Serranon perheessä on muutamissa jaksoissa ollut kappale, jota en ainakaan minä meinaa millään löytyä. Se on ollut esim jossain viitoskauden alussa yhdessä jaksossa kohdassa jossa näytettiin vain tietä, ei ollut kohtaus, vaan vähän kuin olisi aamu ja sitä taloa näytettäisi eri kulmista. Siinä laulaa mieslaulaja ainakin ja kuulostaa että sanat olisivat jotain 'De amor, de amor....' sit en tiedäkkään yhtään enempää ja ei ole nopea tempoinen, eikä hirveän hidaskaan.. En ole aivan varma, mutta se on saattanut näkyä jossain kohdassa missä on muisteltu joidenkin menneisyyttä.
Kiitos etukäteen jos joku sattuisi tietämään :) !
tietäisikö joku ?
vastauksia vaan !
2
258
Vastaukset
- JK
EN TIEDÄ
- girl_panda
Kappale on toden näköisesti Fran Perean laulama. Suosittelen että menet youtubeen ja kirjotat hakusanaksi Fran Perea niin sieltä tulee lista sen laulamista kappaleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305