riittää.

Saimme esikoisemme pari kuukautta sitten ja oikeastaan koko raskauden ajan harrastimme seksiä. Mieheni on minua rakastellessaan todella hellä, mutta varsinkin raskauden aikana hänelle muodostui pelko siitä että vahingoittaisi syntymätöntä lasta. Tällä pelolla oli tietenkin välitön vaikutus hänen seisokkiinsa. Tässä tilanteessa emme tehneet seksistä meille mitään pakkotilannetta vaan annoimme tilanteiden edetä niiden omilla painoillaan. Oli toisinaan tilanteita jolloin miehellä ei seisonut, mutta hän tyydytti minun sormin, nuollen tms. Ja olimme muuten vaan lähekkäin.

Meilläkin on näitä ongelmia makuukammarissa ollut, mutta niistä on kyllä aina puhumalla selvitty. Tässä asiassa on varmasti auttanut se, että mieheni on rehellisesti kertonut että mikä mieltä painaa ja miksi hommat eivät edisty. Alussa hänellä oli tapana vetäytyä omaan kuoreensa ja paisutella asioita omassa mielessään, mutta tilanne ratkesi siihen kun hän uskaltautui kertomaan minulle mieltään askarruttavista asioista rehellisesti.

Ja toisinaan vaan eteen tulee tilanteita, että ei vaan yksinkertaisesti haluta. En itse koe, että olisin velvollinen esimerkiksi antamaan miehelleni vaikka itseni ei tekisi mieli. Omat paikkani olivat synnytyksen jälkeen sen verran kipeät, että olisin halunnut miehen läheisyyttä ja koskettelua, mutta tiettyihin paikkoihin kajoaminen ei tuntunut vaan hyvältä. Usein olimmekin vaan lähekkäin, vaikka mieli olisi halunnut muuta mutta keho ei siihen vielä pystynyt.

Tsemppiä sinulle viestin aloittaja! Puhumalla ne asiat ovat ennenkin selvinneet...

• rouvashenkilö
        naikkoinen5623562356 kirjoitti:

Viestisi on aivan asiaa ja totta! :)

Omalla miehelläni oli jo suhteen alkuvaiheessa ongelmia toisinaan "seisokin" kanssa. Kyse ei ollut siitä, etteikö ois haluttanut sillä lähestulkoon aina hää oli kimpussani ja se aktiisempi osapuoli. Mieheni veti hirvittävät paineet siitä, että suoriutuuko hän nyt täydellisistä näistä meidän sessioista ja paineethan luonnollisesti kasvoivat aivan kaaoottisiksi.

Lopulta teimme päätöksen, että "unohdimme" seksin vähäksi aikaa. Halailimme, pussailimme ja olimme lähekkäin. Vähitellen tunnelmaan päästyämme annoimme yhden asian johtaa toiseen ja lopulta mieheni oppi rentoutumaan ja yhteisistä sessioistamme muodostui aivan taivaallisia kumpaisellekin osapuolelle. Itseni kesti kauan aikaa saada mies vakuuttuneeksi siitä, että joka kerta minua ei tarvitse saada taivaaseen asti sillä toisinaan sitä vaan se pelkkä läheisyyskin riittää.

Saimme esikoisemme pari kuukautta sitten ja oikeastaan koko raskauden ajan harrastimme seksiä. Mieheni on minua rakastellessaan todella hellä, mutta varsinkin raskauden aikana hänelle muodostui pelko siitä että vahingoittaisi syntymätöntä lasta. Tällä pelolla oli tietenkin välitön vaikutus hänen seisokkiinsa. Tässä tilanteessa emme tehneet seksistä meille mitään pakkotilannetta vaan annoimme tilanteiden edetä niiden omilla painoillaan. Oli toisinaan tilanteita jolloin miehellä ei seisonut, mutta hän tyydytti minun sormin, nuollen tms. Ja olimme muuten vaan lähekkäin.

Meilläkin on näitä ongelmia makuukammarissa ollut, mutta niistä on kyllä aina puhumalla selvitty. Tässä asiassa on varmasti auttanut se, että mieheni on rehellisesti kertonut että mikä mieltä painaa ja miksi hommat eivät edisty. Alussa hänellä oli tapana vetäytyä omaan kuoreensa ja paisutella asioita omassa mielessään, mutta tilanne ratkesi siihen kun hän uskaltautui kertomaan minulle mieltään askarruttavista asioista rehellisesti.

Ja toisinaan vaan eteen tulee tilanteita, että ei vaan yksinkertaisesti haluta. En itse koe, että olisin velvollinen esimerkiksi antamaan miehelleni vaikka itseni ei tekisi mieli. Omat paikkani olivat synnytyksen jälkeen sen verran kipeät, että olisin halunnut miehen läheisyyttä ja koskettelua, mutta tiettyihin paikkoihin kajoaminen ei tuntunut vaan hyvältä. Usein olimmekin vaan lähekkäin, vaikka mieli olisi halunnut muuta mutta keho ei siihen vielä pystynyt.

Tsemppiä sinulle viestin aloittaja! Puhumalla ne asiat ovat ennenkin selvinneet...

Tiedän (valitettavasti) lukuisia naisia, jotka ovat jättäneet miehensä sen vuoksi jos hänellä nyt ei aivan joka kerta seiso ja vieläpä pitkään. Olen itsekin asiaa usein pohtinut ja tullut siihen lopputulokseen, että asiasta kuin asiasta tulee varmasti ongelma mikäli siitä tehdään sellainen.

Nykyaikana ihmisillä on valtavat ulkonäköpaineet tms. asiat mielessä ja sitten vielä ihmetellään, että kun miehellä ei nyt seisokaan 24/7. Eivätköhän nämäkin asiat ole yleensä miehen pään sisällä olevia asioita siis henkisiä paineita. Luullaan ettei sille kumppanille riitä, jos stondis ei kestä mahdollisimman pitkään ja jos kumppani ei saa tajunnan räjäyttävää orgasmia. Kun aikansa näitä asioita ajattelee niin stondiksesta kehittyy takuuvarmasti ongelma ja vieläpä iso sellainen.

Toki on totta, että lapsen syntymä muuttaa elämän lopullisesti. Siitä huolimatta vanhempien välistä yhteyttä tulisi myös ylläpitää. Tekemistä tärkeempää ois osata puhua asioista avoimesti, vaikka puhe voi myös satuttaa. Silti se on aina parempi vaihtoehto kuin elää tietämättömyydessä ja miettiä asioita oman pään sisällä-

• hormoni-hiiri

Ilmeisesti teillä on 4-kymppiä tullut täyteen ja miehen testosteroni-taso alkanut laskea.
      Vaihdevuodet ne on myös miehillä.
      Lääkärille kannattais mennä kertomaan ongelmista,eikä valitella netissä..
      Antaa testoa pillereinä ja homma alkaa toimia taas.
      Jopa niinkin hyvin,että myös naapurin-Tiina on tyytyväinen.. =)

• uupumusvaivaa

Ehkä se nyt on jotain muuta, kuin testosteronin laskua...
        Jokin huoli painaa nyt miehenmieltä, vaimo,unohda koko seksi ja asiasta puhuminen joksikin aikaa, ja anna miehesi olla sen suhteen ihan ilman paineita!
        Elämässä/perheessä on muutenkin tarpeeksi huolta,tämä nykyajan trendi on vaan semmonen, että vaatimukset kaikenaikaa toimia joka sektorilla 110% :sti menee yli jaksamisen!
        Tuskin miehelläsi on mitään fyysistä ongelmaa,henkinen kantti on nyt lujilla jostain syystä... Keskity nyt vaan lastenhoitoon,uskon että läheisyys/rakkaus tulee takaisin kunhan aikaa kuluu.. Ei suorituspaineita! Voimia molemmille,aurinko
        paistaa teidän avioelämään tulevaisuudessa

• Been there

Meillä kävi ihan samoin kuin teillä, ja se johti lopulta eroon. Neuvoisin, että menkää yhdessä (ei vain mies) parisuhdeterapeutille puhumaan asioistanne mahdollisimman pian. Tuossa tilanteessa eivät omat ja ystävien neuvot auta. Se on lopun alkua, jos fyysinen ja henkinen kontakti katkeaa.

Se, mitä miehesi sanoo, voi olla ihan totta vaikket uskokaan. Ainakin minusta tuntui miehenä juuri tuolta, ja myös naisen reaktiot ovat tuttuja.

Jos voisin matkustaa ajassa taaksepäin, muuttaisin juuri tuon, että lapsenvahteja PITÄÄ pyytää ja kahdenkeskistä aikaa PITÄÄ järjestää. Menkää vaikka hotelliin yhdeksi yöksi kahdestaan, jos ette muuta keksi. Ja toinen neuvoni on se, että pitää puhua, puhua ja puhua - siis yhdessä... ei seinälle.

Muutoin seuraava vaihe on sietämätön ahdistus ja se, että toisessa alkaa riepoa ihan kaikki.

• Kalle PYH

Pitääkö sitä koko ajan seksiä ajatella, eikö ystävyys merkitse enemmän.

• shiwan8

Tuota, miehesi biologinen mitta tuli täyteen. Ukon alitajunta nyt vaan sanoo hänelle että panemiset on nyt pantu. Mieli kun ei ymmärrä sitä, että ehkäisy estää lisääntymisen jatkossa. Todennäköisesti miehesi ei tätä itse näin ajattele, mutta alitajuisesti hän katsoo ettei enää pysty elättämään lisää lapsia joten seksiä ei kannata harrastaa. Jos tämä teoria pitää paikkaansa hänen kohdallaan niin vika ei ole kenessäkään.

• Mari Makkonen

Hei Väimö!

En usko, että olet yksin tämän ongelman kanssa. Muistan itse tyttäreni synnyttyä kuinka seksi halut lopahti mieheltäni (nyk. ex) ja tunsin itseni epähaluttavaksi. Meidän suhteessa oli muitakin ongelmia joka luonnollisesti vaikutti myös seksielämäämme.
      Et maininnut monta lasta teillä on, mutta kirjoituksen perusteella päättelisin, että enemmän kuin kaksi. Teidän perheen koko on varmaan lähellä suurperheen kokoa. Miehelläsi on varmasti paineita perheen elättämisestä ja siihen lisättynä remontoinnit, keski-iän kriisit, yhteiskunnan luomat paineet, mahdollinen stressi tai masennut. Jos asiat painaa mieltä niin ja näistä ei osaa puhua ja avautua, elämä voi käydä hyvinkin raskaaksi ja tällaiset asiat voivat varmasti vaikuttaa haluttomuuteen.
      Ehkä sinun pitäisi nähdä tämän haluttomuuden "yli" eli ei ainoastaan ajatella, että miehesi ei halua sinua. Ehkä se ei ole sitä vaan jotain muuta. Koita avata keskustelu miehesi kanssa jostain muusta "syvällisemmästä" aiheesta ja tätä kautta päästä selville jos taustalla on huolia jotka painavat häntä. Älä ajattele, että miksi sinun pitäisi auttaa häntä kun hän ei auta sinua vaan muista että antamalla saat myös enemmän.
      Olen itse yhden lapsen eronnut äiti ja nykyään minulla on ihana uusi mies ja ihan yhtä lailla meillä on ongelmia, mutta sen olen oppinut, että puhumalla ja rakastamalla ja auttamalla ja kuuntelemalla toista asiat selviää. Tietenkin molemmilla pitää olla tahtoa siihen loppujen lopuksi.

• himoton

Puhu miehellesi suoraan asiasta äläkä täälä itke ei se auta.Itse olen ollut 12 vuotta naimisissa ja viimeiset 6 vuotta ilman seksiä.......ei elämä ole yhtä panemista..........

• hmmm... miehelle ittensä tyrkyttäminen on monelle miehelle liikaa. Tulee paineita ja pakkoa. Ymmärrän täysin sun tunteet. Tunteet on varmaan hiipunu mieheltäsikin. Rakkaus on vaihtunut ja muuttunut. Mä ite tossa tilanteessa varmaan keskittyisin pikkuseen täysin ja siinä samalla mies sais tilaa. Olettaisin,jos miehellä on tunteita hän tulee itse sitten hakemaan sitä sulta. Jos ei molemmat istuisitte alas puhumaan ton asian kunnolla. Kumpikaan ei lähde mihinkään ja jos sekää ei auta kannattaa sitten sanoa suoraa erosta. Ei sitäkään voi enää parisuhteeksi sanoa,jos ollaan vaan kamuja ja läheisyys puuttuu kokonaan.

• seonvainelämää

meillä on neljä lasta melkein viisi, ei se lähesyyden puute lapsista johdu meillä lapset on ollut aina lomilla mukana eikä minkäänlaista prolematiikkaa ... nyt kaikki ovat jo täysikäisiä elikkä nyt se tylsyys´ alkoi, kun kesälomareissuilla ei ole enää säpinää vaan kotona on edelleenkin siis tarkoitin lapset käyvät melkein päivittäin tai joku niistä tai niiden eläimet hoidossa ... missä se rauha ... kivaa tämä hömppelihomma lasten kanssa on ... ei kun suu hymyksi ja nauruksi

• Keijo.K.Katkera

Terapiat on diibadaabaa,

Tee testi:

Stay Upit jalkaan ja sexyt muutkin kamat päälle => jos äijä ei halua niin joko se on tyhmä tai sit impotentti (muuttunut sellaiseksi).

Sen siitä saa ku te naiset vaan haluatte aina niitä min 180cm miehiä, tää tarkoittaa sitä ettette etsi "sydäntä"...

Ero on luusereiden hommaa - mut jos seksi loppuu se on lopun ajan merkkejä - sorry mut rehellisyys on toinen nimeni.

• Nymphoksi haukuttu

Stay Upit jalkaan ja sexyt muutkin kamat päälle => jos äijä ei halua niin joko se on tyhmä tai sit impotentti (muuttunut sellaiseksi).

Onko se naisen vastuulla noi miehen halut?Ja onko vain miehen halut?Jos yhteiskunta joka on jopa länsimaissa patriarkaalinne määrittää kuka saa haluta ja miten tai kumpi sukupuoli saa haluta ja kumpi on velvoitettu antamaan niin se on minusta sairas.

Jos ukot töllöttää telkusta ja lehdistä tursuavaa mainoseksiä ja pornoa niin kuinka hitossa kukaan normaalinnäköinen tai vaikka pulskahkompi tai epätäydellisempi voisi ketään enää haluttaa?Raskaushan näyttää silloin tuollaisessa kategoriassa kamalalle ja rumalle koska eihän naisen sovi näyttää muulta kuin isotissiseltä ja tiukkaperseiseltä seksilelulta joka on olemassa miehen itsetyydytysvälineenä.

Väärin en ole feministi..väärin en ole seksikielteinen...

• pinnnaaa

Nykyaikana erotaan niin herkästi. Mihin katosi "niin myötä,- kuin vastoinkäymisissä". Jos on pari kuukautta ilman seksiä, heti aletaan vouhkaamaan. Miehelläsi saattaa olla yksinkertaisesti uupumus ja väsymys, jos on paljon pieniä lapsia. Ja.. jos tosiaan aina on raskaana, varmaan jossain vaiheessa tuleekin.

• nälkää nähnyt

Luin kirjoituksesi ja minulle tuli tunne, että ehkä miehesi kokee sinut dominoivana, sinä haluat, asiat tapahtuvat niin kuin sinä haluat. Miehesikin on ihminen ja nuorimman lapsenne syntymä on herättänyt hänessä tunteita jotka ovat hänellekkin uusia, eivätkä välttämättä mukavia tai myönteisiä.

Uskon miehesi vilpittömyyteen kun hän sanoo, että sinussa ei ole vikaa ja hän rakastaa sinua, mutta ehkä hänellä oman tuntemuksensa mukaan ei ole tilaa olla tarvitseva, häntä halutaan, mutta hän ei saa haluta tai kertoa omista haluistaan, hän ei saa haluta niin kuin hän haluaa.

Tuo kaikki kirjoittamani on olettamusta, enhän tunne sinua tai perhettäsi, mutta näin iäkkäämpänä ja ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, että miehellä perheessä ei ole tilaa eikä aikaa olla mies. Mies tarvitsee ihan niitä samoja asioita kuin nainenkin omaa aikaa, kodissa tilan sen oman paikan jonne muilla ei ole asiaa!!

Miehesikin muuttuu kun ikää tulee lisää, hänen tarpeensa muuttuvat sen myötä. Nuevoa ei saa, jokainen tietää mitä elämällään tekee, mutta neuvon silti. Jätä seksi asia pois mielestäsi, tee niitä asioita joista saat hyvän mielen, pura seksin nälkääsi liikunnalla, tanssilla tai vibraattorilla, nauti itsestäsi, mutta anna miehellesi aikalisä seksissä.

Uskon, että hän lähestyy sinua kun annat tilaa! Aivioliitto on kasvun paikka niin miehelle kuin naisellekkin, he kasvavat yksilöinä ja kasvattavat yksilöitä ja toivovat itselleen, toisilleen ja lapsilleen hyvää elämää.

Kaikkea hyvää ja siunausta elämäänne.

• Mies sanoi ettei vika ole sinussa vaan kaikessa muussa. Et uskonut!!
      Miksi mies uskoutuisi sinulle muussakaan asiassa jos et usko häntä silloin kun hän puhuu totta.
      Meillä ei ole ollut seksiä 12 vuoteen. Silti rakastan miestäni yli kaiken.

• seksitönM

Minkähän ikäisiä te mahdatte olla, entä mitä kuvittelet syyksi seksittömyyteenne ?

• gjfhfgjmh

V***U näillä palstoilla kirjoittelee elämänkokemuksistaan vain yhteiskuntaan kelpaamattomat päästään vialla olevat maailman hylkiöt

• Wattumitäpaksaa

Sinä oot ainoa hylkiö täällä,nauti "tittelistäs"

• kuinkasittenjos vaik

Ensinnäkin seksi ei ole ainoaa eikä usein kestävääkään läheisyyttä. Sen sijaan yhdessä puuhailu, juttelu, lepääminen ja tunne siitä että toinen ei varmasti hylkää ovat todellista läheisyyttä.

• emmatimitaan

Vauvat erittävät hormoonia joka vie mieheltä seksihalut. Miehessä ei ole mitään vikaa jos vauvan syntymän jälkeen miestä ei seksi kiinnosta. Täysin luonnollista mutta kysykää joltain muulta miten tästä pääsee eroon, ei taida tuulettaminen auttaa tähän vaivaan.

• seppalus

Tuohon on hyvä laulu PMMP pariterapiaa. Kuuntelehan!

• K

Meitä ei auttanut sekään että asioista keskusteltiin etukäteen. Kun aloin odottaa poikaani miehen halut vain katosivat eivätkä palanneet. 2,5 vuotta odotin että hän ottaisi syliin,saisin suukon tai halauksen. Tilanne ei vaikuttanut paranevan lainkaan lopulta luovutin ja erosimme. Äitinä hän ihaili ja kehui minua vuolaasti, mutta muuten olin kuin ilmaa. Mies ei valitettavasti halunnut keskustella terapeutin kanssa yksin tai erikseen. Jos vaan suinkin onnistuu niin ammattiapua hakemaan vaan...ainakin saisit purkaa omaa pahaa oloasi.

• Yhdessa21vuotta

Raskausaikana seksielämä oli aktiivista. Alkuaikana pahoinvointi hieman rajoitti, mutta sen jälkeen otettiin vahinko takaisin. Imetysaikana ei tehnyt mieli seksiä, koska hormonit olivat niin sekaisin. Raskaudesta toipumiseen meni melkein puoli vuotta. Silloin seksielämä oli hiljaista. Imetin vuoden ja sen jälkeen seksielämä alkoi taas elää omaa elämäänsä. Mitä enemmän lapsi alkoi nukkua niin sitä enemmän minä ja mieheni harrastimme seksiä. Kunnioitan, arvostan ja rakastan miestäni suuresti edelleen sen takia, että hän ei pettänyt eikä jättänyt vauva-ajan aikana. Hän antoi minun myös harrastaa liikuntaa ja korjata raskauden jättämiä jälkiä. Itsetunto parani ja rakkaus syveni. Menkää juttelemaan pariterapiaan. Liian moni pari eroaa turhaan ennen kun lapsi on edes 2-3 vuotta.

• mä on mies ja minun vaimo on raskanna ja seksi ei ole sama kuin enen koska pannikissa kosska se vauva on sielä ja se liku se saa minut panikin sana vrmasti sun mihela se ei kehhda sanoa koska se pelka et sa loukanut mutta se ei sinustta johtu mitenkän usko pois sun on va ymertava me miehet olan herkoja tassa asiassa........ystavä

• AisaMIES

Äijäsi on dorka!!!!!

• mukatutkittua

Just tuli mtv3faktalta ohjelma, jossa esiteltiin miehille tehtyä testosteronitutkimusta. Tutkimuksen mukaan lapsen synnyttyä miehen testosteronitaso laskee joka aiheuttaa sen, että petipuuhat eivät välttämättä enää kovin paljon innosta. Ihmiskeho järjestää asian niin että mies alkaisi keskittyä enemmän huolehtimaan jälkeläisestään kun saamaan välittömästi lisää jälkeläisiä. Tämä selittäis tuon haluttomuuden. ..en tiedä sitten miten tutkimus selittäisi sen, miksi tuoreita isiä sitten petipuuhat vieraissa kiinnostaa, nouseeko testosteronitaso heti kun kotiovi takana sulkeutuu.. heheh

• Aika on lääkettä

Eläpä hyvä nainen hättäile, kyllä miehesi edelleen rakastaa sinua, omasta kokemuksesta tiedän että on välillä aikoja että ne kamari puuhat eivät aina mene putkeen, tulee vaan jostakin syystä välillä aikoja että ei ole haluja mikä ei toki tarkoita että välittäminen ja rakkaus olisi loppunut. Keskittykää molemmat hoitamaan yhdessä sitä pienokaista ja antakaa ajan kulua, joku päivä huomaatte ja yllätytte......kas olemme jälleen löytäneet toisemme!!

• 3x äiti, pohjanmaa

En voi sanoa muuta kuin että allekirjoitan.

• Yualle

"ja muun ajan viettää kotona perheen kanssa "

Tuo juuri on kaikkien ongelmien alku ja juuri. Tasa-arvoyhteiskunnassa mies pakotetaan hoitamaan lapsia ja yms. yms. siihen liittyvää.

Eipä ihme, että ei enää sänkyhommat kiinnosta, kun mies ei saa tuntea olevans mies =)

• Jos sun miehes on vaan persumulkero, niinku useimmat miehet.

• No, ei kai useimmat miehet sentään :p

• SS

Seksi olla meillä aina mahtavaa. Ja raskauden aikana mies oli vielä kiimasempi. Ja ei lopahtanu seksi elämä meillä edes synnytyksen jälkeen.... on mul sit ihana mies, (ja mies ei ole aina aloittaja) Suhde pysyy kiinnostava kun keksii jotain uutta

• sperg

kysy suoraan siipaltasi. jos se ei osaa sanoa mitään, ni sen tarvii opetella. ei millään pahalla, mut järkkyä, että pariskunnat alkaa lisääntyy ennen ku osaa kommunikoida...

• Apu löytyy väestöliiton julkiselta kysymys-vastaus -palstalta, jossa joku on jo kirjoittanut samanlaisen kysymyksen kuin mitä nyt kysyit täällä. Tarvitsee vain useita tunteja aikaa kysymysten löytämiseen ja oikean kysymyksen etsimiseen.

Nimim. "itse avun saanut väestöliitolta"

• Taunola

Kuka hullu tähän maailmaan tekee lapsia? Nytkin jo puolet liikaa!!!

• JK

EI KUKAAN

• Tee kunnon aloite

Mitä jos unhotaisit se puhumisen kokonaan ja ryhtyisit hommiin etkä odottelisi, että mies tekee aloiteen? Mitä sen miehen olisi pitänyt tehdä sen puhumisen jälkeen? Sehän selvästi yritti innostua seksistä. Jospa kuule menisit ja ottaisit siltä ihan spontaanisti suihin ja unohtaisit ne puhumiset niin saattaisit saada sitä seksiä. Jos ei mies siitä innostu, niin sitten vasta sulla on ongelma.

• Siihen se menee lopulta. Mutta tässä tapauksessa epäilisin toista naista :p

• Tuhat Stooria

Vika ei ole kehossasi vaan siinä että neljän lapsen jälkeen sitä jo odottaisi että vaimo tekee muutakin kuin hiihtää perinteisellä. Mies haluaisi suuseksiä.

" yritti selitellä ettei vika minussa ollut vaan kaikessa muussa, en usko."

Luottamus pitäisi säilyttää. Mistä tiedät ettei mies puhu totta. Mitä ne muut syyt ovat?

"kilot kaikkosi nopeasti ja tunsin itseni kauniiksi ja ololoistava. "
      Hyvä juttu! Jos mies on ennen lämmennyt ja peilissä tosiaan on se sama mahtava nainen niin vika on jossai muussa kuin ulkonäössä.

"Minunne on sanottukin ettei uskoisi minun olevan näin monen lapsen äiti, kun olen niin nuorekas ja hyvin säilynyt läpi raskauksien. Mieheni ei näy tätä arvostavan. Hän ei ole kertaakaan sanonut mitään mistään... "

Miksi pitäisi sanoa erikseen asiasta, joka kuuluu itsestäänselvästi tehdäkin! Tuntuu vähän siltä että nää mammat luulee oikeudekseen olla pyöreitä raskauden jälkeen. Ja se on sitten jotain ihmeellistä ja hienoa, kun kilot palaavat lähes tyttömittoihin. Nääh... Ei se ole. Toki vaimoaan pitäisi kauniiksi kehua, oli tämä sitten liikakiloinen tai ei.

"Itse olen aika usein miehen kimpussa ollut, kiehnännyt ja muuta. Enää en jaksa yrittää, tuntuu että omakin mielenkiinto lopahtaa toista kohtaan, kun ei tule vastakaikua. "

Kauanko tätä on jatkunut. Ilmeisesti ei kauaa, koska lapsi on pieni vauva vasta. Kyllä saattaisi olla kyseessä se, että mies ei jaksa kun mukuloita on nyt neljä rääkymässä ja työt päälle ja vielä kotihommat. Asialle ei oikein voi mitään. Olet kyllä unelmavaimo kun haluat rakastella vaikka mukuloita on jo noin paljon.

Teidän pitäisi koittaa avata keskustelua. En usko kroppasi olevan syy. Jotain muuta on tekeillä. Koita miettiä, millä miehesi olet saanut itsestäsi innostumaan etenkin alkuaikoina. Nyt kaivataan varmaan uutta ihastumista ja romantiikkaa. Vaikka perheenä sitten jos ei hoitajaa lapsille saa yhdeksi illaksi.

"Mies vannoo rakkauttaan ja sitä ettei minussa ole vikaa ja blaa, blaa, blaa..."

Jos vannoo, niin voisi osoittaa sen sillä, että keskustelette. Kiristää ei saa keskusteluunkaan.

"Mietin jopa eroa. En halua olla väkipakolla toisen kanssa jos minun seura ei kiinnosta. "

Jarrua... tilanne on ollut päällä vasta muutaman kuukauden (ja tietysti raskausajan)

"koitetaan itse ratkoa ongelma. Saisi vain yhteyden miehen kanssa jotenkin. En tiedä miten tätä alkaa rakentamaan eteenpäin."

On niitä esim perheasiainneuvottelukeskuksia sun muita joista saa ilmaista apua perheongelmiin. Kyllä siellä saa seksistäkin puhua ja varmaan se onkin yleisimpiä ongelma-aiheita mitä siellä puidaan. Rohkeasti apua hakemaan!

"Ja lapsenvahteja ei ole eli mitlän yhteisiä lomia ei kannata ehdottaa. Ja vauva on niin pieni etten muutenkaan häntä hoitoon antaisi."

Vauva kasvaa pian, että sen voi antaa yhdeksi illaksi.

"Pelottaa etemme enää löydä toisiamme :( "

On paljon aseita, joilla pitkäänkin hukuksissa olleet parit ovat toisensa löytäneet. Leirit sun muut on näitä.

• juupajaapapaapa

Meillä kävi samalla tavalla ja meille tuli ero.Koinettä kun mies oli saanut mitä haluaa liittoa perh lapsia niin ei jaksannut enää olla kiinostunut minusta.Minusta tuli esine keittiössä kuten tiskikone.Minua torjuttiin .se vie itsetunnon...

• 5tgbnhy6

Minä,minä,minä.Mun mielestä toi selittää jo aika paljon.Mitäs jos ukollas on oikeesti lievää ongelmaa "eteen ottamisessa"? yleensäkin .Ja se ei oikeesti johdu susta?Minkä ikänen on ukkos? Mulla ainakin 40 kympin jälkeen halut väheni huomattavasti(Mikä on itseasiassa aika helpottavaa)

• Mikis aina näin..
    • 20+1

Hei.

Tämä on todella yleinen ongelma pariskunnilla jotka ovat juuri saaneet lapsen, varsinkin jos lapsia on useampi.

Ongelma johtuu monesti siitä kun synnytyksen jälkeen naisella hormoonitoiminta on vilkkaimillaan ja kroppa alkaa palautumaan, siinnä on hetki jolloin nainen kaipaisi eniten huomiota, kehuja, rakkautta ja läheisyyttä. Ongelma siitä taas tulee siinä vaiheessa kun mies on väsynyt, kiireinen tai stressaantunut eikä yksinkertaisesti jaksa.

Sain viestistäsi mielikuvat että miehesi aika menee aikalailla työn, remontin ja lasten kanssa. Siihen vielä yhdistettynä uusi vauva niin vastaus näyttäisi olevan jo tuossa. Jos miehelläsi on rankka arki, se on täysin ymmärrettävää että voi käydä niin ettei yksinkertaisesti vain saa seisokkia päälle eikä seksihalut ole enää entisellään.

Yritä olla tekemättä asiasta ongelmaa. Tuohon jos vielä laitetaan suorituspaineet päälle niin et saa seksi enää pitkiin aikoihin. Älä painosta, kyllä ne halut sieltä palaa.
      Yritä pitää asia leppoisena ja mukavana, ja ennenkaikkea yritä ymmärtää myös miestäsi. Anna asialle aikaa ja yritä järjestää sitä miehellesikin.

• Ukkosta ilmassas

Ei se ole mies eikä mikään joka ei anna silloin kun
      naisesta siltä tuntuu.
      Johan se sanotaan kirjassakin että
      miehen tulee naisensa tyydyttää.
      Pihtari miehet ovat pois muodista kerta kaikkiaan.

Ukko vaihtoon vaan ja nuorempi ja pystyvämpi kehiin.

• maa kutsuu

Eiköhän se mene niin, että sitten kun nainen on valmis tyydyttämään miehensä aina tämän halutessa, mehellä alkaa olla velvoitteita toiseen suuntaan.

Joko sulla ei ole mitään käsitystä pidemmistä suhteista tai olet täysin naisen tossun alle pyrkivä lammas...

• Hupihöpö
        maa kutsuu kirjoitti:

Eiköhän se mene niin, että sitten kun nainen on valmis tyydyttämään miehensä aina tämän halutessa, mehellä alkaa olla velvoitteita toiseen suuntaan.

Joko sulla ei ole mitään käsitystä pidemmistä suhteista tai olet täysin naisen tossun alle pyrkivä lammas...

Miksi naisen on ensin opittava tyydyttämään mies, sitten vasta miehen
        naisen?

• the.eagles.

olisit pyytänyt lääkäriä pistämään pari tikkiä isin iloksi
      muuten TERVEENÄ on kiva olla :DDDDDDD
      OUJEEEEEEEE !!!!!!!!!!

• Kyllä nauratti

Eipä kannatte kätilöille paljon ruveta suutaan soittamaan, saattaapi käydä
        samoin kuin naapurin isännälle.
        Hän kun oli synnytyksessä mukana ja tuli
        lausahtaneeksi loppuhommia tekevälle jo paljon nähneelle kätilölle jotenkin
        tähän tapaan : Laitappa muutama ylimääräinen tikki isille iloksi. Siihen
        kätilö tokaisi: Nyt käännyit väärän henkilön puoleen . Ei ole meidän asia
        tehdä korjauksia jos isillä ei mitta riitä. Tämä kyseinen isä sanoi kyllä pitävänsä
        turpansa kiinni vastaisuudessa. Sattui nimittäin arkaan paikkaan.

• kikkelikokkelisvaan

Mulla mitkään halut hävinneet. Pantiin aina kun teki mieli. Sitten syntymän jälkeen joutu tietenkin vähän odotelleen "pesää" mutta masturbointi on hyvä lääke siihen odotteluun. MIehiä on moneksi joten tuskin mitään vakavampaa on menossa. Luulisin, että miehelle on tullut haluttomuusjakso. Tälläiset on ihan normaaleja juttuja, aina ei stondaa. Kesä kyllä saa hormonit hyrräämään ja kangen kovaks. Odottele kuitenkin vielä koska mihinkäs sulla on kiire, vasta synnyttänyt?

• LopenKyllästynyt!

On kuule lapsettomillakin samoja ongelmia...
      Mieheni ei ole sellainen ihminen joka antaisi läheisyyttä
      ja syyttää minua siitä että ei saa läheisyyttä eikä pesää.
      Miten ihmeessä voisin olla valmis seksiin jos en saa muuta kuin pikaisen haalauksen ja pusun välillä?
      Tahtoisin olla kainalossa ja kun nukutaan olisi ihana jos mies ottaisi kainaloonsa, mutta ei koskaan, milloin on liian kuuma tai ahdistaa muuten vain... Olen miettinyt myös eroa.. kerran puhuttiin aiheesta ja mieheni sanoi että olisi ampunut aivonsa varaston seinille, tiedän ettei se pystyisi siihen...
      Muhun ero tuskin kovin sattuisi, mieheen enemmänkin, niin hän ainakin vannoo rakastavansa, mutta mikä siinä läheisyyden antamisessa voi olla nii helvetin vaikeata?
      Olen ollut jo 4 vuotta kylmässä suhteessa missä en saa sitä läheisyyttä mitä tarvitsisin..
      Olen tunnekuollut kylmä paska, mutta siihenkin tottuu...
      Eniten läheisyyttä saan koiralta sekä kissoiltani.
      Isännältä sitä on turha odottaa..
      Puhuminen ei auta, tai no muutama päivä juttelun jälkeen voi olla erilaista mutta äkkiä se palautuu normaaliin rytmiin.
      Jos vastaan tulisi oikeasti hellä ja rakastava mies lähtisin hänen matkaansa samantien...

• ***saamaton**

sama täälläkin; mieheni ei ole tunteellista sorttia, eikä myöskään välitä seksistä! Kyllä, tämä on täysin totta!! Hän on niin suoraan sanonut, ja sanonut asian olevan noin jo ennenkuin minut tapasi. Ja kyseessä on kuitenkin alle 40-v mies.. itse olisin erittäin halukas seksiin, mutta alan jo vaipua epätoivoon kun seksiä ei tipu. Ei minkäänlaista halailua, pussailua yms. Olen myös sanonut että kyllä hän voisi minut silti tyydyttää vaikkei itte haluiskaan.. Olen joskus ajatellut sanoa että on sitä itekkin tullut käteen vedettyä joltain äijältä vaikkei ittee oo panettanutkaan. Pystyykö elämään ilman seksiä? en tiedä. Olen aina ollut eritttäin seksuaalinen, ja nyt kävi näin. Muuten mieheni on maailman täydellisin ja hauskin mies minulle, ilman tätä.. mutta kukaanhan ei ole täydellinen..
        Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta ei auta. En uskalla enää edes yrittää vongata seksiä, kun pelkään että saan pakit. Inhoan jo kaikenmaailman lehtien lööppejä "näin suomalaiset harrastaa seksiä" tai naistenlehtien juttuja NAISTEN haluttomuudesta. Olen yrittänyt myös saada miestä lääkäriin, että testaisi hänen hormoonitasonsa, mutta ei. Mulla alkaa jo konstit loppua.. Tänä vuonna sekstattu peräti 3 kertaa! jokainen kerta ollut kahden minuutin pikaset, eli just sen verran että mies on lauennut, ja mä en oo saanut mitään... Pikkuhiljaa alkaa hiipimään mieleen ajatus seksisuhteesta.

• LopenKyllästynyt!

Minulle seksi ei ole läheskään niin tärkeätä kuin läheisyys ja hellyys.
      Jos ei saa läheisyyttä lamaannun seksin osalta ihan täysin, en välttämättä hoitele itse edes itseäni. Seksi on minulle täysin merkityksetön asia.
      Äijä hönkii niskaan ja joka päivähän on sitä tavaraa saatava, en anna.
      En pysty yksinkertaisesti!
      Silloin kyllä halaillaan ja pusutellaan kun tiedetään että piirakkaa tulee.
      Kun hommat on hoidettu lähtee äijä samantien röökille ja siinä on taas hellyydet saatuna kunnes seuraavan kerran lupaan antaa..
      Olen ehdollistunut siihen että aina kun äijä lähestyy "hellästi" pitäisi olla piirasta tarjolla, sanon yleensä että ei tarvitse koskea. Tunteeni häntä kohtaan on melkein kuolleet. Hän tuntuu ehkä enemmänkin kaverilta kuin kihlatulta. Joskus hommailessa olen miettinyt että tältäkö yhdenillan jutut tuuntuu...
      Niinkuin edellä sanoin, jos vastaani tulee mies, hellä sellainen. Tutustun häneen rauhassa ja varmistan että homma oikeasti toimii ja sanon heipat nykyiselle. Hän rusentuu ihan täysin, mutta onhan mullakin tarpeeni!
      Hän on tyytyväinen nykytilanteeseen...?! Nusutellaan sillointällöin ja se riittää.. En käsitä miestäni ollenkaan!
      No olkoot, katsotaan vain kauanko jaksan vielä.
      Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan aiheesta moneen kertaan mutta mikään ei muutu.

• 89088788

Life suck`s then you die

• Äitiiiiiiiiiiii

Voe tokkiisa...vaikka palsuduit nopeasti synnytyksen jälkeen, niin tajuatko ettei löysä pillu ketään kiinnosta...siis pillu...vaikka ulkoisesti oletkin kunnossa niin porttikongiin on miehen vastenmielistä nussia...tai jos haiset tissinmaidolle (yäk) niin ei varmaan miehellä seiso....mietipä vähän olisiko syytä hoitaa esim hygienia puoli kuntoon yms. jumppaa pillusi kuntoon niin jopa alkaa miestä kiinnostaa ja täytyyhän sinun tehdä muuta kuin maata ja odottaa että äijä työntyy sisään...touhua ämmä äläkä odota että miehesi hoitaa homman yksinään...olet todella kuvottava...tai sitten provo koko juttu....hyi khlvetti teitä naisia jotka lapsen haluatte ja sitten itkette palstalla.....kato peiliin...

• säälittäväääää

Hyi he-le-vet-ti millaisia UKKOJA YÄÄÄK !!
        Onneksi on kunnon mies itsellä ei noita ,pil-lun-kuvan metsästäjiä YÖÄK!
        Löysä ja löysä..jospa vika onkin ukon vehkeen koossa...mietippä sitä
        nim.ÄITIIIII.. Jumppaappa vehkees kuntoon ja tykytä sitten sitä sinne löysään *******!

• kusipääLÄLLÄLLÄÄ

Äitiiiii:LLE

ja kukahan täällä provoilee?!

• kun yhteys katkeaa

Tärkeintä on teidän 2:n päästä juttelu yhteyteen missä saatte käydä läpi kaikki asiat. Jos ei onnistu 2:leen niin menkää yhdessä ammattiauttajan luokse.Ilman molemminpuolista yhteyttaä toisiinne avioliitto alkaa ontua pahasti.
      Puhukaa tunteistanne ja haluistanne kaikki seviksi. Hellyys ja seksielämä ovat yksi tarkeä osa avioelämää, mutta tunne ja halu pitää olla molemminpuolista, rehellistä ja avointa vuorivaikutusta eikä velvollisuutta tmv:aa

Pahin mitä teette toisillenne on jättää asiat selvittämättä

• Juulia19771

Minusta puhuminen on yliarvostettua ja suhteen kuin suhteen voi analysoida pilalle. Ei aina ole pakko pakottaa miestä (tai naista) puhumaan vaan voi luottaa pitkässä liitossa myös vaistoonsa. Varsinkin jos on itse varma tunteistaan ja uskoo liittoonsa, on minusta turha jatkuvasti "keskustella vakavasti parisuhteen tilasta". Se jos mikä vie seksihalut ja ahdistaa toisen nurkkaan.
      Jos olisin aloittaja, lakkaisin vonkaamasta mieheltäni seksiä enkä myöskään pyytäisi häntä puhumaan asiasta. Ostaisin muutamat uudet alusvaatteet, pukeutuisin vaivihkaisen provosoivasti ja keikuttaisin pyllyäni pikkuisen peilin edessä. Hymyilisin salaperäisesti tehdessäni ruokaa, ehkä hipaisisin miehen etumusta kun hän kävelee ohi... Ja jos hän yrittäisi koskea minun hyvin palautuneeseen vartalooni, väistäisin kosketuksen ja jatkaisin puuhailuani hymyillen. Tällaisella käytöksellä jos ei miehen halut muutamassa päivässä herää niin sitten on jotain oikeasti vialla. Se "vika" toki saattaa sittenkin olla vauva-arjessa ja korjaantuu ajan kanssa. Mutta oma positiivinen ja itseä arvostava asenne auttaa paljon! Älä ole kynnysmatto!

• Naisten ylivalta

Nykyisin miehellä on enää kaksi paikkaa johon he kuolevat. Keittiö ja makuuhuone.

• ei tasan käy

Sinäpäs sen sanoit..... helpommaksi vain on käynyt tässä yhteiskunnassa
        miehen elämä - toisin kuin naisen. Nainen edelleen kantaa lasta noin yhdeksän kuukautta sydämensä alla ja suurin osa myös synnyttää tuskalla tähän maailmaan. Ihan samoin kuin on aina tehnyt -----entäs mies ennen ne kuoli
        sotarintamalla tai pöllimettään , mutta nyt keittiöön tai makuuhuoneeseen.!!!!

• Roma_For-Ever

Tällä samalla palstalla oli jokin aika sitten naisen kirjoittama juttu, että
      ensimmäisen lapsen jälkeen hän ei enää halunnut miestään, vaikka tunsikin rakkautta häntä kohtaan. Syytä ei hän seksin haluttomuuteen osannut sanoa ja tunsi syyllisyyttä haluttomuudestaan. Voisiko tässä olla kyseessä jokin sama asia? Avioliitto ja lapset ovat niin tärkeä asia, ettei niitä kannata hukata ehkä vain tilapäisen haluttomuuden vuoksi. Voisitteko etsiä apua ammattiauttajalta, samaa suosittelen sille naiselle, joka ei halunnut enää miestään? Voisin miehenä hyvin kuvitella, että raskaana olevaa puolisoani en haluaisi rakastella yhtä usein kuin ei-raskauden aikana vaan ja ainoastaan sen vuoksi, että minua ainakin pelottaa naisen raskaus, vatsa ja tuleva lapsi: pelkäisin, että vahingoittaisin heitä jotenkin, eikä tämä todellakaan ole mikään vitsi. Synnytyksen jälkeen taas minusta tuntuisi, ettei ole oikein rakastella vaimoani, joka on juuri käynyt läpi synnytyksen. Tuntuisi, että naisen on oltava rauhassa raskaan kokemuksen jälkeen ja omat haluni tuntuvat likaisilta, jos tunnen niitä juuri synnyttänyttä naista kohtaan. Suosittelen siis todellakin keskustelua asiasta, ennen kuin teette mitään peruuttamatonta.

• suhinen
    • jk

vai nin

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5842
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      95
      3327
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57