ennustajan kykyni.
Jos tämä liitto kestää kauemmin kuin puoli vuotta niin olen tyhmä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011072814126505_vi.shtml#
Lauantai aamun iloksi paljastan
36
180
Vastaukset
- asianharrastaja
Ole huoletta, teit varman ennusteen.
Olet nimittäin tyhmä, vaikka liitto kestäisikin yli puoli vuotta.- a.
Miten kävi jo viikon kuluttua asianharrastaja? Kukas nyt on tyhmä? Olisikohan se asianharrastaja? No olihan se.
Sanohan asianharrastaja rehellisesti että olinko sinua viisaampi tässä asiassa vai en?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10022984
Tämä ei kuulu aiheeseen mutta sanon vain että on ihan oikeasti kivaa pöllyyttää evokkityperyksiä,
Joten on ihan pakko myös mielipidettä tähän asiaan ergg1:ltä, ja sikamasterilta, ja Apolta joka on käsittääkseni ruvennut jo ajattelemaan asioita ensimmäisen kerran elämässään.
- V.Loco
Voisinko saada a.lta tipseja MLB.n (Major League Baseball) viikonlopun peleihin? Taytin viimeviikonloppuna betsit ihan tajunnanvirralla..Muutama tuhat europesetaa napsahti pelitilille kuitenkin.
Seattle Mariners-Tampa Bay tulos?
St.Luis-Chigago ?
Jos tuohon uutisentapaiseen otan kantaa niin mikapa nuorenparin onnen puolessa vuodessa sarkisi? Onhan naita ollut maailman sivu.- a.
Ei kukaan kestä Parviaista puolta vuotta kauempaa.
Meinaan että ei kai Parviainen jaksa näytellä edes itseohjattuna kunnon miestä puolta vuotta pidempään.
Tytössä ei ole moittimista. Noita olen saanut hätistellä kimpustani niin kauan kuin muistan.
Olen kuitenkin ollut aina uskollinen nuorena ottamalleni vaimolle. Ja pysyn. Joten jos naapurin kissa siskoineen haikaileekin oikeiden miesten perään niin suunnistakoon toiseen suuntaan kuin meillepäin.
Tuossa on muuten vieressä sadan talon Menkijärven kylä jossa on 50 maajussi-poikamiestä. Siitä vaan valikoimaan. Kunnon miehiä kaikki. - .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
a. kirjoitti:
Ei kukaan kestä Parviaista puolta vuotta kauempaa.
Meinaan että ei kai Parviainen jaksa näytellä edes itseohjattuna kunnon miestä puolta vuotta pidempään.
Tytössä ei ole moittimista. Noita olen saanut hätistellä kimpustani niin kauan kuin muistan.
Olen kuitenkin ollut aina uskollinen nuorena ottamalleni vaimolle. Ja pysyn. Joten jos naapurin kissa siskoineen haikaileekin oikeiden miesten perään niin suunnistakoon toiseen suuntaan kuin meillepäin.
Tuossa on muuten vieressä sadan talon Menkijärven kylä jossa on 50 maajussi-poikamiestä. Siitä vaan valikoimaan. Kunnon miehiä kaikki.Siitä vaan valikoimaan, ja multinikkihän valikoi maajussipoikamiehistä lauantai-illan ratoksi aina vähintään yhden "hornet-kuskin". Eihän sitä nyt sovi pitkästyä.
- a.
No nyt saat toki tipsejä jos hinnoista sovitaan. Heh heh.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011080414158478_vi.shtml
Arvaahan vain kuinka minulla on nyt hauskaa....heh hehh, taas pyyhin evokeilla pöytää. Hehhheh
Miksi te evot olette niin perin
Olisiko Molo uskonut väin käyvän? heh hehh.
Vakavasti ottaen, miettikää evokit, miettikäää. Älkää kieltäkö itseltänne ajattelua. - voi räkä
a. kirjoitti:
No nyt saat toki tipsejä jos hinnoista sovitaan. Heh heh.
Arvaahan vain kuinka minulla on nyt hauskaa....heh hehh, taas pyyhin evokeilla pöytää. Hehhheh
Miksi te evot olette niin perin
Olisiko Molo uskonut väin käyvän? heh hehh.
Vakavasti ottaen, miettikää evokit, miettikäää. Älkää kieltäkö itseltänne ajattelua.Eikö sulla helevetti oo mitään järkevää sanottavaa vai onko menny jo liikaa kiljua kitusiin ja ainoa aivosolu tärisee horkassa oikeassa etusormessa? Miten julkkis ja julkkikseksi haluava, jotka ovat menossa naimisiin, liittyvät millään tavalla evoluutioon, kreationismiin ja ylipäätään tänne kirjoittavien ajatteluun?
Kun olet kyllästynyt lukemaan tarukirjaa, ja kun kaikki tarujentulkintasi on osoitettu täydelliseksi potaskaksi, Sinä muita tyhmiksi ja ajattelukyvyttömiksi haukkuva saat kiksejä jostain saamarin juorulehtijutuista.
Ketä kiinnostaa? - al.
a. kirjoitti:
No kuis kävi?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10022984
Mitäs revit irti tuosta?http://www.iltalehti.fi/viihde/2011080414158478_vi.shtml
Tässä vähän apuja.
- Ainoa syy
Oot vaan kateellinen.
- a.
Kuten olen ennenkin sanonut niin noita typyjä olen saanut ikäni hätistellä pois kimpustani.
Tosin nyt kun olen jo oikeasti vanha ja tukaton niin ainoastaan uimarannalla joku saattaa ihailla muskeleitani, mutta paita päällä olen vain nuhruinen vanha äisjä.
Olenkin joskus ihmetellyt sitä että miksi ikä ei näy hauiksessa vaan naamassa.
Minun jalkanikin ovat kuin 16 v. poikasena, ei suonikohjun kohjua eikä rypyn ryppyä tai muita muhkuroita.
Jos kävisin Jylhän salongissa naamaani fiksauttamassa niin kenties tulisin sieltä pois joka suhteessa kolmekymppisen nälöisenä.
Mielestäni painijan vartalo on kaikista urheilijoista uljain.
Hartioiden on oltava luonnostaan leveät kuin ladon ovet ja uuma hoikka mutta terästä. Ja jalat rautaa samoin kuin hauikset.
Jaa, onhan minulla tietenkin kädet jo vanhanlaiset. Näillä koppurasormilla tulee helposti kirjoitusvirheitä. - Käyttäydy!
a. kirjoitti:
Kuten olen ennenkin sanonut niin noita typyjä olen saanut ikäni hätistellä pois kimpustani.
Tosin nyt kun olen jo oikeasti vanha ja tukaton niin ainoastaan uimarannalla joku saattaa ihailla muskeleitani, mutta paita päällä olen vain nuhruinen vanha äisjä.
Olenkin joskus ihmetellyt sitä että miksi ikä ei näy hauiksessa vaan naamassa.
Minun jalkanikin ovat kuin 16 v. poikasena, ei suonikohjun kohjua eikä rypyn ryppyä tai muita muhkuroita.
Jos kävisin Jylhän salongissa naamaani fiksauttamassa niin kenties tulisin sieltä pois joka suhteessa kolmekymppisen nälöisenä.
Mielestäni painijan vartalo on kaikista urheilijoista uljain.
Hartioiden on oltava luonnostaan leveät kuin ladon ovet ja uuma hoikka mutta terästä. Ja jalat rautaa samoin kuin hauikset.
Jaa, onhan minulla tietenkin kädet jo vanhanlaiset. Näillä koppurasormilla tulee helposti kirjoitusvirheitä.Noh noh! Äläs nyt haaveile SamaA:sta taas.
- a.
Käyttäydy! kirjoitti:
Noh noh! Äläs nyt haaveile SamaA:sta taas.
????
Älä ota enää tyhmä. - ??????????
a. kirjoitti:
????
Älä ota enää tyhmä.Minä halua miästä ny!
- a.
?????????? kirjoitti:
Minä halua miästä ny!
Samoin. Missä tavataan?
> Joten jos naapurin kissa siskoineen haikaileekin
> oikeiden miesten perään
Etkö muista että Hiski on harjasusi?- a.
Olitpa nopea. Olkoon sitten niin että susi kelpaa sinulle, Mutta sano siskoillesi että kyllä Kauhavalta oikeita miehiä löytyy jos on sellaisen tarvetta.
Minä olen Härmästä Powerparkin naapurista. Meiltä saa vieras aina kahvit ja nisupullan, ei muuta.
- V.Loco
Ei taida modernia naista kiinnostaa perakammariin jamahtaneet Harmalaiset poikamiehet kiinnostaa..Tekoselkosillani tunnen muutaman poikamiehen jotka jaaneet aitinsa helmoihin, kovin surullisia tapauksia.
- a.
Tottahan tuo on. Ei meillä olisi muuten Menkijärvi kuuluisa tästä piirteestään.
Tosin vika ei ole yksin siinä että tila olisi pieni ja köyhä, vaan vika on siinä että maatalossa joutuu tekemään töitä lujasti joka päivä. Sapattia ei tunneta.
Vaikka talo olisi kuinka varakas tahansa niin oikeastaan kukaan muu kuin maataolon tytär ei lähde vaimoksi maajussille.
Cityevokkilikoista ei ole maatalon contessaksi.
Tässä naapurissa muuan akaton mies otti avokseen citylikan ja koetti opettaa sitä olemaan tarkka eläinten kanssa, mutta kun tuo mokoma vältteli töitä sen kun kerkesi hesalaisen työmoraalin mukaisesti niin eläimiä alkoi kuolla. Kun muutama lähes satatonnari vasikoineen oli delannut niin likka pantiin Lapualla maitojunassa kotia.
Niin että olet oikeassa. Cityevokkilikat hankkii rahansa mielumin vaikka dirtysti kuin työtä tekemällä.
Tämä on nähty. Helsingin rautatieasemalta ei tarvitse pitkästi kävellä hämärässä illassa.....no olkoon. Kyllähän evokkinaiset tiedetään.
- bang bang
Entä mitä tekemistä aloituksella on kreationismin kanssa? Ymmärrän kyllä että joillakin on vaikeuksia iltapäivälööppien ja tiedejulkaisujen erottamisessa, mutta silti...
- Evoluutio on fakta
Kretulogiikkaa..
- a.:n älykkyys
a.:n älykkyystasoa heijastavat hänen kiinnostuksensa kohteet.
- a.
Mitäs sanoo a.:n älykkyydestä tämä?
A. ennusti viikko sitten tällä pasltalla että tuo homma ei toimi.
Evokit olivat rajusti vastaan.
Voitto taistelussa tuli kuittenkin a.:lle. Miksi?
Mieti sitä. - b.
a. kirjoitti:
Mieti sitä.Luulet vain
- asianharrastaja
a. kirjoitti:
Mieti sitä."Evokit olivat rajusti vastaan." Enpähän tuota huomannut.
Tämä sanoo, että a:n älykkyydestä on loppukin hävinnyt ja vähänpä se oli. a. kirjoitti:
Mieti sitä."Mitäs sanoo a.:n älykkyydestä tämä?
Tämä kertoo, ettei jb:llä ole älystä enää rippeitäkään jäljellä.
- a.
Vitsi, eihän tuo homma kestänyt kuin viikon.
Kertokaahan evokit että mistä minä sain ennakkotiedon tuosta asiasta?
Minä siis tiesin asian satavarmasti. Mistä tuo tieto tuli päähäni?
Evoluutiohuuhaatiedekö sen toi? Eipä tietenkään.
Voiko kukaan evolutionisti kiistää sen että jostain tuo tieto tuli päähäni?
Kuka voi minua paremmin kertoa että mistä se päähäni tuli?
Ei tietenkään kukaan.
Jos minä sanoisin että se ennakkotieto annettiin minulle yliluonnollisesta lähteestä niin kuka voi tieteellisin perustein todistaa toisin? Ei kukaan.
Toki tiedän itse parhaiten mitä ajattuksissani liikkuu.
Jos olisin hellarivelisaarikallesanajaylistyspelle niin toki sanoisin jumalan/jeesuksen/enkelin olleen asialla. No en sano.
Mutta palataanpa alkuperäiseen kysymykseeni, eli mistä minä osasin arvata tuon suhteen lopputuloksen samalla sekunnilla kuin sen kuulin?
Huomatkaa että osaan sekunnin sisällä arvioida oiken myös jokaisen evoluutioteoriaa tukevan kohu-uutisen.
Tähän saakka olen aina osunut oikeaan.
Turkana-Moloccikin tunnustaa tämän toteutuneen mm. sisikyyn uutisoinnissa, etkös tunnustakin, Molo?
Ja lopuksi vielä yksi kysymys evokeille. Mistäköhän se johtuu että olen niin ylivoimainen teihin kaikkiin verrattuna? (Kuten myös kollegani tällä palstalla.) Voisiko se johtua siitä että olen ripustautunut eroon evoluutioteorian ajattelua kahlitsevasta vaikutuspiiristä?- Muikkuinen
Osasit arvata 50/50 tilanteessa, hallelujaa olet ihmeellinen, kaikki tietävä, itseään ylentävä trollin reppana.
- Solon1
Se johtuu varmaan siitä, että olet säälittävä, elämää vailla oleva trolli, joka esittää maailman vittumaisinta denialistia.
- a.
Eikö sitä saa edes viikonloppuna hiukan irrotella?
Pitääkö aina olla tosikko kuin evokki? - asianharrastaja
a. kirjoitti:
Pitääkö aina olla tosikko kuin evokki?"Eikö sitä saa edes viikonloppuna hiukan irrotella?"
Näinhän sanoi sekin kaveri, joka remusi päissään, särki paikkoja ja pantiin putkaan. - ____________________
a. kirjoitti:
Pitääkö aina olla tosikko kuin evokki?Et ole sattunut huomaan, että mehän irroitellaan täällä joka päivä teidän kretiinien kustannuksella. Eihän me tosikoita olla, et vain ymmärrä miten hauskaa meillä on.
- a.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011080914181123_vi.shtml
Sanoinhan että ei tuosta mitään tule.
Annoin noille puoli vuotta aikaa, mutta jo nyt rakoilee.
a.n vankka psykologian koulutus puree. - js
Puoli vuotta tulee täyteen 10.2.2012
http://www.iltasanomat.fi/viihde/jussi-parviainen-ja-saana-naimisissa/art-1288406763286.html- Töppis.
Ja koska Suomessa ei saa pikaeroa, niin heidän avioliittonsa kestää vähintään puoli vuotta (ellei kuolema erota).
»Jos tämä liitto kestää kauemmin kuin puoli vuotta niin olen tyhmä.» (a. 30.7.2011 08:04)
Tulipa tuokin sitten todistettua. - kopkopkop...
Töppis. kirjoitti:
Ja koska Suomessa ei saa pikaeroa, niin heidän avioliittonsa kestää vähintään puoli vuotta (ellei kuolema erota).
»Jos tämä liitto kestää kauemmin kuin puoli vuotta niin olen tyhmä.» (a. 30.7.2011 08:04)
Tulipa tuokin sitten todistettua.Puoli vuottahan noille annettiin aikaa.
Muuten, eikös se ole aika yleistä että paritettava on rakastunut parittajaansa?
Mutta kuinkas yleistä se on että tuollaineen suhde kestää? Kiva nähdä mitä tapahtuukaan seuraavilla seksimessuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv332937- 1452782
- 1372267
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162193Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131930Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821489Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961254Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891202Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1371198