Hei,
Tuttavani haudataan ortodoksisessa katedraalissa ja haluan kunnioittaa hänen muistoaan ja ottaa osaa läheisten suruun lähettämällä adressin. Ortodoksi.net -sivustolla on maininta "Suosikaa suruvalitteluihin omien ortodoksisten seurakuntien ja järjestöjen painattamia adresseja." Tarkoittaako tuo siis sitä, että jos itse on ortodoksi, niin silloin on hyvä käyttää oman seurakunnan adresseja? Vai ihan yleensäkin? Itse en ole ortodoksi. Kummanlaisen adressin siis lähetän...... ns. "tavallisen" vai ortodoksisen?
Luonnollisestikin ajatus on varmasti se tärkein. Haluaisin vain osata toimia eriketin mukaisesti.
Kiitos vastannelle : )
Ortodoksiset hautajaiset, adressi
uupelo........
2
5765
Vastaukset
- Fjodor D.
Tällä aspektilla ei ole väliä.
Itse vierastan koko adressiperinnettä, mutta jos sellaisen katsoo tilanteeseen sopivaksi, adressin myyjäfirmalla ei ole väliä. Ei edes siinä tapauksessa että olisit ortodoksi.. - jena11
No, jos haluaa kunnioittaa vainajan ortodoksista uskoa ortodoksisella muistovärssyllä, niin sitten se ortodoksinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279