kysyitte onko ketään kouluttajaa joka oikeesti osaa kouluttaa http://koirakouluttaja.nettisivu.org on kouluttajan kotisivu :)
Hän on mielestämme paras
kouluttajasta
13
106
Vastaukset
- Heta6665
Jep tiedän hänet. toivottavasti muutkin löytävät tiensä kouluttajalle. meilläkin rähjättiin ja oikuteltiin. nyt kaikki hyvin, kiitos nella muuten s-postistasi ja kuvista. mopsikin on sitten kasvanut
- MietoNakkiKeitto
Onko naurettavampaa mainostamista ?
Tuon "koirakoulun" omistaja tulee tänne kirjottelemaan 01:36 yöllä ja parin minuutin 01:38 päästä heti vastaus, jossa paikkaa kehutaan.
Aloitan kampanjoinnin tätä vastaan - kuuluisaksi tullaan taidoilla, ei säälittävästi huijaamalla.- Terveisiä mopsilta
Heh..kiittää s.postista täällä aika ristiriitaista hehe...
- Näitä riittää
Säälittäviä ja tökerö aloitus. Niin se vain on, että hyvän kouluttajan ei itseään tarvitse mainostaa. Oma pätevyys on se mainosvaltti ja siitä sana kiertää..
- Joojoojoo!
Laita sanaa vaan kiertämään, sinäkin.
Ei mainostaminen huono asia ole.Jos vaikka aloittaa liiketoiminnan,niin hyvä se on saada itseään esiin,alussa paljonkin (tosin en tiedä saako näillä palstoilla ylipäätään mainostaa).Mutta se,miten mainostaa,on oleellista...
Jos kun linkkiä on kotisivuille ja kotisivut on yleensäkin,niin niihin kannattaa satsata kunnolla.Hyvä kuva toiminnasta kun on tärkeä.Nyt kun näitä kouluttajia on tullut pilvin pimein,niin itse ainakin katsoisin fiksuksi,että niillä sivuilla esiteltäisiin aina myös pitäjät/kouluttajat.Heidän historiaanssa asiaan liittyen,kokemusta ym.Antaisi sitten paremman kuvan,ja ainakin minun mielestäni on oleellinenkin asia palveluita harkitseville ;)- canis.familiaris
molossi kirjoitti:
Ei mainostaminen huono asia ole.Jos vaikka aloittaa liiketoiminnan,niin hyvä se on saada itseään esiin,alussa paljonkin (tosin en tiedä saako näillä palstoilla ylipäätään mainostaa).Mutta se,miten mainostaa,on oleellista...
Jos kun linkkiä on kotisivuille ja kotisivut on yleensäkin,niin niihin kannattaa satsata kunnolla.Hyvä kuva toiminnasta kun on tärkeä.Nyt kun näitä kouluttajia on tullut pilvin pimein,niin itse ainakin katsoisin fiksuksi,että niillä sivuilla esiteltäisiin aina myös pitäjät/kouluttajat.Heidän historiaanssa asiaan liittyen,kokemusta ym.Antaisi sitten paremman kuvan,ja ainakin minun mielestäni on oleellinenkin asia palveluita harkitseville ;)Samaa mieltä. Reilupeli, jos firmansa ja itsensä esittelee. Samoin koulutus tapaa mitä käyttää.
- kuka vei rahat?
Missä ketjussa on kysytty osaavaa kouluttaa? Nämä kaupalliset koirakoulu aloittajat on lähinnä surkuhupaisia, kun pitää ilmoitella itsestään keskusteluoalstoilla. Yhdistykset ja kerhot on asia erikseen.
Näistä kaupallisista "firmoista" on pariketjua, joissa ihmiset perää rahojaan.- Ja historia
on pullollaan varoittavia esimerkkejä kuinka yhdistyksen sihteeri/kassanhoitaja/toiminnanjohtaja on a)ottanut kassan ja painunut thaimaaseen tai muualle aurinkoon b)rahoittanut elämäänsä, ryyppäämistään, talonsa rakentamista tmv yhdistyksen varoin.
Niin, surkuhupaisaa... todellakin!!!
- nikke knakkerton
Buu GO HOME AP!
- liinu889
Tuttu kouluttaja. tutustukaa ihmiset ennen kuin alatte höpinöidä :) jokainen tekee valintansa itse, minulla se on kannattanut.
- hihahoh
Taas tuttu kouluttaja tulee hakemaan säälikontaktia.
- kilokoiria
Ohhoh mitä taas luin täällä en ihmettele että kyseessä on suomi24:n keskustelu. hetan kanssa meseiltiin ja. mitä tässä selittämään, on hyvä kouluttaja enkä mainosta jokainen päättäköön itse asiasta. ja ottaisin selvää kouluttajasta ja taustasta ennen leimaamista. menkää minne haluatte minä ainakin luotan vain parhaaseen. on paljon kouluttajia joiden metodit ovat todella vaarallisia ja kouluttajia jotka tekevät työtä rahan takia, itse en ole joutunut maksamaan koulutuksesta mitään eikä ole hetakaan. Lapsellista teidän juttunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2174943Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html354125Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393940Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1623121Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353097Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis652974Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162841Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692655Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962419En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132215