Capritec?

kyselijä458

Onko kenelläkään kokemusta firmasta? Nettiautossa ei muuta tietoa kuin postinumero joka johtaa vain asumattomaan maastoon Vantaan ja Nurmijärven rajalle, eikä tietoa kuka firmaa pyörittää.

22

5622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselet tyhmiä

      Oletko ostamassa firmaa vai autoa? Jos olet ostamassa autoa, niin miksi sinua kiinnostaa firma? Jos firma on auton omistaja, niin eikö auto ole se, jonka kuntoa ja tietoja kannattaa selvittää?

      • ------------------

        En ole ostamassa liikkeitä, mutta alalla kun on tiettyjä puljuja tai kauppiaita jotka kannattaa kiertää kaukaa. Ei sen ihmeempiä.


    • Oletpas tyhmä

      Voihan sen kauppahinnan maksaa myyjän tietokoneella nettipankkitunnuksilla. Jos liike ei ole Kulttajariitalautakunnan Mustalla listalla, niin todennäköisesti se hoitaa muutkin asiansa kunnolla.

    • liikaa riskejä

      Kierrä kaukaa tuollaiset.

    • Muutama huomio

      Liikkeessä on myytävänä vain 4 autoa. Peugeot 406 on otettu käyttöön kesällä 1999, mutta sitä myydään vuoden 2000 autona. Ilmoitusta on päivitetty viimeksi kolme kuukautta sitten. Golf on katsastettu huhtikuussa, mutta ilmoituksessa lukee, että auto on katsastettu pari viikkoa sitten. Mondeo on otettu käyttöön 9/1998, mutta sitä myydään vuoden 1999 autona.

    • kusettajia

      Kummasti tuntuu tippuvan Capirtec Oy:n myymistä autoista mittarilukemat.

      http://www.nettiauto.com/saab/9-5/4668641 > http://www.nettiauto.com/saab/9-5/4729215

      http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf-plus/4018980 > http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf-plus/4533704

      • asdöjl

        Just just tuommoset kyllä tekee sen etten IKINÄ ostais capritec oy:ltä tai sen taustahenkilöiltä yhtään mitään....


    • Vanha autoilija

      Onpas halpoja ja vähänajettuja kinnereitä, kas kun ei jo muilta mailta tulla katsomaa.
      Toisaalta, jos elanto ihmisellä on tässä, tunnen sympatiaa, ei ole leveää leipää.

      • yritys rekisteristä

        Myyhän Se muutakin kuten virvoitusjuomia
        ja muita tuotteita


    • Make & 30 tkm/vuosi

      Ostin Capritec Oy:ltä auton muutama vuosi sitten. Vaihdoin samassa firmassa viime keväänä vähän uudempaan. Ei ole valittamista.

      Nyt törmäsin tähän keskusteluun ja ihmettelen tuota bullshittiä. Olen katsonut autot läpi ennen kuin kauppa on tehty. Homman nimi on ollut asiallista kauppaa, eikä sitten muuta.

      • luuserit

        Tämähän onkin perseaukisten itkupillien oma palsta, eihän nämä surkimukset pysty ostamaan edes polkupyörää, autosta puhumattakaan. Kaippa se netissä vollottaminen helpottaa kroonista perseaukisuutta....


      • Anonyymi
        luuserit kirjoitti:

        Tämähän onkin perseaukisten itkupillien oma palsta, eihän nämä surkimukset pysty ostamaan edes polkupyörää, autosta puhumattakaan. Kaippa se netissä vollottaminen helpottaa kroonista perseaukisuutta....

        Mutta silti jaksat tulla kommentoimaan? Eikö sulla vähemmän persaukisella olis vaikka golffin peluuta tällekin ajalle? Vain onko niin että on rahaa, muttei kavereita?


    • HarriLehtonen

      Huomasin vahingossa tällaisen vanhan keskustelun firmasta, jolta olen ostanut pari autoa, enkä tosiaan voi käsittää , mitä noi jutut mittarilukemista oikein on. Kari, joka pitää Capritec Oy:tä ja on kai pitänyt jo yli 20 vuotta, on harvinaisen asiallinen kaveri autokauppiaaksi. Tietää autojen tekniikasta todella paljon, ja osaa kertoa siitä myös ostajalle. Yleensä kun myyjät ei juuri tekniikasta tiedä, tai höpöttävät siitä tosi sekavasti. Kari on myös kertonut vioista ja seuraavan huollon tarpeesta, jos sellaisia on ollut.Ehkä luotettavin kaveri, mihin olen autoliikkeissä törmännyt, ja mä olen niissä vieraillut aika paljon. Oli aiemmin 3-4 firman kimppapaikassa Portin autossa Virkatiellä ja myöhemmin Klaukkalassa veti Fikos/Carstationin automyyntiä. Näissä myi kaiketi suurimmaksi osaksi muiden omistamia autoja, jolloin tietty niiden ostoista ja korjauksista ja muista vastasi muut henkilöt. Mutta siihen en ikinä usko, että Kari itse liittyisi joihinkin mittarien korjauksiin sen paremmin omien kuin näiden kimppakumppanienkaan kohdalla. Vähä kummallisia nämä netissä heitetyt jutut, kun ei oteta asioista ensin selvää, ennenkun aletaan kommentoimaan ihmisten ja firmojen nimillä. T. Harri

      • MoiKariMoi

        Stop!?
        "...myi kaiketi suurimmaksi osaksi muiden omistamia autoja, jolloin tietty niiden ostoista ja korjauksista ja muista vastasi muut henkilöt."

        MUIDEN OMISTAMIA AUTOJA MYI!?!?! Siis mitvitt??? Ja vaikka toimi autojen, siis muiden omistamien autojen, myyjänä niin pesi sitten kätensä jälkiselvittelyistä vaikka myikin pskaa? Niinkö?

        Ja juuri kun väitit:
        "Tietää autojen tekniikasta todella paljon, ja osaa kertoa siitä myös ostajalle. "

        Niin eikö tuollaisen tietäjän pitäisi osata MUIDENKIN OMISTAMISTA autoista osata ostajalle viat kertoa?


    • Kaimasi

      Kiitos Kari... anteeksi, siis Harri, kun valotit asiaa. Jokainen ihminen pitää yleensä itseään rehellisenä.

    • Viimeinenkerta

      lmoitukset todella kaunisteltua, henkilökunta käyttäytyi todella töykeästi, löyhät lupailut ja iso kehuskelut. Tänne vain ja ainoastaan jos maailmassa ei ole muita autoja jäljellä. Tai ehkä silloinkin kannattaa tyytyä pyörään.

    • ilimiaa

      Eivät vastaa yhteyden ottoihin ja pitävät myytävänä jo myytyjä autoja.

    • Anonyymi

      Varsin epäluotettavan oloinen firma. Kyselin parempia kuvia auton huoltovihosta ja tehdyistä remonteista joita oli tehty (mukamas ainakin) paljon.. Seuraavaksi olivat poistaneet koko huoltovihko kuvan netistä eivätkä vastanneet yhteydenottoon.

      Samaa ongelmaa kuulemma ollut pitkään, että väärennellään kuitteja ja liioitellaan autojen kuntoa.

      VÄLTTÄKÄÄ TÄMÄNKALTAISIA PULIVEIVAREITA!

    • Anonyymi

      Tutki kateuksissasi osoitteita, minä katson aina autoa mitä olen oikeasti oikein rahalla ostamassa, nämä tutkijat ja ihan kaikkea pelkäävät jäävät aina ilman eivätkä uskalla ostaa mistään, rahaa heillä ei ole ostaa Veholta ym.

    • Anonyymi

      Myyntimeikkaus paikka, kerran ostin tuolta auton oli jokin mönjä päällä kun oli niin mattapintanen aattelin ettei oo vaan vahailtu, kotona pesu ja alko rupia autosta löytymään ja muuten kiiltävä pelti.

    • Anonyymi

      Älkää ostako täältä mitään myy romuja viron tuonteja jotka meikattu näyttämään hyvältä. Myyjä valehteli melkein joka asiasta mitä kysyttyyn. Tiedot autosta löytyi vasta kun katsoi carfaxin ja trafin.

    • Anonyymi

      Auto myynnissä väärillä varustetasoilla ja väittää yleisesti tiedetystä tyyppiviasta ettei sitä olisi ollenkaan. Lopulta tuntui sähköpostitse vetäneen herneen nenään. Rivien välistä sain luettua että "vaihtoautosi ei olisikaan kiinnostanut pätkän vertaa" ja "ei olisi tarvinnut tuhlata minun aikaa näillä kysymyksillä". Kovinkaan asiakaspalveluhenkinen kaveri ei todennäköisesti kyseessä, niinkään ottamatta kantaa myytävien autojen kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe