Koneen käynnistyminen kestää minuuttitolkulla vielä sen jälkeen kun windows on käynnistyny.
Tarkemmin kun prosesseja syynää, niin yksi joka vie paljon prossuaikaa on WmiPrvSE.exe ja toinen on svchost.exe
Molemmat on windowsin omia prosesseja ilmeisesti. Mutta mistä ihmeestä tuollainen voisi johtua?
Kone tahmaa ekat minuutit (prosessorikuorma 100%)
6
169
Vastaukset 6
- koneongelmia on
Tarkennusta vielä:
Kone on tarkastettu sekä avastilla, että MS security essentiaksella. Lisäksi defenderillä on skannattu, ettei ole haittaohjelmia.- ExxonMaxxon
Siis sulla on sekä Avast että Security Essentials? Perustelut tälle?
- koneongelmia on
ExxonMaxxon kirjoitti:
Siis sulla on sekä Avast että Security Essentials? Perustelut tälle?
ei vaan ekana oli SE ja sitten varmuuden välttämiseksi poistin sen ja asensin avastin ja scannasin silläkin.
- Mikä kone ?
Kenen rakentama tietokone ja mitä komponenttejä koneessa on ?
Ensituntumalta vaikuttaa oireet rautavialta ! - 6464654+646+
Aikaisemmin käytin jotain "starup wizard" ohjelmaa joka optimoi käynnistyksen ja näytti kunkin prosessin käynnistymistiedot. Haeppa googlella, en tosin tiedä onko tehty versiota seiskaan.
- ???
Note: The wmiprvse.exe file is located in the folder C:\WINDOWS\System32\Wbem. In other cases, wmiprvse.exe is a virus, spyware, trojan or worm!
Sijaitseeko oikeassa paikassa?
Onko koneesi säädetty jtnkn etsimään verkkoresursseja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861140
- 691049
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35807- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652