Kyllä sulle vielä joku löytyy.

ikisinkku36

Ton olen kuullut jo miljoona kertaa mut siltin olen yhä yksin.
En usko vaikka joku sanoo et mulle löytyy vielä joku.

10

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen mies

      Välillä sitä miettii, että ihan tahallaanko ne kiusaavat väittämällä, että vielä joku löytyy jostain. Olisivat rehellisiä mieluummin.

    • ikisinkku36

      Niin just. Pitää olla rehellinen jos on jonkun mielestä ihan toivoton tapaus ja ei usko oikeesti et löytää naisen.

      • Jemppuli123

        Hei, uskotko sä oikeesti tohon? Jos mä menisin sanomaan joillekin AT-miehille et miks en usko että ne tulee koskaan löytämään ketään ja perustelisin niin uskotko oikeesti näiden tyyppien olevan tyytyväisiä?! Enpä usko. Ne haluaa ennemmin elätellä toiveita kuin kuulla totuuden itsestään.


    • löytämättäjäänyt

      Heh. kai se jossain vaiheessa vaan loppuu... Tai mun tapauksessa jopa oma äiti ei ole enää vuosiin moista lausetta käyttänyt. Keskittyy nykyään nuorempiin sisaruksiin lastenlasten toivossa :P

    • Paha virhe

      Mulle ei tuollaista ole sanottu vaan on vain ihmetelty sitä oikein ääneen naisten taholta että "Miten noin fiksu ja mukava mies voi olla sinkku?"

      Tajuamatta että he itse juuri asettamalla kysymyksen tietyllä tavoin vastasivat siihen ihan itse.

      Eli Miten noin FIKSU ja MUKAVA mies voi olla sinkku.

      Tuossa sinun tapauksessa ihmiset toivovat sinulle hyvää ja kuvittelevat että toiveet toteutuu.
      Usein toivomus voi olla asetettu jopa siten että he odottavat sinun toteuttavan sen eli vaikkapa lähisukulainen voi toivoa että löydät puolison tai saat lapsia. Tämä toivomus siis sisältää "pyynnön" tehdä asialle jotain.

      Toisaalta osa sanoo tuon "sinäkin löydät JONKUN" tarkoittaen että "kunhan vain huolit kenet tahansa niin eiköhän sulle joku tästä maailmasta löydetä joka on tarpeeksi epätoivoinen rakastaakseen sinua"

    • Unelmien pelikenttä

      Muita latteuksia:

      "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa."

      "Vika ei ole sinussa, vaan minussa."

      "Ole vain oma itsesi."

      "If you build it, they wil come."

    • Jemppuli123

      Oikeasti, kyse on ns. lohduttamisesta. Ei kai kukaan ole kuitekaan tuota lausetta totuutena sanonut?! Eihän kukaan sitä voi tietää varmaksi, tapaako joku jonkun vai ei. He ovat sanoillaan ilmaisseet halunsa uskoa siihen mahdollisuuteen, että kyseien AT-mieskin voi löytää jonkun... Ja ehkä heidän on jopa helpompi uskoa siihen, kuin AT-miehen ja siksi sanoa niin.. AT-miehet ovat nyt näköjään ottanneet näiden naisten sanat jonain ihme PROFETIANA tai LUPAUKSENA!! HALOO!?!? HERÄTKÄÄ!!!

      • pimppipomppulinna

        Ei lupauksena, hölmö, vaan loukkauksena. Päin naamaa valehtelu "lohdutuksena" on loukkaavaa. Kukaan ei kaipaa ylimielisten ihmisten sääliä ja valheita.


    • On tuota muutaman kerran kuultu joskus. Mutta nykyisin en onneksi kuule sellaista sanottavan, kaikkea muuta kylläkin.

    • Lisbe88

      No vaikeneminen on viesti sekin, eiks jeah?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe