Joku saa ilmeisesti henkiset orgasmit ainaisesta valittamisesta? Samoin jatkuva sisällöttömien, samankaltaisten tylsien viestien jatkuva lähettely osoittaa häirikön lapsellisuuden ja huomion puutteen sekä älyllisen vajavaisuuden.Tuo järjetön valitusten takominen on eräänlaista oman minänsä kohottamista palstalla,jossa ei muuten pysty tuomaan itseään esille. Sääliä hän meiltä kaipaa ja ymmärrystä,ei vihanpurkauksia! Hillitkää itsenne ja antakaa onnettoman ressukan touhuilla omiaan.
Palstahäirikön pullisteluja
21
227
Vastaukset
- mmyylliiss ppaasskka
Säälittävä tapaus tosiaan. Nyt kun itse tietää täällä olleista vihjeistä, että on tunnistettu, niin pienen hiljaisemman jakson jälkeen tekee paluuta,
mutta ei entisellä nimimerkillään.- paremmin tietävä.
Ei ole tunnisttettu, väärää puuta haukutte. Hiljainen jakso=Myllis oli matkoilla(mm.Viipurissa).
- RUSKIRYTKYTYSTÄ
paremmin tietävä. kirjoitti:
Ei ole tunnisttettu, väärää puuta haukutte. Hiljainen jakso=Myllis oli matkoilla(mm.Viipurissa).
Pystyykö sossun rahoilla matkustelmaan ulkomaille.
Kustannuksi kuitenkin kertyy aika pakjon
PASSI
VIISUMI
MUUT MATKA KUSTANNUKSET
Saako SOSSUSTA noin vain tollaiseenkin turhaan huvimatkaan,
vai perustelitko matkan työmatkaksi tutustua paikalli
paikallisten homojen elinoloihin
Tietenkin SEPPOHAN työssäkäyvänä osapuolena osallistui rahallisesti matkan kustannuksiin
OLIHAN MATKA ONNISTUNUT JA ANTOISA
SUORA KYSYMYS, SAITKO YRJÖ VENÄLÄISTA TOVERIA?????
- Oohan opettaja
analy(i)soimatta itteäs huonommmiksi luulemias ihmisiä, valitusvirtesi paljastaa ammattisi.
- muistelija.
Myllis lienee sama henkilö, joka pari vuotta sitten meuhkasi mm.miehen logiikka-palstalla "ikuisen pimeyden kauhuista" yms. Hiljeni sittemmin, mutta on kaiketi palannut uusien harhojen kanssa entistä sairaampana.
- fcfcvghhhy
Myllis lienee sama henkilö jonka tunnistamisviestivihje tältä kohtaa poistettiin.
Samoin poistettiin toisesta keskustelusta aika ja paikka Myllis-havainnosta.
Muu osa ketjua sai vielä silloin jäädä. Vihjeiden tarkoitus on, että olen palstan kuningas ja jumala huuhaa-kirjoitukset loppuisivat. - n jnjkm,l.
Kaunista ja kohteliasta tekstiä myllikseltä, joka ei itseään ylennä eikä ketään loukkaa.
- hbhnjijkop.ö.-.
Myllis näköjään herännyt häiriköimään
Nykyään pyrin asiallisuuteen.
Nyt tämä Myllis on Ikaalisten riesa. Mitä hänelle pitäsi tehdä?
Tämä mielenterveyspotilas on häirinnyt Ikaalisten elämää kohta
vuoden päivät. Rouva Hoikkalan kanssa majailee ja kuhertelee
tuossa naapuririvarissa. Tupakoi ihmisten akkunoitten alla ja
heittää palavat natsat naapureitten pihoihin. Virtsailee postilaatikoihin
ja lastenrattaisiin. Outoa käytöstä 65-vuotiaalle eläkeläismiehelle.Kyllä se postilaatikoiden ja lastenvaunujen sotkeminen on sinun heiniäsi. Olethan jo aiemmin paskonut taksiin ja toiseenkin autoon.
- hoikkalat.vittuun
Kyllä näistä hoikkaloista on sitten riesaa.Voi koomajoki parka mihin vielä jourut?
Koko Kauhajoki saa nyt haistaa pitkän VITUN!
- paskanjauhantaa
Joka tapauksessa te kaikki myllikset ootta tosi sairasta porukkaa.
Uskon hyvinkin että olette avohoiros, mutta suljetulle teidän kaikki hyvin voi pistää.
Edes lapset ei hajoa näin alas.
Kaikki varmaan tietää ketä te kaikki oottaMeidät tunnetaan Ikaalisissa yleisesti mutta nautimme siellä laajaa arvostusta. Törnävällä olen kerran ollut hoidossa mutta siitä on jo aikaa.
Hyvät kauhajokelaiset, antakaa meille anteeksi! Tuo Hoikkalan perkeles saa meidän päämme viiraamaan ja joskus saattaa tapahtua ylilyöntejä!
Pidän Seposta hyvän huolen täällä Ikaalisissa.karva.noppa kirjoitti:
Muuttakaa Kauhajoelle Kauhajoen sossun riesaksi. Ikaalinen on
saanut teistä tarpeekseen.Meillä ei ole aikomustakaan muuttaa Kauhajoella varsinkaan kun tilanne on nyt tällainen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787