kouluttajasta

Kilokoiria

13

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heta6665

Jep tiedän hänet. toivottavasti muutkin löytävät tiensä kouluttajalle. meilläkin rähjättiin ja oikuteltiin. nyt kaikki hyvin, kiitos nella muuten s-postistasi ja kuvista. mopsikin on sitten kasvanut

• MietoNakkiKeitto

Onko naurettavampaa mainostamista ?

Tuon "koirakoulun" omistaja tulee tänne kirjottelemaan 01:36 yöllä ja parin minuutin 01:38 päästä heti vastaus, jossa paikkaa kehutaan.

Aloitan kampanjoinnin tätä vastaan - kuuluisaksi tullaan taidoilla, ei säälittävästi huijaamalla.

• Terveisiä mopsilta

Heh..kiittää s.postista täällä aika ristiriitaista hehe...

• Näitä riittää

Säälittäviä ja tökerö aloitus. Niin se vain on, että hyvän kouluttajan ei itseään tarvitse mainostaa. Oma pätevyys on se mainosvaltti ja siitä sana kiertää..

• Joojoojoo!

Laita sanaa vaan kiertämään, sinäkin.

• Ei mainostaminen huono asia ole.Jos vaikka aloittaa liiketoiminnan,niin hyvä se on saada itseään esiin,alussa paljonkin (tosin en tiedä saako näillä palstoilla ylipäätään mainostaa).Mutta se,miten mainostaa,on oleellista...
        Jos kun linkkiä on kotisivuille ja kotisivut on yleensäkin,niin niihin kannattaa satsata kunnolla.Hyvä kuva toiminnasta kun on tärkeä.Nyt kun näitä kouluttajia on tullut pilvin pimein,niin itse ainakin katsoisin fiksuksi,että niillä sivuilla esiteltäisiin aina myös pitäjät/kouluttajat.Heidän historiaanssa asiaan liittyen,kokemusta ym.Antaisi sitten paremman kuvan,ja ainakin minun mielestäni on oleellinenkin asia palveluita harkitseville ;)

• canis.familiaris
        molossi kirjoitti:

Ei mainostaminen huono asia ole.Jos vaikka aloittaa liiketoiminnan,niin hyvä se on saada itseään esiin,alussa paljonkin (tosin en tiedä saako näillä palstoilla ylipäätään mainostaa).Mutta se,miten mainostaa,on oleellista...
        Jos kun linkkiä on kotisivuille ja kotisivut on yleensäkin,niin niihin kannattaa satsata kunnolla.Hyvä kuva toiminnasta kun on tärkeä.Nyt kun näitä kouluttajia on tullut pilvin pimein,niin itse ainakin katsoisin fiksuksi,että niillä sivuilla esiteltäisiin aina myös pitäjät/kouluttajat.Heidän historiaanssa asiaan liittyen,kokemusta ym.Antaisi sitten paremman kuvan,ja ainakin minun mielestäni on oleellinenkin asia palveluita harkitseville ;)

Samaa mieltä. Reilupeli, jos firmansa ja itsensä esittelee. Samoin koulutus tapaa mitä käyttää.

• kuka vei rahat?

Missä ketjussa on kysytty osaavaa kouluttaa? Nämä kaupalliset koirakoulu aloittajat on lähinnä surkuhupaisia, kun pitää ilmoitella itsestään keskusteluoalstoilla. Yhdistykset ja kerhot on asia erikseen.

Näistä kaupallisista "firmoista" on pariketjua, joissa ihmiset perää rahojaan.

• Ja historia

on pullollaan varoittavia esimerkkejä kuinka yhdistyksen sihteeri/kassanhoitaja/toiminnanjohtaja on a)ottanut kassan ja painunut thaimaaseen tai muualle aurinkoon b)rahoittanut elämäänsä, ryyppäämistään, talonsa rakentamista tmv yhdistyksen varoin.

Niin, surkuhupaisaa... todellakin!!!

• nikke knakkerton

Buu GO HOME AP!

• liinu889

Tuttu kouluttaja. tutustukaa ihmiset ennen kuin alatte höpinöidä :) jokainen tekee valintansa itse, minulla se on kannattanut.

• hihahoh

Taas tuttu kouluttaja tulee hakemaan säälikontaktia.

• kilokoiria

Ohhoh mitä taas luin täällä en ihmettele että kyseessä on suomi24:n keskustelu. hetan kanssa meseiltiin ja. mitä tässä selittämään, on hyvä kouluttaja enkä mainosta jokainen päättäköön itse asiasta. ja ottaisin selvää kouluttajasta ja taustasta ennen leimaamista. menkää minne haluatte minä ainakin luotan vain parhaaseen. on paljon kouluttajia joiden metodit ovat todella vaarallisia ja kouluttajia jotka tekevät työtä rahan takia, itse en ole joutunut maksamaan koulutuksesta mitään eikä ole hetakaan. Lapsellista teidän juttunne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe