Sauli Niinistö

Laritsa M

Gallup on näyttänyt, että Niinistö on ehdoton suosikki pressaksi Suomeen.

Taitaa johtua siitä, että hän on yrittänyt suitsia kansanedustajien ja yleensä poliitikkojen kaikenlaista törsäämistä. Sellaisesta me Suomen kansalaiset tykkäämme. Poliittiset vastustajat eivät.

Toivotan Niinistölle menestystä jatkossa.

17

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmet--telijä

Luin jomman kumman iltalehden lööpistä tänään että pudonneet kansanedustajat nauttivat sekä palkkaa työstään että sitä melkoista valtion maksamaa eläkettä.
      Kyllä olisi aika laittaa jarruja noille valtiomiehille, itse nostavat palkkaansakin vaikka kuin usein.
      Niinistö kyllä esitti jo vuosi sitten ettei sitä kansanedustaja palkkaa maksettaisi ennenkuin määrätyn iän täytettyä.

• Kun päättäjät voivat päättää omista palkka- ja eläke-eduistaan, niin päivänselväähän se on, miten siinä käy.

• ihmet-telijä

Korjaus... Niinistö kyllä esitti jo vuosi sitten ettei sitä ``kansanedustaja palkkaa'' maksettaisi ennenkuin määrätyn iän täytettyä.

po. kansanedustajan eläkettä.

• Taitaa täällä jokin robotti arvata, mikä on minun mielipiteeni, koska rattaanpyörä pyörii aina vain tuossa alempana.

Mielestäni valitsematta jääneet kansanedustajat eivät tarvitse mitään totuttelurahaa. Menkööt tasa-arvon vuoksi töihin tai, jos työtä ei ole, kortistoon.
      Tosin olin tänään näkevinäni jommankumman iltapäivälehden lööpistä, että on joukossa työpalkkalaisiakin ja että he siitä huolimatta saavat valtiolta huomattavaa avustusta.

Tuo mielipiteeni ei koske niitä kansanedustajia, jotka ovat eläkeikäisiä, olleet pitkään eduskunnassa ja jääneet oma-aloitteisesti ansaitsemalleen eläkeelle.

• rattaan pyörä

Oli sellanen kipalekin: Niin kuin pyörä rattaan, pyörii tahtomattaan. Olisko ollut Ilkka Rinteen esittämänä, muinoin. Kiva kappale.
        Minunkin koneeseen tuli tuo sivunhakemispyörä vika paikkaan. Sammutin koneen niin häikkä poistui.

• puutappi

Mikähän noista se4 robotti on?
      Aivan asiallisia vastaukisia ja asiallinen korjaus, en ihmettele kun noita kahvilla käyviä robotteja on vapaalla

• kiltti oppilas

Eiköhän Saulilla ole eniten *munaa*

• TULEE todellinen

YLLÄTYS !!

EI kaikki ole sitä miltä näyttää, oooooottakaahan ku vaalit tullee, TIMO SOINI on 80% seuraava suomen peresidentti jos alkaa ehdokkaaksi.

• ei tarvi arvella

Kyllä meidän seuraava presidenttimme on Sauli Niinistö. Ja hyvä presidentti hän onkin.

• .......

Aika näyttää. Vaalit eivät ole huomenna.
        Mitäpä virkaa paljon enää maamme presidentillä on?
        Eipä paljon mitään.

Ihan sama, kuka on presidentti.
        Lausuntoja osaavat muutkin antaa.

• Tietää se kansa
        ....... kirjoitti:

Aika näyttää. Vaalit eivät ole huomenna.
        Mitäpä virkaa paljon enää maamme presidentillä on?
        Eipä paljon mitään.

Ihan sama, kuka on presidentti.
        Lausuntoja osaavat muutkin antaa.

Olisihan tuonne joku parempi ehdokas saatava, kun tuommoinen kulmien kurtistelija. On jo ikävä Tarjan iloista olemusta, ja hymyä. Mutta jospa se näin synkistelijöiden maahan pitää olla synkkä pressa.
        Soinikin on kyllä parempi vaihtoehto.

• Katleija

Presidentiksi tulee/valitaan eniten kannatusta saanut ehdokas.Taitaa olla lähinnä demokraattisin tapa tämä. Kukaan ei ole saanut eikä tule saamaan 100 %:n kannatusta.
      Sitä eivät ilmeisesti vastaan äänestäneet kaikki hyväksy. Odotetaan nyt vaan rauhassa vielä.

• TARJAAN TYYTYVÄINEN

Minäkin olen Saulia vastaan. Kitkerä katkera, kuiva vanha ukko. Ei PALJON MAATA EDUSTA!

• Säteilyä, säteilyä.

Jos ne Ruotsissa hylkää monargian, niin jos saatais Viktooria meille, niin hymyä riittäis!

• Paraske :))

Minä tykkään maan äidistä, joka perustaa surusivut edesmenneelle kissalle.
        On se niin kotoista.

• ullamirjami*

Niin siittä Presidentin virasta . Olisi hukkaan mennyt Soini --jos hän haluaa presitentiksi
      . Olisi turhan panttina.

Mikä sananvalta sellasella on on pantu suu tukkoon .
      Niinistö olis paras .
      Se vaan häntä harmittaa "luulisin" kun ei voi rullaluistimilla hurjastella --tämän vuoksi kun Adjutantii ei siihen pysty..

• hymmm

taitaa tulla tarjaa ikävä, hän kuitenki kekkosen jälkeen on ollu paras,,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe