http://www.supershopping.fi/?id=59

törkeää toimintaa

Palasin juuri lomalta. Postin seassa odotti kirje yllämainitulta firmalta ja kirjeessä D-vitamiineja tai niin siinä väitetään. Ja minun tulisi maksaa, lasku mukana tai jos palautan, palauttaa kirjattuna?
En ole koskaan kyseisestä firmasta mitään tilannut. Jotta voisin irtisanoa jäsenyyteni jota en ole koskaan tilannut, pitää minun muka maksaa ensimmäin paketti. Ilmoitus kuluttajavirastoon lähtee.

10

606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä toimintaa

Laskuissa
      Palautusosoite:
      SuperShopping
      BOX 6000
      Pallasti 28
      19 098 Tallinna
      Eesti

Mutta nettisivuilla
      SuperShopping
      P.O.Box 150
      04301 Tuusula
      Finland

• ei uutta toimintaa
    • mkihy

Moi samaa paskaa tuli myös tänne meinaan tehdä rikosilmoituksen näistä tyhmistä ryssistä jotka lähettää aiheettomia laskuja.

• raivo.

Ja Alektum se perii ryssien tekaistuja ;;velkoja. Voi PRKL..!!! Eikö niitä saada kuriin

Pitääkö hankkia ase, mä oon tosi vihainen !! Kyll mua on juossut karkuun isommatkin ukot...,,

• Supershopping törkeästi väittää ettei tuotteilla ole palautusoikeutta ja karhuaa silti paketin hintaa vaikka palautin sen 14vrk.sisällä..
        Nyt siirsi laskun Alektumille. Yhteys heti kuluttajaneuvojaan jos asioitte tämän mulkkufirman kanssa.

• minä

hei minä sain myös jonkun rasvan, jota en ole koskaan tilannut, maksoin tän 6.50, hölmö ja kirje jossa jatkossa lähetetään jotain rasvoja hinta 26,90 otan yhteyttä kuluttaja virastoon jos vielä jotain tulee, en ymmärrä mitä tälläisiä lähetksiä tulee kun et ole tilannut mitään,

• Annieee

Samainen firma lähetti alakouluikäiselle tytölleni laihdutuslaastareita! Laskussa pitäisi kaiketi aina olla numero, johon soittaa, jos epäselvyyksiä. Tässä oli vain virolainen postiosoite.

Tein ko. yritykselle kirjallisen valituksen nettilomakkeella, sekä rikosilmoituksen. Pitäisikö vielä tehdä jatkotilauksen peruutus ko. yrityksen sivustolla, kuten opstavat. Mutta kun mitään tilausta ei ole tehty, niin riittääkö valitus?

• Minulle tuli pieni kasvorasva sieltä,mitä en ole tilannut kaksi viikkoa sitten. Nyt tuli lasku Alektumilta. Menen vaikka oikeuteen asti mutta laskua en maksa.

• kyssyyhän

Mistä ovat saaneet tietosi? Oletko suostunut johonkin "ilmaisnäytteeseen - maksat vain postikulut"?

• EiTulojaHuijareille

Teidän ei tarvitse tehdä mitään, mistä aiheutuu teille kuluja. Jos mukana ei ole valmiiksi maksettua palautuskuorta, ei voi mitään. Pyytäkää heitä maksamaan etukäteen postitus- ja käsittelykulut. Kiistäkää kaikki perintäkirjeet ja asia on sillä selvä. Varmasti. Jos maksatte sentinkin, olette kanssarikollisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      106
      7548
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      243
      7454
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      145
      5153
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      140
      4839
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      50
      4593
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      90
      4282
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      116
      4100
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      164
      1826
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1619
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      260
      1479
    Aihe