Olenko katova ihmislaji

elo selvinpäin

En ole kiinnostunut jupottelusta,kapakassa ilakoinnissa. Teen mieluummin kaikkea muuta kun kännään. Tutustun ihmisiin mutta alkaa olla ainoita asioita mikä heitä kiinnostaa, olut,sidukka,panot kännissä,suhteet vaihtuu. Ei Kiitos!.En ole absolutisti,otan joskus itsekkin mut harvoin. En jaksa kuunnella ja katella kännisiä miehiä,naiset saa olla rauhassa,en ole heistä kiinnostunut.Saan helposti seuraa sillä olen pitänyt itsestäni huolta ulkoisesti ja sisäisesti, olen keskiikäinen kaunis hoikka nainen. Mutta lähes aina törmään tuohon nykyilmiöön,juopotteluun ja silloin annan hatkat välittömästi,oli kuinka komee uros saatavilla tahansa. Tiivistettynä asia, eikö löydy lähes raitista ,suht komeeta itsestään huolehtivaa rakastettavaa hauskaa miestä enään.??? Jos ei,mieluummin olen yksin vaikka ei se kivaa aina ole.

75

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hwuwsjh

      Täällä samanlainen miespuolinen. Varmaan löytyy montakin mutta se kohtaaminen on vaikeaa.

    • Täällä yksi sellainen! :p

      Juon kyllä, mutta harvoin, enkä ikinä humalaan asti. Känniset ihmiset ovat harvinaisen etovia.

      Tunnen muitakin kaltaisiani (Useimmat kyllä ulkomaalaisia ystäviäni..), joten kyllä meitä on. Harvinaisuuksia kuitenkin taidetaan olla suomalaisten keskellä..

    • 98ikmnh

      Minäkin olen melkein absolutisti, sillä seurassa saatan juoda lasillisen, mutta mieluiten pysyn ihan alkoholittomalla linjalla. En jaksa käydä terasseilla ja baareissa katsomassa ja kuuntelemassa, kun porukka on humalassa ja jankuttaa samoja asioita.

      On meitä muitakin raittiita ihmisiä, mutta ongelma on siinä, että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Jos ei halua käydä baareissa, työpaikan kautta ei löydy ketään kiinnostavaa, kaverit on kaikki jo pariutuneet ja jos nettipalstojen kautta vetää puoleensa vain seksinnälkäisiä, niin kyllä se lähes mahdotonta on löytää yhtään ketään.

      Mitä enemmän tulee ikää lisää, sitä vaikeammaksi kumppanin löytäminen menee.

      • mää vaan

        Mitä tuohon ikään tulee, niin ihan hyvä vaan alkaa vasta vanhempana etsimään kumppania minun mielestäni. Nuoressa iässä kun vielä mieli ja koko persoonallisuus on niin altis äkillisille muutoksille. Vanhemmiten sitä osaa jo määritellä ja hyväksyä oman itsensä paljon paremmin. Tarkoitan, että kun tapaat n. 25 vuoden yläpuolella olevan henkilön, niin se henkilö jonka näet on todennäköisesti sama vielä 2 vuoden päästäkin.

        Meille, jotka emme viihdy alkomahoolin parissa, paras paikka löytää samanmielistä seuraa voisi olla joku harrastus. Siis mikä tahansa. Toki sielläkin niitä käyttäjiä löytyy, mutta teillä on ainakin joku yhteinen puheenaihe (baarissa tämä ei ole mitenkään taattua) ja todennäköisesti isosta harrastajaporukasta löytyy kuitenkin edes muutama kohtuudessa pysyvä, mukava ja elämänkumppaniksi kelpaava ihminen.

        Tietysti harrastustakin voi valita vähän sen mukaan, millaisia ihmisiä siellä odottaa tapaavansa.


    • samaamieltä..

      Samaa mieltä, joskus kyllästynyt jo kännääviin naisiin, pidän ihmisten kohtaamisesta kasvokkain todella paljon.

      Autolla ajaminenkin on... paikasta toiseen siirtymistä, eikä ikinä pääse oikein kontaktiin ihmisten kanssa, josta itse pidän äärimmäisen paljon, kuten torilla liikkumisesta ja tuotteiden maistelemisesta.

      ym.

    • Rottakokeet

      Suomessa on tehty rotilla koe, jossa niille annettiin alkoholia rajaton määrä. Kymmenen prosenttia ei juonut lainkaan, toiset kymmenen joivat niin paljon kuin pystyivät ja loput kännäilivät aina silloin tällöin. Ei se siis tee kenestäkään parempaa ihmistä jos ei alko maita, kaikki eivät vain saa siitä samaa nautintoa kuin muut. Parempi silloin tosiaan etsiä itsensä kaltaista seuraa, niin umpijuopot kuin alkottomat.

      • kyrpiintynyt rotta

        Paitsi, että ne juopot rotat sitten istuu niiden muiden rottien ikkunan alla mölyämässä ja aukovat vain päätään, kun ne toiset rotat käyvät pyytämässä, että ovat hiljempaa. Sitten aukovat myöhemmin lisää päätään, kun joku rotta pari kertaa soitaa poliisi-rotat rauhoittelemaan tilannetta, kun eivät mölyapinarotat keskellä yötä hiljene toistuvista pyynnöistä huolimatta..


      • klunks-klunks-klaani
        kyrpiintynyt rotta kirjoitti:

        Paitsi, että ne juopot rotat sitten istuu niiden muiden rottien ikkunan alla mölyämässä ja aukovat vain päätään, kun ne toiset rotat käyvät pyytämässä, että ovat hiljempaa. Sitten aukovat myöhemmin lisää päätään, kun joku rotta pari kertaa soitaa poliisi-rotat rauhoittelemaan tilannetta, kun eivät mölyapinarotat keskellä yötä hiljene toistuvista pyynnöistä huolimatta..

        Ei muuta kuin pullo tassuun ja sekaan.


    • ap Olenko katoava ih

      Vaikeeta on todella löytää. Harrastan moottoripyöräilyä ,käyn rallitapahtumissa ym. Nääkin tapahtumat ovat lähes aina " kännäämistä " ja sekoilua ja kyllä on sitten hauskaa kun ei oikeestaan muista mitään , joten en viitsi enään mennä niihin. Jospa se kohtalo heittää jonku ihanan eteen,alkaa olla ainoita toiveita :)

    • Ehdotelma

      Opettelisit huora juomaan!

    • 113-112

      Turhaa lokerointia.
      Todennäköisyysmatematiikkaa:
      Jos siis 80 % ihmisistä on niitä kohtuudella juovia, niin erittäin todennäköistä on että myös harrastusten parissa tavatuista ihmisistä suurin osa on kohtuukäyttäjiä.
      Ei ihmisiä voi lokeroida erikseen "Baareissa juoviin" ja toisessa lokerossa olisi ""Harrastavat mutta ei juovat" ihmiset.

      Baareissa käyvillä on heistäkin isolla osalla joku harrastus, aika harva käy vapaa-aikoinaan pelkästään baareissa.

      Ja vastaavasti harrastusten parissa tavatuista ihmisistä aika iso osa käy myös silloin tällöin baareissa.

      No meni vähän rautalangasta Vääntämiseksi, mutta koitan sanoa että ei ihmisiä voi noin jyrkästi lokeroida, meistä on monista moneksi.

    • Reipas Mies

      Ei minulle alkoholi ole tabu omassa porukassa hauskaa pitäen, voin ottaa sitä siinä määrin kun muutkin kunhan se känniääliömode-vonkaus ja sekoilu pidetään erillään minusta. En näe siinä kovin hienoa juttua enää mennä itsekseen baareihin ja vetää mega-känniä.

      Olin parhaan nuoruuteni tosin absolutisti joka ei sekään ollut valttikortti, vain friikin leima otsassa.

      Näin vanhempana uskallan sanoa jo että minun hauskan pito voi olla tapauskohtaisesti myös muutakin kuin viinan kiskontaa baarissa kun muutkin ikäiseni tekee vain niin.

      Mieluusti joisin kunnolla esim. laivalla ja ulkomaan reissulla, jossa ei ole "suomi fiilistä".

      Kyllä, nainen joka ei biletä on harvinainen sekä vaikeasti löydettävä ihanuus ;)

      • Niin suhteellista

        Myös elämän tilanne vaikuttaa. Pitkässä parisuhteessa, lähes 10v ajan, kävin baarissa vain firman pikkujouluissa ja muissa erikoisjuhlissa 1-2krt/v. Ystävien kanssa näemme kotona tai kahvilassa. Ystäväpiirissäni sama kaava.

        Nyt sinkkuna tulee käytyä 1krt/1-2kk ja kesälomalla jopa 2krt/kk. Luulen, että Aika moni baarissa kävijä käy siellä katsomassa tarjontaa, flirttaamassa ja tanssimassa vaikkei varsinaisesti baarista ketään etsisikään. Ja jos se oikea löytyisi, tarve mennä olisi mennyt. Sinkkuna kulutan alkoholia yhdessä baari-illassa saman kuin parisuhteessa vuodessa, vaikka yleensä en ole edes silmin nähden humalassa.


    • Sopeutuja

      Kun sopeutuu enemmistön tapoihin ja käytäntöihin, niin saa enemmän tussua ja elämä yleensäkin on helpompaa.

    • klooni kansa

      Suomesta löytyykin tätä kloonattua sakkia reippaasti. Kaikki saman kaavan mukaan elävät niinkuin muurahaiset kulkee jonossa kekoonsa. Samat pullot edessä,samat jutut päivästä toiseen,samat krapulat aamulla..o so vidare..
      Klooniyhteisöä erinlaisen löytäminen on kultaakin kalliimpi ihminen.

    • klowni kloonit

      mä lisäisin vielä tohon kloonikansan ominaisuuksiin. Samat tatskat,ripaalia kukkaa kalloa pataa sydäntä enkeliä pirua .Ei siellä paljon mielikuvitus lennä.

    • Kyllä Vaan

      Kyllähän meitä raittiita miehiäkin löytyy vaikka enemmistö näyttää tykkäävän humalasta.

    • henrik721

      hosni mubarak lähetetään supomeen ja pelastetaan egyptin hirmuvallitsijoilta jos takaa tulee kone niin ammun ammus ohjukset siihen.
      suomalaishävittäjä voi ampua

      • henrik721

        launch yor f16 time 3 minutes or 5


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        launch yor f16 time 3 minutes or 5

        space
        they don follow


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        space
        they don follow

        destrouy mnissooles who r following u


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        destrouy mnissooles who r following u

        destroy again and jump if nexccessaruy


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        destroy again and jump if nexccessaruy

        hosni mubarak is safe here in finland for security reasons


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        hosni mubarak is safe here in finland for security reasons

        i want to safe hosni mubarak as llong as things better


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        i want to safe hosni mubarak as llong as things better

        IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
        . . . .. .. . . . . .. . . . .


      • henrik72
        henrik721 kirjoitti:

        IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
        . . . .. .. . . . . .. . . . .

        v v v


      • henrik721
        henrik72 kirjoitti:

        v v v

        i iv iii iii xii ilil


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        i iv iii iii xii ilil

        iiii xx ur


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        iiii xx ur

        XX


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        XX

        SMRB


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        SMRB

        viivoja viivoja merkki viivoja merkki viivoja
        5 viivaa


      • henrik21
        henrik721 kirjoitti:

        viivoja viivoja merkki viivoja merkki viivoja
        5 viivaa

        IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII3


      • henrik721
        henrik21 kirjoitti:

        IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII3

        xxxoxxxx


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        xxxoxxxx

        00 00 00 00 00 00 00 00 00


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        00 00 00 00 00 00 00 00 00

        SMBB


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        SMBB

        on88ug8


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        on88ug8

        88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88


      • henrik ijäs
        henrik721 kirjoitti:

        88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88

        III III IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
        IIn IIP


      • henrik721
        henrik ijäs kirjoitti:

        III III IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
        IIn IIP


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        0 0
        0 0
        0 0
        0 0
        0 0
        0 0


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        0 0
        0 0
        0 0
        0 0
        0 0
        0 0

        Bpxbpobbkobb
        hautakammion kirjoitukset egyptissä eteoä egypti
        kairosta vähän alaspä'in aavikolle.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        Bpxbpobbkobb
        hautakammion kirjoitukset egyptissä eteoä egypti
        kairosta vähän alaspä'in aavikolle.

        BBBBBBBBBBBBBBB


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        BBBBBBBBBBBBBBB

        braneb


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        braneb

        brabeball


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        brabeball

        A. brabmali


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        A. brabmali

        anuf


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        anuf

        a3af inbreb


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        a3af inbreb

        >>0>0>0>0>0>0>0>0>0>0


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        >>0>0>0>0>0>0>0>0>0>0

        nubko8brer


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        nubko8brer

        anke soija


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        anke soija

        haaranen mies
        ylhäällä soturipäälinne


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        haaranen mies
        ylhäällä soturipäälinne

        haarat meinaa sotaa
        mlekein aian ei aina


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        haarat meinaa sotaa
        mlekein aian ei aina

        haarat voi meinata myös että vieraita tulossa oltava varovaineb


      • tutankhamon brehman
        henrik721 kirjoitti:

        haarat voi meinata myös että vieraita tulossa oltava varovaineb

        egyptilaisia hieroflygeja ratkoo valolkuvasta voisitte aiuttaa


    • harald hirmu GGG

      henrik721....olet varmaan ollut aika sekaisin. SÄÄLI sun kaltaisia jotka pääsee nettiin. Trollit tarvitsisi oman palstan.Pilaavat monen asiallisen ketjun.

    • Jaa itse olen samanlainen, en juo nykyisin enkä ole koskaan tupakoinut.

      Sellainen nainen olisikin ihana, joka ei biletä (juo alkoholia) eikä tupakoi. Lisäksi ois hyvä jos on muutenkin täysin luomu eli ei läväreitä (mun mielestä lävistykset on rumia) eikä tatskoja. Mutta valitettavasti ei vaan tahdo löytää mistään tai en ainakaan kohtaa, joskus kyllä kohtaan mutta eipä sitten hän kiinnostu meikäläisestä.

      Ai niin ja itte oon samanlainen millasta haeskelen.

    • raitis etsijä

      Oliskin aiheellista perustaa oma palsta niille sinkuille jotka eivät läträä alkoholin kanssa ja asu baareissa ja muutenki elämän tavat ovat erinlaiset.. Ehkä silloin kohtaamme paremmin.

    • raittius kunniaan

      Tossa ois itua ihan oikeesti. Facebookkin ois yks keino mutta siellä ei kaikki ole.

    • Raitis Rakas

      Täälläkin sinkkumies,raitis ja muutenki ok. Tympääntynyt katselemaan naisia jotka puhdistaa itseään kaljalla ym joka viikonloppu ja arkisinki. Ota noista sitten itselle vaimo joka synnyttää lapset.Ei jumalauta,eivät pysty edes itseään hoitamaan. Kumppanit vaihtuu kuin pullopalautus koneessa pullot. Ei kiitos!
      Joku systeemi olisi tosiaan hyvä laittaa missä kohtaavat mies ja nainen jotka haluavat elämän sisällön rikkaammaksi. Ehdotuksia,joku tapahtuma jossa tavataan tms.

    • alkoholivalistusta
      • sdag

        paskaa, kulunut biisi!


    • 20

      Kirjoitat löytäväsi seuraa, koska olet pitänyt itsestäsi huolta sisäisesti sekä ulkoisesti, olet kaunis ja hoikka keski-ikäinen nainen. Mitenkäs on seuran taso? Löytyykö timmissä kuosissa olevaa ikästäsi miestä? Jos löytyy, niin mistä ihmeestä?! Vai oletko tykästynyt nuorempiin miekkosiin tai vanhempiin ukkoihin?

      • Olenko katoava...

        En ole tykästynyt liian nuoriin enkä liian vanhoihin . 10vuoden ikähaitari molempiin suuntiin omasta iästäni.
        Seuran taso ei ole koskaan ollut mitään alamaailman juoppohulluja.
        Niin itsestään huolta pitänyt on vähimmäisvaatimus ei kännäämisen lisäksi. Enkä seuraani kaipaa vatsakasta ja alle 180 cm.


      • kojootti 34
        Olenko katoava... kirjoitti:

        En ole tykästynyt liian nuoriin enkä liian vanhoihin . 10vuoden ikähaitari molempiin suuntiin omasta iästäni.
        Seuran taso ei ole koskaan ollut mitään alamaailman juoppohulluja.
        Niin itsestään huolta pitänyt on vähimmäisvaatimus ei kännäämisen lisäksi. Enkä seuraani kaipaa vatsakasta ja alle 180 cm.

        Mikös vika on taas alle 180 senttisessä, siinä taas yksi pituusrasisti, vaikka oli kaikki muut ominaisuudet vaatimasi tasolla, mutta on esi, 177 cm ,niin et huoli?


    • Jee12+14

      Tiivistettynä asia, eikö löydy lähes raitista ,suht komeeta itsestään huolehtivaa rakastettavaa hauskaa miestä enään.???

      Mä oon just tommonen.

    • crazycyborg

      Kyllä raittiita miehiä on, usko pois.

    • TinttanTanttantallal

      No, meikänaisella sellainen juttu, että jos netistä jonkun tapaa, on vastapuolen kommentti "Olet upea nainen" tai sitten "katso peiliin" ja kommentoijina on ollut molemmat herrat, ns. pelimiehen näköisiä, melkein eronnut toinen ja kokonaan eronnut toinen. Tansseissa sama juttu, saa kulkea seiniä pitkin, kun tulee olo, että olen liian "ruma". Kuitenkin olen ihan tavallinen ruskeaverikkö, rintavakin mutta en mitenkään "läski". Jos joku joskus eksyykin tielleni, en usko hänen todellisesta kiinnostuksestaan, niin tuo kaikki vaikuttaa. Mutta....ihmeitäkin sattuu!! Ai niin, unohdin mainita, olen täysraitis, töissä käyvä, auton omistava ja lemmikkieläimen, en ole tatuoitu, lävistetty eikä sukupuolitauteja ollut!!

      • löytäisinkö sut?

        Hei, vapaat raittiit naiset, kirjoita rohkeasti jos natsais? kaunistotimo.yahoo.com


    • Kohtalontoveri

      Täällä on samanhenkinen 32- vuotias rauhallinen, hyväsydäminen, huomaavainen, kunnollinen mies. En käy kapakoissa lainkaan, mielummin vietän iltaa luonnon lähellä rauhallisessa paikassa. Olen savuton ja raitis. Sanoisin itsekin samoin kuten sinäkin, jos joku juoppo lähestyisi, sanoen suoraan en ole kiinnostunut, sama koskee tupakoitsijoita. En voisi koskaan suudella tupakan makuisia huulia. Naisellinen tuoksu päälle kaunis hymy vetoaa ennen kaikkea. Olen ollut aina sinkkuna.
      Miettinyt eikö todellakaan kohtaa naisia, jotka arvostaisivat todellakin. Aina kohtaa jonkun vajaamielisen, joka ei ymmärrä mun puoleen lainkaan. Seksijuttuja en koskaan ole harrastanut ja enkä tule harrastamaan. Haluan löytää pysyvän suhteen, sen hyvän kunnollisen naisen.
      Itsestäni huolta aina pidetty, mukavampaa elämä olisi, jos voisi tulla arvostetuksi, rakastetuksi. Olen tyytyväinen ulkoiseen et sisäiseen kauneuteen. Olisi mielenkiintoista tutustua paremmin. :)

    • wrcaari

      olen kanssasi samaa mieltä viinan juonnista itse pidän huolta kunnostani ja olen siitä ylpeä

    • Wrathc

      Täältäkin löytyy raitis, mutta siitä suht komeasta en tiedä.. Se kun on katsojan silmissä, joten jokainen päättäköön itse.. :) Ja todellakin sitä aikaa voi kuluttaa paremmin kuin hölväämässä rahaa baarissa. Liikunta, luonto, viihde yleisestikin antaa paljon. Ja kun ei juo, niin on rahaakin enemmän siihen käytettävissä. En vaihtaisi ikänä päivääkään pois raittiudestani! :)

    • Kyllä löytyy.Käytän alkoholia harvoin ja silloinkin kohtuudella ,olen komea ja hauska ,pukeudun bisnestyyliin,käyttäydyn aina kohteliaasti,olen myös kiihkeä ja huomioin naista tosi paljon ,mutta siltikään sitä tosi rakkautta on perkeleen vaikea löytää.Seksi seuraa kyllä löytys, mutta niihin en ala.Mie haluan paljon enemmän ,sen aidon rakkauden.Ja suhteen alussa en kiirehdi sänkyhommiin vaikka olen luonteeltani kiihkeä ja joskus kärsimätönkin.Hyvää kannattaa odottaa.Toisinaan tuntuu, että jos on komea pukumies ,hänen luullaan olevan automaattisesti kukasta kukkaan hyppivä "pelimies" .Kyllä meikäläisiä aika harvassa taitaa olla.Jatkan kuitenkin sen aidon ,ison jutun (rakkauden)etsimistä. nimim:sinkkuuteen kyllästynyt "Hurja Poika"

    • Vesi maistuu hyvälle

      Ehehheh.

      Ei kannata sanoa olevansa raitis miehenä. raitsis mieshän on naisille sairas tapaus ja todennäköisti joku sairas nipo.

      Alkoa kuluu todella vähän eikä koskaan juopumukseen asti, tupakkaa silloin tällöin ja ylensyöntiäkään en harrasta.

      Vastaavan naisen löytyminen on vaikeaa koska baarissa ei tule ravattua kun en juomista hararsta ja toisaalta siellä arvostetaan vain juovai miehiä.

      Mies kun ei ole mies vaan pelokas hiiri jos ei pidä ääntä juomisestaan yms. "äijjien jutuista".

      Suurin osa tuntemistani raitteista naisista ovat joko todella urheilullisia naisia jotka etsii jotain todellista komistusta miespuolisista tai sitten ovat korvanneet juomisen syömisellä eli ovat ylipainoisia.

      Siltä väliltä on vaikea löytää raittiimpaa naista joka osaisi arvostaa raitista miestä.
      Siis jos uskonnollisia hihhuleita ei lasketa lukuun.

      Useampi suht raitsi miestuttavani on joutunut muuten ottamaan heitä enemmän juovan naisen kun muuta ei ole löytynyt tai raittiit naiset eivät ole arvostaneet miehen raittuitta.

      Suomessa tuo juominen ja viinasta/oluesta nautiskelu kuuluu sosiaaliseen elämänmenoon sekä "miehisyys-riittiin" että jos siitä jää paitsi niin täytyy olla aika munaton nsyvö.

      Näin suurimman osan naisten mielestä.

    • Siinähän

      niitä tarjokkaita on alla, sen kuin alat valkkaamaan! :)

    • 10+8

      niipä eipä sitä tosiaan vois seurustella sellaisen naisen kanssa ketä bailais vklp baarissa tai polttais tupakkaa. menee moni nainen pilalle kun polttaa tupakkaa ja juo. vaikeetahan se on löytää kun ei ole mikään uskovainen tms vaan ihan selväjärkinen mies. joka pv mietin että minkälaista elämä olisi jos seurustelisi, mutta jotenkin ei viitsi hypätä huonoon suhteeseen vaan pitäisi saada jotain omaa tasoa vastaavaa seuraa. ehkä mä pelkään liikaa pettymyksiä niin sen takia sinkkuna, seuraa kyllä löytyy siitä ei ole kysymys. noh ehkä saan kaikkeen vielä vastauksen tulevaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe