Palstahäirikön pullisteluja

17+1

Joku saa ilmeisesti henkiset orgasmit ainaisesta valittamisesta? Samoin jatkuva sisällöttömien, samankaltaisten tylsien viestien jatkuva lähettely osoittaa häirikön lapsellisuuden ja huomion puutteen sekä älyllisen vajavaisuuden.Tuo järjetön valitusten takominen on eräänlaista oman minänsä kohottamista palstalla,jossa ei muuten pysty tuomaan itseään esille. Sääliä hän meiltä kaipaa ja ymmärrystä,ei vihanpurkauksia! Hillitkää itsenne ja antakaa onnettoman ressukan touhuilla omiaan.

21

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmyylliiss ppaasskka

      Säälittävä tapaus tosiaan. Nyt kun itse tietää täällä olleista vihjeistä, että on tunnistettu, niin pienen hiljaisemman jakson jälkeen tekee paluuta,
      mutta ei entisellä nimimerkillään.

      • paremmin tietävä.

        Ei ole tunnisttettu, väärää puuta haukutte. Hiljainen jakso=Myllis oli matkoilla(mm.Viipurissa).


      • RUSKIRYTKYTYSTÄ
        paremmin tietävä. kirjoitti:

        Ei ole tunnisttettu, väärää puuta haukutte. Hiljainen jakso=Myllis oli matkoilla(mm.Viipurissa).

        Pystyykö sossun rahoilla matkustelmaan ulkomaille.
        Kustannuksi kuitenkin kertyy aika pakjon
        PASSI
        VIISUMI
        MUUT MATKA KUSTANNUKSET

        Saako SOSSUSTA noin vain tollaiseenkin turhaan huvimatkaan,
        vai perustelitko matkan työmatkaksi tutustua paikalli
        paikallisten homojen elinoloihin
        Tietenkin SEPPOHAN työssäkäyvänä osapuolena osallistui rahallisesti matkan kustannuksiin

        OLIHAN MATKA ONNISTUNUT JA ANTOISA

        SUORA KYSYMYS, SAITKO YRJÖ VENÄLÄISTA TOVERIA?????


    • Oohan opettaja

      analy(i)soimatta itteäs huonommmiksi luulemias ihmisiä, valitusvirtesi paljastaa ammattisi.

    • muistelija.

      Myllis lienee sama henkilö, joka pari vuotta sitten meuhkasi mm.miehen logiikka-palstalla "ikuisen pimeyden kauhuista" yms. Hiljeni sittemmin, mutta on kaiketi palannut uusien harhojen kanssa entistä sairaampana.

      • fcfcvghhhy

        Myllis lienee sama henkilö jonka tunnistamisviestivihje tältä kohtaa poistettiin.
        Samoin poistettiin toisesta keskustelusta aika ja paikka Myllis-havainnosta.
        Muu osa ketjua sai vielä silloin jäädä. Vihjeiden tarkoitus on, että olen palstan kuningas ja jumala huuhaa-kirjoitukset loppuisivat.


      • n jnjkm,l.

        Kaunista ja kohteliasta tekstiä myllikseltä, joka ei itseään ylennä eikä ketään loukkaa.


    • hbhnjijkop.ö.-.

      Myllis näköjään herännyt häiriköimään

    • Nykyään pyrin asiallisuuteen.

    • Nyt tämä Myllis on Ikaalisten riesa. Mitä hänelle pitäsi tehdä?

      Tämä mielenterveyspotilas on häirinnyt Ikaalisten elämää kohta
      vuoden päivät. Rouva Hoikkalan kanssa majailee ja kuhertelee
      tuossa naapuririvarissa. Tupakoi ihmisten akkunoitten alla ja
      heittää palavat natsat naapureitten pihoihin. Virtsailee postilaatikoihin
      ja lastenrattaisiin. Outoa käytöstä 65-vuotiaalle eläkeläismiehelle.

      • Kyllä se postilaatikoiden ja lastenvaunujen sotkeminen on sinun heiniäsi. Olethan jo aiemmin paskonut taksiin ja toiseenkin autoon.


    • hoikkalat.vittuun

      Kyllä näistä hoikkaloista on sitten riesaa.Voi koomajoki parka mihin vielä jourut?

    • Koko Kauhajoki saa nyt haistaa pitkän VITUN!

      • aKYLLÄ JUMALAUTA VITTUUN KOKO KAUHAJOKI


    • paskanjauhantaa

      Joka tapauksessa te kaikki myllikset ootta tosi sairasta porukkaa.
      Uskon hyvinkin että olette avohoiros, mutta suljetulle teidän kaikki hyvin voi pistää.
      Edes lapset ei hajoa näin alas.

      Kaikki varmaan tietää ketä te kaikki ootta

      • Meidät tunnetaan Ikaalisissa yleisesti mutta nautimme siellä laajaa arvostusta. Törnävällä olen kerran ollut hoidossa mutta siitä on jo aikaa.


    • Hyvät kauhajokelaiset, antakaa meille anteeksi! Tuo Hoikkalan perkeles saa meidän päämme viiraamaan ja joskus saattaa tapahtua ylilyöntejä!

      Pidän Seposta hyvän huolen täällä Ikaalisissa.

      • Muuttakaa Kauhajoelle Kauhajoen sossun riesaksi. Ikaalinen on
        saanut teistä tarpeekseen.


      • karva.noppa kirjoitti:

        Muuttakaa Kauhajoelle Kauhajoen sossun riesaksi. Ikaalinen on
        saanut teistä tarpeekseen.

        Meillä ei ole aikomustakaan muuttaa Kauhajoella varsinkaan kun tilanne on nyt tällainen.


      • äiiiteeepyyyhkiiin

        Painukaa ainakin vittuun Ikaalisista!!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe