kouluttajasta

Kilokoiria

13

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heta6665

Jep tiedän hänet. toivottavasti muutkin löytävät tiensä kouluttajalle. meilläkin rähjättiin ja oikuteltiin. nyt kaikki hyvin, kiitos nella muuten s-postistasi ja kuvista. mopsikin on sitten kasvanut

• MietoNakkiKeitto

Onko naurettavampaa mainostamista ?

Tuon "koirakoulun" omistaja tulee tänne kirjottelemaan 01:36 yöllä ja parin minuutin 01:38 päästä heti vastaus, jossa paikkaa kehutaan.

Aloitan kampanjoinnin tätä vastaan - kuuluisaksi tullaan taidoilla, ei säälittävästi huijaamalla.

• Terveisiä mopsilta

Heh..kiittää s.postista täällä aika ristiriitaista hehe...

• Näitä riittää

Säälittäviä ja tökerö aloitus. Niin se vain on, että hyvän kouluttajan ei itseään tarvitse mainostaa. Oma pätevyys on se mainosvaltti ja siitä sana kiertää..

• Joojoojoo!

Laita sanaa vaan kiertämään, sinäkin.

• Ei mainostaminen huono asia ole.Jos vaikka aloittaa liiketoiminnan,niin hyvä se on saada itseään esiin,alussa paljonkin (tosin en tiedä saako näillä palstoilla ylipäätään mainostaa).Mutta se,miten mainostaa,on oleellista...
        Jos kun linkkiä on kotisivuille ja kotisivut on yleensäkin,niin niihin kannattaa satsata kunnolla.Hyvä kuva toiminnasta kun on tärkeä.Nyt kun näitä kouluttajia on tullut pilvin pimein,niin itse ainakin katsoisin fiksuksi,että niillä sivuilla esiteltäisiin aina myös pitäjät/kouluttajat.Heidän historiaanssa asiaan liittyen,kokemusta ym.Antaisi sitten paremman kuvan,ja ainakin minun mielestäni on oleellinenkin asia palveluita harkitseville ;)

• canis.familiaris
        molossi kirjoitti:

Ei mainostaminen huono asia ole.Jos vaikka aloittaa liiketoiminnan,niin hyvä se on saada itseään esiin,alussa paljonkin (tosin en tiedä saako näillä palstoilla ylipäätään mainostaa).Mutta se,miten mainostaa,on oleellista...
        Jos kun linkkiä on kotisivuille ja kotisivut on yleensäkin,niin niihin kannattaa satsata kunnolla.Hyvä kuva toiminnasta kun on tärkeä.Nyt kun näitä kouluttajia on tullut pilvin pimein,niin itse ainakin katsoisin fiksuksi,että niillä sivuilla esiteltäisiin aina myös pitäjät/kouluttajat.Heidän historiaanssa asiaan liittyen,kokemusta ym.Antaisi sitten paremman kuvan,ja ainakin minun mielestäni on oleellinenkin asia palveluita harkitseville ;)

Samaa mieltä. Reilupeli, jos firmansa ja itsensä esittelee. Samoin koulutus tapaa mitä käyttää.

• kuka vei rahat?

Missä ketjussa on kysytty osaavaa kouluttaa? Nämä kaupalliset koirakoulu aloittajat on lähinnä surkuhupaisia, kun pitää ilmoitella itsestään keskusteluoalstoilla. Yhdistykset ja kerhot on asia erikseen.

Näistä kaupallisista "firmoista" on pariketjua, joissa ihmiset perää rahojaan.

• Ja historia

on pullollaan varoittavia esimerkkejä kuinka yhdistyksen sihteeri/kassanhoitaja/toiminnanjohtaja on a)ottanut kassan ja painunut thaimaaseen tai muualle aurinkoon b)rahoittanut elämäänsä, ryyppäämistään, talonsa rakentamista tmv yhdistyksen varoin.

Niin, surkuhupaisaa... todellakin!!!

• nikke knakkerton

Buu GO HOME AP!

• liinu889

Tuttu kouluttaja. tutustukaa ihmiset ennen kuin alatte höpinöidä :) jokainen tekee valintansa itse, minulla se on kannattanut.

• hihahoh

Taas tuttu kouluttaja tulee hakemaan säälikontaktia.

• kilokoiria

Ohhoh mitä taas luin täällä en ihmettele että kyseessä on suomi24:n keskustelu. hetan kanssa meseiltiin ja. mitä tässä selittämään, on hyvä kouluttaja enkä mainosta jokainen päättäköön itse asiasta. ja ottaisin selvää kouluttajasta ja taustasta ennen leimaamista. menkää minne haluatte minä ainakin luotan vain parhaaseen. on paljon kouluttajia joiden metodit ovat todella vaarallisia ja kouluttajia jotka tekevät työtä rahan takia, itse en ole joutunut maksamaan koulutuksesta mitään eikä ole hetakaan. Lapsellista teidän juttunne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      217
      4943
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      35
      4125
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      239
      3940
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      162
      3121
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3097
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      2974
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2841
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      69
      2655
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      96
      2419
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2215
    Aihe