Moi
Mä ehkä vaihan luokkaa mut meiän luokan opettaja on tosi ilkeä. Se hylkii mua 8 kaveriani luokaltani.mitä pitäis yehdä? Oon kertonu vanhemmilenikin mutta nitä ei kkinosta. ILKEETÄ >.< .
Ja se hylkii mun parasta ystäväää kun se ei halunnut olla sen yhen lissun kaveri joka esitää kilttiä opettajien ees. Mut sit se haukkuu muaki. :( Toivon ennenkun koulu alkaa nii saattaisiin apua. 2 viikkoa aikaa vastata kiitos jos vastaatte aisallisella komentilla. :)
Ilkeä opettaja >.
12
305
Vastaukset
- <3 lol
Kamalaa. Oletteko kertoneet muille opeille? Se saattaisia auttaa. Olet todella enkeli kun uskallat kirjoittaa saoitasi täällä
- APUA TARTTEVA ENKELI
Ei olla kun meiän koulussa on VAIN ilkeitä opettajia.... :( Ope on rikas kun sillä on sellais avaateita
- <3 lol
APUA TARTTEVA ENKELI kirjoitti:
Ei olla kun meiän koulussa on VAIN ilkeitä opettajia.... :( Ope on rikas kun sillä on sellais avaateita
Okk. no yrttäkää ihmees kertoa. KAMALAa! KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- apuatarttevaenkeli&C
<3 lol kirjoitti:
Okk. no yrttäkää ihmees kertoa. KAMALAa! KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei me kerrota ...
T. APUA TaRTTEVA ENKELI & Cool ihmine - <3 lol
apuatarttevaenkeli&C kirjoitti:
Ei me kerrota ...
T. APUA TaRTTEVA ENKELI & Cool ihmineOkk Kannataa tai mä tuun kertomaa
- Cool ihmine
<3 lol kirjoitti:
Okk Kannataa tai mä tuun kertomaa
Siitä vaa .. Ei meitä varmaa kiinossta vai mitä,APUA TARVIVA ENKELI`?
- APUA TERVIVA ENKELI
Cool ihmine kirjoitti:
Siitä vaa .. Ei meitä varmaa kiinossta vai mitä,APUA TARVIVA ENKELI`?
Ei kait,,, Mut et ees tiiä missä me asutaa ja missä koulussa me ollaan! :P
- <3 lol
APUA TERVIVA ENKELI kirjoitti:
Ei kait,,, Mut et ees tiiä missä me asutaa ja missä koulussa me ollaan! :P
Tiiän. asutte kauha joella
- Cool ihmine
<3 lol kirjoitti:
Tiiän. asutte kauha joella
ei tod,
- apua tarvitseva enke
Cool ihmine kirjoitti:
ei tod,
ei oolla >.
- jk
vai niin
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661