Onko kenelläkään kokemusta tuosta lääkkeestä? Aloitin sen syönnin pari viikkoa sitten olkapäävaivoihin. Annostus kaksi tablettia samaan aikaan. Kokeillaan kolme kuukautta.
arthryl 750 mg
8
851
Vastaukset
- Hieman epäilen
Joitakin vuosia sitten kokeiltiin minullakin 1500 mg jauhemaista Arthryliä ilman mitään apua. Lopullinen apu tuli vasta polven tekonivelestä. Kelakin on jo luovuttanut eikä enää korvaa lääkettä kun glukosamiinin ei todettu antavan mainittavaa apua. Syön silti Arthrobalans plussaa lähinnä siksi että siinä on glukosamiinin lisäksi muitakin vaikuttavia aineita. En tiedä onko tuostakaan mitään hyötyä mutta kun tuo leikkaamaton polvi petti kuukausi sitten, kivut ovat laantuneet kun olen samalla säästellyt polveani.
- polvirikkoinen
Minulla oli muutama vuosi sitten sama lääke polven nivelrikkoon, olisiko ollut vuoden suunilleen. En huomannut sillä olevan minkäänlaista vaikutusta. Kokeiltiin myös kortisoni piikkiä, se vaikutti kolme päivää. Kukonhelttauutetta pistettiin sarjassa kolme kertaa, sillä ei ollut myöskään mitään vaikutusta. Sitten laitettiinkin kirran polille ja polven tekonivelleikkaus jonoon, polvi vaihdettin puolen vuoden kuluttua.
- aloitin sen
Minä vähän epäilen itsekin tuota lääkettä. Tuli sellainen tunne, että kokeillaan nyt sitäkin kun kortisonipiikit eivät auttaneet. Fysioterapiastakaan ei ole ollut hyötyä. Ei kai tässä auta muu kuin totuttautua siihen, että olkapää leikataan. Onkohan tuolla lääkkeellä sivuvaikutuksia?
- polvirikkoinen
aloitin sen kirjoitti:
Minä vähän epäilen itsekin tuota lääkettä. Tuli sellainen tunne, että kokeillaan nyt sitäkin kun kortisonipiikit eivät auttaneet. Fysioterapiastakaan ei ole ollut hyötyä. Ei kai tässä auta muu kuin totuttautua siihen, että olkapää leikataan. Onkohan tuolla lääkkeellä sivuvaikutuksia?
Siinä purkin mukana paketissa on tuoteseloste, siinä kerrotaan mahdollisista sivuvaikutuksista. Tai googleta, sieltä löytyy tietoa. Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, mutta kellään ei varmaan ole kaikkia tai ei välttämättä mitään. Mulla ei ollut mitään, mutta ei kyllä lääke auttanutkaan. Ihan sama vaikka plaseboa olisi ottanut.
- savenko
arthryl 750 mg palauttaa polvet käyttökuntoon!
- Lopetan käytön
Television Akuutti ohjelmassa lääkäri kertoi että Arthryl (ja muut glukosamiinilääkkeet) vaikuttaa kuin heittäisi lanttia. Jollakin voi helpottaa oireita, jollekin ei ole mitään vaikutusta. Koska Arhrylista ei ole saatu positiivisia tuloksia, se ei ole enää korvattava lääke.
- Lonkkakuluma
Täällä on yksi, joka on saanut Arthrylistä avun lonkkien keskivaikeaan nivelriikkoon. Kun lonkat oli äkäisimmillään, kävelymatka oli vain vähän yli kilometri. Nyt on mennyt pitkään kympin lenkit. Arthryliä olen syönyt vajaa kolme vuotta. Pari kuukautta meni ennenkuin huomasi oireiden helpottumisen. Itse en saanut sivuvaikutuksia.
- arthryl.
Minulla auttaa polven nivelrikkoon oikein hyvin.
Sitä saa luontaistuotteena. Syön 1500mg/vrk
Oon tilannut iHerbistä, jossa se on 4 kertaa halvempaa kuin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753