Tämä auttoi minua laihtumaan

tekemisen orja...

Minun ongelmani on aina ollut se, että ahmin ruokaa ja syön ruokaa, koska nautin siitä. Kai se on sellainen mikä auttaa murheisiin jne. Ja syön etenkin jos minulla on tylsää. Minulla auttoikin se, että aloin kehittämään itselleni rutiinin omaisesti tekemistä. Syön normaalisti, mutta jos minulle iskee mieletön halu syödä ja ahmia, alan tehdä jotain muuta. Kai tämän jokainen tietää, mutta minulle se auttoi. Minun ei niinkään tarvinnut muuttaa ruokaa jota syön, en vain syö niin paljoa enää. Mutta tekemisen pitää olla mieluisaa, että sen tekemiseen oikein syventyy. Minä joko piirrän, lähden kaverin luo tai lenkille tai uimaan, neulon villasukkia, lähden pyörimään kaupungille. Siinä kyllä unohtuu koko ruoka, tosin ei se ole hyväkään jos syömättä on. Tämä on auttanut etenkin v loppu syömiseen paljon, jolloin voisin syödä melkein viikon edestä! Olen jo etukäteen rytmittänyt päivän varmuuden vuoksi ja himo syödä iskee. Tämä on toiminut ja olen laihtunut nyt muutamassa viikossa 5 kg. :) tämä saattaa olla teistä tyhmä juttu mutta minua se auttoi..

9

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutoja minäkin

      Ei ollenkaan tyhmä juttu. Itse harrastan ihan samaa. Onnittelut pudotetuista kiloista.

    • Zone-hippi

      Ei todellakaan ole mikään tyhmä juttu! Mikään, mikä toimii ei ole tyhmä juttu. Niin se vain on, että jokaisen on löydettävä se oma tyylinsä millä nämä asiat hoitaa ja sinä olet löytänyt omasi. Hyvä! =)

      Onnittelut painonpudotuksesta ja jatka samaan malliin! =)

    • kyllä toimii

      Monien ihmisten ongelmana on just se että ei oo mitään tekemistä, aletaan sitten kattella kaapeista läpitte mitä vois suuhun laittaa. Itse olen myös huomannut kuinka jääkapilla pitää käydä kurkkimassa mitä siellä olisi. Jotain muuta on keksittävä tekemistä kuin se että mitä laittaisi suuhun. Kaappeihin ei kannata mitään ylimääräistä ostella, on todellakin helpompaa itselle kun ei ole mitään houkutuksia tarjolla.

    • Joo henkinen sairaus tämäkin on. Sama kuin suositellaan tupakanlopettajille, jotain käsin tekemistä. Uskon tuohon. Nimittäin joskus kun mulla ei ole ollut aikaa oikein ahmia, olen huomannut yllättäen laihtuneeni. Joten kiitos sulla.

      • ********

        Juuri näin, jos ei muuta niin virkkuu koukku käteen ja pannulappuja tekemään/ siivoamaan / kaappeja järjestelemään / lukemaan hyvää kirjaa tms.

        T. Tupakasta yritän eroon

        ps. sukulaisilla on muuten virkattuja huiveja.


    • iso päärynä

      antakaa nevoo laihdutukseen kun on tuota ylimäärästä tos vyötärös kun eihän tässä kehtaa esmin uimaan mennä kun kaikki kuites kyylää ja nauraa kun on tota läskiä ylipainoinen en ole ja painoindeksi oli normaali mutta en todellakaan ole tyytyväinen vartalooni ja eihän tämä päärynänä oleminen mitenkään mukavaa olen kun jollekkin vatsan näytää niin hävettää!

      • *******

        Pitää tehdä vatsalihasliikkeitä, niitä ohjeita on nettikin täynnä, esim. mainoskatkolla. Viime viikolla tuli avalla steven ja chris ohjelmassa ohjeita miten kotisohvalla voi kuntoilla. En tiedä näkyykö jossain maikkarin netissä tms.


    • Vatsalihas

      Ei ne vatsalihasliikkeet polta sitä rasvaa vatsasta. Jätä/vähennä hiilareita niin se hötö katoaa myös vatsan alueelta!

    • minä889

      hieno homma! itsellänikin on ongelmia juuri ruoan suhteen. Syön todella paljon enkä edes huomaa sitä, ja olen yrittänyt pudottaa painoa, mutta se ei näytä onnistuvan. Ahdistun aina kun katson parin vuoden takaisia kuvia kun olin vielä paljon hoikempi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1924
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1621
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1537
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1446
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1358
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1160
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe